Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X Facebook Twitter
Η παράσταση «Z_X» καταγράφει αυτές τις διαφοροποιήσεις αλλά και τις κοινές γραμμές που ενώνουν τους ανθρώπους πέρα από τις ηλικιακές τους ταυτότητες. Φωτ.: Ελένη Στρούλια
0


Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ «Ζ_Χ»
περιγράφεται ως μια ημιτελής χαρτογράφηση ενός γενεαλογικού χάσματος. Η έρευνα που έγινε είναι υποκειμενική, πάνω σε αντικείμενα και έννοιες που σημάδεψαν την καθημερινότητα της γενιάς X και κληρονομήθηκαν, άλλοτε ασυνείδητα, άλλοτε μετασχηματισμένα, από τη γενιά Z.

Ο Γιώργος Βαλαής δημιούργησε και σκηνοθετεί ένα έργο που μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών και τη διαφορετική κουλτούρα μέσα στην οποία ζουν. 

Η γενιά Ζ απέχει περίπου 30 χρόνια από τη γενιά Χ. Στη γενιά Χ ανήκουν όσοι γεννήθηκαν από το 1965 έως το 1980, στη γενιά Ζ όσοι γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2009, οπότε στη γενιά Χ ανήκουν όσοι πλησιάζουν ή ξεπέρασαν τα πενήντα τους χρόνια και στη γενιά Ζ όσοι είναι είκοσι και κάτι. Φυσικά δεν υπάρχουν ταμπέλες που να ορίζουν μια ολόκληρη γενιά, είναι ένας τρόπος για να καταγράψει κανείς τις κοινωνικές αλλαγές που έχουν συμβεί όλο αυτό το διάστημα.

«Είναι σαν να είμαστε κάπως αβοήθητοι μέσα σε όλο αυτό που συμβαίνει, σαν να εξαφανίζονται τα οράματα του 20ού αιώνα και να ζούμε μόνο τις βαρετές επαναλήψεις του. Προσωπικά προσπαθώ να χρησιμοποιήσω την εμπειρία μου και ό,τι ονειρεύτηκα για να συνεχίσω να ζω».

«Οι κουλτούρες των δυο γενιών είναι τελείως διαφορετικές. Η κουλτούρα μας είναι η μόνη μας πραγματικότητα. Η τεχνολογία αλλά και η μεταμοντέρνα επιτάχυνση του κόσμου προκαλεί διαφορετικές εμπειρίες στις γενιές των ανθρώπων και φυσικά διαφορετικό τρόπο σκέψης. Η γενιά Χ μεγάλωσε σε έναν αναλογικό κόσμο, με βινύλια, περιοδικά, φλερτ σε κλαμπ, οικονομική ευμάρεια, ιδεολογίες που παρέμεναν ακόμη ισχυρές∙ είναι η πρώτη γενιά που χόρεψε techno, μεγάλωσε με computers και ωρίμασε επαγγελματικά με το internet, η πρώτη γενιά που μεγάλωσε μέσα σε αυτό που ονομάστηκε παγκοσμιοποίηση. Η γενιά Ζ μεγάλωσε με δικτύωση στο internet από πολύ νωρίς, η mobile κουλτούρα και τα social media αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής της, πληρώνει συνδρομή για να ακούσει μουσική, φλερτάρει, παραγγέλνει φαγητό και ρούχα με applications, έχει μια μεγαλύτερη ευαισθησία σε θέματα όπως η ρευστότητα των φύλων, η συμπεριληπτικότητα και έχει επιδείξει μια αντίσταση στον σεξισμό και τον ρατσισμό. Ειδικά στην Ελλάδα, το γεγονός ότι η γενιά Ζ μεγάλωσε μέσα σε οικονομική, κοινωνική και πολιτική αστάθεια έχει μετατρέψει πολλούς από αυτήν τη γενιά σε ρεαλιστές χωρίς όνειρα και ιδανικά. Είναι λογικό να συμβαίνει αυτό», λέει ο Γιώργος Βαλαής. «Η βασική διαφορά των δυο γενιών είναι η δικτύωση και το κοινωνικοπολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διαμορφώθηκαν. Η γενιά Χ μεγάλωσε με dial up σύνδεση και σοσιαλδημοκρατία, η γενιά Z με 5G και νεοφιλελευθερισμό».

Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X Facebook Twitter
Φωτ.: Ελένη Στρούλια

Για τη γενιά Z, η αίσθηση ότι ένας προηγούμενος κόσμος έχει καταρρεύσει γύρω της, πως οι σχέσεις της με τις εμπειρίες των προηγούμενων είναι απόμακρη, δημιουργεί αυτό που ονομάζουμε γενεαλογικό χάσμα. Μια διαφορετική αντίληψη της πραγματικότητας.

«Το όραμα για το μέλλον της γενιάς Χ δημιούργησε το παρόν της γενιάς Ζ. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η υφή της καθημερινής εμπειρίας: η καθημερινή εμπειρία έχει επιταχυνθεί, δεν έχει καμία σχέση με τη δεκαετία του ’90, η εμπειρία του χρόνου δεν είναι πια η ίδια, η μουσική έγινε απλώς ψυχαγωγία, η καταγραφή του εαυτού μέσα από κάμερες, η δημόσια εικόνα μας, η πλήξη που προκαλεί το περιεχόμενο του internet, οι αλγόριθμοι που ξέρουν τις συνήθειές μας, η ιδιωτικοποίηση του άγχους, οι επιθυμίες μας που έχουν μετατραπεί σε data που διακινούνται, η αύξηση των ψυχικών ασθενειών είναι μια αλλαγή του κόσμου που είναι φανερή πια στον καθένα από εμάς. Αυτό που παρέμεινε ίδιο είναι ακόμη πιο δυσοίωνο: βλέπουμε τα ίδια παλιά πράγματα σε οθόνες υψηλότερης ανάλυσης, πράγματα που θα έπρεπε να είναι ξεπερασμένα επανέρχονται, δεν έχουμε δημιουργήσει μια πιο ανθρωπιστική κουλτούρα από εκείνη του παρελθόντος, το μέλλον μοιάζει να έχει ακυρωθεί από τις επαναλήψεις μιας κουλτούρας που ήδη έχει εξαντληθεί, είναι σαν να μην έχουμε μπει στον 21ο αιώνα. Σαν να ζούμε ένα παρελθόν που υπάρχει σαν φάντασμα από πάνω μας», λέει ο Γιώργος Βαλαής.

Η παράσταση «Z_X» καταγράφει αυτές τις διαφοροποιήσεις αλλά και τις κοινές γραμμές που ενώνουν τους ανθρώπους πέρα από τις ηλικιακές τους ταυτότητες. Εξερευνά την πορεία προς το μέλλον μέσα από την κληρονομιά των προηγούμενων γενιών και φέρνει στο φως μια αθέατη όψη της γενιάς Z. Ίσως η μοναδική πραγματική κληρονομιά μας να είναι αυτή η αόρατη σκυτάλη: η πίστη ότι μπορούμε να συνεχίσουμε μια παράδοση ελευθερίας, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνουμε μια νέα ταυτότητα. Μια ταυτότητα που ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία και παραμένει συνδεδεμένη με τον εσωτερικό της κόσμο.

Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X Facebook Twitter
Η παράσταση «Z_X» καταγράφει αυτές τις διαφοροποιήσεις αλλά και τις κοινές γραμμές που ενώνουν τους ανθρώπους πέρα από τις ηλικιακές τους ταυτότητες. Φωτ.: Ελένη Στρούλια

Ο Γιώργος Βαλαής παρατηρεί ότι είναι «η ταυτότητα ενός ανθρώπου που αισιοδοξεί για το μέλλον και έχει επαφή με τον εσωτερικό του κόσμο, η ταυτότητα ενός ανθρώπου που μπορεί να μετασχηματίσει την κουλτούρα μέσα στην οποία ζει σε κάτι θετικότερο. Το κοινό αίτημα που τους συνδέει είναι το μέλλον μέσα στο οποίο πρόκειται να ζήσουν. Η επιθυμία τους για το μέλλον που αξίζει να ζήσουν». 

Στο έργο, που κάνει πρεμιέρα στις 19 Απριλίου στο BIOS, οι ηθοποιοί μιλούν για αντικείμενα και ιδέες που δημιούργησαν έναν παλαιότερο, προηγούμενο κόσμο: τη μουσική, τα περιοδικά, το πικάπ, την πλήξη που προκαλούν τα media, τη χυδαιότητα, την έκθεση του εαυτού στην κάμερα, το κασετόφωνο, την αγάπη που αλλάζει πρόσωπα, το άγχος του σεξ, το τηλέφωνο, την πορνογραφία, το γρήγορο φαγητό, το Xanax, την ανέπαφη ψηφιακή κουλτούρα, το κοινωνικό άγχος, την αδιάκοπη επιτάχυνση των ρυθμών της ζωής και τη μοναχική αθωότητα των παιδιών της εποχής μας. Ένας ολόκληρος τρόπος ζωής που άλλοτε περνάει από τη μια γενιά στην άλλη και άλλοτε εξαφανίζεται. Το φάντασμα ενός παλιού κόσμου που μοιάζει να απουσιάζει από την Ιστορία, αλλά είναι παντού. Το φάντασμα ενός κόσμου που θα μπορούσε να είναι ελεύθερος.

«Βλέπω πολλούς ανθρώπους γύρω μου να ανησυχούν γι’ αυτό που έρχεται, υπάρχει μια ακραία εμπορευματοποίηση των πραγμάτων, ο κόσμος μετασχηματίζεται από την τεχνοφεουδαρχία, από μια νέα ακροδεξιά και όχι από την κουλτούρα που παράγει. Είναι σαν να είμαστε κάπως αβοήθητοι μέσα σε όλο αυτό που συμβαίνει, σαν να εξαφανίζονται τα οράματα του 20ού αιώνα και να ζούμε μόνο τις βαρετές επαναλήψεις του. Προσωπικά προσπαθώ να χρησιμοποιήσω την εμπειρία μου και ό,τι ονειρεύτηκα για να συνεχίσω να ζω. Αν μια νέα γενιά ανθρώπων καταφέρει και υπερασπιστεί ένα νέο νόημα καθώς μεγαλώνει, κάτι μπορεί να αλλάξει. Το λέει με ποιητικό τρόπο ο Όμηρος στην “Ιλιάδα”, αλλά ισχύει:  Η γενιά των ανθρώπων είναι σαν τη γενιά των φύλλων, που άλλα φύλλα ο άνεμος σκορπά χάμω, άλλα πάλι φυτρώνουν όπως η άνοιξη αναχλωραίνει τα πράσινα δέντρα. Έτσι και η γενιά των ανθρώπων: η μία φυτρώνει και η άλλη σβήνεται».

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ