Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα;

ΕΠΕΞ Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα; Facebook Twitter
Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα, όσο εσύ φιλάς τον εαυτό σου στα χείλη των άλλων; Εικονογράφηση: bianka/ LIFO
0


«ΦΙΛΑΣ ΚΑΛΑ, ΦΙΛΑΣ βαθιά, φιλάς και περιστρέφεις τη γλώσσα κυκλικά από αριστερά προς τα δεξιά και μετά από δεξιά προς τα αριστερά. Φιλάς και δεν σφίγγεις τα χείλη σου, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος. Φιλάς και λαχανιάζεις. Φιλάς έναν μπάφο, τον φιλάω κι εγώ. Φιλάς το καλαμάκι του φρέντο εσπρέσο. Φιλάς τον καθρέφτη σου. Φιλάς εμένα. Φιλάς και ξαναφιλάς και όσο φιλάς άλλο τόσο φιλιέσαι.

Δαγκώνεις και ρουφάς και τσιμπάς και ρωτάς αν φιλάς ωραία. Ρωτάς σαδιστικά αν κάνεις ωραίες πιπίλες, αλλά δεν ιδρώνω με αυτά, ματάκια μου γλυκά. Όχι μόνο γιατί δεν με νοιάζει αν θα τις δουν οι άλλοι αλλά γιατί έχω πάντα κονσίλερ στην τσάντα μου. Κι αν είναι να παρεξηγηθείς που θα τις σβήσω, θα βγάλω μια σέλφι και θα σου τη στείλω να την έχεις ενθύμιο στα ταξίδια σου.

Με φιλάς μπροστά στην πρώην σου και η πρώην σου νιώθει άβολα και κάποτε θα φιλήσεις κάποια άλλη κι εγώ θα είμαι η πρώην σου στη θέση της πρώην σου και θα νιώσω περίεργα γιατί ανάμεσά μας θα είναι κι ένας πρώην σου. Εν τω μεταξύ, εγώ δεν νιώθω καθόλου “πρώην” σου. Αλλά κάπως πρέπει να περιγράψουμε αυτή την καραμπόλα μεταξύ μας και η λέξη “πρώην” είναι λέξη “ομπρέλα” για πολλά λάθη.

«Mου είναι άβολο να είμαστε παρεάκι με τις πρώην σου και τους πρώην σου. Έχω πολύ υψηλά κριτήρια για έναν άνθρωπο που τον έχω ταΐσει στο στόμα, που τον έχω ξυπνήσει με τραγούδια, που του έχω σημαδέψει το στέρνο με τα νύχια μου».

Ναι, ξέρω, δεν το περίμενες από μένα να είμαι τόσο συντηρητική, μάλλον περίμενες ότι θα τους έχω πάρει όλους πριν από σένα. Είμαι η αγαπημένη σας μιλένιαλ πορνοστάρ. Παρ’ ολα αυτά, μου είναι άβολο να είμαστε παρεάκι με τις πρώην σου και τους πρώην σου. Έχω πολύ υψηλά κριτήρια για έναν άνθρωπο που τον έχω ταΐσει στο στόμα, που τον έχω ξυπνήσει με τραγούδια, που του έχω σημαδέψει το στέρνο με τα νύχια μου.

Συγχωρέστε με για την απουσία μου, έτσι κι αλλιώς θα σας ήταν αφόρητη η παρουσία μου. Ποιος φιλάει ωραία στην Αθήνα, όσο εσύ φιλάς τον εαυτό σου στα χείλη των άλλων;»

Κάπως έτσι πέρασα την Κυριακή μου, προσπαθώντας να γράψω το κείμενο που θα διαβάσω την ημέρα της κηδείας σου. Δεν κατάφερα να το ολοκληρώσω. Βαριόμουν τόσο πολύ που σκέφτηκα να «κατεβάσω» Τinder και Grindr και να ξεκινήσω μια λαμπρή σταδιοδρομία στον χώρο των dating apps. Να μπω στο 2025 με ψηλοτάκουνα, στράπλες δερματίνη, διχτυωτό καλσόν και ένα βαρύ chain στον λαιμό.

Αργά το βράδυ με πήρε τηλέφωνο ο Μ. από τις Βρυξέλλες, αγχωμένος για τα επαγγελματικά του. και με παρακάλεσε να του ρίξω έναν Κέλτικο Σταυρό. Δεν προλάβαινα να ρωτήσω τις δασκάλες μου αν πιάνουν τα ταρό από το WhatsΑpp και δεν ήθελα να του χαλάσω το χατίρι. Επί τη ευκαιρία, έριξα κι έναν Κέλτικο Σταυρό για σένα και επιβεβαίωσα γιατί δεν θέλω άλλα ντράβαλα μαζί σου. Τρεις βότκες μετά, το τρέμουλο στα χέρια μου είχε σταματήσει και η λίστα της Βίκυς είχε εξαντληθεί, την είχε αντικαταστήσει η λίστα του Στόλεν.

«Έτσι κι αλλιώς πεσμένος μια ζωή στο πάτωμα*». Από τα ηχεία ακούω την περιγραφή του πυρήνα της ύπαρξής σου.

«Το πιο μολυσμένο ψάρι στο ενυδρείο Δευτέρα σ’ αγαπάει, την Τρίτη λέει αντίο**».

Και μάλλον γι’ αυτό κέρδισες μια γκαρσονιέρα στον ουρανοξύστη που διαθέτω μέσα στο μυαλό μου για να κατοικούν όλα τα αγόρια που κάποτε μου έκλεψαν την καρδιά για να παίξουν «πεναλτάκια» ή να την κρεμάσουν σαν σάκο του μποξ. Σας κλείδωσα μέσα, εύχομαι καλή διασκέδαση.

Τελικά προτίμησα να βγω μια βόλτα και να κάνω αυτό που ξέρω να κάνω περπατώντας στην Αθήνα. Να εξημερώνω κροκόδειλους και δράκους. Ξέρω ότι η παρουσία μου ενοχλεί την παρέα σου, την οικογένειά σου και τη γειτονιά σου γιατί το glow effect που εκπέμπω οφείλεται στο good dick σου και είναι εκτυφλωτικό και μόνιμο. Και απόψε θα σπάσω όλες αυτές τις πόρτες για να ξανασυναντηθούμε. Στην «ανδρική», στη «γυναικεία» ή στην «άλλη».


* Βίκυ Μοσχολιού – «Έτσι κι αλλιώς». Μουσική: Σ. Κραουνάκης, στίχοι: Κ. Τριπολίτης
** Στόλεν – «Άβυσσος» (feat. Troubles). Prod. by Stolen Mic., στίχοι: Troubles, Στόλεν 

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματι, μεγάλος αριθμός των Ένορκων Διοικητικών Εξετάσεων καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα»

Οπτική Γωνία / Οι ΕΔΕ στην Ελλάδα: Πόσες καταλήγουν σε απαλλακτικά πορίσματα;

Πότε διενεργείται μια Ένορκη Διοικητική Eξέταση; Είναι αλήθεια ότι μεγάλος αριθμός ΕΔΕ καταλήγουν στο αρχείο και τι πρέπει να αλλάξει στο ρυθμιστικό πλαίσιο; Μιλά στη LiFO ο δικηγόρος στον Άρειο Πάγο, Νίκος Βιτώρος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Οπτική Γωνία / Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ