Αν είσαι ενεργός στα social media, δεν παίζει να μην την έχεις πετύχει σκρολάροντας στο Instagram ή το TikTok. Κάποιοι είναι πιστοί φαν της από την πρώτη μέρα, κάποιοι δεν την ήξεραν αλλά τη γνώρισαν τα τελευταία χρόνια, άλλοι «κρυφοκοιτάζουν» τα προφίλ της, σε άλλους δεν αρέσει και άλλοι την περιμένουν «στη γωνία» για να την κρίνουν. Η Modern Cinderella μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στα social media, για όσα έχει καταφέρει μόνη της αλλά και για το πώς αντιμετωπίζει την αναγνωρισιμότητα, η οποία, όπως εξηγεί, έχει τις καλές αλλά και τις κακές της μέρες.
Το «παραμύθι» για τη Modern Cinderella ξεκίνησε σε ηλικία 18 χρονών. Ήταν η περίοδος της καραντίνας και αρχικά δεν είχε καμία επαφή με τα social media. Η πρώτη της επαφή με τον χώρο ήταν όταν ξεκίνησε να φωτογραφίζεται ως μοντέλο για μια εταιρεία ρούχων. Παρατηρούσε πως το προφίλ της άρχισε να «ανεβαίνει». «Είχα 15.000 followers, αν θυμάμαι καλά, που πριν από τέσσερα και πέντε χρόνια ήταν αρκετοί», αναφέρει.
«Σιγά σιγά με έβλεπαν από τις φωτογραφίες που πόσταρα, υπήρχε συνέχεια υλικό από τις φωτογραφίσεις που έκανα και ξεκίνησαν να με ακολουθούν», συμπληρώνει. Στη συνέχεια έμεινε έγκυος και τότε ξεκίνησαν να την ακολουθούν άτομα μεγαλύτερης ηλικίας στο Instagram, μητέρες ή γυναίκες που ήθελαν να κάνουν παιδί. Απαντούσε σε ερωτήσεις τους σχετικά με την περίοδο της εγκυμοσύνης της. «Ξεκινήσαμε να έχουμε άμεση επαφή και μου φαινόταν περίεργο ότι μία γυναίκα 30-35 χρονών ήθελε τη δική μου συμβουλή και με εμπιστευόταν σε τέτοιου είδους ζητήματα», εξηγεί, σημειώνοντας πως εκείνη την περίοδο ξεκίνησε το μεγάλο boost.
Μια μέρα μπορεί να θέλω να πω δέκα πράγματα σοβαρά, όμως δεν θα τα πω γιατί ξέρω τι θα ακολουθήσει. Έτσι όπως έχουν γίνει τα social media πλέον, οι περισσότεροι ό,τι ανεβάσουν θα το σκεφτούν καλά. Κάθε φορά που ανεβάζω κάτι χωρίς να το φιλτράρω, το πληρώνω.
Για το πώς προέκυψε το Modern Cinderella, εξηγεί πως στην αρχή είχε κανονικά το ονοματεπώνυμό της στον λογαριασμό της στο Instagram. Ωστόσο εκείνη την περίοδο είχε ξεκινήσει να κάνει και τα πρώτα της τατουάζ. «Ένας εργοδότης μου είχε πει ''είσαι πολύ πριγκιπισσούλα, ρε παιδί μου, αλλά και αλητάκι με τα τατουάζ και είναι ωραίο ματσάρισμα''», συμπληρώνει. Κάπως έτσι προέκυψε το όνομα με το οποίο την έμαθε και την αγάπησε το κοινό της.
«Kοιτούσα γύρω μου για να δω αν με αναγνωρίζει κάποιος ή αν είμαι εντελώς delulu»
Το μεγάλο «μπαμ» στα social media έγινε την περίοδο που βάφτισε το παιδί της. «Εκείνες τις ημέρες έκανα refresh και ανέβαινα, δύο, τρεις, πέντε, δέκα χιλιάδες followers. Δηλαδή είχα φτάσει τους 80.000 followers από 40.000 και κάτι, μέσα σε δύο εβδομάδες. Δεν ξέρω, τους άρεσα, το έκαναν για κουτσομπολιό, δεν κατάλαβα ποτέ, απλώς εκεί έγινε το "μπαμ" και ακριβώς μετά τη βάφτιση έκλεισα την πρώτη μου δουλειά», θυμάται.
Όπως εξηγεί, όλα έγιναν μέσα σε έναν μήνα. Τότε ήταν η πρώτη φορά που δούλεψε σε πώληση και όχι ως μοντέλο, ενώ σταδιακά άρχισαν να την προσεγγίζουν μικρές εταιρίες για να συνεργαστούν μαζί της. «Άκουγαν ότι κάνω πωλήσεις, που, να μη λέμε και ψέματα, στη δουλειά μου είναι το πιο σημαντικό. Και ας έχεις 1.000.000 followers, αν δεν κάνεις πωλήσεις, καμία εταιρεία δεν θα σου δώσει τα λεφτά της, γιατί δεν θα έχει κέρδος από εσένα», ξεκαθαρίζει.
«Κάθε χρόνο οι διαφημιστικές στέλνουν δημογραφικά των influencers, των YouTubers κ.λπ., για να γνωρίζουν ποιος είναι πρώτος στην κατάταξη ή ποιος κάνει τις περισσότερες πωλήσεις και άλλα τέτοια στοιχεία. Στις ηλικίες της Gen Z (18-24) είμαι πρώτη, έχω το πιο δυναμικό κοινό», συνεχίζει αναφερόμενη στην απήχηση που έχει πλέον στον κόσμο αλλά και στην αλληλεπίδραση με τους followers της.
Μαζί με το ξαφνικό αυτό «μπαμ» και τους χιλιάδες followers και τις συνεργασίες, ήρθε απότομα και η αναγνωρισιμότητα, σε αρκετά μικρή ηλικία. «Στην αρχή, όταν έβγαινα και άκουγα ''είναι η Cinderella, δεν είναι'' κ.λπ., κοιτούσα γύρω μου για να δω αν με αναγνωρίζει κάποιος ή αν είμαι εντελώς delulu. Στη συνέχεια ήταν απερίγραπτη χαρά να έρχεται κάποιος να με αγκαλιάζει, να μου λέει ότι με αγαπάει, να μου στέλνουν μηνύματα σε γενέθλια, ή όταν βλέπουν ότι δεν είμαι καλά», τονίζει μεταξύ άλλων, φανερά χαρούμενη.
«Δεν το κάνουν, οριακά, δικοί μου φίλοι και το κάνει κόσμος που δεν με γνωρίζει προσωπικά. Για εμένα αυτό είναι από τα μεγαλύτερά μου επιτεύγματα», εξομολογείται, ενώ παράλληλα αναφέρεται στις σκέψεις της, όταν κατάλαβε πως πλέον η ενασχόλησή της με τα social media οδεύει προς κάτι huge. «Όταν συνειδητοποίησα τι πάει να συμβεί και όλο αυτό που έρχεται, είπα ''θέλω να το πάω στο τέρμα''. Ακόμη δεν έχω φτάσει εκεί που θα ήθελα, αλλά κάθε μέρα θέλω να κάνω ένα βήμα παραπέρα. Έχω δέκα, την επόμενη θέλω να έχω 100 και το κυνηγάω», επισημαίνει.
«Οι περισσότεροι στον χώρο είναι fake και δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω»
Για το κατά πόσο οι influencers στην Ελλάδα δείχνουν πραγματικά το πώς περνάνε το 24ωρό τους, αν μοιράζονται με το κοινό τους όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς τους και την «αλήθεια» τους, όπως οι περισσότεροι –αν όχι όλοι– υποστηρίζουν, η Modern Cinderella έχει διαφορετική άποψη. «Προφανώς και όχι μόνο εγώ, όλοι δείχνουν αυτά που θέλουν και επιλέγουν, ακόμη και εκείνοι που προβάλλουν όλη την καθημερινότητά τους», αναφέρει αρχικά.
«Οι περισσότεροι στον χώρο είναι fake και δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω. Μια μέρα μπορεί να θέλω να πω δέκα πράγματα σοβαρά, όμως δεν θα τα πω γιατί ξέρω τι θα ακολουθήσει. Έτσι όπως έχουν γίνει τα social media πλέον, οι περισσότεροι ό,τι ανεβάσουν θα το σκεφτούν καλά. Κάθε φορά που ανεβάζω κάτι χωρίς να το φιλτράρω, το πληρώνω. Είμαι στο 50-50 σχετικά με το αν το έχω μετανιώσει ή όχι, μέσα μου λέω "εσύ βγαίνεις και τα λες όπως είναι"», συνεχίζει.
«Εγώ στην αρχή το έκανα, αλλά μετά έβλεπα ότι ο κόσμος γινόταν επιθετικός, όχι μόνο με εμένα αλλά και με τα άτομα από το περιβάλλον μου, με τους ανθρώπους μου. Τους έστελναν μηνύματα, τους μιλούσαν άσχημα, τους έβριζαν στον δρόμο». Όλο αυτό την οδήγησε στο να μην προβάλλει πτυχές της ζωής της με άτομα που δεν έχουν σχέση με τον χώρο, προκειμένου να τα προστατεύσει.
«Για τους φίλους μου που είναι ενεργοί στα social ή δουλεύουν στον χώρο δεν με απασχολεί, δείχνουμε τα περισσότερα από όσα κάνουμε», συνεχίζει. Για το κατά πόσο η ίδια δείχνει πλέον τα πάντα στα social media, απαντά πολύ ανθρώπινα και με πλήρη ειλικρίνεια πως φοβάται. «Είμαι τόσο αυθόρμητη και δεν έχω ακούσει να το λέει κανείς, αλλά εγώ θα το πω. Φοβάμαι να τα δείχνω όλα. Γιατί είναι η δουλειά μου, με αυτό ταΐζω την οικογένειά μου, τη μαμά μου, τη γιαγιά μου, οπότε, εφόσον πληρώνομαι από αυτό, δεν θέλω να το χαλάσω», ξεκαθαρίζει.
«Αυτή είναι η αλήθεια μου, δεν μπορώ να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου, να πω ότι, ναι, είμαι αυθόρμητη και δεν φοβάμαι το cancel», τονίζει, ενώ στη συνέχεια μιλά για την κριτική που έχει δεχτεί και δέχεται. Αναφέρεται στις στιγμές που έπιασε τον εαυτό της να μην μπορεί να το διαχειριστεί όλο αυτό, οι οποίες, όπως εξηγεί, ήταν πολλές.
«Δεν γίνεται να μη δεχτώ κριτική, ωστόσο την ασπάζομαι όταν γίνεται με ευγένεια. Αν έχω πει κάτι λάθος και ένα άτομο μου το αιτιολογήσει και μου πει ''δεν συμφωνώ, γι' αυτόν και αυτόν τον λόγο'', σε αυτά τα μηνύματα απαντάω πάντα και ας ερχόμαστε σε αντιπαράθεση ή έχουμε διαφορετικές απόψεις. Όμως όταν κάποιος γίνεται αγενής, προσβλητικός και με θίγει, αυτό είναι το πιο δύσκολο», λέει.
«Πολλές φορές δεν με νοιάζει, με αρκετά σχόλια γελάω, ακόμη και αν μου μιλήσουν χυδαία θα το προσπεράσω. Μια μέρα όμως μπορεί να ξυπνήσω στραβά και να τα δω και να στεναχωρηθώ. Στενάχωρο επίσης είναι να μου στείλει ένα σχόλιο η μαμά μου, να μου πει ''γιατί πάλι τα λένε αυτά;'', που ξέρει τι παιδί είμαι. Υπάρχουν όμως και αυτές οι μέρες, συμβαίνουν αυτά. Αν δω ότι κάτι ξεφεύγει, θα βγω και θα απαντήσω, δεν με νοιάζει. Ενοχλεί όταν μπορεί να απαντήσω με τον ίδιο τρόπο που με σχολιάζουν, αλλά έρχεσαι και με βομβαρδίζεις και θες να σου μιλάω και ευγενικά;» διερωτάται, ενώ επισημαίνει πως ο κόσμος δεν το αντιλαμβάνεται αλλά ο χώρος αυτός θέλει γερό στομάχι.
Από τα σχόλια που τη στεναχωρούν περισσότερο παρά τη νευριάζουν ξεχωρίζει αυτά που αφορούν την ιδιότητά της ως μητέρας. «Με θίγουν ως μαμά», σημειώνει χαρακτηριστικά, χωρίς καν να ξέρουν τι συμβαίνει όταν κλείνει η πόρτα του σπιτιού της. «Σχολιάζουν χωρίς να ξέρουν πόσο έχω παλέψει για το παιδί μου, δεν έχουν την παραμικρή ιδέα, και αν αποφασίσω κάποια στιγμή να κάνω ένα βίντεο που να δείχνει, από την πρώτη ημέρα που έμαθα πως είμαι έγκυος μέχρι σήμερα, το τι έχω κάνει για τον γιο μου, θα ντραπούν για όσα λένε», τονίζει.
«Πώς μπορείς να κρίνεις έναν γονιό, μια μαμά; Επειδή φοράει κοντό φόρεμα και πάει στα μπουζούκια; Ή επειδή έχει κάνει μια πλαστική; Αυτά σε κάνουν κακή μητέρα;», αναρωτιέται. Μάλιστα, θυμάται μια περίοδο που για δικούς της λόγους δεν ήθελε να φαίνεται το παιδί στα social, επομένως δεν ανέβαζε τίποτα μαζί του και της έγραφαν «πού παράτησες το παιδί σου;». Στο τέλος καταλήγει στο συμπέρασμα πως, οτιδήποτε και αν κάνει, πάντα θα υπάρχουν σχόλια.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο hate για τη δουλειά των influencers»
Σχετικά με το «εύκολο χρήμα» που συχνά - πυκνά ακούγεται πως βγάζουν όσοι ασχολούνται με τα social media, η Cinderella σημειώνει πως μόνο εύκολο δεν είναι. «Νομίζω ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που ρίχνει τόση κακία στους influencers και θεωρεί ότι δεν είναι κανονικό επάγγελμα. Δεν πάει κανείς σε μια εταιρεία να πει ''δώσε μου 100 ευρώ'' και η εταιρεία του τα δίνει έτσι. Η κάθε εταιρεία έχει ένα budget και ορίζει σε ποιον και πώς θα επενδύσει τα χρήματά της προκειμένου να έχει αποτέλεσμα», ξεκαθαρίζει.
Στη συνέχεια σημειώνει πως αυτό έχει να κάνει και με τη δουλειά του καθενός. «Αν μου δώσουν 10 ευρώ και βγάλουν από εμένα 30, θα ξαναρθούν και θα έχουμε μεγάλη συνεργασία. Είναι win-win, δεν μας πληρώνουν για να μην κάνουμε τίποτα, κερδίζουν από εμάς και εμείς αμειβόμαστε αναλόγως με τη δουλειά μας. Είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες, πληρώνω φόρους όπως όλος ο κόσμος, δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο hate για τη δουλειά που κάνουμε».
«Μπράβο σε όλες τις μαμάδες που προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα»
Ένα ζήτημα αρκετά σοβαρό στις ημέρες μας σχετικά με το συγκεκριμένο επάγγελμα θα έλεγε κανείς πως είναι η ασφάλεια. Κατά πόσο ένα άτομο που έχει απήχηση και εκτίθεται στα social είναι ασφαλές; H Modern Cinderella ξεκαθαρίζει πως πρέπει να προσέχεις διπλά όταν ξέρουν ποιος είσαι και τι κάνεις.
«Έχει τύχει φέτος, με το που νοίκιασα σπίτι στη Θεσσαλονίκη, να μου σχολιάσει ένας μεγάλος κύριος στο TikTok ''εσύ ήσουν με το παιδάκι στον τάδε δρόμο'', δέκα λεπτά αφότου με είδε. Έχει τύχει να μου χτυπάνε το κουδούνι στο σπίτι μου, να πάνε στο σπίτι της γιαγιάς μου και να λένε πως έχουν κανονίσει μαζί μου και εκείνη να τους ανοίξει», είναι κάποια από τα πρόχειρα παραδείγματα που θυμάται.
«Φοβάμαι πολύ, το πρώτο περιστατικό που με είχε τρομάξει απίστευτα ήταν όταν είχε πάει η πεθερά μου σε μια παιδική χαρά με το μωρό και μου έστελναν φωτογραφίες τους. Τα είχα δει όλα, ήμουν στην Αθήνα και εκείνοι στη Θεσσαλονίκη. Πήρα αμέσως τηλέφωνο τους δικούς μου ανθρώπους να πάνε αμέσως στην παιδική χαρά», συμπληρώνει.
Για τη μητρότητα εξομολογείται πως συνδυάζεται πάρα πολύ δύσκολα με τη δουλειά της, καθώς, μεταξύ άλλων, η δουλειά στα social media δεν έχει ωράριο. «Όλοι θεωρούν ότι είναι καλύτερο, αλλά εγώ δεν έχω βοήθεια στην Αθήνα, ούτε σταθερές ώρες δουλειάς, οπότε τον πρώτο χρόνο το παιδί ήταν παντού μαζί μου και ταλαιπωρούνταν απίστευτα. Τώρα που είναι λίγο μεγαλύτερος και πάει σχολείο, μπορώ να το διαχειριστώ καλύτερα, συνεννοούμαστε.
Και πάλι όμως είναι δύσκολο, πρέπει να αφιερώνεις και χρόνο στον εαυτό σου, στη δουλειά σου, γιατί αλλιώς πώς θα συντηρήσεις την οικογένειά σου; Πάντα θα πάει κάτι πίσω, αλλά το προσπαθώ. Είναι παλούκι και μπράβο σε όλες τις μαμάδες που δουλεύουν και προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα. Μόνο μια μαμά ή ένας μπαμπάς μπορούν να το καταλάβουν αυτό», τονίζει.
«Δεν έχω ανάγκη κανέναν και αυτή είναι η μεγαλύτερή μου επιτυχία»
Αν ρίξει μια ματιά στη μέχρι τώρα διαδρομή της και σε όσα έχει καταφέρει, θεωρεί πως έχει πετύχει. «Για εμένα επιτυχία είναι να στηρίζομαι στα πόδια μου, μόνη μου, για εμένα και το παιδί μου», εξομολογείται. Ωστόσο, επαγγελματικά ακόμη δεν έχει φτάσει εκεί που επιθυμεί. «Σε ό,τι αφορά τα social media, δεν έχω φτάσει εκεί που θέλω ακόμη, θέλω να κάνω πολύ περισσότερα πράγματα, έχω συνέχεια νέες ιδέες, βρίσκω τι είναι στην επικαιρότητα ή τι καινούργιο μπορούμε να φέρουμε στην Ελλάδα, να κάνουμε ένα βήμα παρακάτω, γιατί είμαστε και λίγο πίσω σε σχέση με άλλες χώρες», σημειώνει.
Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, αν της έλεγε κάποιος τότε που ήταν 18 χρονών, στα πρώτα της βήματα στον χώρο, ότι στα 23 της θα έφτανε ως εδώ, θα έλεγε «δεν παίζει να το έχεις κάνει αυτό». «Μου πήρε πάρα πολύ καιρό για να συνειδητοποιήσω τι έχω κάνει, ότι δεν έχω ανάγκη κανέναν και αυτή είναι η μεγαλύτερή μου επιτυχία», εξομολογείται.
Μιλώντας για τα επόμενα σχέδιά της αλλά και για το πώς φαντάζεται τον εαυτό της σε μια δεκαετία, αναφέρει αρχικά: «Έχω κάποιες πολύ καινούργιες ιδέες για το κανάλι στο Youtube και το Instagram, που θέλω να φέρω μαζί με τους συνεργάτες μου στην Ελλάδα το επόμενο διάστημα. Αν με ρωτάς στα 50 τι θα ήθελα να κάνω, θα ήθελα να είμαι σε ένα χωριό μαζί με τους φίλους μου, να έχουμε όλοι από ένα σπίτι εκεί και να είμαστε μακριά από όλη αυτήν τη βαβούρα της πόλης.
Μπορεί να τη γουστάρω, αλλά σαν την ηρεμία του χωριού δεν έχει. Ξέρω ότι αυτό δεν παίζει να γίνει, αλλά για εμένα είναι το ιδανικό σενάριο. Αν είσαι κάπου ήσυχα με τους φίλους σου, την οικογένειά σου, τα παιδιά σου, δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο», συμπληρώνει.
Τέλος, η Modern Cinderella θέλει η ενασχόλησή της με τα social media να συνεχιστεί και στο μέλλον. «Θεωρώ ότι τα social media δεν θα πεθάνουν ποτέ, όχι για εμάς τους influencers, γιατί πιο πολύ οι εταιρείες κερδίζουν παρά εμείς. Όσο αυτές πουλάνε, θα υπάρχουμε και εμείς. Όσο τραβήξει, εγώ δεν θα τα παρατήσω», καταλήγει.