Χρήστος Λούλης/συνέντευξη

Χρήστος Λούλης/συνέντευξη Facebook Twitter
0

Ο Χρήστος Λούλης είναι ένας πολύ καλός ηθοποιός. Ανήκει στους σημαντικότερους της γενιάς του. Επίσης είναι πολύ όμορφος. Αν δεν είχε το χιούμορ που έχει, θα έπαιζε μόνο ρόλους ζεν πρεμιέ. Ομως, ο Χρήστος έχει εξυπνάδα και χιούμορ. Και φέτος, στην Επίδαυρο, στον "Πλούτο" που σκηνοθετεί ο Διονύσης Σαββόπουλος, παίζει ένα ρόλο- διαμάντι. Ζηλευτό για κάθε κωμικό ηθοποιό: Τον Καρίωνα. Τον τελειότερο δούλο που έπλασε η πένα του Αριστοφάνη. Είναι αυτός που κυριολεκτικά -όπως και ο Ξανθίας στους Βατράχους- κρατούν την κωμωδία "όρθια".

Μας μίλησε από την Επίδαυρο, δυο μόλις μέρες πριν από την πρεμιέρα της Παρασκευής για τον Καρίωνα. Πως να μην έχει ερωτευτεί αυτό το ρόλο; Και μας είπε: "Ο Καρίωνας είναι ο τέλειος υπηρέτης. Σαν τον Αρλεκίνο της αναγέννησης. Είναι η χαρά της ζωής και της επιβίωσης. Είναι ο άνθρωπος κάθε εποχής που επιβιώνει σε όλα. Ο Πασόκος του 1981. Στομάχι, μάσα. Ο μικροαστός με το ανίκητο κύτταρο. Αυτός που αναζητά την αλλαγή. Που θέλει τον Πλούτο για τους φτωχούς, αλλά αυτό είναι μια επίφαση".

"Είναι αυτός ο μέσος άνθρωπος που πεινάει συνέχεια, που αν τον αφήσεις θα φάει και τα πιάτα. Θα φάει και το τραπέζι. Είναι ο κατοπινός Καραγκιόζης. Που και αυτόν η πείνα τον χαρακτηρίζει. Ο τύπος αυτός δε συνηθίζει να παίρνει ποτέ θέση για τίποτα. Εχει έναν περίεργο κυνισμό, βλέπει τα πάντα να οδηγούνται στην καταστροφή και απλώς στέκεται και τα παρατηρεί".

"Στο τέλος του έργου βλέπεις τον Καρίωνα, τον αισθάνεσαι, πως κάθεται και παρατηρεί μια πομπή ανθρώπων που οδεύουν προς το χαμό τους. Ανθρωποι χαρούμενοι, πλούσιοι και τόσο θλιβεροί. Είναι άθλιοι. Οπως και όλα αυτά που απαίτησαν για να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη. Διότι το μόνο τους ζητούμενο ήταν μόνο ο πλούτος".

Οπως είπαμε ο Χρήστος έχει πολύ χιούμορ. Είναι φανερό από τις φωτογραφίες που μας έστειλε. Καλή επιτυχία!

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ