«Μια νύχτα στην Επίδαυρο»: Κριτική για τη μετα-θεατρική επιθεώρηση του Νίκου Καραθάνου

«Μια νύχτα στην Επίδαυρο» σε κείμενα Λένας Κιτσοπούλου-Γιάννη Αστερή και σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο-REX Facebook Twitter
Σε αυτή την κατεξοχήν μετα-θεατρική επιθεώρηση που υπογράφουν η Λένα Κιτσοπούλου και ο Γιάννης Αστερής παρουσιάζεται ο αθέατος κόσμος του θεάτρου. Φωτ.: Γιώργος Καπλανίδης
0

Και ναι, είναι οι ηθοποιοί άνθρωποι ματαιόδοξοι και ανασφαλείς, που διψούν για επαίνους, που προσδοκούν ωκεανούς δακρύων να ξεχυθούν από τα μάτια μας, που ονειρεύονται την αποθέωση, χιλιάδες μαγεμένους θεατές να πάλλονται εκστατικά ενώπιόν τους, χιλιάδες χέρια να τους αρπάζουν, να τους αγκαλιάζουν, να τους σηκώνουν στα ουράνια και να τους αφήνουν εκεί, δίπλα στους θεούς, για λίγο, για όσο κρατάει ένα χειροκρότημα, μία βραδιά ή δύο, προτού βυθιστούν ξανά σε νέες αγωνίες, σε νέες μάχες, σε νέες περιπέτειες, και δώσ' του από την αρχή, ο κύκλος ποτέ δεν κλείνει κι εκείνοι ποτέ δεν φτάνουν, ποτέ δεν χαλαρώνουν, ποτέ δεν επαναπαύονται, γιατί πάντα καιροφυλακτεί ο «επόμενος», το νέο, το πιο δροσερό «φιντάνι», αυτό που τα μίντια περίμεναν από πάντα να το λατρέψουν, έτσι πάει, κάθε σεζόν μια νέα απειλή, ένας νέος ανταγωνιστής, και τώρα πάλι πώς να επιβληθεί κανείς, πώς να ξεχωρίσει, πόσα σεμινάρια να κάνει με τον Τερζόπουλο, πόσες πολεμικές τέχνες να κατακτήσει, πόσους κοιλιακούς να ξαναχτίσει, δεν έχει τέλος η αγωνία, «τι θα κάνεις του χρόνου;», «τι θα γράψουν οι κριτικές;», πόσες φορές ν’ αποδείξει κανείς την αξία του, πόσους σημαντικούς ρόλους να ερμηνεύσει μέχρι να καθιερωθεί (γνωρίζοντας ότι ποτέ δεν θα καθιερωθεί), πώς να ελέγξει το αχόρταγο κοινό, τον θεατή που χασμουριέται, τον θεατή που έχει άποψη κι επιμένει πως έπρεπε «έτσι» να έχει ανέβει το έργο, ενώ εκείνοι δεν φταίνε, έκαναν αυτό που ζήτησε ο σκηνοθέτης, τις οδηγίες ακολούθησαν και να που τους πήρε στον λαιμό του, να που τους εξέθεσε, κι έμειναν απροστάτευτοι, εγκλωβισμένοι στην αρένα με τα λιοντάρια, οι κοιλιακοί δεν βοήθησαν, δεν υπήρχε ούτως ή άλλως διαφυγή, τόσος κόπος χαμένος, η καταστροφή μοιάζει βέβαιη, τώρα θα τους ξεχάσουν άπαντες, τώρα θ’ ανοίξει η γη και θα τους καταπιεί, τώρα είναι πλέον ξοφλημένοι και το τηλέφωνο δεν θα χτυπήσει ποτέ ξανά, αχ, γιατί δεν πήγαν στην Αμερική όταν ήταν νέοι, τότε που ήταν όμορφοι και λαμπεροί κι όλος ο κόσμος χώραγε μέσα στη χούφτα τους;

Το πιο σπαρακτικό κομμάτι της βραδιάς, η συγκινητική κορύφωσή της, είναι εκείνο που ξεφεύγει από το στενό «ενδοοικογενειακό» πλαίσιο και διαπραγματεύεται την απόλυτη αδυναμία όλων μας να συγχρονιστούμε με το παρόν, να κατοικήσουμε τη γλύκα του, να βιώσουμε τη ζωή ενόσω συμβαίνει, στο τώρα, και όχι όταν θα συμβεί, σε λίγο, σε χρόνο μελλοντικό, αβέβαιο, αιωνίως μετακυλιόμενο.

Ναι, τα ξέρουμε όλα αυτά, δεν είναι ότι δεν τα ξέρουμε: το ένα νούμερο μετά το άλλο, σε αυτή την κατεξοχήν μετα-θεατρική επιθεώρηση που υπογράφουν η Λένα Κιτσοπούλου και ο Γιάννης Αστερής, παρουσιάζουν τον αθέατο κόσμο του θεάτρου, αυτόν που δεν βλέπουμε ποτέ επί σκηνής αλλά τον ζούμε ή τον μαθαίνουμε εκ των υστέρων, τον υποψιαζόμαστε εκ των προτέρων, κάπου εκεί στο ενδιάμεσο, σε αυτή την γκρίζα ζώνη που απλώνεται ανάμεσα στο μεγαλείο της τέχνης και στο καθημερινό, ενίοτε ποταπό, αλλά σαφώς ανθρώπινο πάρε-δώσε των ηθοποιών με τους συναδέλφους, τους θαυμαστές και τους εαυτούς τους, εκεί όπου ανταλλάσσονται οι υπέρμετρες κολακείες και οι εκθαμβωτικές κακίες, εκεί όπου διασταυρώνονται τα πυρά των κριτικών, εκεί όπου φυτεύονται οι σπόροι της ελπίδας ή των αμφιβολιών, όχι μόνο στις σελίδες των εντύπων ή στους τέσσερις τοίχους ενός καμαρινιού αλλά και στις στιγμές της απόλυτης μοναξιάς, όταν το μόνο που χωρίζει την αθωράκιστη ψυχοσύνθεση του καλλιτέχνη από την άβυσσο ή την καταβαράθρωση είναι μια ανάσα, μια λέξη, ένα φευγαλέο «τίποτα». 

«Μια νύχτα στην Επίδαυρο» σε κείμενα Λένας Κιτσοπούλου-Γιάννη Αστερή και σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο-REX Facebook Twitter
Απολαυστικός ο Θανάσης Αλευράς ως κακομαθημένος ενδυματολόγος-σταρ που δεν βρίσκει πουθενά μια καρέκλα ικανή να χωρέσει το Εγώ του. Φωτ.: Γιώργος Καπλανίδης

Αυτό, όμως, που καθιστά ετούτα τα οικεία ή τα αυτονόητα ενδιαφέροντα είναι ο τρόπος που, κειμενικά και υποκριτικά, ο λόγος ακροβατεί μεταξύ ακραίας αυτοπαρωδίας και υπόκωφης απόγνωσης. Ο τρόπος που το περίβλημα της σάτιρας, το φανταχτερό και προφανές ξεμπρόστιασμα των ναρκισιστικών ροπών, εναλλάσσεται με τη βαθιά αγάπη για την ευθραυστότητα των ψυχικών αντοχών ή την ανασφάλεια των εργασιακών συνθηκών.

Υπάρχουν φράσεις που κόβουν σαν μαχαίρι για όποιον είναι διατεθειμένος να ακούσει το διπλό νόημά τους, όταν μια παρέα ηθοποιών, μετά την πρεμιέρα της Επιδαύρου, κάθεται στην ταβέρνα, παραγγέλνοντας έναν μουσακά που ποτέ δεν έρχεται, μιλώντας γι' «αυτούς που υποσιτίζονται» και για ένα κριτσίνι «που στην τσάντα έχει μείνει», μοναδική ασπίδα ασφαλείας απέναντι στην πείνα που ποτέ δεν ικανοποιείται, την ίδια στιγμή που ο αναιδής θεατής καγχάζει για τα υποβαθμισμένα πτυχία με τη μηδαμινή αξία, που όσο περισσότερο «τρώγονται» (από τους ιθύνοντες) τόσο λιγότερη τροφή εξασφαλίζουν.

«Μια νύχτα στην Επίδαυρο» σε κείμενα Λένας Κιτσοπούλου-Γιάννη Αστερή και σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο-REX Facebook Twitter
Ο λόγος ακροβατεί μεταξύ ακραίας αυτοπαρωδίας και υπόκωφης απόγνωσης. Φωτ.: Γιώργος Καπλανίδης
«Μια νύχτα στην Επίδαυρο» σε κείμενα Λένας Κιτσοπούλου-Γιάννη Αστερή και σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο-REX Facebook Twitter
Η Γαλήνη Χατζηπασχάλη αποδεικνύει για μία ακόμη φορά την ανεξάντλητη κωμική ιδιοφυΐα της. Φωτ.: Γιώργος Καπλανίδης

Το πιο σπαρακτικό κομμάτι της βραδιάς, η συγκινητική κορύφωσή της, είναι εκείνο που ξεφεύγει από το στενό «ενδοοικογενειακό» πλαίσιο και διαπραγματεύεται την απόλυτη αδυναμία όλων μας να συγχρονιστούμε με το παρόν, να κατοικήσουμε τη γλύκα του, να βιώσουμε τη ζωή ενόσω συμβαίνει, στο τώρα, και όχι όταν θα συμβεί, σε λίγο, σε χρόνο μελλοντικό, αβέβαιο, αιωνίως μετακυλιόμενο:

«Όλα φυγή, όλα φυγή είναι, να φάμε και να φύγουμε, κι εκεί που θα πάμε μετά, πάλι να φύγουμε θα θέλουμε, να τελειώσει η παράσταση και να φύγουμε, να πιούμε ένα ποτό και να φύγουμε... Τι θα κάνεις μετά; Τι θα κάνεις μετά; Τι θα κάνεις του χρόνου; Τι κανόνισες; Ω δύστυχε άνθρωπε, νομίζεις ότι εσύ κανονίζεις το μετά; Ποιο μετά, ρε μαλάκα άνθρωπε; Ποιο μετά προσμένεις; Να το το μετά!» τραγουδούν εν χορώ οι θαμώνες της ταβέρνας λίγο προτού κατευθύνουν το βλέμμα μας με τον προτεταμένο δείκτη τους προς την πιο γλαφυρή ενσάρκωση του «μετά», τον θεατή που κρέμεται απαγχονισμένος πίσω τους, επειδή «πέθανε» από την υπερβολική διάρκεια της παράστασης.

«Μια νύχτα στην Επίδαυρο» σε κείμενα Λένας Κιτσοπούλου-Γιάννη Αστερή και σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο-REX Facebook Twitter
Πρόκειται για μια τρυφερή επιστολή αγάπης από τους ανθρώπους που κάνουν θέατρο (που φτιάχνουν «κάτι από το τίποτα») προς τους ομοτέχνους τους και τους θεατές. Φωτ.: Γιώργος Καπλανίδης

Απολαυστικός ο Θανάσης Αλευράς ως κακομαθημένος ενδυματολόγος-σταρ που δεν βρίσκει πουθενά μια καρέκλα ικανή να χωρέσει το Εγώ του και διαρκώς παραπονιέται για την καχεκτική αναγνώριση του απροσμέτρητου ταλέντου του που τόσο θα είχε λάμψει αν είχε φύγει στο εξωτερικό, αλλά εκείνος γύρισε στην Πάτρα, «στο ελληνικό το τσάτρα-πάτρα», ενώ η Γαλήνη Χατζηπασχάλη αποδεικνύει για μία ακόμη φορά την ανεξάντλητη κωμική ιδιοφυΐα της, σχεδιάζοντας την αυτοθαυμαζόμενη, λάγνα και οπορτουνίστρια περσόνα «Κατερίνα Ευαγγελάτου» («ρε, τι φεστιβαλάρα έχω εγώ!») ως μια καρικατούρα σαρωτική και ακαταμάχητη. Υπέροχη η Έλλη Πασπαλά, ειδικότερα στο κλείσιμο, όταν ερμηνεύει την τζαζ μπαλάντα του Άγγελου Τριανταφύλλου, ο οποίος υπογράφει τη γοητευτική μουσική του εγχειρήματος. 

«Η τέχνη πρέπει να ανανεώνεται. Και για να γίνει αυτό, πρέπει να πυρποληθεί», σημειώνει ο σκηνοθέτης. Δεν είμαι σίγουρη ότι μπορούμε εν προκειμένω να μιλήσουμε για «πυρπόληση» της τέχνης: γιατί εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μια επίθεση.

Κοιτώντας την με αυστηρούς θεατρικούς όρους, η παράσταση δεν έχει να παρουσιάσει κάποιο σκηνοθετικό ή άλλο επίτευγμα. Σίγουρα, όμως, πρόκειται για μια τρυφερή επιστολή αγάπης από τους ανθρώπους που κάνουν θέατρο (που φτιάχνουν «κάτι από το τίποτα») προς όλους τους ομοτέχνους τους αλλά και προς εμάς, τους θεατές τους. Και ως τέτοια την εισπράττουμε και τη θυμόμαστε...

«Μια νύχτα στην Επίδαυρο» σε κείμενα Λένας Κιτσοπούλου-Γιάννη Αστερή και σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου στο Εθνικό Θέατρο-REX Facebook Twitter
Ο Νίκος Καραθάνος σκηνοθετεί την παράσταση. Φωτ.: Γιώργος Καπλανίδης

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ



 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ