Ποιος σκότωσε το «χρυσό κορίτσι» της βρετανικής τηλεόρασης;

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Η Τζιλ Ντάντο ήταν 37 χρονών όταν δολοφονήθηκε το 1999. Courtesy of Netflix © 2023
0

Ποιος σκότωσε την Τζιλ Ντάντο; Το ερώτημα αυτό σήμερα, 22 χρόνια μετά τη δολοφονία της διάσημης δημοσιογράφου, είναι τόσο ανοιχτό όσο και όταν συνέβη. Την υπόθεση επανεξετάζει, χωρίς να μπορεί να την εξιχνιάσει, μόνο παραθέτοντας όλα τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, η νέα σειρά του Netflix «Ποιος σκότωσε την Τζιλ Ντάντο», που σε τρία επεισόδια αναψηλαφεί μία από τις μεγαλύτερες έρευνες ανθρωποκτονιών στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου. 

Η Τζιλ Ντάντο ήταν 37 χρονών όταν δολοφονήθηκε το 1999. Ήταν η πιο διάσημη Βρετανίδα δημοσιογράφος, το ανάλογο της πριγκίπισσας Νταϊάνα στον κόσμο της δημοσιογραφίας – «αν η Νταϊάνα ήταν το ρόδο μας, η Τζιλ ήταν το ηλιοτρόπιό μας», ακούγεται στη σειρά. 

Το «χρυσό κορίτσι» της βρετανικής τηλεόρασης ήταν όμορφο, ο φακός το λάτρευε, είχε αταξική αγγλική προφορά, ήταν η γυναίκα της διπλανής πόρτας για τους τηλεθεατές, είχε προσωπικότητα, χάρη και εξυπνάδα και μπορούσε να παρουσιάσει με ελκυστικό τρόπο ακόμα και τρομερά εγκλήματα, όπως έκανε στην εκπομπή που παρουσίαζε, ανάμεσα σε άλλα προγράμματα του BBC, τα Breakfast Time, Breakfast News, the BBC One O'Clock News, the Six O'Clock News, το ταξιδιωτικό πρόγραμμα Holiday, και το Crimewatch. Έμοιαζε πολύ στην Νταϊάνα, είχε λαμπερό, ζεστό χαμόγελο, το «σωστό» ξανθό στα μαλλιά της και το ίδιο κούρεμα με την αδικοχαμένη πριγκίπισσα – είχαν τον ίδιο κομμωτή, ο οποίος δηλώνει ότι η Τζιλ ήταν η πρώτη που έκανε το χαρακτηριστικό κούρεμα που αντέγραψαν εκατομμύρια γυναίκες.

Το 1999, όταν δολοφονήθηκε, ήταν η δημοσιογράφος με το υψηλότερο προφίλ ανάμεσα σε όλους όσοι εργάζονταν στο BBC, ένα πρότυπο για τις νέες γυναίκες που ξεκινούσαν την καριέρα τους στον ανδροκρατούμενο κόσμο της δημοσιογραφίας.

Η επαγγελματική ιστορία της Τζιλ Ντάντο ξεκινά από τη γενέτειρά της, το Weston-super-Mare, και από την τοπική εβδομαδιαία εφημερίδα Weston Mercury, όπου εργάζονταν ο πατέρας και ο αδελφός της – εκείνη απασχολούνταν ως ρεπόρτερ. Πέντε χρόνια αργότερα άρχισε να εργάζεται για το BBC και το 1986 μετακόμισε από την περιφερειακή στην εθνική τηλεόραση, και στο Λονδίνο, για να παρουσιάζει τις τηλεοπτικές ειδήσεις του BBC.

Το 1999, όταν δολοφονήθηκε, ήταν η δημοσιογράφος με το υψηλότερο προφίλ ανάμεσα σε όλους όσοι εργάζονταν στο BBC, ένα πρότυπο για τις νέες γυναίκες που ξεκινούσαν την καριέρα τους στον ανδροκρατούμενο κόσμο της δημοσιογραφίας, μια κορυφαία προσωπικότητα με εξώφυλλα σε περιοδικά και εμφανίσεις σε τηλεοπτικά σόου, ενώ δύο χρόνια νωρίτερα, το 1997, ήταν η προσωπικότητα της χρονιάς για το BBC. Ήταν μια γυναίκα επιτυχημένη και ευτυχισμένη, που εκείνη τη χρονιά επρόκειτο να παντρευτεί τον σύντροφό της και ετοίμαζε τη νέα τηλεοπτική σειρά Antiques Inspectors.

Η Τζιλ Ντάντο ζούσε από το 1994 στο Φούλαμ, μια ήσυχη και ακριβή περιοχή, αλλά μερικούς μήνες πριν από τη δολοφονία της είχε μετακομίσει στο σπίτι του συντρόφου της. Στο δικό της σπίτι πήγαινε σποραδικά, γεγονός που δημιουργεί απορίες ως προς το πώς ο δολοφόνος της ήξερε τις κινήσεις της, ενώ τα βίντεο που προβάλλονται στο ντοκιμαντέρ και δείχνουν τη δραστηριότητά της τη μέρα της δολοφονίας αποκαλύπτουν ότι δεν την παρακολουθούσε κανένας.

Το χρονικό της δολοφονίας

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Μία από τις τελευταίες εικόνες της Τζιλ Ντάντο από κάμερα ασφαλείας που τραβήχτηκε μόλις 40 λεπτά πριν δολοφονηθεί έξω από το σπίτι της στο Φούλαμ. CREDIT: Metropolitan Police

Η Τζιλ Ντάντο έφτασε στο κατώφλι του σπιτιού της, το οποίο σχεδίαζε να πουλήσει, στις 11:30 π.μ. στις 26 Απριλίου 1999. Ήταν έτοιμη να βάλει τα κλειδιά της στην κλειδαριά όταν κάποιος την άρπαξε, την έριξε στο έδαφος και πυροβόλησε στον αριστερό της κρόταφο, σκοτώνοντάς την ακαριαία. Η ιατροδικαστική μελέτη έδειξε ότι είχε πυροβοληθεί από σφαίρα από ημιαυτόματο πιστόλι διαμετρήματος 9 χιλιοστών. Ένας γείτονας είπε ότι είδε τον δολοφόνο, έναν λευκό άνδρα ηλικίας περίπου 40 ετών, που έφευγε από το σπίτι της Ντάντο.

Λίγο αργότερα, μια γυναίκα τηλεφώνησε στην αστυνομία για να πει ότι μια γυναίκα έχει καταρρεύσει έξω από την πόρτα του γειτονικού σπιτιού και δεν ανέπνεε. Ήταν η Τζιλ Ντάντο που είχε δολοφονηθεί με μια σφαίρα στο κεφάλι. Τα ΜΜΕ πήραν φωτιά, είχε δολοφονηθεί η πιο δημοφιλής δημοσιογραφική προσωπικότητα στη χώρα, ενώ η αστυνομία ξεκίνησε μια άνευ προηγουμένου έρευνα για να εξιχνιάσει τα γεγονότα. Μια μέρα αργότερα, ένας ανώνυμος τηλεφώνησε στο BBC λέγοντας ότι η δολοφονία της ήταν αντίποινα για την επίθεση του ΝΑΤΟ στη Σερβία, στο κτίριο της Σερβικής Ραδιο- Τηλεόρασης (RTS), που είχε ως αποτέλεσμα των θάνατο 16 εργαζομένων.

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Η αστυνομία στον χώρο του εγκλήματος. Courtesy of Netflix © 2023

Αυτή ήταν μια από τις πολλές θεωρίες που διατυπώθηκαν εκείνη την εποχή. Οι άλλες ήταν ότι είχε πέσει θύμα ενός εμμονικού διώκτη, ή ότι ήταν θύμα χτυπήματος από συμμορία εξαιτίας του περιεχομένου της εκπομπής της Crimewatch. 

Ο πυροβολισμός που δέχτηκε στο κεφάλι δεν θεωρήθηκε επαγγελματικό χτύπημα αρχικά. Κανένας στη γειτονιά δεν άκουσε τίποτα, υπήρξαν κάποιες καταθέσεις ότι ένας άντρας έτρεχε μετά το συμβάν, αυτό ήταν όλο.

Ωστόσο, οι ερευνητές εικάζουν ότι η δολοφονία έγινε με όπλο που είχε σιγαστήρα, κάτι που όπως τονίζουν, αντίθετα με όσα βλέπουμε στις ταινίες, είναι δύσκολο να προμηθευτεί κάποιος μη επαγγελματίας.

Ανακρίθηκαν όλοι. Ο πρώην σύντροφός της και αρχισυντάκτης του καναλιού Bob Wheaton. Ο μνηστήρας της γυναικολόγος και γιατρός της Βασίλισσας Ελισάβετ Alan Farthing από το σπίτι του οποίου έφυγε το μοιραίο πρωινό. Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι της κατέθεσαν. Η Μητροπολιτική Αστυνομία ξεκίνησε την Επιχείρηση Όξμπορο, για πάνω από ένα χρόνο και τελικά αποδείχθηκε άκαρπη. Μέσα σε έξι μήνα οι αρχές μίλησαν με περισσότερα από 2.500 άτομα και πήραν περισσότερες από 1.000 καταθέσεις. 

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Πλάνο από την κηδεία της Τζιλ Ντάντο. Courtesy of Netflix © 2023

Μετά από ένα χρόνο συνέλαβαν τον Μπάρι Μπουλσάρα ή Μπάρι Τζορτζ, που ζούσε οκτακόσια μέτρα μακριά από το σπίτι της Ντάντο στην οδό Φούλαμ, κάτι που θεωρήθηκε γεγονός της χρονιάς. Ήταν μυθομανής, έλεγε ότι ήταν ξάδερφος του Φρέντι Μέρκιουρι, στο σπίτι του βρήκαν φωτογραφίες γυναικών τηλεπαρουσιαστριών. Είχε ιστορικό καταδίωξης γυναικών, σεξουαλικών αδικημάτων και είχε δείξει σημάδια ότι αναζητά την προσοχή και αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Αλλά επέμενε σταθερά ότι δεν σκότωσε την Τζιλ Ντάντο. Αυτό που τον καταδίκασε σε ισόβια, εκτός από το ότι ήταν ένας παράξενος μοναχικός τύπος, ήταν το γεγονός ότι στην τσέπη του οι επιστήμονες είχαν βρει ένα μικροσκοπικό κόκκο πυρίτιδας, κάτι που έδειχνε ότι είχε ρίξει τον μοιραίο πυροβολισμό. 

Ο Μάικλ Μάνφιλντ, ένας από τους πιο διάσημους βρετανούς δικηγόρους ανέλαβε την υπεράσπισή του. Δεν πίστεψε ποτέ ότι ο Τζορτζ ήταν ο δράστης. «Κάθε τόπος εγκλήματος περιέχει την απάντηση. Δε μπορεί να ήταν ένας μοναχικός ένοπλος» υποστηρίζει. «Ήταν κάποιος που γνώριζε πως θα δράσει». Ο δικηγόρος εννοεί ότι στα λίγα μέτρα από το αυτοκίνητό της μέχρι την εξώπορτα, η Ντάντο, αν είχε δει έναν άγνωστο θα αντιδρούσε. Και με δεδομένο ότι πήγαινε σποραδικά στο σπίτι της στο Φούλαμ ποιος μπορούσε να είναι αυτός που θα την περίμενε επί ώρες χωρίς να τον αντιληφθεί κανείς;

Ο κορυφαίος Βρετανός δικηγόρος πολιτικών ελευθεριών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο ντοκιμαντέρ «δείχνει» τη Σερβία ως τόπο καταγωγής του δράστη, επισημαίνοντας τη δολοφονία ενός ακόμα δημοσιογράφου τον ίδιο μήνα του 1999, έξω από το σπίτι του στο Βελιγράδι, έντεκα ημέρες πριν τη δολοφονία της Ντάντο.

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Ο Μπάρι Τζορτζ είχε ιστορικό καταδίωξης γυναικών, σεξουαλικών αδικημάτων και είχε δείξει σημάδια ότι αναζητά την προσοχή και αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Courtesy of Netflix © 2023

Ο Τζορτζ καταδικάστηκε και στο εφετείο, αλλά επέστρεψε στις αίθουσες το 2007 για να ξαναδικαστεί, γιατί είχαν εμφανιστεί νέα στοιχεία. Δεν υπήρχε καμία απόδειξη ότι ο κόκκος στο παλτό του είχε προέλθει από το φονικό όπλο ή ότι είχε πυροβολήσει. Κανένα φονικό όπλο δεν βρέθηκε ποτέ. Αθωώθηκε για κακοδικία και το μυστήριο γύρω από τη δολοφονία της Ντάντο πύκνωσε ξανά. Οι εφημερίδες που έγραψαν ότι αθωώθηκε ένας ένοχος τον αποζημίωσαν αδρά.

Ο ντετέκτιβ Χάμις Κάμπελ που ασχολήθηκε με την δολοφονία της Τζιλ Ντάντο, λέει ότι το μυστήριο της δολοφονίας της θα μείνει για πάντα άλυτο και δε θα μπορέσουν να βρουν ποτέ τον εκτελεστή της. 

Αν μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τίποτα που να υποδηλώνει ότι ήταν δολοφόνος ο Τζορτζ Μπάρι, ποιος ήταν ο δολοφόνος;

Υπήρξαν θεωρίες ότι ένας ζηλιάρης πρώην φίλος ή ένας άγνωστος εραστής τη δολοφόνησε, αλλά γρήγορα απορρίφθηκαν. Ή ότι κάποιος προσέλαβε έναν δολοφόνο για να την εκδικηθεί επειδή οδηγήθηκε στη φυλακή εξαιτίας των αποκαλύψεων του Crimewatch. Και αυτό αποκλείστηκε. Μένει η θεωρία περί εκτέλεσης για πολιτικούς λόγους, που είχε απορριφθεί σχεδόν από την αρχή, ενώ το 2008 η αστυνομία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Ντάντο δολοφονήθηκε από έναν επαγγελματία δολοφόνο.

Βλέποντας το ντοκιμαντέρ κάποιος μπορεί να σκεφτεί ότι ο δολοφόνος μπορεί να είναι σήμερα θεατής της σειράς. Οι αρχές ειδικά μετά την αθώωση του Μπάρι Τζορτζ βρέθηκαν στο ίδιο πυκνό σκοτάδι, όπως στην αρχή. Η υπόθεση της δολοφονίας Τζιλ Ντάντο μάλλον θα μείνει μάλλον για πάντα ανεξιχνίαστη.  Ο Μάικλ Μάνσφιλντ είναι σαφής: «Η υπόθεση έπρεπε να είναι ανοιχτή». 

Who Killed Jill Dando? | Official Trailer | Netflix

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Κάποτε στην Βόρειο Ιρλανδία»: Ένα συνταρακτικό ντοκιμαντέρ για μια βαθιά πληγή

Daily / «Κάποτε στη Βόρεια Ιρλανδία»: Ένα συνταρακτικό ντοκιμαντέρ για μια βαθιά πληγή

25 χρόνια μετά την ιστορική Συμφωνία της Μεγάλης Παρασκευής, το πεντάωρο ντοκιμαντέρ του BBC ξετυλίγει, μέσα από προσωπικές ιστορίες, το χρονικό του αιματηρού αλληλοσπαραγμού που κράτησε για πάνω από τρεις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Titi - Στο πέρασμα του κυκλώνα»: Στις Νύχτες Πρεμιέρας το ντοκιμαντέρ της Νατάσσας Μπλάτσιου σε συνεργασία με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα

Πολιτισμός / «Titi - Στο πέρασμα του κυκλώνα»: Ένα ντοκιμαντέρ για τις καταστροφικότερες συνέπειες της κλιματικής κρίσης

Το ντοκιμαντέρ της Νατάσσας Μπλάτσιου που γυρίστηκε στη Μαδαγασκάρη, σε συνεργασία με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, συμμετέχει στις Νύχτες Πρεμιέρας.
LIFO NEWSROOM
Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Οθόνες / Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Από τις συναρπαστικές νέες αφίξεις έως όλες τις μεγάλες επιστροφές, η LiFO χαρτογραφεί τις καλύτερες ξένες και ελληνικές τηλεοπτικές σειρές που θα μας κρατήσουν κολλημένους στο σπίτι (και) φέτος.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Η αυγή και η δύση των Super Models 

Daily / Η αυγή και η δύση των Super Models 

Τo ντοκιμαντέρ για τις τέσσερις θεότητες που κυριάρχησαν στο πολιτισμικό τοπίο πριν από τρεις δεκαετίες αποτελεί μια νοσταλγική πανδαισία για όσους θυμούνται έναν κόσμο όπου τα πάντα άρχιζαν και τελείωναν στις σελίδες των glossy περιοδικών.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η μάστιγα του telemarketing πάει πιο βαθιά απ’ όσο νομίζεις

Daily / Η μάστιγα του telemarketing πάει πιο βαθιά απ’ όσο νομίζεις

Το ντοκιμαντέρ «Telemarketers» του HBO αποκαλύπτει με τον πιο ψυχαγωγικό τρόπο την απάτη του φιλανθρωπικού fundraising αλλά και το «άβατο» που απολαμβάνει η αστυνομία ακόμα κι όταν αποκαλύπτεται η διαφθορά στους κόλπους της.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ