Την Αθήνα αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις 

Την Αθήνα αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις  Facebook Twitter
Tη φτιάχνεις με τους έρωτες που άφησες στη μέση του δρόμου να βρουν άλλους δρόμους, περιμένοντας το 11 μέχρι τα χαράματα. Εικονοφράφηση: bianka/ LIFO
0


ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΝ ΔΕΝ
 τη βρεις, τη φτιάχνεις.

Ναι, τη φτιάχνεις 
Από την αρχή 
Όλο και πιο ελκυστική 
Όλο και πιο ανακαινισμένη.

Ναι, τη φτιάχνεις με μια βαλίτσα στο χέρι από τα Πετράλωνα στην Καλλιθέα, από το Κουκάκι στους Αμπελοκήπους, από τη Θεμιστοκλεους στην Ευελπίδων και στην πλατεία Αμέρικα.

Ναι, τη φτιάχνεις 
Με ένα αυτοκόλλητο «ενοικιάζεται διαμέρισμα» και το πιο ακριβό ενοίκιο.
Με ένα αυτοκόλλητο «ζητείται προσωπικό» και το πιο χαμηλό ωρομίσθιο.

Ναι, τη φτιάχνεις με τα αυτοσχέδια κρεβάτια των αστέγων, μερικά χαρτόνια, σεντόνια και πλαστικά πιρούνια από τα συσσίτια.

Τη φτιάχνεις την Αθήνα όταν φροντίζεις να φάνε και να πιούνε τα αδέσποτα. Γατιά, σκυλιά, πτηνά, καγκουράκια, μπαμπουινάκια, ναυτάκια και οι λοιποί.

Ναι, τη φτιάχνεις με τους έρωτες που άφησες στη μέση του δρόμου να βρουν άλλους δρόμους, περιμένοντας το 11 μέχρι τα χαράματα.

Τη φτιάχνεις με τους έρωτες που σε άφησαν στη μέση του δρόμου και η τελευταία σου ανάμνηση είναι ένα backpack σε μια πλάτη και η μυρωδιά του καμένου λάστιχου.

Τη φτιάχνεις την Αθήνα όταν φροντίζεις να φάνε και να πιούνε τα αδέσποτα. Γατιά, σκυλιά, πτηνά, καγκουράκια, μπαμπουινάκια, ναυτάκια και οι λοιποί.

Ναι, τη φτιάχνεις με τα αντιφασιστικά τρικάκια που εκτοξεύονται στον ουρανό κι έπειτα προσγειώνονται και κολλάνε στη βρεγμένη άσφαλτο.

Τη φτιάχνεις με λαμαρίνες που γκρεμίζονται γύρω από τον τάφο των ερωτιδέων στην πλατεία Εξαρχείων.

Τη φτιάχνεις με αυτο-οργανωμένα κουίρ πάρτι που γράφουν ιστορία.

Τη φτιάχνεις την Αθήνα στην ουρά των επειγόντων του «Α. Συγγρός» για ένα κοκτέιλ αντιρετροϊκων και με προσευχές να μην είσαι εσύ ο επόμενος ασθενής στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων.

Τη φτιάχνεις με μια παραμονή Πρωτοχρονιάς έξω από τα κρατητήρια στην Πέτρου Ράλλη.

Με μια στάση για τσιγάρο στην οδό Zackie Oh!

Τη φτιάχνεις όταν αντιμιλάς σε αφεντικά που θέλουν να σερβίρεις σαμπάνιες μέσα σε λάκκους με αρχαιολογικά ευρήματα.

Τη φτιάχνεις όταν βάζεις στην ίδια σακούλα σκουπίδια και ρατσιστές. Όχι στην ανακύκλωση!

Τη φτιάχνεις όταν σταματάμε στη μέση του δρόμου και χορεύουμε μπλουζ και ας είχαμε πει ότι «θα μείνει μεταξύ μας».

Τη φτιάχνεις όταν μου προσφέρεις μια γουλιά από τον φρέντο εσπρέσο και μια δαγκωνιά από τον λουκουμά σου.

Τη φτιάχνεις όταν βγάζουμε σέλφι στην οδό Αθηνάς μπροστά από το μνημείο της Δραχμής και η λεζάντα είναι «Δραχμή και καύλα».

Την Αθήνα, αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις. 
Και χωρίς να το καταλάβεις, σε φτιάχνει κι εκείνη. 
Δεν θες να βγεις από μια τέτοια αγκαλιά.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LIFO

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές Κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Ρεπορτάζ / Ακαρνανικά Όρη: Ενεργειακές κοινότητες-«μαϊμού» και διά της πλαγίας

Μια κραυγαλέα κατάχρηση του θεσμού των ενεργειακών κοινοτήτων στα Ακαρνανικά Όρη αμαυρώνει τον θεσμό, παρακάμπτει την περιβαλλοντική νομοθεσία και αποκαλύπτει την αδυναμία της διοίκησης να ελέγξει την επιχειρηματική δραστηριότητα που βλάπτει το περιβάλλον και την οικονομία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τελικά αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά θα σωθούν οι γυναίκες απ’ το trafficking; 

Οπτική Γωνία / Τελικά, αν οι γκέι δεν κάνουν παιδιά, θα σωθούν οι γυναίκες από το trafficking; 

Τι αλλάζει με την τροποποίηση Φλωρίδη για την παρένθετη κυοφορία και γιατί ο όρος «παρένθετη μητρότητα» είναι λάθος; Η νομικός Μαριάννα Βασιλείου λύνει όλες μας τις απορίες.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Οπτική Γωνία / Γιώργος Φλωρίδης, υπουργός Α-δικαιοσύνης

Πολιτικός «παντός καιρού», κυνικός, αλαζόνας, οπορτουνιστής, οπισθοδρομικός με εκσυγχρονιστικό προσωπείο, γίνεται όλο και περισσότερο «βασιλικότερος του βασιλέως» μετά τη μετεγγραφή του στο κυβερνητικό στρατόπεδο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τις δηλώσεις του για τα Τέμπη, τον νέο Π.Κ. και τη χρήση της παρενθεσίας από ζευγάρια ανδρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Οπτική Γωνία / Η ταινία του Λάνθιμου μάς πείραξε και όχι η σχέση μας με το παρελθόν;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ