Οι Ευχούληδες σπάνε την κινηματογραφική καραντίνα και σαρώνουν

Οι Ευχούληδες σπάνε την κινηματογραφική καραντίνα και σαρώνουν Facebook Twitter
Τα πρώτα στοιχεία μιλούν για θρίαμβο: αν και το στούντιο δεν έχει αποκαλύψει ακριβείς αριθμούς, ισχυρίζεται πως οι ενοικιάσεις είναι δεκαπλάσιες του «Jurassic Park», που κρατούσε το ρεκόρ για την εταιρεία μέχρι τώρα!
0

Με το σκεπτικό ότι τα παιδιά έχουν εμπεδώσει ήδη επαναλήψεις αγαπημένων τους κινουμένων σχεδίων κατά τον υποχρεωτικό εγκλεισμό τους, η Universal/Dreamworks αποφάσισε να απελευθερώσει ένα από τα πιο δυνατά της ανοιξιάτικα χαρτιά και, αντί να το μεταθέσει, όπως οι υπόλοιποι, στις καλένδες της επόμενης σεζόν, έκανε στρατηγικό τάκλιν στην ασάφεια των υπερστριμωγμένων τίτλων και το διέθεσε σε μια σειρά από ψηφιακές πλατφόρμες, με εξαίρεση κάποια drive-ins που λειτουργούν στις ΗΠΑ και ίσως ακόμα λιγότερες αίθουσες που έχουν ανοίξει εκτός Αμερικής.

Τα πρώτα στοιχεία μιλούν για θρίαμβο: αν και το στούντιο δεν έχει αποκαλύψει ακριβείς αριθμούς, ισχυρίζεται πως οι ενοικιάσεις (που έχουν τιμολογηθεί στα 20 δολάρια για 48 ώρες) είναι δεκαπλάσιες του «Jurassic Park», που κρατούσε το ρεκόρ για την εταιρεία μέχρι τώρα! Οι Αμερικανοί αιθουσάρχες δεν έκρυψαν τον θυμό τους γι' αυτή την κίνηση. Σίγουρα έχουν πολύ μεγαλύτερες σκοτούρες, αλλά θα μπορούσαν να εκλάβουν τη straight to video on demand μανούβρα ως προηγούμενο, αν πετύχει τους στόχους της. Θα ακολουθήσουν άλλες τρεις ταινίες που θα κυκλοφορήσουν απευθείας ψηφιακά: το ακόμη ακριβότερο «Artemis Fowl» της Disney και το «Lovebirds» της Paramount, που ήδη πουλήθηκε στο Netflix.

Tο «Trolls World Tour» κινείται στους δύο άξονες που εισήγαγε στο πρώτο μέρος, τα μαθήματα ζωής και ενδυνάμωσης και τη μουσική, η οποία σεναριακά κυριαρχεί και ουσιαστικά υποκαθιστά την πλοκή σε ένα ασταμάτητο medley ειδών και τραγουδιών.

Η αλήθεια είναι πως η Universal δεν είχε πρόθεση να κάψει την ταινία της, όπως φαίνεται από τη διαφημιστική καμπάνια και τις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Όταν ο καινούργιος Τζέιμς Μποντ αποχώρησε πρώτος από τον προγραμματισμό, σιγουρεύοντας μια πιο ασφαλή έξοδο προς το φθινόπωρο (ένας από τους λόγους ήταν ακριβώς για να καπαρώσει το tentpole, όπως ονομάζεται στο ιδίωμα της κινηματογραφικής βιομηχανίας, διαβλέποντας τη συσκότιση), μετακίνησε τα «Trolls» της στο Σαββατοκύριακο του Πάσχα, που είναι παραδοσιακά προσοδοφόρο.

Οι Ευχούληδες σπάνε την κινηματογραφική καραντίνα και σαρώνουν Facebook Twitter
Η Άνα Κέντρικ και ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ είναι και πάλι η βασίλισσα Πόπι και ο Μπραντς (Κλαρής) αντίστοιχα, και σοκάρονται, όπως όλο το χωριό, όταν μαθαίνουν πως δεν είναι μόνοι τους στον κόσμο.

Η «Μουλάν» της Disney αναβλήθηκε την τελευταία στιγμή και το «Trolls World Tour» δεν είχε άλλη επιλογή από το να κάνει το ίδιο. Ο αντιπερισπασμός της ψηφιακής κυκλοφορίας δεν ήλθε αψυχολόγητα: οι «Ευχούληδες» δεν είναι μόνο μια ταινία του 2016 που έκανε επιτυχία και λογικά περίμενε το σίκουελ για να την κεφαλαιοποιήσει. Πρόκειται για μια αυτοκρατορία παιχνιδιών με καταγωγή από τη Δανία και έρεισμα σε όλα τα νήπια, γνωστή σε όλο τον κόσμο, με αξία που ανέρχεται στα 700 εκατομμύρια δολάρια. Τα 52 επεισόδια του «Trolls, The beat goes on» στο Netflix, ένα χριστουγεννιάτικο special στο δίκτυο NBC και φυσικά τα γνωστά κουκλάκια που πουλάνε σταθερά συντηρούν το ενδιαφέρον, έτσι ώστε η φετινή συνέχεια να έχει το απαραίτητο επίπεδο προσμονής.

Επιπλέον, ένα μεγάλο κοινό, ειδικά στις ΗΠΑ, είναι εξοικειωμένο με την ενοικίαση ξεχωριστού θεάματος στο σπίτι, όταν φυσικά αξίζει τον κόπο. Στα 4,3 εκατομμύρια υπολογίζονται οι τηλεθεατές που πλήρωσαν μια μικρή περιουσία για να παρακολουθήσουν ζωντανά το πυγμαχικό ντέρμπι ανάμεσα στον Μεριγουέδερ και στον Μακγκρέγκορ το 2017, αποφέροντας ‒κρατηθείτε‒ 600 εκατομμύρια δολάρια στους διοργανωτές! Μπορεί την εποχή των σχεδόν μονοψήφιων ποσών για μηνιαία συνδρομή τα 20 δολάρια να ακούγονται πολλά, αλλά για μια πρεμιέρα που δεν πέρασε πρώτα από τη συνήθη διαδρομή της εκμετάλλευσης δεν είναι και τρομερό ποσόν, ειδικά όταν τα παιδιά χρειάζονται κάτι καινούργιο για να σπάσουν τη μονοτονία.

Αν οι ενοικιάσεις συνεχίσουν σε καλό ρυθμό, η ταινία που στοίχισε 90 εκατομμύρια δολάρια, χωρίς το κόστος προώθησης, και προβλεπόταν να ανοίξει με εισπράξεις περίπου στα 30 το πρώτο της Σαββατοκύριακο στις ΗΠΑ, μπορεί να βγάλει τα λεφτά της και να κερδίσει, με την προοπτική να υπερθεματίσει σε αγορές όπου οι ψηφιακές πλατφόρμες διάθεσης δεν την προσφέρουν ακόμη στο μενού τους.

Οι Ευχούληδες σπάνε την κινηματογραφική καραντίνα και σαρώνουν Facebook Twitter

Στο προκείμενο, το «Trolls World Tour» κινείται στους δύο άξονες που εισήγαγε στο πρώτο μέρος, τα μαθήματα ζωής και ενδυνάμωσης και τη μουσική, η οποία σεναριακά κυριαρχεί και ουσιαστικά υποκαθιστά την πλοκή σε ένα ασταμάτητο medley ειδών και τραγουδιών, με τον διάλογο ως αφελή παρένθεση και τα χρώματα να διακοσμούν το ψυχεδελικό σύμπαν ‒ κάτι ανάμεσα σε μαγεμένο δάσος και υπαίθριο πάρτι. Η Άνα Κέντρικ και ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ είναι και πάλι η βασίλισσα Πόπι και ο Μπραντς (Κλαρής) αντίστοιχα, και σοκάρονται, όπως όλο το χωριό, όταν μαθαίνουν πως δεν είναι μόνοι τους στον κόσμο, αλλά υπάρχουν ακόμη 5 φυλές μουσικής που διαφώνησαν και αυτομόλησαν: οι κλασικοί, οι ροκ, οι τέκνο, οι φανκ και οι κάντρι ‒ προφανώς, η (εγγενώς αμερικανική) τζαζ κρίθηκε πολύ έντεχνη για να ενσωματωθεί στο χαλαρό σεμινάριο περί των βασικών στυλ.

Ορμώμενη από την καλόβολη φύση της, η Πόπι, ως γνήσια εκπρόσωπος της μεταδοτικής ποπ, ξεκινά για τη συμφιλίωση, αλλά η αγριεμένη Μπαρμπ έχει διαφορετική άποψη για την ας πούμε μονομαχία. Η ταινία πετάγεται ανάστατα και ακατάστατα από κομμάτια σε σκηνές, σαν ζαχαρωτό σε υπερδιέγερση, και ποντάρει σε μια λογική «Glee» ηχητικής ισοπέδωσης, φέρνοντας στην ίδια μοίρα το «Barracuda» των Heart με προσωπικότητες όπως ο Τζορτζ Κλίντον των ιστορικών Parliament/Funkadelic και η Μέρι Τζ. Μπλάιτζ, οι οποίοι χάνονται στον φρενήρη ρυθμό.

Η Κέντρικ και ο Τίμπερλεϊκ εκτελούν τη χαριτωμένη τους πoπ με τον γνώριμο ενθουσιασμό που τους διακρίνει, ενώ από τους άλλους μόνο ο Άντερσον Πάακ ξεχωρίζει, ίσως γιατί ακούγεται κανονικά.

 
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ