Σάββατο πρωί στη $TELTHRECORD$ Facebook Twitter
Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO

Αυτή η ομάδα πιτσιρικάδων φτιάχνει την πιο συναρπαστική ραπ στην Ελλάδα

0

Μπορεί να μην έχουν ακόμα βρει το κοινό που τους αξίζει, να μην είναι οι ράπερ που έχεις συνηθίσει, να είναι πολύ νεαροί για να τους πάρεις στα σοβαρά αν δεν είσαι στην ηλικία τους, να έχουν ακατανόητους στίχους για κάποιον ανυποψίαστο, αλλά αυτή η ομάδα πιτσιρικάδων που κυκλοφορεί μουσική ως $TELTHRECORD$ φτιάχνει την πιο συναρπαστική μουσική που παράγεται αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα· με δική τους αισθητική, δικό τους ήχο, εκφορά λόγου χαρακτηριστική και μοναδική, χωρίς κραυγές, χωρίς beef, χωρίς να δείχνουν καν το πρόσωπό τους, κάτι που είναι εντελώς κόντρα στα ethics του νέου ραπ, χωρίς τερτίπια στο TikTok και κραυγαλέα stories στο Instagram.

Ο $ulee, o jimmyaiso, o Babyj, o JAKE και o XATZ είναι σχεδόν ουρανοκατέβατοι σε ένα είδος που δεν φημίζεται για το χιούμορ του και τόσο χαμηλών τόνων, που απορείς ποιος είναι ο στόχος τους, αν όχι το hit. Το ότι όλοι ζουν και γράφουν μουσική στη Θεσσαλονίκη δεν είναι τυχαίο, όπως δεν είναι τυχαίο και το ότι έχουν βγάλει την εταιρεία τους $TELTHRECORD$.

Λίγο πριν κάνουν το μεγάλο μπαμ (το πρώτο live τους στην Αθήνα αναμένεται εναγωνίως) μας υποδέχτηκαν στο στούντιό τους της Διαμαντή Ολυμπίου, σε ένα κτίριο όπου έχει γραφτεί η ροκ ιστορία της πόλης. Μιλήσαμε, τους φωτογραφίσαμε και είδαμε από κοντά πώς γράφεται η σύγχρονη ραπ ιστορία από μια παρέα που τα κάνει όλα μόνη της και παλεύει έξω από το mainstream. 

Ο ήχος της $TELTHRECORD$ είναι αναγνωρίσιμος, εθιστικός και μοναδικός στην Ελλάδα. Ακραία συναισθηματικός, με μοναδικό vibe, μελωδικές γραμμές που σου κολλάνε με κάθε ακρόαση και χαμηλόφωνο ραπ (μόνο freestyle) που λέει τα πιο απίθανα πράγματα (με γερές δόσεις χιούμορ που θέλει προσπάθεια για να το πιάσεις), είναι κάτι που τους χαρακτηρίζει από την αρχή.

$ulee - Pasta / Downtime

«Την ιδέα για το όνομα την είχε ο $ulee», λένε, «γράφαμε μαζί από παλιά, γράφαμε γενικώς πιο πολύ beats, έτσι ξεκινήσαμε και κάποια στιγμή κάναμε την εταιρεία για να κυκλοφορούμε τα κομμάτια μας».

«Ο καθένας παίρνει κίνητρα και “κίνηση” από τον άλλο και επηρεαζόμαστε» λέει ο $ulee, ο οποίος είναι 21 χρονών και από πέρσι ανήκει και στην ομάδα της Capital Music, της εταιρείας που άλλαξε το rap game στην Ελλάδα. «Είμαστε μαζί όλη μέρα, αράζουμε, αλλά κυρίως ακούμε τη μουσική που μας αρέσει και επηρεαζόμαστε από αυτήν». 

Σάββατο πρωί στη $TELTHRECORD$ Facebook Twitter
«Εγώ είμαι στη σχολή Ηλεκτρολόγων και πρακτικά έχω άλλα δύο χρόνια για να τελειώσω. Ταυτόχρονα κάνω κι αυτό», λέει ο jimmyaiso. Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO

«Από το 2015 ακούμε μαζί μουσική, Young Thug, Travis Scott. Στην πορεία ακούγαμε τα ίδια πράγματα», λέει ο Babyj. «Γενικώς, οι επιρροές μας είναι αρχικά ο Young Thug, αυτός μας έβαλε στη ραπ, μετά ήρθε λίγο το SoundCloud-Era ραπ και τώρα είμαστε πιο πολύ στη Michigan-Detroit-Flint σκηνή του ραπ και εκεί κάνουμε focus, όπως επίσης και στο super trap, που είναι ηλεκτρονικό είδος μουσικής. Και έχουμε πολλές επιρροές από Σικάγο», συνεχίζει ο $ulee. 

Ο ήχος της $TELTHRECORD$ είναι αναγνωρίσιμος, εθιστικός και μοναδικός στην Ελλάδα. Ακραία συναισθηματικός, με μοναδικό vibe, μελωδικές γραμμές που σου κολλάνε με κάθε ακρόαση και χαμηλόφωνο ραπ (μόνο freestyle) που λέει τα πιο απίθανα πράγματα (με γερές δόσεις χιούμορ που θέλει προσπάθεια για να το πιάσεις), είναι κάτι που τους χαρακτηρίζει από την αρχή. Όσο περνάει ο καιρός, όμως, μεγαλώνουν και εξελίσσονται καταπληκτικά. Και παρότι η μουσική τους δεν είναι για τεράστιο κοινό (γιατί το μεγάλο κοινό θέλει καγκουριά και καφρίλα), τα κομμάτια του $ulee, του Babyj και του jimmyaiso δεν θυμίζουν σε τίποτα το υπόλοιπο ελληνικό ραπ.   

«Παντού υπάρχουν οι άνθρωποι που κάνουν κάτι δικό τους», λένε, «μπορεί στην Αθήνα, επειδή υπάρχει πιο πολύς ανταγωνισμός, να το βλέπουν πιο πολύ τύπου “θέλω να πετύχω, να κάνω blow up”, να κάνουν πιο mainstream πράγματα, πιο απλά να πηγαίνουν με το easy crowd με στόχο να πετύχουν άμεσα, αλλά σίγουρα υπάρχουν παντού οι άνθρωποι που απλώς ψάχνονται στη μουσική και θέλουν να κάνουν κάτι καινούργιο».

Σάββατο πρωί στη $TELTHRECORD$ Facebook Twitter
«Εγώ δουλεύω στο μαγαζί του πατέρα μου part-time, κάνω καφέδες, για να μπορώ να είμαι ράπερ τον υπόλοιπο χρόνο», λέει ο Babyj. Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO
Σάββατο πρωί στη $TELTHRECORD$ Facebook Twitter
O JAKE με φούτερ @overabund. Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO

Τα μέλη της ομάδας ηχογραφούν μόνα τους, στο σπίτι τους ή στο στούντιό τους, έτσι δεν υπάρχει κανείς που να επεμβαίνει στον ήχο τους ή σε όσα λένε στα κομμάτια. «Δεν πάμε ποτέ σε στούντιο άλλων να ηχογραφήσουμε, για να μπορούμε να ελέγχουμε πλήρως αυτό που κάνουμε», εξηγούν. «Εμείς γράφαμε πάντα μόνοι μας για πολλούς λόγους, δεν θέλουμε να έχουμε κάποιον τρίτο o οποίος δεν νιώθει αυτό που κάνουμε. Για να βγει το 100% του εαυτού μας το κάνουμε μόνοι μας, γιατί εμείς μόνο ξέρουμε να το κάνουμε έτσι».

790
To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

«Ο ήχος που έχουμε κάνει ξεχωρίζει από των άλλων απλώς επειδή αυτοί που έχουν μπει στην ελληνική σκηνή δεν έχουν τις ίδιες επιρροές με μας», λέει ο Babyj. «Από παλιά ακούγαμε μουσική απ’ το εξωτερικό και μόνο, δεν είχαμε ποτέ επιρροή από Έλληνες ράπερ, το μόνο ελληνικό τραπ που έχουμε ακούσει είναι ΣτεροϊντούKYS. Υπάρχουν άνθρωποι που δίνουμε respect, ο Mad Clip ας πούμε, αλλά ακούμε ξένη μουσική κυρίως. Αν άκουγα ελληνική τραπ, πώς θα έχωνα ελληνική τραπ που θα ήταν διαφορετική; Οι επιρροές παίζουν μεγάλο ρόλο». 

«Και η μουσική μας εξελισσόταν όσο εξελίσσονταν αυτά που ακούγαμε», προσθέτει ο JAKE. «Ανακαλύπτουμε συνεχώς νέα genres και κάπως κάναμε remake με ελληνικό στίχο. Η μουσική μας είναι λίγο πιο catchy, λίγο πιο raw, αλλά ποτέ mainstream. Είναι δηλαδή πιο undercover ακόμα και για εξωτερικό». 

Σάββατο πρωί στη $TELTHRECORD$ Facebook Twitter
Τα κομμάτια των ράπερ της $TELTHRECORD$ δεν είναι εύκολα, πρέπει να τους δώσεις μια ευκαιρία για να καταλάβεις τι έχουν κάνει και να μπεις στον κόσμο τους. Έτσι και το κάνεις, όμως, δύσκολα ξεκολλάς από τη μουσική τους. Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO

«Όλα μόνοι μας τα κάνουμε, ο καθένας είναι υπεύθυνος και για τον ήχο του και για τον στίχο του και για την αισθητική του», λέει ο jimmyaiso, «ο ήχος βγαίνει DIY πάντα. Ξεκινάμε να κάνουμε ένα track, ο καθένας από μας βάζει κάποια beats, έχουμε κάποιο είδος προς το οποίο θέλουμε να πάμε, και όπου βγει. Απλώς βγάζουμε το sauce. Και οι περισσότεροι παραγωγοί που “χώνουνε” τα beats τους είναι ξένοι». 

Από την ομάδα ο μόνος επαγγελματίας ράπερ είναι ο $ulee, που είναι μέλος της Capital. Οι υπόλοιποι ευελπιστούν να γίνει η μουσική η κύρια δουλειά τους το συντομότερο.

«Εγώ σχεδιάζω ρούχα», λέει ο ΧΑΤΖ. «Έτυχε πριν από ενάμιση χρόνο να αράξω με τον $ulee και τον jimmyaiso και να κάνουμε freestyle και beat, χωρίς να ηχογραφούμε, και λέγαμε πράγματα έξυπνα και αστεία. Μια μέρα με λέει “έλα να ηχογραφήσουμε”. Κάναμε δοκιμές, με έλεγαν άτομα που δεν τα ξέρω “μπρο, αυτό που κάνεις γαμάει”, εγώ το έκανα για πλάκα γιατί περνούσα ωραία, και κατάλαβα ότι υπάρχουν κάποιοι που το γουστάρουν αυτό. Τώρα το κάνω χωρίς effort, επειδή μπορώ να το κάνω. Απλώς μου βάζουν ένα beat, λέω τι σκέφτομαι εκείνη τη στιγμή και τέλος. Ποτέ δεν γράφουμε στίχους, δεν έχει γίνει ποτέ, λέμε μία πρόταση, “πήγα και πήρα καφέ γλυκό” και πάνω σ’ αυτό πατάμε άλλες δέκα μπάρες. Και μπορεί να πει ο $ulee “μπρο, άσε με λίγο να μπω γιατί σκέφτηκα κάτι”, μπαίνει και λέει κι αυτός δέκα μπάρες. Δηλαδή εκείνη την ώρα βγαίνει το κομμάτι, ούτε το beat ξέρουμε, ούτε το τι θα χώσουμε, ούτε τίποτα».

Σάββατο πρωί στη $TELTHRECORD$ Facebook Twitter
«Ο καθένας παίρνει κίνητρα και “κίνηση” από τον άλλο και επηρεαζόμαστε» λέει ο $ulee, ο οποίος είναι 21 χρονών και από πέρσι ανήκει και στην ομάδα της Capital Music, της εταιρείας που άλλαξε το rap game στην Ελλάδα. Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO

«Εγώ είμαι στη σχολή Ηλεκτρολόγων και πρακτικά έχω άλλα δύο χρόνια για να τελειώσω. Ταυτόχρονα κάνω κι αυτό», λέει ο jimmyaiso. «Με τον καιρό θα πάω πιο πολύ στο μουσικό κομμάτι, θα κάνω μια παύση απ’ τη σχολή, για να μπορέσουμε να τρέξουμε πολλά πράγματα που δεν έχουν γίνει και πρέπει να γίνουν τώρα. Πέρα από τη σχολή, πάντα έκανα παραγωγές, “έχωνα” με τα παιδιά και λέγαμε ότι πρέπει να οργανωθούμε σιγά-σιγά, να βγάζουμε τα κομμάτια που γράφουμε, να αρχίσουμε να το δείχνουμε αυτό έξω. Κάθε μέρα έχουμε άλλο σκεπτικό, τα βλέπουμε αλλιώς τα πράγματα, δεν ξέρουμε καθόλου πώς είναι το μέλλον, κάθε φορά όλα τα κάνουμε DIY».  

«Εγώ δουλεύω στο μαγαζί του πατέρα μου part-time, κάνω καφέδες, για να μπορώ να είμαι ράπερ τον υπόλοιπο χρόνο», λέει ο Babyj. «Αυτό που κάνουμε εδώ και καιρό δεν μας τρώει όλη την ημέρα, αλλά πλέον σκοπεύουμε να γίνει full-time ασχολία. Αυτό θα κάνουμε τώρα. Τόσο καιρό δεν το είχαμε ως main τόσο, κακώς δηλαδή, μετανιώνουμε που δεν τρέξαμε νωρίτερα όσο έχουμε τρέξει τελευταία. Πέρα από τη μουσική είναι κι άλλα πράγματα που πρέπει να τρέξουν, όπως social media, βίντεο, promotion». 

«Πρέπει να το δούμε λίγο συνολικότερα ως κουλτούρα, λίγο πιο lifestyle, όχι αποκλειστικά μουσική», λέει ο $ulee. «Μόλις κάναμε το πρώτο live μας και ήταν πολύ ωραία. Περάσαμε όλοι τέλεια και ήταν μια πολύ καλή επιβεβαίωση, γιατί ωραίο είναι να μπαίνει κάποιος στο στούντιο και να λέει “ο $ulee γαμάει”, αλλά το να βλέπεις 100 άτομα να κουνιούνται και να ωρύονται, να σε πιάνουν απ’ έξω και να βγάζουν φωτογραφίες μαζί σου, άμα δεν το ζήσεις δεν το καταλαβαίνεις. Θέλουμε να βγάλουμε το 100% από αυτό που μπορούμε να βγάλουμε σε όλους τους τομείς, μουσική, εμφανίσεις, κουλτούρα, lifestyle, όλα, και όπου πάει.

Αυτή η ομάδα πιτσιρικάδων φτιάχνει την πιο συναρπαστική ραπ στην Ελλάδα Facebook Twitter
Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO

Θα ήθελα να χτίσω μια κουλτούρα και να τη δείξω γιατί λείπει αυτό από την Ελλάδα, επειδή όντως αυτήν τη στιγμή δεν είναι mainstream η μουσική μας, και δεν πιστεύω ότι θα γίνει. Θέλω να χτίσουμε ένα core audience το οποίο θα μας ακούει και θα γουστάρει, γιατί είναι καλύτερα να κάνεις καλή μουσική από το να έχεις καλή περσόνα, η περσόνα δεν κρατάει. Εκτός κι ας είσαι ο Mad Clip, που τα είχε όλα».

Τα κομμάτια των ράπερ της $TELTHRECORD$ δεν είναι εύκολα, πρέπει να τους δώσεις μια ευκαιρία για να καταλάβεις τι έχουν κάνει και να μπεις στον κόσμο τους. Έτσι και το κάνεις, όμως, δύσκολα ξεκολλάς από τη μουσική τους. «Για να πιάσεις τις μπάρες πρέπει η μουσική να κάνει grow μαζί σου, να τους δώσεις κάποιες ευκαιρίες, δεν κολλάς με τη μία, αλλά είναι κομμάτια που έτσι και τα ακούσεις επιστρέφεις ξανά και ξανά», λέει ο XATZ.  

«Βγαίνουν 1.000 κομμάτια την εβδομάδα στο TikTok, στο Spotify, αλλά άμα βγει ένα κομμάτι και σε μισή εβδομάδα το ξέχασες, κάτι λέει», λέει ο $ulee. «Τα δικά μας, όποιος τα γουστάρει τα λιώνει, και μετά την όγδοη φορά μας λέει “μπρο, εδώ λέει αυτό”. Παρατηρούν στίχους μετά από μία εβδομάδα. 

Σάββατο πρωί στη $TELTHRECORD$ Facebook Twitter
Φωτ.: Όλγα Δέικου/LIFO

Οι περισσότεροι Έλληνες που κάνουν TikTok κάνουν σαχλαμάρες, άμα κάνουμε εμείς TikTok θα το κάνουμε με την αισθητική μας, θα το κάνουμε σωστά. Λείπει γενικά η αισθητική. 

Δεν έχουμε πάρε-δώσε με τους πολλούς, πιο πολύ γιατί δεν ταιριάζουμε τόσο αισθητικά. Γενικώς το τρέχουμε και κάπως αλλιώς από άλλους, είμαστε πιο solo. Εμείς κάνουμε τη φάση μας, οι υπόλοιποι κάνουν τη δικιά τους, γι’ αυτό δεν ακούμε κάποιον να μας λέει “α, γουστάρω φουλ”, γιατί ακούμε μόνο ξένη μουσική ούτως ή άλλως». 

Instagram: @stelthrecords
You Tube: @STELTHRECORDS

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Tο νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ένα απόγευμα με τον Baloji και τον Saske

Οθόνες / Saske + Baloji: Ένας Έλληνας και ένας Κονγκολέζος ράπερ κάνουν βόλτα στην Αθήνα

Με αφορμή την προβολή της ταινίας του Baloji στις Νύχτες Πρεμιέρας οι δύο δημοφιλείς ράπερ συναντήθηκαν στα Εξάρχεια και έκαναν μια μεγάλη κουβέντα για τη μουσική, το σινεμά, τις επιτυχίες και τις απογοητεύσεις τους.
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

10 χρόνια μετά, ακόμη μας στοιχειώνει το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι»

Μουσική / Το «Ταπεινοί Και Πεινασμένοι» του ΛΕΞ ακόμη μας στοιχειώνει

Πέρασαν 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου προσωπικού δίσκου του «Τ.Κ.Π.», που δεν ήταν απλώς ένα σημείο τομής για την εγχώρια ραπ σκηνή. Ήταν κάτι που σε άρπαζε και σε προσγείωνε με το ζόρι στην καθημερινότητα.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

Μουσική / Η Bipolia δεν φοβάται να παίζει μουσική στον δρόμο

«Είναι σίγουρα πιο χαλαρά στην Κυψέλη, πιο γειτονιά σε σχέση με την Ερμού»: Η νεαρή μουσικός φέρνει αναζωογονητική αύρα στα ελληνικά ροκ και ποπ δεδομένα με το ντεμπούτο άλμπουμ της και τις εμφανίσεις της στους δρόμους της Αθήνας.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
«Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού ‘666’, του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Μουσική / «Βλάσφημο, σατανιστικό, πορνογραφικό»: Η ιστορία του θρυλικού «666», του άλμπουμ που σήμανε το τέλος των Aphrodite’s Child

Οι εξωφρενικές ιδέες του Νταλί, τα λάγνα φωνητικά της Ειρήνης Παπά και οι διαμάχες του Βαγγέλη Παπαθανασίου με τη δισκογραφική εταιρεία ήταν μόνο μερικά από τα επεισόδια της δημιουργίας ενός μνημειώδους άλμπουμ που επανακυκλοφορεί αυτές τις μέρες σε deluxe έκδοση.
THE LIFO TEAM
«Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Μουσική / «Μόλις νιώσεις σιγουριά ως γυναίκα, θα προσπαθήσουν να σε σπρώξουν προς τα κάτω»

Aφήνοντας πίσω της την προηγούμενη ζωή της ως νοσοκόμα, μετά από παρότρυνση των ασθενών της να κυνηγήσει τα όνειρά της, η παραγωγός και καλλιτέχνιδα Kelly Lee Owens μιλά για την τελευταία της δουλειά, τις σημαντικές συνεργασίες της και τη μουσική που διαμορφώνει συνειδήσεις και επηρεάζει συναισθήματα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Μουσική / Beyoncé εναντίον Beatles: Τα βραβεία Grammy ξεπέρασαν κάθε όριο φαιδρότητας

Η υποψηφιότητα ενός ξεχασμένου και μάλλον αδιάφορου κομματιού του Τζον Λένον για το βραβείο του δίσκου της χρονιάς φαίνεται να συμπυκνώνει όλη την σύγχυση και την έλλειψη σοβαρότητας που διακρίνει τον κουρασμένο μηχανισμό κύρους των Grammy.
THE LIFO TEAM
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Μουσική / Stilpon: Η επιστροφή ενός Έλληνα κοσμοπολίτη του σύγχρονου ροκ

Ο Στίλπων Νέστωρ μαζί με εκλεκτούς καλεσμένους παρουσιάζουν αυτή την Πέμπτη στην Αθήνα τη νέα του δουλειά που έχει τίτλο «The Second Cloud Commission» και αποτελεί το απόγειο μιας δημιουργικής πορείας στο σύγχρονο ροκ που διανύει τέσσερις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το κονσέρτο που σφράγισε μια βαθιά φιλία

Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα μιας βαθιάς φιλίας, αυτής των Γιόζεφ Γιόακιμ και Γιοχάνες Μπραμς, που στηρίχτηκε στην καλλιτεχνική ιδιοφυΐα και τη χημεία αυτών των δύο μουσικών, αφήνοντας ένα μοναδικό ενθύμιο, το Κοντσέρτο για Βιολί και Ορχήστρα που υπογράφει -ποιος άλλος;- o Γιοχάνες Μπραμς.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Συναυλία Μαλερ

Μουσική / Ένας έξοχος Μάλερ του Κουρεντζή στο Μέγαρο

Ο Κουρεντζής βημάτισε αργά πάνω στο λεπτό σκοινί που συνδέει το υπαρκτό και του μαγικό, του εδώ και του επέκεινα, και με αδρές κινήσεις δεν παρουσίασε απλώς το Adagietto αλλά εξήγησε στον ακροατή κάθε του συλλαβή
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΜΠΙΔΗΣ
Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμένομενη συνεργασία τους

Πολιτισμός / Νταλάρας - Παπακωνσταντίνου: Οι πρώτες φωτογραφίες από την πολυαναμενόμενη συνεργασία τους

Οι δύο σπουδαίοι ερμηνευτές θα συναντηθούν επί σκηνής από τις 5 Δεκεμβρίου στο Vox σε μια θεατροποιημένη παράσταση με κείμενα του Οδυσσέα Ιωάννου τα οποία θα παρουσιάζει o ίδιος έχοντας τον ρόλο του αφηγητή
LIFO NEWSROOM