Οι «Ιππείς» του Κωνσταντίνου Ρήγου ραπάρουν στην Επίδαυρο

Ιππείς Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

Τι κάνουν οι νέοι της Αθήνας; Γυμνάζονται. Γεμίζουν τα γυμναστήρια, ζουν με επιδόματα, ασχολούνται με τα μαλλιά τους και τα ρούχα τους, διαμαρτύρονται, απογοητεύονται, λένε σουξέ της εποχής, μπερδεύουν τα αρχαία, την καταγωγή, την υπερηφάνεια, δεν πιστεύουν κανέναν ή σχεδόν κανέναν. Πότε; Πολύ παλιά. 

Το 424 π.Χ. συγκεκριμένα, με τον Αριστοφάνη να γράφει την πρώτη κωμωδία που ανέβηκε με το όνομά του, τους «Ιππείς», όπως αποκαλεί τον Xορό των νέων στο έργο του, που γίνονται μάρτυρες της μεγάλης «μάχης» του Παφλαγόνα και του αλλαντοπώλη Αγοράκριτου, οι οποίοι κομπάζουν ξεδιάντροπα και συναγωνίζονται σε φαυλότητα και κλεψιά.

Όλα αυτά τα γράφει ο Αριστοφάνης, ενώ ο Πελοποννησιακός Πόλεμος μαίνεται και ο Περικλής έχει πεθάνει, με στόχο τον προσωπικό του εχθρό, τον δηµαγωγό λαοφιλή Κλέωνα, ο οποίος είναι και υπερασπιστής της συνέχισης του πολέμου και, σύμφωνα με την περιγραφή του Θουκυδίδη, ο άνθρωπος που όχι μόνο ήξερε να χειραγωγεί τα συναισθήματα του αθηναϊκού λαού αλλά και να έχει ένα μεγάλο αριθμό πληροφοριοδοτών, προκειμένου να ελέγχει την πόλη. 

Είναι συγκλονιστικό με πόσο ωμό και τρομακτικό τρόπο σχεδόν ο Αριστοφάνης μιλά στο έργο για τη δημαγωγία και τη διαφθορά, φωτογραφίζοντας τα πρόσωπα της εποχής του πολύ καθαρά.

Ο Κωνσταντίνος Ρήγος φέρνει τους «Ιππείς» στο 2021, να ραπάρουν στην Επίδαυρο, και μαζί τους φέρνει και την αύρα της πόλης που γέννησε το έργο, ανοίγοντας τα Επιδαύρια με την πρώτη φετινή παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου.

Κωνσταντίνος Ρήγος Facebook Twitter
Κωνσταντίνος Ρήγος: «Είναι συγκλονιστικό με πόσο ωμό και τρομακτικό τρόπο σχεδόν ο Αριστοφάνης μιλά στο έργο για τη δημαγωγία και τη διαφθορά». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Η ιδέα μου να κάνω τους “Ιππείς”, παρόλο που το έργο δεν έχει τη φαντασμαγορία άλλων κειμένων του Αριστοφάνη, βασίζεται αρχικά στο μεγάλο ενδιαφέρον που έχει η διαμάχη των δυο κεντρικών πρωταγωνιστών του, δυο προσώπων λαϊκών και πολιτικών, αλλά και η παρουσία του Χορού, των εφήβων, των νεαρών στην παλαίστρα, οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά ως νέοι άνθρωποι της πόλης και μοιάζουν πολύ και με τη σημερινή νεολαία.

Ήθελα να φέρω, λοιπόν, στη σκηνή όλη αυτή την “αλητεία” και την ορμή, κάτι που δεν είναι δύσκολο τελικά, καθώς, εξερευνώντας το ίδιο το κείμενο, βρίσκω ότι έχει τις ίδιες αναλογίες με το σήμερα, ακόμα και αν δεν το πειράξεις καθόλου» λέει ο Κωνσταντίνος Ρήγος.  

Στο βάθος του σκηνικού το μέγαρο του Δήμου ανακαινίζεται, στην Αθήνα, όπου συμβαίνουν όλα, γίνονται μεγάλα έργα, ενώ οι αρχαίες κολόνες ταιριάζουν με την ομορφιά της πόλης, την ιστορία, αλλά και τον τουρισμό και το μέλλον της. Μπροστά και γύρω από τα έργα που κάνουν την πόλη πιο «μοντέρνα», οι «Ιππείς» γυμνάζονται στους πλάγιους ίππους τους, παρακολουθώντας πότε αδιάφορα και πότε με ενδιαφέρον αυτά που διαδραματίζονται μπροστά τους.

Τι συμβαίνει; Μα έχει έρθει ο Κλέωνας και συζητά με έναν νέο διεκδικητή της εξουσίας που έχει ξεσηκώσει τη νεολαία εναντίον του και είναι ένα τίποτα, ένας λαϊκός, ένας αλλαντοπώλης με κρεμασμένη μια αρμαθιά λουκάνικα στον λαιμό του – και το κάνει ο πονηρός σε μια εποχή πείνας κάθε είδους. Και υπόσχεται κι άλλα, κι άλλα, και ότι θα μοιράσει πιο πολλές μίζες και επιδόματα και χρήματα από τον προηγούμενο δημαγωγό και κλέφτη και απατεώνα, ξεδιάντροπα και πιο επιδεικτικά από τον Κλέωνα. 

Μουζουράκης, Αβαρικιώτης Ιππείς Facebook Twitter
Πάνος Μουζουράκης, Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Είναι συγκλονιστικό με πόσο ωμό και τρομακτικό τρόπο σχεδόν ο Αριστοφάνης μιλά στο έργο για τη δημαγωγία και τη διαφθορά, φωτογραφίζοντας τα πρόσωπα της εποχής του πολύ καθαρά. Είναι απίθανο να βλέπεις έναν άνθρωπο μέσα στην αθηναϊκή δημοκρατία να κομπάζει όταν τον λένε κλέφτη και να λέει “βρίστε με, βρίστε με, όσο με βρίζετε, τόσο πιο άξιος είμαι”. Ή να λέει καθαρά: “Θέλεις κι εσύ να σου δώσω μια μίζα; Πάρε”.

Αυτή την τρομερή αλαζονεία της εξουσίας, της δύναμης, του χρήματος, της χειραγώγησης, την απουσία του ορθού λόγου, της λογικής και της σύνεσης πού δεν τις συναντάμε σήμερα; Σε ποιο μέρος του πλανήτη, αν θέλουμε να φύγουμε από τα καθ’ ημάς. Γιατί η ίδια συζήτηση γίνεται και επαναλαμβάνεται, και αυτή δίνει τον τόνο, με όποια κυβέρνηση, με όποιον αρχηγό, σχεδόν σχολαστικά. Για μένα είναι σχεδόν στοίχημα να βρω κάτι που να διαφέρει στην τότε και τη σημερινή συζήτηση – και δεν μπορώ να το βρω» λέει ο Ρήγος. 

Ο Χορός στην παράσταση αποτελείται από δεκαέξι άτομα. Μπαίνουν στην ορχήστρα φορώντας υπέροχες παρωπίδες, ρούχα με τη σκηνή από το περίφημο αγγείο των «Ιππέων» που βρίσκεται στο Μουσείο του Βερολίνου, γυαλιστερές ουρές και παίζουν κάνοντας ακροβατικά με χάρη στα όργανα της παλαίστρας. Είναι συνήθως ένας αντρικός χορός αυτός των «Ιππέων», αλλά ο σκηνοθέτης επέλεξε να έχει δεκαπέντε άντρες και μία γυναίκα, τη Στεφανία Γουλιώτη, για να προβάλει μια ανισότητα βασισμένη σε ένα αληθινό ποσοστό. Η μοναδική γυναίκα στον Χορό είναι μια υπενθύμιση, μια υπογράμμιση της απουσίας των γυναικών από αξιώματα, θέσεις και κέντρα αποφάσεων, δίνει έμφαση με την παρουσία της στην αναλογία του 15% που κατέχουν οι γυναίκες και στη δημόσια ζωή.

Όσο για τους «Ιππείς», μπορεί να θέλουν να δουν τα πράγματα πιο αισιόδοξα, να στροβιλίζονται στους ήχους των σουξέ και των βαλς, να ακούνε ραπ και τραγούδια για την Αθήνα, να μεταμορφώνονται σε ναύτες για να καταδείξουν τη μεγάλη παράδοση και υπεροχή της πόλης τους, αλλά είναι και αυτοί που πρώτοι υποκύπτουν στον νέο φαύλο, ίσως λίγο χειρότερο από τον προηγούμενο, που τους υπόσχεται μια κάπως καλύτερη ζωή. 

Κόκλας Ιππείς Facebook Twitter
Κώστας Κόκλας. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Καθόλου δεν θέλω να τελειώσει το έργο με μια φαντασμαγορία, μια αποθέωση. Θέλω να τελειώσει με μια χαρμολύπη, αυτή που έχουμε και σήμερα όταν μαζευόμαστε για να τραγουδήσουμε όλοι μαζί μια νύχτα με πανσέληνο, όταν βλέπουμε ότι δύσκολα αλλάζει κάτι, αλλά, για να ζήσουμε, πρέπει να κοιτάξουμε πιο μακριά» λέει ο Κωνσταντίνος Ρήγος, ενώ στη σκηνή έχουν εμφανιστεί οι δύο δούλοι, οι κλασικές φιγούρες του Αριστοφάνη, ο τέλειος συνδυασμός πονηριάς, επιβίωσης και σοφίας,  ο Δημοσθένης και ο Νικίας, στενοχωρημένοι για τον αφέντη τους τον Δήμο, που τον καλοπιάνουν εύκολα οι λωποδύτες της πόλης και τον τουμπάρουν με υποσχέσεις.

Σε λίγο θα μπουν στη θέση του αφεντικού τους, θα τους τουμπάρει με μεγάλη γαλιφιά ένας νέος συκοφάντης, που θα θελήσει την εύνοιά τους. Η «μάχη» της Αθήνας έχει ξεκινήσει και είναι απαράλλαχτη με κάθε προηγούμενη και επόμενη, ακόμα και μετά από χιλιάδες χρόνια. 

Ιππείς Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς, Λαέρτης Μαλκότσης Facebook Twitter
Λαέρτης Μαλκότσης Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς, Αβαρικιώτης, Κόκλας Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς Facebook Twitter
Η Στεφανία Γουλιώτη, μοναδική γυναίκα στον Χορό των «Ιππέων». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς, μάσκες Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς Χορός Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς Γουλιώτη Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείςhttps://www.lifo.gr/sites/default/files/articles/2021-06-01/Ippeis%20-%20Rigos%20%2833%29.jpg Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Ιππείς Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


 

Αριστοφάνη, Ιππείς

25, 26, 27 Ιουνίου, 21:00 | Πρεμιέρα

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου | Καλοκαίρι 2021

Μετάφραση: Σωτήρης Κακίσης

Σκηνοθεσία - Χορογραφία: Κωνσταντίνος Ρήγος

Μουσική: Θοδωρής Ρέγκλης

Σκηνικό: Κωνσταντίνος Ρήγος - Μαίρη Τσαγκάρη

Κοστούμια: Νατάσα Δημητρίου

Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας

Συνεργάτις χορογράφου: Μαρκέλλα Μανωλιάδη

Βοηθός σκηνοθέτη: Άγγελος Παναγόπουλος

Μουσική διδασκαλία: Μελίνα Παιονίδου

Βοηθός σκηνογράφου: Αλέγια Παπαγεωργίου

Β' Βοηθός Σκηνοθέτη: Χριστίνα Στεφανίδη

Βοηθός ενδυματολόγου: Αλίσα Μπουλάτ

Βοηθός ενδυματολόγου: Κατερίνα Κωστάκη

Δραματολόγος παράστασης: Εύα Σαραγά

Διανομή (αλφαβητικά)

Αλλαντοπώλης: Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης

Δήμος: Στέλιος Ιακωβίδης

Κλέων: Κώστας Κόκλας

Νικίας: Λαέρτης Μαλκότσης

Δημοσθένης: Πάνος Μουζουράκης

Χορός

Κορυφαίοι: Στεφανία Γουλιώτη, Κωνσταντίνος Μπιμπής, Γιάννης Χαρίσης

Mέλη: Πάρις Αλεξανδρόπουλος, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου, Θάνος Γρίβας, Πάνος Ζυγούρος, Κωνσταντίνος Καϊκής, Γιάννης Καράμπαμπας, Αλκιβιάδης Μαγγόνας, Βασίλης Μπούτσικος, Γιώργος Πατεράκης, Κωνσταντίνος Πλεμμένος, Περικλής Σιούντας, Γιώργος Σκαρλάτος, Αντώνης Σταμόπουλος

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Summer Preview – Θέατρο

Summer Preview / Οι παραστάσεις του καλοκαιριού: Μέρες χαράς για όλους τους θεατρόφιλους

Οι υπαίθριοι θεατρικοί χώροι ανοίγουν στις 28/5 και τα περιφερειακά φεστιβάλ ετοιμάζονται να υποδεχθούν νέες και παλαιότερες παραστάσεις μετά από μήνες καλλιτεχνικής απραξίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φεστιβάλ Αθηνών 2021: Επαναλειτουργία της Πειραιώς 260 και 80 εκδηλώσεις

Πολιτισμός / Φεστιβάλ Αθηνών 2021: Επαναλειτουργία της Πειραιώς 260 και 80 εκδηλώσεις

Το πιο αισιόδοξο κομμάτι και το πιο ανακουφιστικό είναι η επαναλειτουργία της Πειραιώς 260, που παραδοσιακά φιλοξενεί τη σύγχρονη ελληνική παραγωγή και είναι το βασικό θερινό «σπίτι» χιλιάδων καλλιτεχνών - Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ηρώδειο

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου 2021 / Οι βραδιές του Ηρωδείου θα γεμίσουν με μουσική το φετινό καλοκαίρι

Συναυλίες απ’ όλο το φάσμα της σύγχρονης ξένης και της ελληνικής μουσικής, αλλά και μεγάλες ορχήστρες του κόσμου και όπερες θα απολαύσει φέτος το αθηναϊκό κοινό στο Ηρώδειο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ηow to resuscitate a dinosaur/ Έι, Romeo, πώς δίνεις το φιλί της ζωής σε έναν δεινόσαυρο;

Guest Editors / «Ο Καστελούτσι σκηνοθετεί μια υπόσχεση· και κάνει τέχνη εκκλησιαστική»

«Πέρασαν μέρες από την πρώτη μου επαφή με τη Βερενίκη. Μάντρωσα ένα κοπάδι σκέψεις» – ο Κυριάκος Χαρίτος γράφει για μια από τις πολυσυζητημένες παραστάσεις της σεζόν, που ανέβηκε στη Στέγη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ