Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!» Facebook Twitter
Γυρίζω ήδη μια κωμική σειρά μυθοπλασίας, οπότε ό,τι έξτρα budget είχα αυτόν τον καιρό θα το έβαζα εκεί. Αν σας περισσεύει κανένα ψιλό, στείλτε inbox να στείλω IBAN.
0

— Πότε πήρες την απόφαση ότι ήθελες να γίνεις κωμικός;

Απ' όταν έλεγα αστεία στο σχολείο, επιδιώκοντας να είμαι ο Τσάντλερ (σ.σ. ήρωας της κωμικής σειράς «Τα φιλαράκια») της παρέας μου. Οπότε το κυνήγησα σχετικά νωρίς και από το δεύτερο έτος στο πανεπιστήμιο έκανα παράλληλα και stand-up.

— Πώς ήταν για σένα μέχρι τώρα το 2020;

Υπέροχο! Η βασική αλλαγή που χρειάστηκε να κάνω ήταν στο πώς βλέπω τα πράγματα. Πλέον τίποτα δεν με εκπλήσσει όταν διαβάζω ειδήσεις. Πανδημίες; Μετεωρίτες; Φονικές σφήκες; Ναι, ξέρω γω. Γιατί όχι; Είχαμε ωραίο σερί γενικά και συνεχίζουμε δυναμικά! Θυμάστε που διαβάζαμε κάτι ειδήσεις κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Αυτό ήταν φέτος. Δεν νιώθετε λες κι έχουν περάσει τέσσερα χρόνια τουλάχιστον;

Είναι αναπόφευκτα δυσκολότερο το να μην μπορείς να κάνεις παραστάσεις, πόσο μάλλον σε μια περίοδο που και το κοινό χρειάζεται το γέλιο ως διέξοδο. Από την άλλη, ίσως έχεις περισσότερη έμπνευση για να διακωμωδήσεις πρόσωπα και καταστάσεις.

— Όλο αυτό που συμβαίνει φέτος τι αντίκτυπο έχει για τους κωμικούς στην Ελλάδα;

Είναι αναπόφευκτα δυσκολότερο το να μην μπορείς να κάνεις παραστάσεις, πόσο μάλλον σε μια περίοδο που και το κοινό χρειάζεται το γέλιο ως διέξοδο. Από την άλλη, ίσως έχεις περισσότερη έμπνευση για να διακωμωδήσεις πρόσωπα και καταστάσεις. Ακόμα κι αν δεν μπορείς να το κάνεις live, υπάρχουν ευτυχώς πολλές πλατφόρμες με τα social και το YouTube.

— Πώς είναι να κάνεις κωμωδία σε drive-in;

Είναι διαφορετική εμπειρία. Τα υπέρ είναι ότι μπορείς ακόμα να κάνεις παράσταση χωρίς άγχος και με ένα αίσθημα ασφάλειας. Στα αρνητικά συγκαταλέγεται το ότι πάντα σου λείπει λίγο η άμεση επαφή με το κοινό. Να τους έχεις κοντά, αυτούς και τα μικρόβιά τους, να τους βλέπεις να γελάνε. Αλλά και στο drive-in υπάρχουν υποκατάστατα: σου παίζουν τα φώτα, σου κορνάρουν. Γενικά, ό,τι δεν θες να σου κάνουν τα γύρω αμάξια όταν οδηγείς, θες να σ' το κάνουν στο drive-in σε μια παράσταση stand-up.

— Τι φοβάσαι περισσότερο;

Δεν είναι κάτι που φοβάμαι πολύ, είναι πολλά πράγματα που φοβάμαι από λίγο: το «Πληκτρολογεί...» στο τσατ όταν κρατάει πάνω από 5 δευτερόλεπτα, το «επίσης» στον ντελιβερά όταν σου εύχεται καλή όρεξη, το ότι έχω κορωνοϊό επειδή μπορεί να τύχει να βήξω μία φορά τον μήνα, το να με παίρνουν τηλέφωνο και όταν ρωτήσω τι με θέλουν να μου πουν «έτσι σε πήρα», το να με παίρνουν τηλέφωνο στο σταθερό, το να με παίρνουν τηλέφωνο γενικά. Τέτοια πράγματα.

— Αν είχες το ό,τι budget ήθελες, τι θα γύριζες τώρα;

Γυρίζω ήδη μια κωμική σειρά μυθοπλασίας, οπότε ό,τι έξτρα budget είχα αυτόν τον καιρό θα το έβαζα εκεί. Αν σας περισσεύει κανένα ψιλό, στείλτε inbox να στείλω IBAN.

 

Θεωρίες Συνωμοσίας

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ