Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter
Πιστεύεται ότι ο θάνατος του νεαρού σταρ προκλήθηκε από υπερβολική δόση χαπιών για την αϋπνία, σε συνδυασμό με διάφορα άλλα συνταγογραφούμενα φάρμακα που βρέθηκαν στον οργανισμό του μετά τη νεκροψία.
1

Στις 22 Ιανουαρίου του 2008, ο Heath Ledger βρέθηκε αναίσθητος στο κρεβάτι του από την οικονόμο του, Teresa Solomon και τη μασέζ του, Diana Wolozin, στο διαμέρισμά του στη συνοικία Σόχο του Μανχάταν. Σύμφωνα με τις εκθέσεις της αστυνομίας, η Wolozin χρησιμοποίησε το κινητό τηλέφωνο του Ledger για να καλέσει τη φίλη του Mary-Kate Olsen, για βοήθεια.

Οι γιατροί έφτασαν στο διαμέρισμα του Ledger στις 15:33, αλλά δεν ήταν σε θέση να τον σώσουν. Στις 15:36, ο ηθοποιός ήταν νεκρός και οι αρχές πήραν το σώμα του από το διαμέρισμα.

Λίγο μετά τον θάνατό του, ψευδείς ειδήσεις και λανθασμένες αναφορές άρχισαν να βγαίνουν στα ΜΜΕ υποστηρίζοντας ότι το διαμέρισμα ανήκε στην ηθοποιό Mary-Kate Olsen. Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, καμία σχέση με το διαμέρισμα δεν είχα η μία εκ των διδύμων ηθοποιών. Αργότερα αναφέρθηκε από το περιοδικό People ότι η Diana Wolozin (η οποία βρήκε αναίσθητο τον Ledger) είχε καλέσει την Olsen πριν από τις αρχές επειδή οι δύο ηθοποιοί είχαν σχέση για κάποιους μήνες πριν από τον θάνατό του.

«Την περασμένη εβδομάδα, κοιμόμουν κατά μέσο όρο δύο ώρες κάθε βράδυ» είχε δηλώσει ο Ledger στους New York Times. «Δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι. Το σώμα μου είχε εξαντληθεί αλλά το μυαλό μου δούλευε ακόμα».

Ο Heath Ledger είχε πει στους New York Times τον Νοέμβριο του 2007 ότι έπαιρνε το Ambien, ένα συνταγογραφούμενο φάρμακο για τη βραχυχρόνια θεραπεία της αϋπνίας του. Είχε μιλήσει τότε για τη δυσκολία που αντιμετώπιζε να ενσαρκώσει τον Τζόκερ στο The Dark Knight (2008), έναν χαρακτήρα που περιγράφεται ως «ψυχοπαθής, δολοφόνος, σχιζοφρενής κλόουν με μηδενική συναίσθηση».

«Την περασμένη εβδομάδα, κοιμόμουν κατά μέσο όρο δύο ώρες κάθε βράδυ» είχε δηλώσει ο Ledger στους New York Times. «Δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι. Το σώμα μου είχε εξαντληθεί αλλά το μυαλό μου δούλευε ακόμα». Πιστεύεται ότι ο θάνατος του νεαρού σταρ προκλήθηκε από υπερβολική δόση των χαπιών, σε συνδυασμό με διάφορα άλλα συνταγογραφούμενα φάρμακα που βρέθηκαν στον οργανισμό του μετά τη νεκροψία. Η έκθεση του ιατροδικαστή έχει αποκλείσει το ατύχημα.

Αυτοί είναι (με χρονολογική σειρά) οι 10 καλύτεροι ρόλοι του Heath Ledger

1.

10 Things I Hate About You

Patrick Verona

(1999)

 

2.

The Patriot

Gabriel Martin

(2000)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter
 

3.

A Knight's Tale 

William Thatcher 

(2001)

 

4.

Monster's Ball

Sonny Grotowski

(2001)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter

5.

Ned Kelly 

Ned Kelly

(2003)

 

6.

Brokeback Mountain

Ennis Del Mar

(2005)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter

7.

Candy

Dan

(2006)

 

8.

I'm Not There

Bob Dylan

(2007)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter
 

9.

The Dark Knight

The Joker 

(2008)

 

10.

The Imaginarium of Doctor Parnassus

Tony

(2009)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 22.1.2015

Οθόνες
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Ο άνθρωπος που γελά»: Το βωβό αριστούργημα του 1928 που γέννησε τον Τζόκερ

Οθόνες / «Ο άνθρωπος που γελά»: Το βωβό αριστούργημα του 1928 που γέννησε τον Τζόκερ

Η ταινία της Universal με πρωταγωνιστή τον μεγάλο Γερμανό ηθοποιό Κόνραντ Βάιντ έστρωσε το δρόμο για τον «Δράκουλα» και τον «Φράνκενσταϊν» και υπήρξε η βασική έμπνευση για τον χαρακτήρα του Τζόκερ, από την πρώτη του εμφάνιση το 1940 ως τις μέρες μας

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απεχοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό, την ερωτική περιπτυξη και την ερωτική πράξη καθεαυτή, τοποθετώντας τα εντός του ελληνικού τοπίου (φυσικού ή αστικού)» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο που επιμελήθηκε ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος, από τη LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ

σχόλια

1 σχόλια