Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Τον Βαρόνο «Φ» υποδύεται ο Θάνος Τοκάκης. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου
0

Στο σαλονάκι του Φιάκα ή, αλλιώς, του Χαράλαμπου Πεταλούδη, του καταχρεωμένου αυτού ψευτοδανδή, όλα μπορούν να συμβούν. Οι δανειστές χτυπούν την πόρτα του και απειλούν να τον δείρουν και να τον ταπεινώσουν στη γειτονιά του και στη μικροκοινωνία της Κωνσταντινούπολης, μέσα στην οποία έχει τόση ανάγκη να μοιάζει ευγενής, καθωσπρέπει και οικονομικά καλοστεκούμενος. Με βοηθό έναν κουτοπόνηρο υπηρέτη, βάζει μπροστά το σχέδιό του να κάνει έναν γάμο που θα τον «ξελασπώσει» οικονομικά. Στόχος του είναι η όμορφη και πλούσια νεαρή Ευανθία, στην οποία παρουσιάζεται με πλαστή ταυτότητα για να την εντυπωσιάσει, υποδυόμενος τον πάμπλουτο Βαρόνο Ερρίκο δε Μαστερχάουζεν του Βερολίνου, που ζει στην Πόλη ινκόγκνιτο. Το μυστικό της φτώχειας του κινδυνεύει να αποκαλυφθεί από στιγμή σε στιγμή και οι κωμικές σκηνές του έργου αποκαλύπτουν μυστικά και ψέματα αλλά και την ικανότητα της εξαπάτησης ως στοιχείο της ανθρώπινης φύσης.  

Δάσκαλος και θεατρικός συγγραφέας, ο Δημοσθένης Μισιτζής, που έζησε στην Κωνσταντινούπολη, μας παρέδωσε, ενάμιση και πλέον αιώνα νωρίτερα, τον «Φιάκα», μια από τις πιο χαρακτηριστικές κωμωδίες της ελληνικής δραματουργίας. Στο θέατρο Πτι Παλαί ο Γιωργής Τσουρής και ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος διασκευάζουν και συν-σκηνοθετούν το έργο του Δημοσθένη Μισιτζή, δημιουργώντας μια παράσταση γεμάτη χιούμορ και καταιγιστικούς ρυθμούς. Ο Βαρόνος «Φ», όπως αποκαλείται ο ήρωας σήμερα, και η ιστορία του ζωντανεύουν από τους Θάνο Τοκάκη, Ηρώ Μπέζου, Θανάση Δόβρη, Ευαγγελία Καρακατσάνη και Γιωργή Τσουρή.

Αποκαλυπτικός είναι ο τρόπος που οι ήρωες μιλούν για την αγάπη, τη μόνη που έχει τη δύναμη να μας κάνει να ομολογήσουμε και να αποκαλύψουμε τον αληθινό μας εαυτό, τη μόνη που μπορεί να «εξευγενίσει» μια σχέση.

Σε μια εποχή που πολλοί αποζητούν να έχουν έναν τρόπο ζωής τον οποίο πολλές φορές δεν μπορούν να υποστηρίξουν, οι δημιουργοί της παράστασης, έχοντας ως αφετηρία την ιδέα του «Φιάκα», πλάθουν τον Βαρόνο «Φ», σε μια κωμωδία γεμάτη παρεξηγήσεις, γλωσσικά παιχνίδια, συγκρούσεις και ανατροπές. Τα φαινόμενα της εποχής του Βαρόνου «Φ» δεν απέχουν πολύ από όσα συμβαίνουν στις μέρες μας. Οι άνθρωποι δείχνουν άλλο από αυτό που είναι, προσπαθούν να πείσουν για κάτι που δεν είναι και αγνοούν συστηματικά την αλήθεια και τα γνήσια αισθήματα, προτιμώντας την παραζάλη της ψευδαίσθησης.

Σε αυτήν τη νέα διασκευή του έργου, οι σκηνοθέτες επικεντρώνονται στο δίπολο αλήθεια - ψέμα, στις αλήθειες που δεν τολμάει να πει κανείς ούτε στους άλλους αλλά ούτε και στον εαυτό του και στα ψέματα που κατασκευάζουν μια νέα, πλαστή πραγματικότητα. Τα ψεύδη που από αδυναμία και ανασφάλεια μπορεί κάποιος να στηρίζει μέχρις εσχάτων γίνονται συχνά η οδός της καταστροφής και της προσωπικής του δυστυχίας. Οι κεντρικοί ήρωες της παράστασης, στην ανάγκη τους να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι –κάτι που θα τους κάνει σπουδαίους και πολύτιμους– κινδυνεύουν να χάσουν τα πραγματικά πολύτιμα. Και πάνω από όλα τον αληθινό και άδολο έρωτα.

Ο Γιωργής Τσουρής είχε την ιδέα του έργου από παλιά, από τότε που ο πατέρας του είχε παίξει τον ρόλο του υπηρέτη στον «Φιάκα», και πρότεινε στον Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο να το διασκευάσουν και να το σκηνοθετήσουν μαζί.

Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Ο Γιωργής Τσουρής (δεξιά) είχε την ιδέα του έργου από παλιά και πρότεινε στον Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο να το διασκευάσουν και να το σκηνοθετήσουν μαζί.

«Όταν διαβάσαμε τον “Φιάκα”, είδαμε ένα έργο με χιούμορ, αλλά στα δικά μας μάτια αυτό ήταν το πρώτο επίπεδο», λέει ο Αλέξανδρος. «Στην αρχική ιστορία ο Φιάκας είναι ένας απατεώνας που δεν τρέφει κανένα αίσθημα αληθινό προς την Ευανθία, αυτή την πλούσια κοπέλα που επιχειρεί να εξαπατήσει. Όταν αποκαλύπτεται η απάτη του και φεύγει, λέει “αχ! Τι πήγα να πάθω, ευτυχώς γλίτωσα, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι”. Εμείς πήραμε αυτή την ιδέα του έργου και θελήσαμε να τη φέρουμε στην εποχή μας. Εκτός από τους αναχρονισμούς που βάλαμε με πολύ χιούμορ και εύθυμη διάθεση, παρουσιάζουμε όλους τους χαρακτήρες σαν απατεώνες, να αναζητούν το εύκολο χρήμα, να έχουν χρέη και να τους νοιάζει το φαίνεσθαι και όχι το είναι».

Αυτή η μεγάλη αλλαγή που κάνουν στο έργο ακολουθείται από μια δεύτερη: βάζουν το στοιχείο της αγάπης να είναι αυτό που κρατά στέρεο όλο το οικοδόμημα. Όπως μου εξηγεί ο Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, οι κεντρικοί χαρακτήρες έχουν σε πολλές στιγμές την ευκαιρία που μας δίνεται και στη ζωή, «να πουν την αλήθεια τους και να κερδίσουν το όνειρο μέσα από αυτήν. Ωστόσο, δεν αποφασίζουν τελικά να το κάνουν επειδή συχνά σε παρασύρει η ζωή, η ίδια η περίσταση, το ψέμα που έχεις δημιουργήσει, αντί να ζεις την αλήθεια σου, τη μόνη που μπορεί να ηρεμήσει έναν άνθρωπο για να απολαύσει αυτά που του προσφέρονται».

Στην παράσταση η μουσική του Νίκου Γαλενιανού είναι μέρος της δράσης και τα νέα τραγούδια που έγραψαν οι δημιουργοί εξυπηρετούν τις στιγμές, αναδεικνύοντας τον κωμικοτραγικό κόσμο του έργου και συνδέοντάς τον με τον σύγχρονο θεατή.

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Η Ηρώ Μπέζου στον ρόλο της Ευανθίας. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

«Αυτή η παράσταση είναι σύγχρονη γιατί μιλά για τον κόσμο στον οποίο βρισκόμαστε, έναν κόσμο που επενδύει στο φαίνεσθαι. Οι άνθρωποι γύρω μας προτιμούν να δείχνουν κάτι καλύτερο από αυτό που είναι, για να κερδίσουν περισσότερα, χωρίς να επενδύουν σε αληθινά πράγματα, σε μια ουσιαστική επικοινωνία. Είναι κάτι που βλέπουμε πολύ μέσα στα social media. Στην παράσταση οι πρωταγωνιστές μας φορούν διάφορα καπέλα, όπως και στην αληθινή ζωή φοράμε άλλα «καπέλα» για να εμφανιζόμαστε κάθε φορά στην κοινωνία, προσωπεία που εξυπηρετούν κάθε περίσταση, που μας εμφανίζουν όπως θέλουμε να μας δουν οι άλλοι. Φοβόμαστε να αποκαλύψουμε τον εαυτό μας, γιατί δεν έχουμε πίστη στον εαυτό μας», λέει ο Αλέξανδρος.

Αποκαλυπτικός είναι ο τρόπος που οι ήρωες μιλούν για την αγάπη, τη μόνη που έχει τη δύναμη να μας κάνει να ομολογήσουμε και να αποκαλύψουμε τον αληθινό μας εαυτό, τη μόνη που μπορεί να «εξευγενίσει» μια σχέση. «Η αγάπη έχει μεγάλη δύναμη εσωτερικά», λέει ο Αλέξανδρος, «και αν την πιστέψουμε και δεν την καταπιέσουμε στην επικοινωνία μας και στην επαφή μας με άλλους ανθρώπους, μπορεί να μας δώσει πολύτιμες εμπειρίες και στιγμές σε κάθε κομμάτι της ζωής μας». 

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Οι κεντρικοί ήρωες της παράστασης, στην ανάγκη τους να υποδυθούν κάτι άλλο από αυτό που είναι -κάτι που θα τους κάνει σπουδαίους και πολύτιμους-, κινδυνεύουν να χάσουν τα πραγματικά πολύτιμα. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου
Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Στον ρόλο της Φρόσως η Ευαγγελία Καρακατσάνη. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

Σε μια εποχή που οι αξίες αναθεωρούνται διαρκώς, ο Αλέξανδρος πιστεύει ότι η ειλικρίνεια είναι υποτιμημένη. «Αφήνουμε τα πράγματα να περνάνε και οι άλλοι άνθρωποι γύρω μας, όταν μάθουν την αλήθεια μας μετά από καιρό, απορούν, γιατί βρίσκονται σε μια εντελώς άλλη πραγματικότητα, που εμείς δεν επικοινωνήσαμε ποτέ. Είναι σαν να μπερδεύεται το συναισθηματικό “ρακόρ” της ζωής μας. Στον αντίποδα, εξαιρετικά υπερτιμημένη είναι η δημοφιλία. Ως καθηγητή στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών, με προσεγγίζουν παιδιά για να ξεκινήσουν σπουδές και πολλά λένε ότι θέλουν να γίνουν ηθοποιοί γιατί θέλουν να τους αναγνωρίζουν στον δρόμο. Αυτό είναι τρομακτικό για την ψυχολογία ενός μελλοντικού σπουδαστή, αν σκεφτεί κανείς ότι αυτή η επιθυμία δεν θα τους προσφέρει καθημερινή ευτυχία και τη χαρά της δημιουργίας και της επικοινωνίας μέσα στην τέχνη. Όταν επενδύσεις σε μια πλαστή εικόνα, δεν μπορείς να ερευνήσεις και να ανακαλύψεις το ουσιαστικό κομμάτι σου, που είναι πολύ σοβαρό και σου προσφέρει μια καλύτερη και πιο ουσιαστική δόμηση απέναντι στο πώς αντιμετωπίζεις τη δουλειά σου». 

Ο «Βαρόνος “Φ”» είναι μια κωμωδία με ξέφρενους ρυθμούς, που καθρεφτίζει την κρίση ταυτότητας των ανθρώπων εν καιρώ οικονομικής και πολιτισμικής ένδειας και την ψευδαίσθηση μεγαλείου που ταλανίζει μια μεγάλη μερίδα του νέου ελληνισμού, τότε και τώρα.

Βαρώνος «Φ» : Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης Facebook Twitter
Οι άνθρωποι δείχνουν άλλο από αυτό που είναι, προσπαθούν να πείσουν για κάτι που δεν είναι και αγνοούν συστηματικά την αλήθεια και τα γνήσια αισθήματα, προτιμώντας την παραζάλη της ψευδαίσθησης. Φωτ.: Κική Παπαδοπούλου

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ. 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ