Τραχίνιες - Μουσική πρόβα - Μαγεία

Τραχίνιες - Μουσική πρόβα - Μαγεία Facebook Twitter
0

 

Η Lifo έκανε θέμα για τις καλοκαιρινές παραστάσεις. Ο Χρήστος Παρίδης έκανε τις  συνεντεύξεις, ο Πάνος Μιχαήλ φωτογράφιζε  και τρυπώσαμε κι εμείς,  -θενκς Μαρκέλλα μας-  για να δούμε ένα διαφορετικό κομμάτι της προετοιμασίας. Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί τις "Τραχίνιες" του Ευριπίδη που θα δούμε στην Επίδαυρο  στις 9 και 10 Αυγούστου.

Εδώ είμαστε στην πρόβα του Χορού. Μουσική πρόβα. Τόσα χρόνια στα θέατρα, βαριόμουνα να παρακολουθήσω. Λάθος μου. Ήταν υπέροχη. Δύσκολη. Και κόλλησα. Ας αρχίσω τις συστάσεις.

  

Τραχίνιες - Μουσική πρόβα - Μαγεία Facebook Twitter

 

Αυτά είναι τα 16 κορίτσια του Χορού στις Τραχίνιες. Στην ακρόαση που έγινε το χειμώνα έφτασαν στο Εθνικό Θέατρο 950 άτομα. Αυτά τα δεκάξι ήταν η επιλογή του σκηνοθέτη και του συνθέτη Κορνήλιου Σελαμσή. Τυχερές αλλά και πολύ σκληρά εργαζόμενες.

  

Τραχίνιες - Μουσική πρόβα - Μαγεία Facebook Twitter
 

 

"Είμαι υπερήφανος γι αυτό το Χορό", μου είπε ο Θωμάς Μοσχόπουλος με μάτια που έλαμπαν. "Είναι όλες καταπληκτικές." Ακόμα και αν δε ξέρεις -όπως εγώ- , καθόλου μουσική, η πρόβα ήταν αληθινά εντυπωσιακή.

 

Τραχίνιες - Μουσική πρόβα - Μαγεία Facebook Twitter
 

 

Η κυρία που εικονίζεται στη φωτογραφία να κοιτάζει αυστηρά είναι η καλύτερη επαγγελματίας στη μουσική διδασκαλία στην Ελλάδα. Στα θέατρα πίνουν νερό στο όνομά της.

Τραχίνιες - Μουσική πρόβα - Μαγεία Facebook Twitter

Το όνομά της; Μελίνα Παιωνίδου. Η αυστηρότητά της είναι μυθική, το ίδιο και η γλύκα του χαρακτήρα της. Στο μάθημα δεν αστειεύεται ποτέ.

Τραχίνιες - Μουσική πρόβα - Μαγεία Facebook Twitter
 

Κορνήλιος Σελαμσής. Ο συνθέτης της παράστασης. Γράφει μαγικά. Το σύνολο του έργου του στις Τραχίνιες είναι πρόταση. 

 

Ετοιμάζονται για την Επίδαυρο υπερεντατικά, στη σκηνή του Εθνικού, σχεδόν χωρίς διάλειμμα. Και την ώρα των παρατηρήσεων, πρέπει να φύγουμε. Αρχίζει η μυστική ζωή, το απόρρητο ενός θιάσου. Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ