«Ο Μασκ δεν είναι Ναζί ακριβώς, αλλά μπορεί να είναι κάτι ακόμα χειρότερο»

«Ο Μασκ δεν είναι Ναζί ακριβώς, αλλά μπορεί να είναι κάτι ακόμα χειρότερο» Facebook Twitter
«Ό,τι κάνει αφορά την απόκτηση και την εδραίωση της εξουσίας».
0

«ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΟΝ ΜΑΣΚ γνωριζόμασταν σ’ ένα βαθύ επίπεδο για 14 χρόνια, πολύ πριν γίνει γνωστό το όνομά του. Στέλναμε συχνά μηνύματα ο ένας στον άλλον, μου έλεγε τα πάντα για τα προβλήματά του με τις γυναίκες, ερχόταν στα γενέθλιά μου και με προσκαλούσε στα πάρτι του. Κάναμε παρέα μέχρι αργά τη νύχτα στο Λος Άντζελες. Επισκεπτόταν το εργαστήριό μου στο Σαν Ντιέγκο. Επένδυσε στην εταιρεία μου.

Ο Έλον δεν είναι ναζιστής, per se. Είναι κάτι χειρότερο ή καλύτερο, ανάλογα με το πώς το βλέπει κανείς. Οι Ναζί πίστευαν ότι μια συγκεκριμένη φυλή ήταν πάνω από όλους τους άλλους. Ο Έλον πιστεύει ότι είναι ο ίδιος πάνω από όλους τους άλλους. Όταν τον γνώρισα, δεν θεωρούσε τον εαυτό του ως άτομο υψηλής τεχνικής κατάρτισης – θα ήταν ο πρώτος που θα παραδεχόταν ότι δεν είχε την τεχνογνωσία για να κατανοήσει ορισμένα δεδομένα. Τώρα, συμπεριφέρεται σαν να έχει τις λύσεις για τα πάντα.

Ο Μασκ ήξερε ακριβώς τι έκανε. Ο νάρκισσσος εαυτός του ήλπιζε ότι το κοινό θα αντανακλούσε την άθλια χειρονομία του πίσω στον ίδιον, χαιρετώντας και το ίδιο φασιστικά, και αποδεικνύοντας έτσι τον πλήρη έλεγχο και την κυριαρχία του Μασκ πάνω του.

Ό,τι κάνει ο Έλον αφορά την απόκτηση και την εδραίωση της εξουσίας. Γι' αυτό του αρέσουν τα ακροδεξιά κόμματα, επειδή πιστεύει ότι είναι πιο εύκολο να τα ελέγξει. Αυτός είναι επίσης ο λόγος για τον οποίο έδωσε στον εαυτό του 56 δισεκατομμύρια δολάρια, τα οποία θα μπορούσαν να είχαν πάει στους ανθρώπους που πραγματικά κάνουν τη δουλειά και τις καινοτομίες για τις οποίες παίρνει ο ίδιος τα εύσημα στην Tesla.

«Ο Μασκ δεν είναι Ναζί ακριβώς, αλλά μπορεί να είναι κάτι ακόμα χειρότερο» Facebook Twitter
«Ο Έλον έκανε όχι έναν αλλά δύο ναζιστικούς χαιρετισμούς».

Ο Έλον έκανε όχι έναν αλλά δύο ναζιστικούς χαιρετισμούς. Πιστεύω ότι το έκανε κυρίως επειδή ανησυχούσε ότι η «ναζιστική πτέρυγα» του κινήματος MAGA, υπό την επιρροή του Στιβ Μπάνον, θα επιχειρούσε να τον απομακρύνει από τη Δυτική Πτέρυγα του Λευκού Οίκου, το μέρος δηλαδή που θέλει να βρίσκεται. Αισθανόταν ήδη δυσαρέσκεια για το γεγονός ότι ο Τραμπ δεν ακολούθησε την πρότασή του για τον υπουργό Οικονομικών.

Ο Μασκ ήξερε ακριβώς τι έκανε. Ο νάρκισσσος εαυτός του ήλπιζε ότι το κοινό θα αντανακλούσε την άθλια χειρονομία του πίσω στον ίδιον, χαιρετώντας και το ίδιο φασιστικά, και αποδεικνύοντας έτσι τον πλήρη έλεγχο και την κυριαρχία του Μασκ πάνω του. Αυτό δεν συνέβη. Ο Έλον Μασκ είναι άνθρωπος της συναλλαγής μάλλον παρά της ιδεολογίας, αλλά από ένα σημείο και μετά, λίγη σημασία έχει τελικά αν κάποιος είναι πραγματικά Ναζί από τη στιγμή που ενεργεί ως Ναζί…

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Οπτική Γωνία / Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ