DJ Noiz

DJ Noiz Facebook Twitter
0
  • Η επαφή μου με το χιπ-χοπ έγινε από τις ταινίες που έβλεπα μικρός, τις βιντεοκασέτες που είχαν σχέση με το breakdance, τις συμμορίες και όσα είχαν αυτή η μουσική και η κουλτούρα γενικότερα. Νομίζω ότι από εκεί κολλήσαμε οι περισσότεροι. Δεν μπορούσαμε να το μάθουμε από κάπου αλλού. Ίντερνετ δεν υπήρχε τότε και το ραδιόφωνο δεν έπαιζε κάτι παρόμοιο. Γενικά, ήμουν λίγο σαν εξωγήινος όταν κυκλοφορούσα στη γειτονιά με ένα κασετόφωνο στον ώμο και καπέλο.
  • Χόρευα κιόλας. Έπαιρνες το κασετόφωνο και πήγαινες έξω από ένα μαγαζί, χόρευες κι έψηνες κι άλλους δυο που είχαν δει την ίδια ταινία. Μετά άρχιζες να αγοράζεις και μουσική. Θυμάμαι, έφευγα από τη Δραπετσώνα για να πάω ολόκληρο ταξίδι στο κέντρο, στην Ακαδημίας, και να αγοράσω ένα βινύλιο. Σιγά-σιγά τσίγκλαγα κόσμο, ώστε να μεγαλώσει αυτό. Αυτό είναι και το νόημα μιας σκηνής που για πολλά χρόνια ήταν στην αφάνεια: να βάζεις κόσμο να ακούσει κάτι διαφορετικό, μπας και βρεις παρέα σε αυτό.

Το σημαντικότερο είναι να είσαι καλά με τον εαυτό σου, να μην ντρέπεσαι γι' αυτά που κάνεις και να μην κάνεις πράγματα απλώς για να κερδίζεις χρήματα, εκτός κι αν είναι απόλυτη ανάγκη.

  • Από μικρός ήθελα να γίνω DJ, αλλά οι γονείς μου, που δεν είχαν καμία σχέση με τη μουσική, μου έλεγαν ότι «οι δίσκοι δεν τρώγονται». Τους φαινόταν περίεργο που ήθελα να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο.
  • Έκανα διάφορες δουλειές. Ήμουν βοηθός υδραυλικού, μηχανικός αυτοκινήτων και το μεσημέρι πήγαινα σε τεχνική σχολή για ψυκτικός. Το βράδυ, όμως, έπαιζα μουσική σε μαγαζιά. Μέχρι που παράτησα τις υπόλοιπες δουλειές με τις οποίες, ουσιαστικά, δεν είχα επαφή, απλώς έπρεπε να γίνουν για να βγάζω το χαρτζιλίκι μου. Σιγά-σιγά ασχολήθηκα με τη μουσική, ως DJ, στην αρχή ερασιτεχνικά και στην πορεία επαγγελματικά.
DJ Noiz Facebook Twitter
Υπάρχει κόσμος που θεωρεί τη σκηνή λίγο γελοία. Λογικό, αν βλέπουν 2-3 Έλληνες που είναι για τα σκυλάδικα ή τους ξένους ράπερ που βγαίνουν με χρυσαφικά και αμάξια και τις γκόμενες να κουνάνε τους κώλους τους... Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
 
  • Κάποια στιγμή μου ήρθε η επιθυμία να κάνω κάτι περισσότερο γι' αυτήν τη σκηνή που δεν είχε καθόλου συναυλίες και αναγκαζόμαστε να πηγαίνουμε στο εξωτερικό να βλέπουμε οτιδήποτε. Έτσι, έντεκα χρόνια πριν ξεκίνησα τη Noiz Productions, με σκοπό να κάνω συναυλίες. Δύσκολο εγχείρημα να κάνεις χιπ-χοπ συναυλίες στην Ελλάδα, όπως και τα πάρτι. Στην αρχή, όταν έκανα πάρτι, δεν ήταν κάτι συγκεκριμένο. Είχα το ύφος μου, αλλά έπρεπε να παίζω λίγο απ' όλα, μέχρι που ήρθε η ώρα που αποφάσισα ότι έπρεπε να κάνω μόνο αυτό. Έκανα, λοιπόν, χιπ-χοπ πάρτι μία φορά την εβδομάδα, κάθε Τρίτη, στο Loop στο Θησείο. Τελικά, πέτυχε και κράτησε μέχρι τώρα. Αν το καλοσκεφτείς, το να έχεις 16 χρόνια, ασταμάτητα, μια βραδιά με συγκεκριμένη μουσική και να έχει πιάσει κιόλας, είναι κάτι που δεν το βρίσκεις συχνά, και ειδικά στην Ελλάδα. Νομίζω όμως ότι αν επιμείνεις σε κάτι και δεν ξεφύγεις από την πορεία σου, όσα σκατά και να φας, κάποια στιγμή θα ζήσεις το όνειρό σου κατά κάποιον τρόπο.
  • Στις αρχές δεν υπήρχε τίποτα όσον αφορά το χιπ-χοπ, μετά εμφανίστηκαν γκρουπ όπως οι FFC, οι Active Member, οι Terror X Crew. Ήταν όμορφο να το βλέπεις να γεννιέται αυτό και δεδομένο ότι έπρεπε να το στηρίξεις.
  • Κάποια στιγμή με κάτι παιδιά κάναμε τους Deadlock, βγάλαμε δύο δίσκους, αλλά δεν ήταν τελικά αυτό που με ενδιέφερε. Δεν ήθελα ποτέ να κάνω καριέρα με ένα γκρουπ. Ήθελα να παίζω σε μαγαζιά, να κάνω τα πάρτι μου, να κάνω συναυλίες, να γνωρίσω τους ανθρώπους που άκουγα και λάτρευα από τους δίσκους. Αυτό με εξιτάριζε περισσότερο και τελικά ήρθε αυτή η στιγμή.
  • Υπάρχει κόσμος που θεωρεί τη σκηνή λίγο γελοία. Λογικό, αν βλέπουν 2-3 Έλληνες που είναι για τα σκυλάδικα ή τους ξένους ράπερ που βγαίνουν με χρυσαφικά και αμάξια και τις γκόμενες να κουνάνε τους κώλους τους. Η ποζεριά υπάρχει παντού. Η ελληνική σκηνή, όμως, έχει φτάσει σε ένα καλό σημείο και τη γνωρίζουν πλέον όλοι, με τα καλά και τα άσχημά της.
  • Απ' ό,τι έχω κάνει στη ζωή μου κι έχω ασχοληθεί, το πιο δύσκολο είναι η διοργάνωση συναυλιών, αλλά είναι το Α και το Ω για μένα. Μπορεί, βέβαια, να σε διαλύσει οικονομικά και ψυχολογικά, θεωρώ όμως πως μια συναυλία είναι και παιδεία και διασκέδαση και εμπειρία. Μπορώ να ξεχάσω τα πάντα, εκτός από το πώς πέρασα σε μια συναυλία. Αυτό δεν το ζεις ακούγοντας ένα mp3.
  • Η νύχτα έχει αλλάξει αρκετά από τότε που ξεκίνησα. Ο κόσμος πλέον είναι πιο μαζεμένος, πιο κλεισμένος στο σπίτι του. Οι νέοι κάποτε έβγαιναν για να γνωριστούν, να πιουν, να ακούσουν μουσική και να περάσουν καλά. Σήμερα ασχολούνται με τα social media. Ακόμα κι όταν βγαίνουν έξω δεν πολυμιλάνε και η διάθεσή τους είναι πεσμένη. Από την άλλη, βλέπω πολλά μαγαζιά να ανοίγουν, άρα ο κόσμος βγαίνει ακόμα. Δεν ξέρω αν το κάνει απλώς και μόνο για να ξεφύγει από την καθημερινότητά του. Δεν μπορεί, όμως, εκεί που είσαι, να τα σταματάς όλα και να βγάζεις ένα κινητό για να βγάλεις φωτογραφία το ποτό σου ή το φαγητό σου. Όταν περνάς καλά, το ξεχνάς αυτό.
DJ Noiz Facebook Twitter
Δεν ήθελα ποτέ να κάνω καριέρα με ένα γκρουπ. Ήθελα να παίζω σε μαγαζιά, να κάνω τα πάρτι μου, να κάνω συναυλίες, να γνωρίσω τους ανθρώπους που άκουγα και λάτρευα από τους δίσκους... Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO
 
  • Από τις πιο σημαντικές στιγμές της καριέρας μου ήταν όταν ήμουν για μια βδομάδα ο DJ των Special Olympics στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Πήρα πολλά πράγματα από αυτό. Έζησα καλοσύνη, ευγένεια, όσα δεν ζούμε στην καθημερινότητά μας. Έβλεπα αθλητές που θεωρητικά έχουν κάποια προβλήματα, που δεν πληρώνονται, δεν έχουν χορηγούς, αλλά τα δίνουν όλα γι' αυτό που αγαπάνε.
  • Το σημαντικότερο είναι να είσαι καλά με τον εαυτό σου, να μην ντρέπεσαι γι' αυτά που κάνεις και να μην κάνεις πράγματα απλώς για να κερδίζεις χρήματα, εκτός κι αν είναι απόλυτη ανάγκη. Και δεν χρειάζεται να ζεις πλουσιοπάροχα και μέσα στη χλιδή. Δεν σημαίνει ότι όλα θα σου πηγαίνουν ρόδινα ή όπως τα θέλεις εσύ. Αντιμετωπίζεις δυσκολίες, αλλά μέσα από αυτές ζεις και περνάς καλά. Κι αν κάνεις και κάποιους άλλους να περνάνε καλά, τότε είναι το πιο θετικό που μπορεί να σου συμβεί.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στην έντυπη LIFO τον Σεπτέμβριο του 2014

Οι Αθηναίοι
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζούλια Τσιακίρη

Οι Αθηναίοι / Τζούλια Τσιακίρη: «Οι ταβερνιάρηδες είναι ευεργέτες του γένους»

Με διαλείμματα στο Παρίσι και τη Νέα Υόρκη, έχει περάσει όλη της τη ζωή στο κέντρο της Αθήνας - το ξέρει σαν την παλάμη της. Έχει συνομιλήσει και συνεργαστεί με την αθηναϊκη ιντελεγκέντσια, είναι άλλωστε κομμάτι της. Εδώ και 60 χρόνια, με τη χειροποίητη, λεπτολόγα δουλειά της στον χώρο του βιβλίου και με τις εκδόσεις «Το Ροδακιό» ήξερε ότι δεν πάει για τα πολλά. Αλλά δεν μετανιώνει για τίποτα απ’ όσα της επιφύλαξε η μοίρα «εις τον ρουν της τρικυμιώδους ζωής της».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Οι Αθηναίοι / Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Μοναδική περίπτωση για το ελληνικό σινεμά, η ιδιοσυγκρασιακή σκηνοθέτις που τιμάται στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Ταινιοθήκης αφηγείται τη ζωή και την πορεία της στη LiFO.
M. HULOT
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Οι Αθηναίοι / Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Η συνιδρύτρια και διευθύντρια της Black Light και συνδημιουργός της σειράς podcast της LiFO «Ζούμε ρε» δραστηριοποιείται ώστε οι ΑμεΑ να διαθέτουν ίσες ευκαιρίες και απεριόριστη πρόσβαση, δίχως στιγματισμούς και διακρίσεις. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Lorenzo

Οι Αθηναίοι / Lorenzo: «Η techno σκηνή έχει γίνει χρηματιστήριο»

Γνώρισε την techno στη Φρανκφούρτη των αρχών των ‘90s. Ερχόμενος στην Αθήνα, όσο έβλεπε ότι ο κόσμος σοκαριζόταν με τις εμφανίσεις του, τόσο περισσότερο του άρεσε να προκαλεί. Ο θρυλικός χορευτής του Factory και ιδρυτής της ομάδας Blend είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ελισάβετ Κοτζιά

Οι Αθηναίοι / «Τα πρώτα χρόνια λέγανε ότι τις κριτικές μου τις έγραφε ο πατέρας μου»

Η Αθηναία της εβδομάδας Ελισάβετ Κοτζιά γεννήθηκε μέσα στα βιβλία· κάποια στιγμή, τα έβαλε στην άκρη, για να ξανασυναντήσει τη λογοτεχνία μέσα από μια αναπάντεχη εμπειρία. Άφησε το οικονομικό ρεπορτάζ για την κριτική βιβλίου. Τη ρωτήσαμε γιατί το ελληνικό μυθιστόρημα δεν έχει ιδιαίτερη απήχηση στο εξωτερικό, και δεν πιστεύει πως για το ζήτημα αυτό υπάρχουν απλές απαντήσεις.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Πέθανε Σαν Σήμερα / Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Σε μια από τις ελάχιστες συνεντεύξεις της, η κορυφαία θεατρική συγγραφέας της Ελλάδας, που πέθανε σαν σήμερα, μίλησε με πρωτοφανή ειλικρίνεια και απλότητα.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Αρετή Γεωργιλή

Οι Αθηναίοι / «Δεν θα σταματήσω να υπερασπίζομαι το δικαίωμα της γυναίκας να νιώθει ελεύθερη να εκφράζεται»

Η Αρετή Γεωργιλή γεννήθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια και τα δώδεκα τελευταία χρόνια, αφότου άνοιξε το Free Thinking Zone, ζει εκεί και στην Αθήνα. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατιάνα Μπαλανίκα

Οι Αθηναίοι / Κατιάνα Μπαλανίκα: «Μέσα μου είμαι κουτάβι, γι’ αυτό και με πάταγαν όλοι»

Η ηθοποιός που αγαπήθηκε για τους κωμικούς της ρόλους έκανε μόνο δράμα στη σχολή. Θα ήθελε να ξαναπαίξει στην τηλεόραση αλλά βλέπει πως δεν θυμούνται τη γενιά της πια. Είναι ευγνώμων για τη ζωή της και την αφηγείται στη LiFO - γιατί είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT