Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter
Πιστεύεται ότι ο θάνατος του νεαρού σταρ προκλήθηκε από υπερβολική δόση χαπιών για την αϋπνία, σε συνδυασμό με διάφορα άλλα συνταγογραφούμενα φάρμακα που βρέθηκαν στον οργανισμό του μετά τη νεκροψία.
1

Στις 22 Ιανουαρίου του 2008, ο Heath Ledger βρέθηκε αναίσθητος στο κρεβάτι του από την οικονόμο του, Teresa Solomon και τη μασέζ του, Diana Wolozin, στο διαμέρισμά του στη συνοικία Σόχο του Μανχάταν. Σύμφωνα με τις εκθέσεις της αστυνομίας, η Wolozin χρησιμοποίησε το κινητό τηλέφωνο του Ledger για να καλέσει τη φίλη του Mary-Kate Olsen, για βοήθεια.

Οι γιατροί έφτασαν στο διαμέρισμα του Ledger στις 15:33, αλλά δεν ήταν σε θέση να τον σώσουν. Στις 15:36, ο ηθοποιός ήταν νεκρός και οι αρχές πήραν το σώμα του από το διαμέρισμα.

Λίγο μετά τον θάνατό του, ψευδείς ειδήσεις και λανθασμένες αναφορές άρχισαν να βγαίνουν στα ΜΜΕ υποστηρίζοντας ότι το διαμέρισμα ανήκε στην ηθοποιό Mary-Kate Olsen. Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, καμία σχέση με το διαμέρισμα δεν είχα η μία εκ των διδύμων ηθοποιών. Αργότερα αναφέρθηκε από το περιοδικό People ότι η Diana Wolozin (η οποία βρήκε αναίσθητο τον Ledger) είχε καλέσει την Olsen πριν από τις αρχές επειδή οι δύο ηθοποιοί είχαν σχέση για κάποιους μήνες πριν από τον θάνατό του.

«Την περασμένη εβδομάδα, κοιμόμουν κατά μέσο όρο δύο ώρες κάθε βράδυ» είχε δηλώσει ο Ledger στους New York Times. «Δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι. Το σώμα μου είχε εξαντληθεί αλλά το μυαλό μου δούλευε ακόμα».

Ο Heath Ledger είχε πει στους New York Times τον Νοέμβριο του 2007 ότι έπαιρνε το Ambien, ένα συνταγογραφούμενο φάρμακο για τη βραχυχρόνια θεραπεία της αϋπνίας του. Είχε μιλήσει τότε για τη δυσκολία που αντιμετώπιζε να ενσαρκώσει τον Τζόκερ στο The Dark Knight (2008), έναν χαρακτήρα που περιγράφεται ως «ψυχοπαθής, δολοφόνος, σχιζοφρενής κλόουν με μηδενική συναίσθηση».

«Την περασμένη εβδομάδα, κοιμόμουν κατά μέσο όρο δύο ώρες κάθε βράδυ» είχε δηλώσει ο Ledger στους New York Times. «Δεν μπορούσα να σταματήσω να σκέφτομαι. Το σώμα μου είχε εξαντληθεί αλλά το μυαλό μου δούλευε ακόμα». Πιστεύεται ότι ο θάνατος του νεαρού σταρ προκλήθηκε από υπερβολική δόση των χαπιών, σε συνδυασμό με διάφορα άλλα συνταγογραφούμενα φάρμακα που βρέθηκαν στον οργανισμό του μετά τη νεκροψία. Η έκθεση του ιατροδικαστή έχει αποκλείσει το ατύχημα.

Αυτοί είναι (με χρονολογική σειρά) οι 10 καλύτεροι ρόλοι του Heath Ledger

1.

10 Things I Hate About You

Patrick Verona

(1999)

 

2.

The Patriot

Gabriel Martin

(2000)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter
 

3.

A Knight's Tale 

William Thatcher 

(2001)

 

4.

Monster's Ball

Sonny Grotowski

(2001)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter

5.

Ned Kelly 

Ned Kelly

(2003)

 

6.

Brokeback Mountain

Ennis Del Mar

(2005)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter

7.

Candy

Dan

(2006)

 

8.

I'm Not There

Bob Dylan

(2007)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter
 

9.

The Dark Knight

The Joker 

(2008)

 

10.

The Imaginarium of Doctor Parnassus

Tony

(2009)

Οι δέκα καλύτεροι ρόλοι του Χιθ Λέτζερ Facebook Twitter

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΙΣ 22.1.2015

Οθόνες
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Ο άνθρωπος που γελά»: Το βωβό αριστούργημα του 1928 που γέννησε τον Τζόκερ

Οθόνες / «Ο άνθρωπος που γελά»: Το βωβό αριστούργημα του 1928 που γέννησε τον Τζόκερ

Η ταινία της Universal με πρωταγωνιστή τον μεγάλο Γερμανό ηθοποιό Κόνραντ Βάιντ έστρωσε το δρόμο για τον «Δράκουλα» και τον «Φράνκενσταϊν» και υπήρξε η βασική έμπνευση για τον χαρακτήρα του Τζόκερ, από την πρώτη του εμφάνιση το 1940 ως τις μέρες μας

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Το Netflix έχει γίνει ο παράδεισος της εύκολης ψυχαγωγίας, αλλά για τους πραγματικούς σινεφίλ κρύβει και έναν άλλο κόσμο. Αυτή είναι μια λίστα με ταινίες που απαιτούν προσοχή και αφοσίωση, που αξίζουν τον κόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Movies

Οθόνες / Η Χιονάτη και 8 καλύτεροι λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένα υποψήφιο για Όσκαρ animation για ενήλικες, το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αριάν Λαμπέντ και μια τολμηρή ταινία για την προσφυγική εμπειρία, γυρισμένη στην Αθήνα, είναι μερικές από τις προτάσεις της εβδομάδας που θα σας αποζημιώσουν.
THE LIFO TEAM
Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Daily / Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Συμπονά κανείς όχι μόνο τους γονείς που μετά την παρακολούθηση της δραματικής μίνι σειράς του Netflix θα ψάχνουν μάταια απαντήσεις στα «ιερογλυφικά» μηνύματα που κρύβονται στα κινητά των παιδιών τους, αλλά και τα ίδια τα παιδιά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Σε μια άγνωστη χώρα»: Μια τολμηρή ταινία, γυρισμένη στην Αθήνα

Οθόνες / «Πιστεύει κανείς ότι οι Παλαιστίνιοι θα ξεχάσουν και θα συμβιβαστούν με την απώλεια;»

Ωμή, διεισδυτική, αφτιασίδωτη, η ταινία «To a land unknown» εστιάζει στο προσφυγικό και ιδιαίτερα στους Παλαιστίνιους πρόσφυγες στην Ελλάδα. Ο σκηνοθέτης Μαντί Φλάιφελ μίλησε στη LifO για όλα τα ζητήματα που θίγει η εξαιρετική και με έντονο ελληνικό «χρώμα» ταινία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια