Στην προηγούμενη ταινία του, Η αόρατη ζωή της Ευρυδίκης Γκουσμάο, ο βίαιος και άδικος αποχωρισμός δυο αδελφών αποτέλεσε την κεντρική αφηγηματική γραμμή της ωδής του Βραζιλιάνου σκηνοθέτη Καρίμ Αϊνούζ στις καταπιεσμένες γυναίκες με φόντο το Ρίο ντε Τζανέιρο του '50. Η Γκίντα ακολουθεί έναν Έλληνα ναύτη στην Αθήνα, μένει έγκυος και επιστρέφει ντροπιασμένη στο σπίτι της, αντιμετωπίζοντας τον εχθρικό πατέρα που την αποκληρώνει με συνοπτικές διαδικασίες και μπόλικη εκδικητικότητα. Η αδελφή της, η Ευρυδίκη, έχει παντρευτεί έναν αδιάφορο, ανώριμο άνδρα, ο οποίος βλέπει το σεξ σαν ένα κτηνώδες παιχνίδι κι εκείνη αποφεύγει, μάταια, να κάνει παιδί μαζί του. Το μεγάλο της όνειρο, να κάνει καριέρα ως πιανίστα, μένει μετέωρο και, επιβεβαιώνοντας το όνομά της και τον μύθο του Ορφέα, η μουσική αποτυγχάνει να τη σώσει.
Εντός διαγωνιστικού προγράμματος, ο Αϊνούζ επιστρέφει στο Φεστιβάλ Καννών με το Motel Destino, ένα τροπικό νουάρ με πρωταγωνιστές τον μάτσο Ελίας, ιδιοκτήτη ενός μοτέλ για σεξ, τη σύζυγό του Νταγιάνα που τον βοηθά περισσότερο ως παραδουλεύτρα και ερωτικό αξεσουάρ, και τον 21χρονο Χεράλντο, βαποράκι που το σκάει για να γλιτώσει από τους κακοποιούς που τον διαφεντεύουν, όταν αργεί σε ένα ραντεβού και ο συνάδελφος και κολλητός του σκοτώνεται σε ενέδρα. Πιστεύοντας πως σε ένα τόσο ζεστό τόπο όπως η Σεϊρά της βορειοανατολικής Βραζιλίας κανείς δεν μπορεί να είναι πραγματικά ευτυχισμένος, το όνειρό του είναι να εγκαταλείψει τη χώρα του και να αναζητήσει την τύχη του στη Νορβηγία ή την Ισλανδία, βασικά κάπου που να κάνει πολύ κρύο.
Χωρίς να μετασκευάζει έναν αρχαιοελληνικό μύθο στο στόρι του, ο Καρίμ Αϊνούζ προοικονομεί μία ακόμα τραγωδία στον πυρήνα του «Motel Destino», με τα απροσδόκητα σχέδια του πεπρωμένου να λαμβάνουν σταδιακά πρωταγωνιστικό ρόλο στις ζωές των τριών φυλακισμένων στον μικρό, neon ναό της σάρκας και της φευγαλέας ικανοποίησης.
Αντί όμως να «ξυπνήσει» σε μια παγωμένη χώρα, καταφεύγει προσωρινά στο Motel Destino, τον ερωτεύεται η Νταγιάνα και τον προστατεύει με διακριτικότητα γιατί φοβάται τις επιπτώσεις, χωρίς να γνωρίζει πολλές λεπτομέρειες για τους διώκτες του, ενώ ο Ελίας τον κοιτάζει άλλοτε πατρικά, άλλοτε στραβά και σε μερικές μεθυσμένες του στιγμές ερωτικά, σπέρνοντας κακοποιητικά και χολερικά την αμφιθυμία που τον κατατρώει, όπως και πάνω στην καταπιεσμένη Λέιντι Ντάι του.
Χωρίς να μετασκευάζει έναν αρχαιοελληνικό μύθο στο στόρι του, ο Καρίμ Αϊνούζ προοικονομεί μία ακόμα τραγωδία στον πυρήνα του «Motel Destino», με τα απροσδόκητα σχέδια του πεπρωμένου να λαμβάνουν σταδιακά πρωταγωνιστικό ρόλο τις ζωές των τριών φυλακισμένων στον μικρό, neon ναό της σάρκας και της φευγαλέας ικανοποίησης. Το noir της ταινίας γίνεται κτήμα του, εκφράζεται άψογα στην αισθητική και την τροπική σκηνογραφία που περιβάλλει τον κεντρικό χώρο δράσης και η σωματικότητα του Ελίας, της Νταγιάνα και του Χεράλντο κάνουν τη διαφορά σε σύγκριση με ψυχρά, στυλιζαρισμένα δείγματα του είδους.
Motel Destino – Teaser