Χρήστος Λούλης/συνέντευξη

Χρήστος Λούλης/συνέντευξη Facebook Twitter
0

Ο Χρήστος Λούλης είναι ένας πολύ καλός ηθοποιός. Ανήκει στους σημαντικότερους της γενιάς του. Επίσης είναι πολύ όμορφος. Αν δεν είχε το χιούμορ που έχει, θα έπαιζε μόνο ρόλους ζεν πρεμιέ. Ομως, ο Χρήστος έχει εξυπνάδα και χιούμορ. Και φέτος, στην Επίδαυρο, στον "Πλούτο" που σκηνοθετεί ο Διονύσης Σαββόπουλος, παίζει ένα ρόλο- διαμάντι. Ζηλευτό για κάθε κωμικό ηθοποιό: Τον Καρίωνα. Τον τελειότερο δούλο που έπλασε η πένα του Αριστοφάνη. Είναι αυτός που κυριολεκτικά -όπως και ο Ξανθίας στους Βατράχους- κρατούν την κωμωδία "όρθια".

Μας μίλησε από την Επίδαυρο, δυο μόλις μέρες πριν από την πρεμιέρα της Παρασκευής για τον Καρίωνα. Πως να μην έχει ερωτευτεί αυτό το ρόλο; Και μας είπε: "Ο Καρίωνας είναι ο τέλειος υπηρέτης. Σαν τον Αρλεκίνο της αναγέννησης. Είναι η χαρά της ζωής και της επιβίωσης. Είναι ο άνθρωπος κάθε εποχής που επιβιώνει σε όλα. Ο Πασόκος του 1981. Στομάχι, μάσα. Ο μικροαστός με το ανίκητο κύτταρο. Αυτός που αναζητά την αλλαγή. Που θέλει τον Πλούτο για τους φτωχούς, αλλά αυτό είναι μια επίφαση".

"Είναι αυτός ο μέσος άνθρωπος που πεινάει συνέχεια, που αν τον αφήσεις θα φάει και τα πιάτα. Θα φάει και το τραπέζι. Είναι ο κατοπινός Καραγκιόζης. Που και αυτόν η πείνα τον χαρακτηρίζει. Ο τύπος αυτός δε συνηθίζει να παίρνει ποτέ θέση για τίποτα. Εχει έναν περίεργο κυνισμό, βλέπει τα πάντα να οδηγούνται στην καταστροφή και απλώς στέκεται και τα παρατηρεί".

"Στο τέλος του έργου βλέπεις τον Καρίωνα, τον αισθάνεσαι, πως κάθεται και παρατηρεί μια πομπή ανθρώπων που οδεύουν προς το χαμό τους. Ανθρωποι χαρούμενοι, πλούσιοι και τόσο θλιβεροί. Είναι άθλιοι. Οπως και όλα αυτά που απαίτησαν για να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη. Διότι το μόνο τους ζητούμενο ήταν μόνο ο πλούτος".

Οπως είπαμε ο Χρήστος έχει πολύ χιούμορ. Είναι φανερό από τις φωτογραφίες που μας έστειλε. Καλή επιτυχία!

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κατιάνα Μπαλανίκα

Οι Αθηναίοι / Κατιάνα Μπαλανίκα: «Μέσα μου είμαι κουτάβι, γι’ αυτό και με πάταγαν όλοι»

Η ηθοποιός που αγαπήθηκε για τους κωμικούς της ρόλους έκανε μόνο δράμα στη σχολή. Θα ήθελε να ξαναπαίξει στην τηλεόραση αλλά βλέπει πως δεν θυμούνται τη γενιά της πια. Είναι ευγνώμων για τη ζωή της και την αφηγείται στη LiFO - γιατί είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιδρυμα Ωνάση: Cavafy Summer School 2024

Θέατρο / H σχέση του καβαφικού λόγου με τη σύγχρονη ποπ κουλτούρα

H πρόσληψη του έργου και της ζωής του ποιητή ως θέατρο και περφόρμανς, η εκμετάλλευση των στίχων του στον χώρο της διαφήμισης, του θεάματος και της πολιτικής. Όλα όσα συζητήθηκαν στο Διεθνές Θερινό Σχολείο Καβάφη 2024.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπάνιο οπτικό και ηχητικό ντοκουμέντο με τη σπουδαία Ελένη Παπαδάκη

Θέατρο / Μια χαμένη μπομπίνα έρχεται στο φως και μαζί της η φωνή της Ελένης Παπαδάκη

To αρχείο της, που ήταν παραπεταμένο σε μια αποθήκη, και μια μπομπίνα με ανέκδοτο υλικό έρχονται στο φως για να προσθέσουν μερικές ψηφίδες στην καλλιτεχνική διαδρομή της θρυλικής ηθοποιού. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Οι παραστάσεις του φθινοπώρου

Fall Preview 2024 / 15 παραστάσεις που έρχονται το φθινόπωρο

Η θεατρική σεζόν 2024-25 χαρακτηρίζεται κυρίως από τις επαναλήψεις της περσινής χρονιάς. Με μια πρώτη ματιά, τα έργα του κλασικού ρεπερτορίου καταλαμβάνουν σημαντική θέση, ενώ δεν λείπουν και οι αναγνώσεις σύγχρονων έργων που έχουν αγαπηθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι σημαίνει ένα sold-out στην Επίδαυρο;

Θέατρο / Τι σημαίνει ένα sold-out στην Επίδαυρο;

Τι είναι αυτό που προσελκύει τους θεατές και προκαλεί τόσο μεγάλο ενδιαφέρον στο κοινό; Μήπως η μαζική προσέλευση πολλές φορές υπονομεύει την παράσταση; Το sold-out στην Επίδαυρο είναι συχνά αμφιλεγόμενο. Πολλοί το περιφρονούν, αλλά όλοι το επιθυμούν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βίκυ Μαραγκοπούλου

Θέατρο / Η Βίκυ Μαραγκοπούλου έκανε το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας case study

Η θρυλική καλλιτεχνική διευθύντρια ανέλαβε να στήσει και να τρέξει το Διεθνές Φεστιβάλ σε μια πόλη και μια χώρα χωρίς προηγούμενη παράδοση στον σύγχρονο χορό. Με τη δουλειά της έδωσε φόρα στους Έλληνες χορογράφους στο διεθνές πεδίο και σήμερα, στην πρώτη αυτοβιογραφική της συνέντευξη, αφηγείται μια πλούσια διαδρομή στον κόσμο της τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αντώνης Αντύπας (1941-2024): «Το ουσιαστικό θέατρο έχει, για μένα, μια ταπεινότητα»

Απώλειες / Αντώνης Αντύπας (1941-2024): «Το ουσιαστικό θέατρο έχει, για μένα, μια ταπεινότητα»

Ο θεατρικός σκηνοθέτης που πέθανε σήμερα σε ηλικία 83 ετών είχε μιλήσει στη LiFO με αφορμή το έργο του Ευγένιου Ο’Νιλ «Πόθοι κάτω από τις λεύκες» που σκηνοθέτησε το 2017 για το Εθνικό Θέατρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΗΣ