Είχε κωλόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα

Στάθης Σταμουλακάτος Facebook Twitter
Ο αρρενωπός ηθοποιός Στάθης Σταμουλακάτος, παρουσιάζεται αλά Tόνι Κέρτις στο «Μερικοί το προτιμούν καυτό» ή ως φιγούρα αποκριάτικη με κραγιόν και μια χαζή περούκα. Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας
0

Φτάνει πια με τα φαντάσματα, τα πνεύματα και τους θεούς. Φτάνει με τις εξωτικές τοποθεσίες, τις φανταστικές ιστορίες, τις αλλοτινές, μυθικές περιόδους. Φτάνει με τους κερατάδες συζύγους, τους περιπαθείς εραστές, τους δολοφονημένους βασιλιάδες, τις βιασμένες παρθένες, όλους αυτούς που τρέχουν νυχθημερόν αλαφιασμένοι για να εκδικηθούν έναν αντίπαλο ή να στραγγαλίσουν μια ερωμένη.

Ήρθε η ώρα να φέρουμε στη σκηνή όλα όσα η ευπρέπεια, η υποκρισία και η αναισθησία της καλής κοινωνίας προτιμά να περιφρονεί, να αγνοεί ή να εξιδανικεύει, ήρθε η ώρα να δείξουμε τη ζωή σε όλη της την ένδεια και την αγωνία, να την παραστήσουμε χωρίς καλλωπισμούς, ωμά, όπως πραγματικά είναι, εμποδισμένη και σακατεμένη από χίλιες μεριές.

Ήρθε η ώρα να ακούσουμε επιτέλους τους ανθρώπους, ακόμη και των άφαντων, παραγκωνισμένων θεατρικά κοινωνικών τάξεων, να μιλούν τη δική τους γλώσσα, αυτή που σμιλεύουν καθημερινά παραδομένοι στην αναγκαιότητα του αδιάκοπου μόχθου, αποκλεισμένοι από τα βασικά μορφωτικά, πολιτικά και πολιτισμικά προνόμια.

Δράμα ηχηρό χωρίς αντήχηση, ρεαλισμός κατ’ επίφαση, κεκαλυμμένη κωμωδία που καταλήγει αθέλητα στην αυτο-παρωδία και ένα μελοδραματικό φινάλε που αποδεικνύει περίτρανα όχι μόνο ότι οι απλοί άνθρωποι της Ελευσίνας είναι τελικά πιο ανοιχτόμυαλοι από τους δήθεν ψαγμένους Αθηναίους αλλά και ότι σαν την αγκαλιά της οικογένειας δεν υπάρχει άλλη.

«Το μέλλον ανήκει στον νατουραλισμό», έγραφε το 1880 ο Εμίλ Ζολά. «Θα βρούμε τη φόρμα, θα καταφέρουμε ν’ αποδείξουμε ότι υπάρχει περισσότερη ποίηση μέσα στο μικρό διαμέρισμα ενός μέσου ανθρώπου παρά μέσα σ’ όλα τα άδεια και σαρακοφαγωμένα παλάτια της ιστορίας. [...] Όταν το πεδίο αναστραφεί, αυτό που μοιάζει ανησυχητικό και μη πραγματοποιήσιμο σήμερα θα γίνει μια εύκολη δουλειά».

Είχε Κωλόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα Facebook Twitter
Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας

«Ανησυχητικό και μη πραγματοποιήσιμο», όντως, εφόσον η νέα τότε «πολεμική μηχανή» που είχαν αρχίσει να στήνουν οι νεαροί διανοούμενοι, συγγραφείς και ριζοσπάστες –εμπνεόμενοι από το παράδειγμα του Ίψεν, του Νίτσε και του Ζολά‒ συνάντησε συχνά σκληρή λογοκρισία και απαγόρευση εκ μέρους των Aρχών που κατακεραύνωναν τα έργα τους ως άσεμνα, υπονομευτικά και επικίνδυνα. Γιατί ήταν πράγματι επαναστατική η επιθυμία εκείνου του θρυλικού κινήματος που άνθησε ορμητικά στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα και τάραξε συθέμελα το θεατρικό κατεστημένο της εποχής, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην τέχνη και σπέρνοντας αναρίθμητους απογόνους εντός και εκτός θεάτρου στη διάρκεια του εικοστού αιώνα.

Κι αν τα θυμόμαστε όλα αυτά τώρα είναι επειδή το σαρωτικό Σπιρτόκουτο του Γιάννη Οικονομίδη, ακολουθώντας, θα έλεγε κανείς, με άσβεστη πειθώ και δύναμη τις προδιαγραφές εκείνου του ξεχασμένου πλέον μανιφέστου, εμπνέει κι αυτό με τη σειρά του, είκοσι χρόνια μετά, πολλούς επίδοξους μιμητές που επιχειρούν με τη σειρά τους μια καταβύθιση στον ανταριασμένο ψυχισμό των λούμπεν αντι-ηρώων και της στραπατσαρισμένης ζωής τους.

«Προτιμώ τον ρεαλιστικό λόγο», δήλωνε πρόσφατα σε συνέντευξή του ο Αντώνης Τσιοτσιόπουλος, συγγραφέας του Κωλόκαιρου, «γιατί έχει να κάνει με ανθρώπους υπαρκτούς και με τα αδιέξοδά τους. Τον γείτονα, τη μάνα μας, τον φίλο μας, τον υπάλληλο στην τράπεζα ή στο σούπερ-μάρκετ, τον ντελιβερά. Έχει να κάνει με ανθρώπους δίπλα μας και με τις δύσκολες σχέσεις που συνάπτουν. Οπότε δεν είναι αυτοσκοπός η βία, ή η σκληρότητα, ή το να κάνεις τον θεατή να αισθανθεί δυσάρεστα με ένα ρεαλιστικό κείμενο... Τι να κάνουμε, αυτοί είναι οι άνθρωποι και αυτές τις σχέσεις δημιουργούν».

Ελευσίνα, 2022. Βρέχει καταρρακτωδώς. Η άφιξη του Σοφοκλή σκάει σαν βόμβα στο «Διυλιστήριο». Πέντε χρόνια εξαφανισμένος και κανένας δεν ήξερε πού βρισκόταν «το αφεντικό» του νυχτερινού μαγαζιού, μονάχα φήμες κυκλοφορούσαν ότι τον είδαν εδώ κι εκεί, σ’ ένα γηροκομείο στη Χαλκιδική ή στη Γλυφάδα, να κάνει μπάνιο με γκόμενες. Άφαντος. Και τώρα, τώρα που μια μεσήλικη κυρία με στενή μίντι φούστα και γόβες κατεβαίνει τα σκαλιά της πλατείας, κανένας από τους δύο παλιούς υπαλλήλους του σκυλάδικου δεν μπορεί να την αναγνωρίσει, όσο εξονυχιστικά κι αν εξετάζουν το πρόσωπό της.

κωλοκαιρος Facebook Twitter
Οι ηθoποιοί καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες, αλλά δυστυχώς αδυνατούν να παραγάγουν κάτι περισσότερο από αβαθείς ερμηνείες. Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας

«Ρε συ Στέλιο, τι κοιτάς; Ο Σοφοκλής είμαι, ο αδελφός του Μίμη», λέει η μαυροφορεμένη κυρία. Άλαλα τα χείλη των ασεβών. «Πού ήσουνα τόσα χρόνια, ρε μαλάκα; Τι μασκαριλίκια είναι αυτά; Είσαι τέτοιος; Τραβέλι; Δεν μας κάνεις πλάκα...;» και κάπως έτσι συνεχίζεται ο διάλογος, μεταξύ αστείου και σοβαρού, ενόσω οι παρευρισκόμενοι πασχίζουν να βρουν τις λέξεις για να περιγράψουν τη νέα ταυτότητα του αφεντικού τους που περπατά αγέρωχα και απαντά ψύχραιμα στις απορίες των αλλοτινών επιστήθιων φίλων του.

Και πάνω που έχουμε πιστέψει πως ο Κωλόκαιρος θα εκτυλιχθεί γύρω από το ζήτημα της αποδοχής (το έργο αφορά «το δικαίωµα να είσαι διαφορετικός σε όποιο χώρο κι αν βρίσκεσαι» επεσήμαινε στην ίδια συνέντευξη ο συγγραφέας), ένα χαλάζι αποκαλύψεων θα θολώσει το οπτικό μας πεδίο, εκτροχιάζοντάς μας στην ομίχλη.

Η υπόλοιπη δράση θα αναλωθεί στη διαλεύκανση του εγκλήματος που συνέβη πριν από τριάντα χρόνια, στιγματίζοντας τις ζωές των εμπλεκομένων. Τα ερωτήματα ατελείωτα: ποιος έβαλε φωτιά στο υφασματάδικο της οικογένειας; Τι έκαναν εκείνο το μοιραίο βράδυ ο Σοφοκλής και ο Νίκος στην ταράτσα της χρεωκοπημένης βιοτεχνίας; Γιατί ο πρώτος άφησε τον δεύτερο να καεί ζωντανός; Γιατί επέτρεψε να διαδοθεί ψευδώς ότι ο Νίκος ήταν πρεζάκι και πυρπόλησε το μαγαζί μέσα στην ντάγκλα του;

Γιατί ο Σοφοκλής, λίγο καιρό μετά, παντρεύτηκε την αδελφή του καμένου φίλου του; Γιατί ο πατέρας της οικογένειας επέλεξε τον μικρό γιο, αδελφό του Σοφοκλή, να φέρει εις πέρας τον εμπρησμό; Γιατί ο μικρός δεν ειδοποίησε τον μεγάλο, παρόλο που γνώριζε ότι ο δεύτερος σύχναζε στην ταράτσα με τον κολλητό του καπνίζοντας χασίσια;

Γιατί ο έμπιστος Στέλιος κράτησε το στόμα του κλειστό; Γιατί άφησε τον επιζώντα να νομίζει τόσα χρόνια ότι μπορεί και να ήταν ο υπαίτιος της καταστροφής; Τι συνέβη, όταν τελικά, μετά τον θάνατο του πατέρα τους, ο Μίμης εξομολογήθηκε την αλήθεια στον Σοφοκλή κ.ο.κ.

Είχε Κωλόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα Facebook Twitter
Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας

Η ζωή των «λαϊκών ανθρώπων» ως λούνα παρκ του τρόμου με πολύχρωμα τρενάκια να τρέχουν αναβοσβήνοντας προς δεκάδες κατευθύνσεις: το πρώτο έχει μέσα φυλομετάβαση, το δεύτερο εμπρησμούς, το τρίτο κοριτσάκια με καρκίνο («Πάει η Αννούλα, Σοφοκλή! Πέθανε! Στα κόκαλα τη βρήκε!»), το τέταρτο «μάτσο» πατεράδες, και όλα μαζί προορισμό το φιλόξενο Παγκράτι, εκεί όπου ο Σοφοκλής θα πιστέψει προς στιγμήν ότι βρήκε την ελευθερία, μόνο και μόνο για να γνωρίσει τελικά το αληθινό πρόσωπο της αθηναϊκής τρανσφοβίας και να γυρίσει στην Ελευσίνα οπλισμένος μ’ ένα μπιτόνι βενζίνη στο χέρι.

Τα θέματα ξεπηδούν σαν κουνέλια από το καπέλο του ταχυδακτυλουργού και πριν προλάβουν καλά καλά να ανασάνουν, στοιβάζονται προχείρως, τσουρουφλίζονται στα κάρβουνα του εντυπωσιασμού και σερβίρονται προς άμεση κατανάλωση, γαρνιρισμένα με έξυπνες «ατάκες» και καυτερά «μπινελίκια».

Ας πάρουμε, για παράδειγμα, την επιπολαιότητα με την οποία προσεγγίζεται η υπόθεση της φυλομετάβασης. Δεν είναι απλώς ότι χρησιμοποιείται ως πιασάρικο εύρημα, ως ένα framing device που «ανοίγει» θεαματικά και «κλείνει» γλυκερά το έργο, χωρίς καθόλου να αναπτύσσεται στο κυρίως μέρος του. Είναι και το ότι ένας αρρενωπός ηθοποιός, ο Στάθης Σταμουλακάτος, παρουσιάζεται αλά Tόνι Κέρτις στο Μερικοί το προτιμούν καυτό ή ως φιγούρα αποκριάτικη με κραγιόν και μια χαζή περούκα, και υπονομεύει κι αυτό ακόμη περισσότερο οποιαδήποτε αξιόλογη σκηνική και ψυχική διερεύνηση του ζητήματος, κάνοντας τον θεατή να αναρωτηθεί κατά πόσο το συγγραφικό και σκηνοθετικό εγχείρημα επενδύει τελικά σε ένα παιχνίδι «μόδας» και όχι ουσίας.

Είχε Κωλόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα Facebook Twitter
Βασιλική Διαλυνά. Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας

Και τον Νίκο απ’ τη φωτιά ποιος θα τον βγάλει; Δράμα ηχηρό χωρίς αντήχηση, ρεαλισμός κατ’ επίφαση, κεκαλυμμένη κωμωδία που καταλήγει αθέλητα στην αυτο-παρωδία και ένα μελοδραματικό φινάλε που αποδεικνύει περίτρανα όχι μόνο ότι οι απλοί άνθρωποι της Ελευσίνας είναι τελικά πιο ανοιχτόμυαλοι από τους δήθεν ψαγμένους Αθηναίους αλλά και ότι σαν την αγκαλιά της οικογένειας δεν υπάρχει άλλη.

Έτσι, οι φωνές, τα σπρωξίματα και η φασαριόζικη εκτόνωση των απωθημένων δίνουν τελικά τη θέση τους σε μια αγαπησιάρικη, μελωμένη επανασύνδεση με την ηχογραφημένη, προθανάτια ερωτική εξομολόγηση του αδικοχαμένου Νίκου να μας συντροφεύει «ρομαντικά» στα μεγάφωνα.

Οι ηθoποιοί (Στάθης Σταμουλακάτος, Θάνος Αλεξίου, Βασιλική Διαλυνά, Στέλιος Δημόπουλος, Αντώνης Τσιοτσιόπουλος) καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες, αλλά δυστυχώς αδυνατούν να παραγάγουν κάτι περισσότερο από αβαθείς ερμηνείες. Οι καλοσυνάτοι αυτοί ήρωες χαρίζουν γέλιο και γεννούν συμπάθεια, στηρίζοντας αδιατάραχτα τον κλοιό της ψυχαγωγικής ασφάλειας και αφέλειας που νανουρίζει τον θεατή, στέλνοντάς τον σπίτι του εφησυχασμένο.

Τίποτα δεν γκρεμίζεται, τίποτα δεν φλέγεται, υπάρχει πάντα μια στοργική φωλιά για κάθε τρανς άτομο, κι εμείς δεν χρειάζεται ν’ ανησυχούμε άλλο για τον «κωλόκαιρο»: ορίστε, βγήκε ήδη το ουράνιο τόξο...

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Tο νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή

Πέθανε Σαν Σήμερα / Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή στο ελληνικό θέατρο

Το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης κυκλοφόρησε έναν τόμο 535 σελίδων, αφιερωμένο στον σπουδαίο σκηνοθέτη, φιλόλογο, συγγραφέα και ακαδημαϊκό που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Merde!»: Μια παράσταση για τα κωμικοτραγικά παρασκήνια του θεάτρου

Θέατρο / «Merde!»: Μια παράσταση για τα κωμικοτραγικά παρασκήνια του θεάτρου

Ο Βασίλης Μαγουλιώτης και ο Γιώργος Κουτλής συνσκηνοθετούν τον Νίκο Καραθάνο και την ομάδα των «Παιχτών» σε ένα νέο έργο με έναν αδηφάγο παραγωγό, έναν «ποιοτικό» σκηνοθέτη, έναν «εμπορικό» ηθοποιό, και τον γολγοθά της προετοιμασίας μιας παράστασης που πρέπει να αφορά τους πάντες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ