Ποιος σκότωσε το «χρυσό κορίτσι» της βρετανικής τηλεόρασης;

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Η Τζιλ Ντάντο ήταν 37 χρονών όταν δολοφονήθηκε το 1999. Courtesy of Netflix © 2023
0

Ποιος σκότωσε την Τζιλ Ντάντο; Το ερώτημα αυτό σήμερα, 22 χρόνια μετά τη δολοφονία της διάσημης δημοσιογράφου, είναι τόσο ανοιχτό όσο και όταν συνέβη. Την υπόθεση επανεξετάζει, χωρίς να μπορεί να την εξιχνιάσει, μόνο παραθέτοντας όλα τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, η νέα σειρά του Netflix «Ποιος σκότωσε την Τζιλ Ντάντο», που σε τρία επεισόδια αναψηλαφεί μία από τις μεγαλύτερες έρευνες ανθρωποκτονιών στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου. 

Η Τζιλ Ντάντο ήταν 37 χρονών όταν δολοφονήθηκε το 1999. Ήταν η πιο διάσημη Βρετανίδα δημοσιογράφος, το ανάλογο της πριγκίπισσας Νταϊάνα στον κόσμο της δημοσιογραφίας – «αν η Νταϊάνα ήταν το ρόδο μας, η Τζιλ ήταν το ηλιοτρόπιό μας», ακούγεται στη σειρά. 

Το «χρυσό κορίτσι» της βρετανικής τηλεόρασης ήταν όμορφο, ο φακός το λάτρευε, είχε αταξική αγγλική προφορά, ήταν η γυναίκα της διπλανής πόρτας για τους τηλεθεατές, είχε προσωπικότητα, χάρη και εξυπνάδα και μπορούσε να παρουσιάσει με ελκυστικό τρόπο ακόμα και τρομερά εγκλήματα, όπως έκανε στην εκπομπή που παρουσίαζε, ανάμεσα σε άλλα προγράμματα του BBC, τα Breakfast Time, Breakfast News, the BBC One O'Clock News, the Six O'Clock News, το ταξιδιωτικό πρόγραμμα Holiday, και το Crimewatch. Έμοιαζε πολύ στην Νταϊάνα, είχε λαμπερό, ζεστό χαμόγελο, το «σωστό» ξανθό στα μαλλιά της και το ίδιο κούρεμα με την αδικοχαμένη πριγκίπισσα – είχαν τον ίδιο κομμωτή, ο οποίος δηλώνει ότι η Τζιλ ήταν η πρώτη που έκανε το χαρακτηριστικό κούρεμα που αντέγραψαν εκατομμύρια γυναίκες.

Το 1999, όταν δολοφονήθηκε, ήταν η δημοσιογράφος με το υψηλότερο προφίλ ανάμεσα σε όλους όσοι εργάζονταν στο BBC, ένα πρότυπο για τις νέες γυναίκες που ξεκινούσαν την καριέρα τους στον ανδροκρατούμενο κόσμο της δημοσιογραφίας.

Η επαγγελματική ιστορία της Τζιλ Ντάντο ξεκινά από τη γενέτειρά της, το Weston-super-Mare, και από την τοπική εβδομαδιαία εφημερίδα Weston Mercury, όπου εργάζονταν ο πατέρας και ο αδελφός της – εκείνη απασχολούνταν ως ρεπόρτερ. Πέντε χρόνια αργότερα άρχισε να εργάζεται για το BBC και το 1986 μετακόμισε από την περιφερειακή στην εθνική τηλεόραση, και στο Λονδίνο, για να παρουσιάζει τις τηλεοπτικές ειδήσεις του BBC.

Το 1999, όταν δολοφονήθηκε, ήταν η δημοσιογράφος με το υψηλότερο προφίλ ανάμεσα σε όλους όσοι εργάζονταν στο BBC, ένα πρότυπο για τις νέες γυναίκες που ξεκινούσαν την καριέρα τους στον ανδροκρατούμενο κόσμο της δημοσιογραφίας, μια κορυφαία προσωπικότητα με εξώφυλλα σε περιοδικά και εμφανίσεις σε τηλεοπτικά σόου, ενώ δύο χρόνια νωρίτερα, το 1997, ήταν η προσωπικότητα της χρονιάς για το BBC. Ήταν μια γυναίκα επιτυχημένη και ευτυχισμένη, που εκείνη τη χρονιά επρόκειτο να παντρευτεί τον σύντροφό της και ετοίμαζε τη νέα τηλεοπτική σειρά Antiques Inspectors.

Η Τζιλ Ντάντο ζούσε από το 1994 στο Φούλαμ, μια ήσυχη και ακριβή περιοχή, αλλά μερικούς μήνες πριν από τη δολοφονία της είχε μετακομίσει στο σπίτι του συντρόφου της. Στο δικό της σπίτι πήγαινε σποραδικά, γεγονός που δημιουργεί απορίες ως προς το πώς ο δολοφόνος της ήξερε τις κινήσεις της, ενώ τα βίντεο που προβάλλονται στο ντοκιμαντέρ και δείχνουν τη δραστηριότητά της τη μέρα της δολοφονίας αποκαλύπτουν ότι δεν την παρακολουθούσε κανένας.

Το χρονικό της δολοφονίας

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Μία από τις τελευταίες εικόνες της Τζιλ Ντάντο από κάμερα ασφαλείας που τραβήχτηκε μόλις 40 λεπτά πριν δολοφονηθεί έξω από το σπίτι της στο Φούλαμ. CREDIT: Metropolitan Police

Η Τζιλ Ντάντο έφτασε στο κατώφλι του σπιτιού της, το οποίο σχεδίαζε να πουλήσει, στις 11:30 π.μ. στις 26 Απριλίου 1999. Ήταν έτοιμη να βάλει τα κλειδιά της στην κλειδαριά όταν κάποιος την άρπαξε, την έριξε στο έδαφος και πυροβόλησε στον αριστερό της κρόταφο, σκοτώνοντάς την ακαριαία. Η ιατροδικαστική μελέτη έδειξε ότι είχε πυροβοληθεί από σφαίρα από ημιαυτόματο πιστόλι διαμετρήματος 9 χιλιοστών. Ένας γείτονας είπε ότι είδε τον δολοφόνο, έναν λευκό άνδρα ηλικίας περίπου 40 ετών, που έφευγε από το σπίτι της Ντάντο.

Λίγο αργότερα, μια γυναίκα τηλεφώνησε στην αστυνομία για να πει ότι μια γυναίκα έχει καταρρεύσει έξω από την πόρτα του γειτονικού σπιτιού και δεν ανέπνεε. Ήταν η Τζιλ Ντάντο που είχε δολοφονηθεί με μια σφαίρα στο κεφάλι. Τα ΜΜΕ πήραν φωτιά, είχε δολοφονηθεί η πιο δημοφιλής δημοσιογραφική προσωπικότητα στη χώρα, ενώ η αστυνομία ξεκίνησε μια άνευ προηγουμένου έρευνα για να εξιχνιάσει τα γεγονότα. Μια μέρα αργότερα, ένας ανώνυμος τηλεφώνησε στο BBC λέγοντας ότι η δολοφονία της ήταν αντίποινα για την επίθεση του ΝΑΤΟ στη Σερβία, στο κτίριο της Σερβικής Ραδιο- Τηλεόρασης (RTS), που είχε ως αποτέλεσμα των θάνατο 16 εργαζομένων.

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Η αστυνομία στον χώρο του εγκλήματος. Courtesy of Netflix © 2023

Αυτή ήταν μια από τις πολλές θεωρίες που διατυπώθηκαν εκείνη την εποχή. Οι άλλες ήταν ότι είχε πέσει θύμα ενός εμμονικού διώκτη, ή ότι ήταν θύμα χτυπήματος από συμμορία εξαιτίας του περιεχομένου της εκπομπής της Crimewatch. 

Ο πυροβολισμός που δέχτηκε στο κεφάλι δεν θεωρήθηκε επαγγελματικό χτύπημα αρχικά. Κανένας στη γειτονιά δεν άκουσε τίποτα, υπήρξαν κάποιες καταθέσεις ότι ένας άντρας έτρεχε μετά το συμβάν, αυτό ήταν όλο.

Ωστόσο, οι ερευνητές εικάζουν ότι η δολοφονία έγινε με όπλο που είχε σιγαστήρα, κάτι που όπως τονίζουν, αντίθετα με όσα βλέπουμε στις ταινίες, είναι δύσκολο να προμηθευτεί κάποιος μη επαγγελματίας.

Ανακρίθηκαν όλοι. Ο πρώην σύντροφός της και αρχισυντάκτης του καναλιού Bob Wheaton. Ο μνηστήρας της γυναικολόγος και γιατρός της Βασίλισσας Ελισάβετ Alan Farthing από το σπίτι του οποίου έφυγε το μοιραίο πρωινό. Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι της κατέθεσαν. Η Μητροπολιτική Αστυνομία ξεκίνησε την Επιχείρηση Όξμπορο, για πάνω από ένα χρόνο και τελικά αποδείχθηκε άκαρπη. Μέσα σε έξι μήνα οι αρχές μίλησαν με περισσότερα από 2.500 άτομα και πήραν περισσότερες από 1.000 καταθέσεις. 

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Πλάνο από την κηδεία της Τζιλ Ντάντο. Courtesy of Netflix © 2023

Μετά από ένα χρόνο συνέλαβαν τον Μπάρι Μπουλσάρα ή Μπάρι Τζορτζ, που ζούσε οκτακόσια μέτρα μακριά από το σπίτι της Ντάντο στην οδό Φούλαμ, κάτι που θεωρήθηκε γεγονός της χρονιάς. Ήταν μυθομανής, έλεγε ότι ήταν ξάδερφος του Φρέντι Μέρκιουρι, στο σπίτι του βρήκαν φωτογραφίες γυναικών τηλεπαρουσιαστριών. Είχε ιστορικό καταδίωξης γυναικών, σεξουαλικών αδικημάτων και είχε δείξει σημάδια ότι αναζητά την προσοχή και αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Αλλά επέμενε σταθερά ότι δεν σκότωσε την Τζιλ Ντάντο. Αυτό που τον καταδίκασε σε ισόβια, εκτός από το ότι ήταν ένας παράξενος μοναχικός τύπος, ήταν το γεγονός ότι στην τσέπη του οι επιστήμονες είχαν βρει ένα μικροσκοπικό κόκκο πυρίτιδας, κάτι που έδειχνε ότι είχε ρίξει τον μοιραίο πυροβολισμό. 

Ο Μάικλ Μάνφιλντ, ένας από τους πιο διάσημους βρετανούς δικηγόρους ανέλαβε την υπεράσπισή του. Δεν πίστεψε ποτέ ότι ο Τζορτζ ήταν ο δράστης. «Κάθε τόπος εγκλήματος περιέχει την απάντηση. Δε μπορεί να ήταν ένας μοναχικός ένοπλος» υποστηρίζει. «Ήταν κάποιος που γνώριζε πως θα δράσει». Ο δικηγόρος εννοεί ότι στα λίγα μέτρα από το αυτοκίνητό της μέχρι την εξώπορτα, η Ντάντο, αν είχε δει έναν άγνωστο θα αντιδρούσε. Και με δεδομένο ότι πήγαινε σποραδικά στο σπίτι της στο Φούλαμ ποιος μπορούσε να είναι αυτός που θα την περίμενε επί ώρες χωρίς να τον αντιληφθεί κανείς;

Ο κορυφαίος Βρετανός δικηγόρος πολιτικών ελευθεριών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο ντοκιμαντέρ «δείχνει» τη Σερβία ως τόπο καταγωγής του δράστη, επισημαίνοντας τη δολοφονία ενός ακόμα δημοσιογράφου τον ίδιο μήνα του 1999, έξω από το σπίτι του στο Βελιγράδι, έντεκα ημέρες πριν τη δολοφονία της Ντάντο.

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Ο Μπάρι Τζορτζ είχε ιστορικό καταδίωξης γυναικών, σεξουαλικών αδικημάτων και είχε δείξει σημάδια ότι αναζητά την προσοχή και αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Courtesy of Netflix © 2023

Ο Τζορτζ καταδικάστηκε και στο εφετείο, αλλά επέστρεψε στις αίθουσες το 2007 για να ξαναδικαστεί, γιατί είχαν εμφανιστεί νέα στοιχεία. Δεν υπήρχε καμία απόδειξη ότι ο κόκκος στο παλτό του είχε προέλθει από το φονικό όπλο ή ότι είχε πυροβολήσει. Κανένα φονικό όπλο δεν βρέθηκε ποτέ. Αθωώθηκε για κακοδικία και το μυστήριο γύρω από τη δολοφονία της Ντάντο πύκνωσε ξανά. Οι εφημερίδες που έγραψαν ότι αθωώθηκε ένας ένοχος τον αποζημίωσαν αδρά.

Ο ντετέκτιβ Χάμις Κάμπελ που ασχολήθηκε με την δολοφονία της Τζιλ Ντάντο, λέει ότι το μυστήριο της δολοφονίας της θα μείνει για πάντα άλυτο και δε θα μπορέσουν να βρουν ποτέ τον εκτελεστή της. 

Αν μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τίποτα που να υποδηλώνει ότι ήταν δολοφόνος ο Τζορτζ Μπάρι, ποιος ήταν ο δολοφόνος;

Υπήρξαν θεωρίες ότι ένας ζηλιάρης πρώην φίλος ή ένας άγνωστος εραστής τη δολοφόνησε, αλλά γρήγορα απορρίφθηκαν. Ή ότι κάποιος προσέλαβε έναν δολοφόνο για να την εκδικηθεί επειδή οδηγήθηκε στη φυλακή εξαιτίας των αποκαλύψεων του Crimewatch. Και αυτό αποκλείστηκε. Μένει η θεωρία περί εκτέλεσης για πολιτικούς λόγους, που είχε απορριφθεί σχεδόν από την αρχή, ενώ το 2008 η αστυνομία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Ντάντο δολοφονήθηκε από έναν επαγγελματία δολοφόνο.

Βλέποντας το ντοκιμαντέρ κάποιος μπορεί να σκεφτεί ότι ο δολοφόνος μπορεί να είναι σήμερα θεατής της σειράς. Οι αρχές ειδικά μετά την αθώωση του Μπάρι Τζορτζ βρέθηκαν στο ίδιο πυκνό σκοτάδι, όπως στην αρχή. Η υπόθεση της δολοφονίας Τζιλ Ντάντο μάλλον θα μείνει μάλλον για πάντα ανεξιχνίαστη.  Ο Μάικλ Μάνσφιλντ είναι σαφής: «Η υπόθεση έπρεπε να είναι ανοιχτή». 

Who Killed Jill Dando? | Official Trailer | Netflix

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Κάποτε στην Βόρειο Ιρλανδία»: Ένα συνταρακτικό ντοκιμαντέρ για μια βαθιά πληγή

Daily / «Κάποτε στη Βόρεια Ιρλανδία»: Ένα συνταρακτικό ντοκιμαντέρ για μια βαθιά πληγή

25 χρόνια μετά την ιστορική Συμφωνία της Μεγάλης Παρασκευής, το πεντάωρο ντοκιμαντέρ του BBC ξετυλίγει, μέσα από προσωπικές ιστορίες, το χρονικό του αιματηρού αλληλοσπαραγμού που κράτησε για πάνω από τρεις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Titi - Στο πέρασμα του κυκλώνα»: Στις Νύχτες Πρεμιέρας το ντοκιμαντέρ της Νατάσσας Μπλάτσιου σε συνεργασία με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα

Πολιτισμός / «Titi - Στο πέρασμα του κυκλώνα»: Ένα ντοκιμαντέρ για τις καταστροφικότερες συνέπειες της κλιματικής κρίσης

Το ντοκιμαντέρ της Νατάσσας Μπλάτσιου που γυρίστηκε στη Μαδαγασκάρη, σε συνεργασία με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, συμμετέχει στις Νύχτες Πρεμιέρας.
LIFO NEWSROOM
Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Οθόνες / Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Από τις συναρπαστικές νέες αφίξεις έως όλες τις μεγάλες επιστροφές, η LiFO χαρτογραφεί τις καλύτερες ξένες και ελληνικές τηλεοπτικές σειρές που θα μας κρατήσουν κολλημένους στο σπίτι (και) φέτος.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Η αυγή και η δύση των Super Models 

Daily / Η αυγή και η δύση των Super Models 

Τo ντοκιμαντέρ για τις τέσσερις θεότητες που κυριάρχησαν στο πολιτισμικό τοπίο πριν από τρεις δεκαετίες αποτελεί μια νοσταλγική πανδαισία για όσους θυμούνται έναν κόσμο όπου τα πάντα άρχιζαν και τελείωναν στις σελίδες των glossy περιοδικών.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η μάστιγα του telemarketing πάει πιο βαθιά απ’ όσο νομίζεις

Daily / Η μάστιγα του telemarketing πάει πιο βαθιά απ’ όσο νομίζεις

Το ντοκιμαντέρ «Telemarketers» του HBO αποκαλύπτει με τον πιο ψυχαγωγικό τρόπο την απάτη του φιλανθρωπικού fundraising αλλά και το «άβατο» που απολαμβάνει η αστυνομία ακόμα κι όταν αποκαλύπτεται η διαφθορά στους κόλπους της.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ