Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της

Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter
0
Η εταιρία μαγιό που χρησιμοποιεί μόνο απλές γυναίκες χωρίς καθόλου Photoshop στις διαφημίσεις της Facebook Twitter

Υπάρχει μια εταιρία μαγιό που αποφάσισε να σπάσει τα στερεότυπα και να διαφημίσει τα προϊόντα της χρησιμοποιώντας γυναίκες της διπλανής πόρτας, αντί για μοντέλα με γραμμωμένα σώματα, άψογο δέρμα και ούτε ίχνος κυτταρίτιδας- όλα αποτέλεσμα του Photoshop φυσικά.

Οι σχεδιαστές πίσω από τα μαγιό Aerie επέλεξαν να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους πάνω σε γυναικεία κορμιά όλων των μεγεθών και σωματοτύπων, χωρίς την παρέμβαση της επεξεργασίας του «μαγικού εργαλείου» ώστε να σταματήσουν κάποια στιγμή οι γυναίκες να νιώθουν άσχημα για το σώμα τους. 

Στην διαφημιστική τους καμπάνια, που δημοσίευσαν και στον επίσημο λογαριασμό της εταιρίας στο Instagram, απλές γυναίκες ποζάρουν χαρούμενες και ακομπλεξάριστες στον φωτογραφικό φακό, χαμογελώντας και κυρίως νιώθοντας όμορφα με το σώμα τους, όπως κι αν είναι.

Η εταιρία συγκεντρώνει επίσης χρήματα για την φιλανθρωπική οργάνωση National Eating Disorders Association, ενθαρρύνοντας τους χρήστες στα social media να δημοσιεύσουν φωτογραφίες τους με μαγιό χωρίς Photoshop, και δωρίζει 1 δολάριο για κάθε ανάρτηση με το hashtag #AerieREAL.

Mix, match & share! For every unretouched swim photo you post with #AerieREAL, we’ll donate $1 (up to $10K) to @NEDA.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις


@sassyredlipstick loves the swim she's in! Post your unretouched swim photos with #AerieREAL & we'll donate $1 (up to $10K) to @NEDA for every new share.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

#AerieREAL love from @iskra on the blog now! Follow the link in our bio for Iskra's 5 tips for feeling fab in your swim.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη aerie (@aerie) στις

Monday. Technically, I'm at the office. Mentally, my toes are still in the sand ? #aeriereal

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sarah_LouWho (@sarah_louwho) στις

BATHROOM COUNTER TOPS! #AerieREAL

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lauren? (@laura___eliz) στις

0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ