Ο φωτογράφος των διασήμων Κόνορ Μιντ (Μάθιου Μακόναχι) αγαπά την ελευθερία, τη διασκέδαση και τις γυναίκες... με αυτήν τη σειρά. Ορκισμένος εργένης, δεν διστάζει να χωρίσει με πολλές γυναίκες την ίδια στιγμή μέσω τηλεδιάσκεψης και μάλιστα την ώρα που ετοιμάζεται για το επόμενο ραντεβού του. Ο αδερφός του Κόνορ, ο Πολ, είναι πιο ρομαντικός. Για την ακρίβεια, ετοιμάζεται να παντρευτεί. Δυστυχώς, όμως, την παραμονή της μεγάλης μέρας τα κοροϊδευτικά αστεία του Κόνορ για τον έρωτα εκνευρίζουν τον Πολ, τους καλεσμένους και την παιδική του φίλη Τζένι (Γκάρνερ), τη μόνη γυναίκα στη ζωή του που για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν υπέκυψε ποτέ στην ακαταμάχητη γοητεία του. Κι ενώ όλα δείχνουν ότι ο Κόνορ είναι στο τσακ να καταστρέψει τον γάμο, τον επαναφέρει στην πραγματικότητα το φάντασμα του νεκρού θείου Γουέιν, του γλεντζέ και θρυλικού γυναικά του οποίου τα χνάρια ακολούθησε πιστά ο Κόνορ. Ο θείος Γουέιν έχει ένα επείγον μήνυμα για τον προστατευόμενό του και για να του το μεταφέρει χρησιμοποιεί τα πνεύματα των φιλενάδων του Κόνορ -τέως, νυν και μελλουσών- οι οποίες τον οδηγούν σε έναν εφιάλτη που ξετυλίγεται σαν επεισόδιο του Αυτή Είναι η Ζωή Σου. Μαζί θα ανακαλύψουν ποιοι λόγοι οδήγησαν τον Κόνορ να γίνει ένας τόσο ξεδιάντροπος γυναικάς και αν έχει μια δεύτερη ευκαιρία για να βρει, και αν είναι τυχερός να κρατήσει, την αγάπη της ζωής του.

Η πρωτοτυπία της ταινίας είναι πως ο Μάθιου Μακόναχι δεν κυκλοφορεί ημίγυμνος (χιονίζει στο πατρικό του) και ότι υποδύεται τον αντιπαθή, αν και κάνει απέλπιδες προσπάθειες να διατηρήσει τα όπλα της γοητείας του ανέπαφα. Τον επισκέπτονται τα φαντάσματα των άπειρων πρώην του, αλλά από τις γυναικείες ορδές κινηματογραφικά επικρατεί η παρουσία του μέντορα θείου του, που ενσαρκώνει με νεκροζώντανη χεφνερική δολιότητα ο πονηρός και ορεξάτος Μάικλ Ντάγκλας. Ο Μαρκ Γουότερς, που πετυχαίνει όταν το υλικό του είναι συμμαζεμένο και ειρωνικό, όπως στο Freaky Fridayκαι το Mean Girls, εδώ χάνεται στους μαιάνδρους του ψευτο-φανταστικού, πατώντας στα χνάρια όλων των προηγούμενων ταινιών που διασκεύασαν το χριστουγεννιάτικο μύθο που έγραψε ο Ντίκενς, προσηλωμένος εντούτοις στην ατζέντα που οδηγεί τις γυναίκες στην αίθουσα με μαθηματική ακρίβεια (αυτή η φόρμουλα...). Θεωρητικά, τα πάντα είναι εφικτά και επιτρεπτά στο έργο, καθώς ο μισογύνης, αντί του original μισάνθρωπου, προβάλλει τους φόβους του μέσα από το παρελθόν και τα βιώματά του και, πραγματικά, σε κάποιες στιγμές η ταινία δεν θυμίζει μια κλασική, ανώδυνη κομεντί για το γάμο. Μη γελιέστε όμως: Όλα είναι μια σκληρή πρόβα για το νυφικό, την τελετή και την εξιλέωση. Ο Κόνορ Μιντ είναι ένα κανονικό αντράκι που τραυματίστηκε σε τρυφερή ηλικία και φοβάται, όπως όλοι μας, μη φάει χυλόπιτα και μείνει μόνος κι έρημος στην κηδεία του. Τον καταλαβαίνουμε, αλλά τον έχουμε ξαναδεί και σε παρόμοιες κομεντί και σε διασκευές του Σκρουτζ, πιο κωμικό και πιο δραματικό αντίστοιχα.