Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Μια υπερπαραγωγή με 34 συντελεστές επί σκηνής σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα.
0

Chicago, The Musical

Το θεαματικό Chicago, ένα από τα κορυφαία μιούζικαλ όλων των εποχών, έρχεται στο ιστορικό θέατρο Ολύμπια - Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας», που για πρώτη φορά ανοίγει τις πόρτες του σε ένα έργο διεθνούς φήμης. Μια υπερπαραγωγή με 34 συντελεστές επί σκηνής σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και απόδοση κειμένου από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο. Το έργο των Τζον Κάντερ, Φρεντ Εμπ και Μπομπ Φόσι πραγματεύεται τον κυνισμό των media και τις αδικίες του δικονομικού συστήματος, ενώ βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν τη δεκαετία του 1920. Παίζουν οι Νάντια Μπουλέ, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Μίνως Θεοχάρης, Γιάννης Ποιμενίδης και σε διπλή διανομή στον ρόλο του δικηγόρου Billy Flynn ο Αιμιλιανός Σταματάκης και ο Αργύρης Πανταζάρας. Στον ρόλο της Mama Morton η εξαιρετική Δάφνη Λαμπρόγιαννη. Οι χορογραφίες είναι της Chali Jennings, η μουσική διεύθυνση του Αλέξιου Πρίφτη, τα κοστούμια του Γιώργου Σεγρεδάκη και τα σκηνικά του Μανόλη Παντελιδάκη.

Θέατρο Ολύμπια- Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας», Ακαδημίας 59, 210 3711200

Από 11/12 για περιορισμένες παραστάσεις

*Ρreviews με μειωμένο εισιτήριο 13-15/11


Βερβερίτσα Reloaded

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Η Βερβερίτσα επιστρέφει στο θέατρο Λαμπέτη με ανανεωμένο καστ.

Για δεύτερη χρονιά μετά την τεράστια περσινή επιτυχία της έρχεται η Βερβερίτσα Reloaded, σε κείμενο και σκηνοθεσία του Νίκου Μουτσινά. Επιστρέφει στο θέατρο Λαμπέτη με ανανεωμένο καστ, αλλά με την ίδια pop art αισθητική που την έκανε να ξεχωρίσει. Στο επίκεντρο βρίσκεται ένα σύγχρονο ζευγάρι που στο πέρασμα του χρόνου αντιμετωπίζει οικείες καταστάσεις καθημερινής τρέλας. Μια ξεκαρδιστική κωμωδία που περιγράφει μια σειρά αστείων και τρομακτικών γεγονότων με αφορμή μια βερβερίτσα. Παίζουν: Νίκος Μουτσινάς, Ματίνα Νικολάου, Φανή Γεωργακοπούλου, Σύνθια Μπάτση, Ελευθερία Μπενοβία. Η σκηνοθεσία είναι του Νίκου Μουτσινά, τα σκηνικά της Μαρίας Φιλίππου και τα κοστούμια του Βαγγέλη Ζάχου.

Θέατρο Λαμπέτη, Λεωφ. Αλεξάνδρας 106, 210 6435706


Του Κουτρούλη ο γάμος

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Σμαράγδα Καρύδη και Νίκος Κουρής.

Η Σμαράγδα Καρύδη υπογράφει τη σκηνοθεσία της εμβληματικής κωμωδίας και πρωταγωνιστεί μαζί με τον Νίκο Κουρή, που κρατάει τον ρόλο του Κουτρούλη. Το έργο του Αλέξανδρου Ρίζου Ραγκαβή παρουσιάστηκε το 1845, μόλις 15 χρόνια μετά την ίδρυση του ελληνικού κράτους. Όλα τα θέματα που θίγει, η διαφθορά, το πελατειακό κράτος, τα ρουσφέτια, η αναξιοκρατία, ο αρχοντοχωριατισμός, η ξενομανία, η διαπλοκή, η σχέση Τύπου και εξουσίας και ο κοινωνικός διχασμός, είναι τα ίδια που μας απασχολούν σχεδόν 200 χρόνια αργότερα. Η παράσταση διατηρεί τη γλώσσα στην οποία γράφτηκε, με κάποιες αναγκαίες περικοπές χάριν δραματουργικής οικονομίας, καθώς και με κάποιες εμβόλιμες σύγχρονες προσθήκες κειμένων και πρωτότυπων τραγουδιών, παντρεύοντας το τότε με το σήμερα. Παίζουν οι Σμαράγδα Καρύδη, Νίκος Κουρής, Κώστας Κορωναίος, Ευγενία Σαμαρά, Σπύρος Χατζηαγγελάκης, Γιώργος Ψυχογιός, Βασίλης Παπαγεωργίου, Αλέξανδρος Τσώτσης, Γιώργος Σουλεϊμάν, Τάσος Ροδοβίτης, Αντώνης Κυριακάκης, Οδυσσέας Κωνσταντόπουλος και Μυρσίνη Δημοπούλου. Τη μουσική της παράστασης υπογράφει ο Μίνως Μάτσας, τα σκηνικά ο Γιώργος Γαβαλάς, τα κοστούμια ο Νίκος Χαρλαύτης, τις χορογραφίες η Μπέττυ Δραμισιώτη και τους στίχους η Σοφία Καψούρου.

Νέο Θέατρο Βασιλάκου, Προφήτου Δανιήλ 3 & Πλαταιών, Κεραμεικός, 211 0132002-5

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ. 20:00, Πέμ.-Παρ. 21:00, Σάβ. 18:00 & 21:00, Κυρ. 19:00


Μαμά®

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Φωτο: Σπύρος Μπακάλης

Για 2η χρονιά ανεβαίνει η πετυχημένη παράσταση του βραβευμένου έργου της Marta Barcelo που σκηνοθετεί ο Γιώργος Σουλεϊμάν. Η σχέση μεταξύ μάνας και παιδιού εξετάζεται σε αυτό το εξαίρετο δείγμα της σύγχρονης σκηνής του ισπανικού θεάτρου. Με μια πλοκή σχεδόν κινηματογραφική, μας φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που αφορούν την ουσία της σχέσης μητέρας και παιδιού, πέρα από κοινωνικά στερεότυπα, και αναζητά το μυστικό της «ευτυχίας» στο σπίτι, που μπορεί απλώς να κρύβεται σε μια συνταγή για κανελόνια. Η παραδοσιακή μορφή οικογένειας είναι το μοναδικό μοντέλο στο οποίο το παιδί θα μεγαλώσει με αγάπη; Τι θα γινόταν αν μπορούσαμε να διαλέγουμε τους γονείς και τα παιδιά μας; Η Ελένη Καστάνη, ως μητέρα, ερμηνεύει έναν ρόλο ζωής και η Ευγενία Σαμαρά ξεδιπλώνει την υποκριτική της ικανότητα στον ρόλο της κόρης. Η μετάφραση είναι της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ.

Νέο Θέατρο Βασιλάκου, Προφήτου Δανιήλ 3 & Πλαταιών, Κεραμεικός, 211 0132002-5

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτ.-Τρ. 21:15

 

Προπώληση εισιτηρίων viva.gr. Πληροφορίες και ομαδικές κρατήσεις 2168004868. www.people.gr

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ