Η ιστορία μιας Μορμόνας που κατηγορείται για τον φόνο των παιδιών της στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix

Sins of our mother Facebook Twitter
H Λόρι Βάλοου με τον γιο της Κόλμπι. Φωτο: Netflix
0

Είναι αληθινά οδυνηρό να βλέπει κάποιος το ντοκιμαντέρ του Netflix «Sins of our mother» (Αμαρτίες μητρός), μια αληθινή «αστυνομική σειρά» σε τρία μέρη που περιγράφει την τρομακτική ιστορία μιας Μορμόνας μητέρας από το Άινταχο, της Λόρι Βάλοου, η οποία κατηγορείται, μαζί με τον πέμπτο σύζυγό της, Τσαντ Ντέιμπελ, για τη δολοφονία των δυο παιδιών της.

Η δίκη τους θα γίνει τον Ιανουάριο του 2023 και πρόσφατα οι εισαγγελείς και η υπεράσπιση κατέθεσαν αίτηση ώστε να διασφαλιστεί ότι η δίκη δεν θα μεταδοθεί τηλεοπτικά, επειδή ανησυχούν ότι η «αδιάκοπη έκθεση στα μέσα ενημέρωσης» θα μπορούσε να στερήσει από τη Βάλοου το δικαίωμα της για μια δίκαιη δίκη. Η Βάλοου, που κατηγορείται με τον «μισό ποινικό κώδικα της Αμερικής», αν κριθεί ένοχη, θα αντιμετωπίσει τη θανατική ποινή, η οποία ισχύει στο Άινταχο.

Πριν περιγράψουμε τα γεγονότα όπως έχουν καταγραφεί στο ντοκιμαντέρ, ας πάμε στο κεντρικό πρόσωπο, τη Λόρι Βάλοου-Ντέιμπελ, που γεννήθηκε το 1973 και μεγάλωσε στην Καλιφόρνια. Έχει παντρευτεί πέντε φορές και έγινε μητέρα δύο βιολογικών παιδιών και ενός υιοθετημένου γιου. Κατηγορείται ότι μαζί με τον σύζυγό της Τσαντ Ντέιμπελ δολοφόνησαν τη 17χρονη κόρη της Τάιλι και τον 7χρονο γιο της Τζέι Τζέι. Το ζευγάρι κατηγορήθηκε επίσης για τη δολοφονία της πρώην συζύγου του Τσαντ, Τάμι.

Η ιστορία που ακούμε να αφηγούνται ο επιζών γιος της και πλήθος άλλων ανθρώπων σε τρία επεισόδια, το ένα πιο συγκλονιστικό από το άλλο, χαρακτηρίζεται από πολυάριθμους θανάτους, θρησκευτικό φανατισμό, φωτεινά και σκοτεινά πνεύματα και ζόμπι, και έκανε πάταγο στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης όταν αποκαλύφθηκε, με τη Βάλοου να γίνεται γνωστή ως «Doomsday Μom».

Η ιστορία που ακούμε να αφηγούνται ο επιζών γιος της και πλήθος άλλων ανθρώπων, σε τρία επεισόδια, το ένα πιο συγκλονιστικό από το άλλο, χαρακτηρίζεται από πολυάριθμους θανάτους, θρησκευτικό φανατισμό, φωτεινά και σκοτεινά πνεύματα και ζόμπι, και έκανε πάταγο στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης όταν αποκαλύφθηκε, με τη Βάλοου να γίνεται γνωστή ως «Doomsday Μom».

Στο πρώτο επεισόδιο ο γιος της Κόλμπι αποκαλύπτει ότι τηλεφώνησε στη μητέρα του για να τη ρωτήσει πού είναι τα αδέλφια του, όταν ο παππούς και η γιαγιά του Τζέι Τζέι εξέφρασαν την ανησυχία τους στην αστυνομία επειδή είχαν δύο εβδομάδες να τον δουν. Η μητέρα του του απάντησε ότι τα παιδιά είναι ασφαλή και δεν απάντησε ξανά στις κλήσεις του, ενώ στις Αρχές είπε ότι το παιδί έμενε με την οικογένειά της στην Αριζόνα.

Η μητέρα της Λόρι, Τζάνις Κοξ, που την είχε υποστηρίξει στο παρελθόν, πριν αποκαλυφθεί ο θάνατος των παιδιών, λέει ότι σκέφτεται την κόρη της ως δύο ανθρώπους, έναν που ήξερε στο παρελθόν και έναν που βλέπει τώρα. «Η πίστη σε οδηγεί σε παράξενα μονοπάτια», λέει η μητέρα της. Στο ντοκιμαντέρ δηλώνει μετανιωμένη που την υποστήριξε, αλλά της φαινόταν αδιανόητο να έχει σκοτώσει τα παιδιά της.

Η οικογένεια της Λόρι μεγάλωσε στους κόλπους της Εκκλησίας των ορμόνων και το μικρό κορίτσι αγαπούσε πολύ τις Γραφές. Παντρεύτηκε μόλις τέλειωσε το λύκειο και έκανε τον Κόλμπι όταν ήταν 22 ετών. Παντρεύτηκε τρεις φορές – μετά τον Κόλμπι ήρθε η Τάιλι. Πίστευε ότι όλα τής τα υπαγόρευε ο Θεός, ακόμα και τη συμμετοχή της στον «Τροχό της Τύχης». Ο τρίτος της άντρας αποδείχτηκε βίαιος, χτυπούσε τον Κόλμπι και τον κακοποιούσε σεξουαλικά. Η ίδια δεν μπόρεσε να αντέξει την κατάσταση και έφυγε μαζί με τα παιδιά της.

Sins of our mother Facebook Twitter
H Λόρι Βάλοου Ντέιμπελ με τον γιο της Κόλμπι και τον σύζυγό της Τσαρλς Βάλοου. Φωτο: Netflix

Το 2006, έχοντας αλλάξει πολλά σπίτια και Εκκλησίες, γνώρισε τον Τσαρλς Βάλοου, τον παντρεύτηκε και υιοθέτησαν το τρίτο της παιδί, τον Τζέι Τζέι, που είχε αυτισμό.

Η οικογένεια περνούσε ήρεμα και τα παιδιά έχτισαν μια βαθιά σχέση.

Σιγά-σιγά, όμως, άρχισε να αλλάζει η σχέση της Λόρι με τη θρησκεία, το σπίτι τους γέμισε εικόνες ναών, έγινε σαν τόπος ειδωλολατρίας.

Ενώ φαινομενικά η ζωή τους ήταν ωραία, η Λόρι δεν θεωρούσε τον Τσαρλς πνευματικά ισάξιό της. Άρχισε να λέει ότι είχε συναντηθεί με τον άγγελο Μορόνι, ότι την επισκέπτονται πολλοί άγγελοι και της δίνουν οδηγίες για πράγματα που μπορεί να κάνει. Αυτές οι πεποιθήσεις έδιναν νόημα στη ζωή της και μια ταυτότητα. Αποφάσισε να αφήσει τη Χαβάη, όπου έμεναν, και να επιστρέψει στην Αριζόνα.

Sins of our mother Facebook Twitter
Ο θρησκευτικός ιεροκήρυκας και πέμπτος σύζυγος της Λόρι, Τσαντ Ντέιμπελ. Φωτο: Netflix

Η συμπεριφορά της έγινε πολύ παράξενη σταδιακά, μιλούσε για το τέλος του κόσμου, είχε συγκεντρώσει απίθανες ποσότητες ρυζιού και τροφίμων (φασόλια, γάλα σε σκόνη), σκηνές, και έλεγε «καλύτερα να πέσω από τον γκρεμό με τα παιδιά μου παρά να ζήσω το τέλος του κόσμου», κάτι που η αίρεσή της ανέμενε τον Ιούλιο του 2020. Προετοιμαζόταν για το τέλος του κόσμου, αλλά ακόμα και μέσα σε αυτή την «εκκεντρικότητα της θρησκείας», φαινόταν να είναι η τέλεια μητέρα.

Πηγαίνοντας σε θρησκευτικά συνέδρια, γνώρισε τον ιεροκήρυκα Τσαντ Ντέιμπελ που έπεσε από έναν βράχο στο νερό για να ζήσει μια επιθανάτια εμπειρία και στη φαντασία του είχε το χάρισμα της προφητείας. Ο Τσαντ ήταν παντρεμένος με την Τάμι και είχαν πέντε παιδιά. Έγραφε βιβλία και είχε κόσμο που ακολουθούσε τα πιστεύω του στην Εκκλησία των Τελευταίων Ημερών.

Σύμφωνα με το όραμά του η Αποκάλυψη θα συνέβαινε γρήγορα και διακήρυττε ότι το μέρος όπου ζούσε ήταν η Νέα Ιερουσαλήμ, προσπαθώντας να δημιουργήσει μια νέα θρησκεία με βάση τον Μορμονισμό. Όταν γνώρισε τη Λόρι, εκείνη άρχισε να πιστεύει ότι στο σώμα του συζύγου της Τσαρλς κατοικούσε ο Διάβολος. Ο άντρας της αντιστάθηκε σε αυτή την παράνοια και υποστήριζε ότι η γυναίκα του είχε τρελαθεί. Δυστυχώς, το οικογενειακό της περιβάλλον δεν τον πίστεψε. Ο Τσαρλς προσπάθησε να την πάει, μέσω της αστυνομίας, σε ψυχίατρο, αλλά δεν τα κατάφερε. Τον κατηγόρησε ότι την απατούσε και έπεισε τους αστυνομικούς ότι εκείνος βρισκόταν εν αδίκω. Η αστυνομία έκανε λάθος εκτίμηση, πίστεψε τους ισχυρισμούς της και δεν τη θεώρησε επικίνδυνη.

Sins of our mother Facebook Twitter
Οικογενειακή φωτογραφία με τη Λόρι Βάλοου και τα παιδιά της Τάιλι και Τζέι Τζέι. Φωτο: Netflix

Χώρισαν τελικά και ο Τσαρλς εγκαταστάθηκε στο Χιούστον. Όταν πήγε να δει τα παιδιά του τον Ιούλιο του 2019, τον πυροβόλησε ο αδελφός της Λόρι, Άνταμ Κοξ, ενώ εκείνη αντιμετώπισε ψύχραιμα και με χαμόγελο την αστυνομία λίγη ώρα μετά τη δολοφονία του. Ο αδελφός της αφέθηκε ελεύθερος γιατί υποστήριξε ότι ήταν σε νόμιμη άμυνα. Στα παιδιά του Τσαρλς από τον πρώτο του γάμο η Λόρι είπε ότι ο πατέρας τους έπαθε έμφραγμα.

Την ίδια περίοδο, στις 19 Οκτωβρίου 2019, και η σύζυγος του Τσαντ Ντέιμπελ, Τάμι, δολοφονήθηκε από έναν μασκοφόρο που την πυροβόλησε έξω από το σπίτι της.

Τσαντ και Λόρι παντρεύονται λίγο αργότερα. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα, πριν από τον θάνατο της Τάμι, η Λόρι αγόρασε ένα δαχτυλίδι από το Amazon για τον γάμο της με τον Τσαντ που έγινε σε μια παραλία της Χαβάης στα τέλη Οκτωβρίου του 2019.

Τα δυο μικρότερα παιδιά της Λόρι, η Τάιλι και ο Τζέι Τζέι, «εξαφανίστηκαν» τον Σεπτέμβριο του 2019. Κανένας δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί τους. Το ίδιο διάστημα η Λόρι έλεγε στον κόσμο ότι η Τάιλι βρισκόταν στην πανεπιστημιούπολη του Brigham Young University στο Άινταχο και ότι ο μικρός Τζέι Τζέι έκανε τηλεκπαίδευση.

Sins of our mother Facebook Twitter
H Λόρι Βάλοου Ντέιμπελ συνελήφθη και προφυλακίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020. Φωτο: Netflix

Οι παππούδες και οι γιαγιάδες του Τζέι Τζέι πανικοβλήθηκαν όταν δεν μπορούσαν να εντοπίσουν ούτε εκείνον ούτε την Τάιλι. Έστειλαν την αστυνομία να κάνει έλεγχο. Η Λόρι και ο Τσαντ αρνήθηκαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις και τράπηκαν σε φυγή. Έφυγαν από το σπίτι τους και κατάφεραν να αποφύγουν την αστυνομία για τρεις μήνες με τη βοήθεια του αδελφού της Λόρι. Εν τω μεταξύ, ο  Άλεξ Κοξ πέθανε από φυσικά αίτια στα τέλη του 2019 και έτσι χάθηκαν στοιχεία σχετικά με την αναμειξή του στην εξαφάνιση των παιδιών.

Τον Νοέμβριο του 2019 τα παιδιά εξακολουθούσαν να είναι άφαντα. Τον Ιανουάριο του 2020 η αστυνομία ζήτησε από τη Λόρι να εμφανίσει τα παιδιά της στις Αρχές για να αποδείξει ότι ήταν ασφαλή. Αλλά έναν μήνα αργότερα τα παιδιά εξακολουθούσαν να αγνοούνται και η Λόρι και ο Τσαντ εντοπίστηκαν στη Χαβάη. «Δεν θέλω να ξέρει κανείς πού είμαστε», έλεγε όταν την έβρισκαν στο τηλέφωνο.

Στα μέσα μαζικής ενημέρωσης γινόταν σάλος και η αστυνομία τούς αναζητούσε. Η Λόρι συνελήφθη και προφυλακίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020, προτού τα πτώματα του Τζει-Τζέι, επτά ετών, και της Τάιλι, 17 ετών, και καμένα ίχνη τους βρεθούν τον Ιούνιο του 2020 σε ένα νεκροταφείο κατοικίδιων ζώων, σε έναν πρόχειρο τάφο, σε μια έκταση που ανήκε στον Τσαντ, στο Άινταχο. Οι Αρχές ισχυρίζονται ότι τα παιδιά δολοφονήθηκαν από το ζευγάρι τον Σεπτέμβριο του 2019. Όταν ανακαλύφθηκαν οι τάφοι, ο Τσαντ προσπάθησε να διαφύγει, αλλά συνελήφθη από το FBI.

Sins of our mother Facebook Twitter
Στο δικαστήριο η Λόρι ήταν ψύχραιμη και χαμογελούσε. Φωτο: Netflix

Οι Αρχές πραγματοποίησαν στη συνέχεια έρευνα σε μια αποθήκη που ανήκε στη Λόρι, στην οποία βρήκαν τα ρούχα των παιδιών, ποδήλατα και φωτογραφίες.

Το ζευγάρι πίστευε ότι είχε την αποστολή να σκοτώσει «ζόμπι», δηλαδή ανθρώπους που θεωρούσε ότι είχαν καταληφθεί από πνεύματα που είχαν εγκαταλείψει άλλα σώματα. Ένας από αυτούς που κατέθεσαν στις Αρχές είπε ότι η Λόρι αποκάλεσε κάποια στιγμή τα δυο μικρότερα παιδιά της «ζόμπι», ενώ και εκείνη και ο σύζυγός της υποστήριζαν ότι η γυναίκα του Τσαντ, Τάμι, είχε καταληφθεί από ένα «σκοτεινό πνεύμα». Η Λόρι μιλούσε επίσης για την επόμενη ζωή, πόσο σπουδαία και πόσο τέλεια θα είναι και πως τα παιδιά της δεν θα υποφέρουν στην επόμενη ζωή.

Ο Τσαντ Ντέιμπελ και η Λόρι Βάλοου θα δικαστούν με την κατηγορία φόνου πρώτου βαθμού και συνωμοσίας για διάπραξη φόνου του τέταρτου συζύγου της, της πρώην συζύγου του Ντέιμπελ και των δυο παιδιών της Βάλοου, Τάιλι και Τζέι Τζέι. Αμφότεροι δήλωσαν αθώοι.

Στο δικαστήριο η Λόρι ήταν ψύχραιμη και χαμογελούσε. Πιστεύει ότι ήταν κάτι σαν τον Αβραάμ και από τη φυλακή είπε στη μητέρα της ότι «τα παιδιά είναι καλά». Εισήχθη για 90 μέρες σε ψυχιατρείο του Άινταχο. Κρίθηκε ικανή να δικαστεί. Τα αίτια θανάτου της Τάιλι, του Τζέι Τζέι και της Τάμι δεν έχουν δημοσιοποιηθεί.

Το ντοκιμαντέρ είναι περίπλοκο, άγριο και δείχνει πόσο ο θρησκευτικός φανατισμός, διάχυτος στις αιρέσεις που αφθονούν στις ΗΠΑ, οδηγεί στην αναλγησία και τον φόνο, σε μια παραφροσύνη χωρίς όρια, με πολλά αθώα και ανυποψίαστα θύματα που χάνουν τη ζωή τους στο πλαίσιο ενός νοσηρού μοτίβου «θυσιών» πριν από το τέλος του κόσμου.

Sins of Our Mother | Official Trailer

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρίτσαρντ Μπάρτον: Η ταραχώδης ζωή του, η υιοθεσία και ο αλκοολισμός του σε ένα ντοκιμαντέρ στο Netflix

Οθόνες / Ρίτσαρντ Μπάρτον: Η ταραχώδης ζωή του, η υιοθεσία και ο αλκοολισμός σε ένα ντοκιμαντέρ του Netflix

Ένα νέο ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στη ζωή του διάσημου ηθοποιού, σε όσα συνέβησαν πριν γίνει σταρ στο Χόλιγουντ και στην οδυνηρή πορεία του μέχρι το τέλος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
figo

Daily / Ξύνοντας παλιές πληγές μετά από 22 χρόνια: Το ντοκιμαντέρ του Netflix για την «Υπόθεση Φίγκο»

Για τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα ήταν ασύλληπτη η ιδέα ότι ο Λούις Φίγκο θα μπορούσε κάποτε να τους εγκαταλείψει, και μάλιστα για τον απόλυτο εχθρό, τη Ρεάλ Μαδρίτης. Κι όμως συνέβη, και μάλιστα υπό τις πιο αμφιλεγόμενες και σκιώδεις συνθήκες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τζον Μάκενρο

Daily / Τζον Μάκενρο υπεράνω (και εναντίον) όλων

Το νέο ντοκιμαντέρ «McEnroe» είναι μια στιλάτη και διεισδυτική προσωπογραφία του πιο εκρηκτικού σταρ του τένις όλων των εποχών, που στα 63 του μοιάζει να βρίσκεται σε διάθεση αναστοχασμού, παραμένοντας συγχρόνως εκείνο «το κωλόπαιδο από τη Νέα Υόρκη» που όλοι αγαπήσαμε κάποτε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βαλ Κίλμερ: Ο άνθρωπος που θα (μπορούσε να) γινόταν σταρ

Απώλειες / Βαλ Κίλμερ (1959-2025): Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να είχε γίνει σούπερσταρ

Έφυγε από τη ζωή ο Κρις του «Heat», ο Iceman του «Top Gun», ο «ξανθός» Μπάτμαν του Τζόελ Σουμάχερ, ο Τζιμ Μόρισον του Όλιβερ Στόουν, ο γκέι ντέτεκτιβ του «Kiss Kiss Bang Bang», ένας ηθοποιός που κατέγραψε μερικές αξέχαστες εμφανίσεις στο ενεργητικό του, μα δεν έκανε την αναμενόμενη καριέρα μεγάλου σταρ λόγω ατυχών συγκυριών αλλά και προσωπικών επιλογών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ