Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
1

Από την Άλκηστη Γεωργίου

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Συνεχίζοντας την Θεσσαλονικιώτικη περιπλάνηση μας στο γοητευτικότερο χαρακτηριστικό του ελληνικού καλοκαιριού, τους θερινούς κινηματογράφους, δεν θα μπορούσαμε να μην κάνουμε μία στάση στον παλαιότερο εξ' αυτών, το θρυλικό cine Άλεξ.


Σε μία πόλη που κάποτε (μέσα των 60s) μετρούσε περισσότερους από 150 θερινούς κινηματογράφους, το Άλεξ είναι σήμερα το παλαιότερο από τα δέκα μόλις θερινά που λειτουργούν στην Θεσσαλονίκη.


Ανάμεσα σε μία 'ζούγκλα' από μπετόν, στον αριθμό 106 της οδού Ολύμπου, η οικογένεια Σιδέρη λειτουργεί εδώ και μισό περίπου αιώνα το Άλεξ, που έχει κι αυτό σήμερα χαρακτηριστεί ως Μνημείο Νεότερου Πολιτισμού.


Τους γνωρίσαμε.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Αγάπησα τον κινηματογράφο. Όχι μόνο τις ταινίες, τον ίδιο τον κινηματογράφο. Είναι σαν να έχει ζωή. Και να κερδίσω και να χάσω, δεν μου πάει ψυχή να μην τον ανοίξω ούτε μία χρονιά." φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Η κυρία Ντίνα Σιδέρη βρίσκεται επίσημα στο τιμόνι της οικογενειακής κινηματογραφικής επιχείρησης από τα μέσα περίπου της δεκαετίας του '80. Η ιστορία όμως του Άλεξ πάει πολύ πιο πίσω.


Όλα ξεκίνησαν το 1967 όταν ο πατέρας της κυρίας Ντίνας, ο δραστήριος έμπορος Χαράλαμπος Σιδέρης αποφασίζει να ανοίξει ένα θερινό κινηματογράφο.


"Δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με τον κινηματογράφο πριν από το Άλεξ", μου εξηγεί η κυρία Ντίνα,"αλλά ήταν ένας εξαιρετικά δραστήριος και ευρηματικός άνθρωπος.

Είχε έναν φίλο που διατηρούσε ένα γραφείο εκμετάλλευσης ταινιών. Τον Αλέξανδρο, που ουσιαστικά παρακίνησε την όλη την ιστορία και βοήθησε πάρα πολύ στο στήσιμο του σινεμά. Εξ' ου και "Άλεξ", τιμής ένεκεν στον κύριο Αλέξανδρο."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Ο κινηματογράφος στήνεται από το μηδέν (ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, τα πάντα) από τα χέρια του κύριου Χαράλαμπου, δίπλα στην ξυλαποθήκη του που δούλευε χειμώνα – καλοκαίρι επί της οδού Ολύμπου.

Αντίθετα με τους περισσότερους ιδιοκτήτες θερινών, ο κύριος Χαράλαμπος δεν επεκτάθηκε σε κάποια χειμερινή αίθουσα, ούτε στην δημιουργία ή αγορά κάποιου άλλου θερινού κινηματογράφου.


Σήμερα, η ξυλαποθήκη αυτή στεγάζει το ανθοπωλείο που αποτελεί την χειμερινή και παράλληλη καλοκαιρινή απασχόληση της κυρίας Ντίνας. Εκεί συναντάμε και την μεγαλύτερη αδερφή της, την κυρία Αθηνά Σιδέρη, που θυμάται ακόμα περισσότερα από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του "Άλεξ":


"Εμείς, όλα τα αδέρφια μεγαλώσαμε εδώ, στον κινηματογράφο, τον οποίο ακόμα νιώθουμε σαν το δεύτερο σπίτι μας. Μεγαλώσαμε μέσα στις ταινίες, μαζί με τους πελάτες. Σήμερα έρχονται ακόμα και πελάτες υπερήλικες, με το μπαστούνι, με το ταξί. Γνωριζόμαστε δεκαετίες ολόκληρες, είναι πια οι δικοί μας άνθρωποι" μου εξηγεί, ενώ η κυρία Ντίνα θυμάται πως πάσχιζε να βρει τρόπους να παρακολουθήσει τις ταινίες, μιας που όντας η μικρότερη της οικογενείας συχνά δεν της... επιτρεπόταν η είσοδος.

 

Ηλικία πάντως δεν έχει το θερινό, σύμφωνα με την ίδια, μιας που με χαρά βλέπει σήμερα τις θέσεις να γεμίζουν και πάρα πολλοί νέοι σινεφίλ.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Το 'Άλεξ' ήταν πάντα μία οικογενειακή επιχείρηση, και τέτοια είναι ακόμα. Εγώ στο ταμείο, ο ανιψιός μου ο Γιάννης στο κυλικείο, η αδερφή μου που βοηθάει στην συντήρηση και την καθαριότητα. Όλοι μαζί από πάντα." Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO


Τι έχει, όμως, αλλάξει από τότε;


"Από άποψη δουλειάς δεν έχουν αλλάξει τόσα πολλά πράγμα εδώ σε εμάς.

Το 'Άλεξ' ήταν πάντα μία οικογενειακή επιχείρηση, και τέτοια είναι ακόμα. Εγώ στο ταμείο, ο ανιψιός μου ο Γιάννης στο κυλικείο, η αδερφή μου που βοηθάει στην συντήρηση και την καθαριότητα. Όλοι μαζί από πάντα.

Ούτε και στον κινηματογράφο έχουν αλλάξει πολλά πράγματα από τότε. Ακόμα και η ταμπέλα μας είναι η ίδια από το 67.
Αυτό που άλλαξε είναι όλη η γύρω γειτονιά. Θυμάμαι ακόμα να είναι χωματόδρομος έξω, και εδώ που είναι τώρα το σχολείο την αψίδα στην οποία σκαρφάλωναν 30-40 πιτσιρίκια κάθε βράδυ για να δουν το έργο από έξω."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Στον υπάιθριο χώρο του σινεμά εκτίθεται η πρώτη μηχανή προβολής, ηλικίας 60 ετών. Η οικογένεια Σιδέρη φυλάει και συντηρεί με προσοχή τα οικογενειακά αυτά κειμήλια. Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Τι είναι αυτό που κάνει τον θερινό κινηματογράφο τόσο ξεχωριστό

"Γιατί είναι ξεχωριστό το θερινό;

Μα πολύ απλά, είναι η ωραιότερη και η φθηνότερη δροσερή διασκέδαση. Αν δεν είσαι στην παραθέριση, το θερινό είναι η καλύτερη λύση.

Αλλάζεις αμέσως παραστάσεις, σαν να έχεις κάνει μία μικρή απόδραση, μία 'εκδρομή' μέσα στην πόλη. Σαν προσομοίωση διακοπών. Η αυλή, το χαλίκι, το τραπεζάκι, οι μπυρίτσες, η ελευθερία του να κάθεσαι όπως θέλεις, να καπνίζεις..."


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
""Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ξαναγυρίσει στο θερινό. Έχει ξαναγυρίσει στην απλότητα, στην γειτονιά, στην κοντινή και οικονομική διασκέδαση. Ίσως και να κουράστηκαν να κάθονται στο σπίτι με την τηλεόραση." Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
“Κάθε χρόνο αγωνιούμε για το πώς θα πάει το καλοκαίρι, και παρά τις δυσκολίες περιμένουμε με παιδική ανυπομονησία την επόμενη σεζόν. Είναι το οικογενειακό μας “ναρκωτικό” Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

" Τα χρόνια που ο θερινός κινηματογράφος ήταν στα πάνω του ήταν από το 65 μέχρι και το 85 περίπου. Όλη η διασκέδαση ήταν αλλιώς εκείνα τα χρόνια, ειδικά μέχρι την δεκαετία του 70.

Δεν υπήρχε τηλεόραση, και η έξοδος το καλοκαίρι ήταν ένα ταβερνάκι, ένα σινεμά, τέτοια πράγματα. Ερχόταν ο άλλος να φάει το λουκάνικο, τα σπόρια, να πιει την γκαζόζα, και να δει και μια ταινία. Από εκεί και πέρα βγήκε η ιδιωτική τηλεόραση, το βίντεο, άλλαξε η διασκέδαση και άρχισε η μεγάλη πτώση.

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

"Το βίντεο έκανε την μεγαλύτερη ζημιά στον κινηματογράφο" θυμάται η κυρία Αθηνά, η οποία κρατούσε για χρόνια το κυλικείο του κινηματογράφου από την εποχή ακόμα που αντί για ψυγεία δούλευαν με παγωνιέρες.

Δική της συνταγή ήταν και η περιβόητη μουστάρδα που έκανε τα hot dog του Άλεξ τα διασημότερα της πόλης.


Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
H ταμπέλα του Άλεξ χρονολογείται από το 1967. φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
“ Όταν κλείνουμε μελαγχολούμε. Νιώθουμε " άδειοι". Και όχι μόνο εμείς, αλλά και ολόκληρη η γειτονιά. Κλείνουν τα φώτα, νεκρώνει ο δρόμος.” Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

Τα χρόνια των μεγάλων επιτυχιών - Οι ταινίες που έσπασαν τα ταμεία του Άλεξ

"Δύσκολο να ξεχωρίσεις ένα μόνο φιλμ, μιας που τότε ο κόσμος πλημμύριζε τον κινηματογράφο, φτάνοντας καμιά φορά και τα χίλια εισιτήρια την βραδιά. Έπαιρνε ζωή ολόκληρη η γειτονιά."


Ξεχωριστές θέσεις στην ιστορία των επιτυχιών του Άλεξ, κατέχουν ταινίες όπως το 'Παρακαλώ, Συγχώρεσέ με' με τον Σίντνεϊ Πουατιέ, το γουέστερν ο "Κρεμμυδάς" (Ήταν ζόρικος και τον έλεγαν Κρεμμυδά) με τον Φράνκο Νέρο, κ.α, με αποκορύφωμα την "Νύχτα των Βρικολάκων" του Ρομάν Πολάνσκι, με πρωταγωνίστρια την σύζυγό του Σάρον Τέιτ.


"Το καλοκαίρι που το παίζαμε (1969)είχε μόλις συμβεί η άγρια δολοφονία της Σάρον Τέιτ από τον Τσαρλς Μάνσον, στην Αμερική, και ο κόσμος στηνόταν έξω στο δρόμο από τις πέντε το απόγευμα, μέσα στο λιοπύρι, για να βγάλει ένα εισιτήριο. Γέμιζαν οι σκάλες, ο εξώστης, κάθονταν ακόμα και στα κασόνια από τα αναψυκτικά. Γινόταν χαμός!"

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Αν δεν είσαι στην παραθέριση, το θερινό είναι η καλύτερη λύση μέσα στην πόλη. Αλλάζεις αμέσως παραστάσεις, σαν να έχεις κάνει μία μικρή απόδραση, μία 'εκδρομή". Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Ο κόσμος επιστρέφει στην απλότητα του θερινού

Τι γίνεται όμως σήμερα όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου;

Η κυρία Ντίνα είναι αισιόδοξη για το μέλλον του θερινού κινηματογράφου.


"Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει ξαναγυρίσει στο θερινό. Έχει ξαναγυρίσει στην απλότητα, στην γειτονιά, στην κοντινή και οικονομική διασκέδαση. Ίσως και να κουράστηκαν να κάθονται στο σπίτι με την τηλεόραση. Πάντως βλέπω τα πράγματα να πηγαίνουν καλύτερα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο"

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια Ντίνα Σιδέρη, το θερινό δεν έχει ηλικία, μιας που με χαρά βλέπει σήμερα τις θέσεις να γεμίζουν και πάρα πολλοί νέοι σινεφίλ. φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Προσέχουμε τον κινηματογράφο με χίλιους κόπους. Να είναι καθαρός, σωστά συντηρημένος, να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή παροχή στον πελάτη.Μετά από τόσα χρόνια νιώθουμε όλοι σαν να έρχεται κάποιος επίσκεψη στο σπίτι μας" φωτ.: Γιώργος Πλανάκης

 

Σινέ Άλεξ – Ένα οικογενειακό "ναρκωτικό"

Κανείς από την οικογένεια Σιδέρη δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή του χωρίς τον θερινό κινηματογράφο. "Είναι το οικογενειακό μας ναρκωτικό", μου λέει η κυρία Αθηνά αστειευόμενη.


"Κάθε χρόνο, πριν καλά καλά μπει η Άνοιξη, αγωνιούμε για το πώς θα πάει το καλοκαίρι, και παρά τις δυσκολίες περιμένουμε με παιδική ανυπομονησία την επόμενη σεζόν. Όταν κλείνουμε μελαγχολούμε, όλοι μας. Νιώθουμε " άδειοι".

Και όχι μόνο εμείς, αλλά και ολόκληρη η γειτονιά. Κλείνουν τα φώτα, νεκρώνει ο δρόμος. Καμιά φορά φτάνει Δεκέμβρης μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι τελείωσε και η φετινή χρονιά", καταλήγουν.

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Ένα θρύλος είχε δηιουργηθεί γύρω από το hot dog του Άλεξ, που για χρόνια ήταν το διασημότερο της πόλης. Υπέυθυνη η μυστική συνταγή της μουσταρδάς από τα χέρια της κυρίας Αθηνάς" Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Μεγαλώσαμε μέσα στις ταινίες, μαζί με τους πελάτες. Σήμερα έρχονται ακόμα και πελάτες υπερήλικες, με το μπαστούνι, με το ταξί. Γνωριζόμαστε δεκαετίες ολόκληρες, είναι πια οι δικοί μας άνθρωποι" φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/ LIFO


Φεύγοντας ρωτώ την κυρία Ντίνα τι είναι αυτό που της έχει "αφήσει" αυτή η δουλειά ως τώρα.


"Αγάπησα τον κινηματογράφο. Όχι μόνο τις ταινίες, τον ίδιο τον κινηματογράφο. Είναι σαν να έχει ζωή. Τον προσέχουμε με χίλιους κόπους. Να είναι καθαρός, σωστά συντηρημένος, να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή παροχή στον πελάτη.

Μετά από τόσα χρόνια νιώθουμε όλοι σαν να έρχεται κάποιος επίσκεψη στο σπίτι μας. Και να κερδίσω και να χάσω, δεν μου πάει ψυχή να μην τον ανοίξω ούτε μία χρονιά."

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 

Cine Άλεξ - Στο παλαιότερο θερινό σινεμά της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Πλανάκης/LIFO

 _______________________

Σινέ Άλεξ

Ολύμπου 106
Τηλ: 2310 265 884

*Facebook

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Η Λάιζα Μινέλι σήμερα δηλώνει ευτυχισμένη. ή Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης.

Οθόνες / Λάιζα Μινέλι: Mια απίστευτη ιστορία επιβίωσης

Gay icon, μια χαρισματικά αφοσιωμένη performer, αλλά και αντικείμενο χλεύης. Το ντοκιμαντέρ του Μπρους Ντέιβιντ Κλάιν «Liza: A Truly Terrific, Absolutely True Story» σίγουρα δεν αφηγείται την ιστορία ενός τυπικού nepo baby.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Δε μένω στη Θεσσαλονίκη. Τις λίγες φορές που επισκέπτομαι την πόλη το καλοκαίρι, το <<ΣΙΝΕ ΑΛΕΞ>> είναι μία από τις αγαπημένες μου βραδινές εξόδους.Πριν λίγα χρόνια, μία σεζόν ο κινηματογράφος δε λειτούργησε, (ανακαινίστηκε μήπως;) και νόμισα ότι έκλεισε κι αυτός οριστικά. Από τότε έχω να τον επισκεφτώ, και ειλικρινά χάρηκα όταν διάβασα το παρόν άρθρο διαπιστώνοντας ότι...επι-ζεί και βασιλεύει!