Η ιστορία μιας Μορμόνας που κατηγορείται για τον φόνο των παιδιών της στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix

Sins of our mother Facebook Twitter
H Λόρι Βάλοου με τον γιο της Κόλμπι. Φωτο: Netflix
0

Είναι αληθινά οδυνηρό να βλέπει κάποιος το ντοκιμαντέρ του Netflix «Sins of our mother» (Αμαρτίες μητρός), μια αληθινή «αστυνομική σειρά» σε τρία μέρη που περιγράφει την τρομακτική ιστορία μιας Μορμόνας μητέρας από το Άινταχο, της Λόρι Βάλοου, η οποία κατηγορείται, μαζί με τον πέμπτο σύζυγό της, Τσαντ Ντέιμπελ, για τη δολοφονία των δυο παιδιών της.

Η δίκη τους θα γίνει τον Ιανουάριο του 2023 και πρόσφατα οι εισαγγελείς και η υπεράσπιση κατέθεσαν αίτηση ώστε να διασφαλιστεί ότι η δίκη δεν θα μεταδοθεί τηλεοπτικά, επειδή ανησυχούν ότι η «αδιάκοπη έκθεση στα μέσα ενημέρωσης» θα μπορούσε να στερήσει από τη Βάλοου το δικαίωμα της για μια δίκαιη δίκη. Η Βάλοου, που κατηγορείται με τον «μισό ποινικό κώδικα της Αμερικής», αν κριθεί ένοχη, θα αντιμετωπίσει τη θανατική ποινή, η οποία ισχύει στο Άινταχο.

Πριν περιγράψουμε τα γεγονότα όπως έχουν καταγραφεί στο ντοκιμαντέρ, ας πάμε στο κεντρικό πρόσωπο, τη Λόρι Βάλοου-Ντέιμπελ, που γεννήθηκε το 1973 και μεγάλωσε στην Καλιφόρνια. Έχει παντρευτεί πέντε φορές και έγινε μητέρα δύο βιολογικών παιδιών και ενός υιοθετημένου γιου. Κατηγορείται ότι μαζί με τον σύζυγό της Τσαντ Ντέιμπελ δολοφόνησαν τη 17χρονη κόρη της Τάιλι και τον 7χρονο γιο της Τζέι Τζέι. Το ζευγάρι κατηγορήθηκε επίσης για τη δολοφονία της πρώην συζύγου του Τσαντ, Τάμι.

Η ιστορία που ακούμε να αφηγούνται ο επιζών γιος της και πλήθος άλλων ανθρώπων σε τρία επεισόδια, το ένα πιο συγκλονιστικό από το άλλο, χαρακτηρίζεται από πολυάριθμους θανάτους, θρησκευτικό φανατισμό, φωτεινά και σκοτεινά πνεύματα και ζόμπι, και έκανε πάταγο στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης όταν αποκαλύφθηκε, με τη Βάλοου να γίνεται γνωστή ως «Doomsday Μom».

Η ιστορία που ακούμε να αφηγούνται ο επιζών γιος της και πλήθος άλλων ανθρώπων, σε τρία επεισόδια, το ένα πιο συγκλονιστικό από το άλλο, χαρακτηρίζεται από πολυάριθμους θανάτους, θρησκευτικό φανατισμό, φωτεινά και σκοτεινά πνεύματα και ζόμπι, και έκανε πάταγο στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης όταν αποκαλύφθηκε, με τη Βάλοου να γίνεται γνωστή ως «Doomsday Μom».

Στο πρώτο επεισόδιο ο γιος της Κόλμπι αποκαλύπτει ότι τηλεφώνησε στη μητέρα του για να τη ρωτήσει πού είναι τα αδέλφια του, όταν ο παππούς και η γιαγιά του Τζέι Τζέι εξέφρασαν την ανησυχία τους στην αστυνομία επειδή είχαν δύο εβδομάδες να τον δουν. Η μητέρα του του απάντησε ότι τα παιδιά είναι ασφαλή και δεν απάντησε ξανά στις κλήσεις του, ενώ στις Αρχές είπε ότι το παιδί έμενε με την οικογένειά της στην Αριζόνα.

Η μητέρα της Λόρι, Τζάνις Κοξ, που την είχε υποστηρίξει στο παρελθόν, πριν αποκαλυφθεί ο θάνατος των παιδιών, λέει ότι σκέφτεται την κόρη της ως δύο ανθρώπους, έναν που ήξερε στο παρελθόν και έναν που βλέπει τώρα. «Η πίστη σε οδηγεί σε παράξενα μονοπάτια», λέει η μητέρα της. Στο ντοκιμαντέρ δηλώνει μετανιωμένη που την υποστήριξε, αλλά της φαινόταν αδιανόητο να έχει σκοτώσει τα παιδιά της.

Η οικογένεια της Λόρι μεγάλωσε στους κόλπους της Εκκλησίας των ορμόνων και το μικρό κορίτσι αγαπούσε πολύ τις Γραφές. Παντρεύτηκε μόλις τέλειωσε το λύκειο και έκανε τον Κόλμπι όταν ήταν 22 ετών. Παντρεύτηκε τρεις φορές – μετά τον Κόλμπι ήρθε η Τάιλι. Πίστευε ότι όλα τής τα υπαγόρευε ο Θεός, ακόμα και τη συμμετοχή της στον «Τροχό της Τύχης». Ο τρίτος της άντρας αποδείχτηκε βίαιος, χτυπούσε τον Κόλμπι και τον κακοποιούσε σεξουαλικά. Η ίδια δεν μπόρεσε να αντέξει την κατάσταση και έφυγε μαζί με τα παιδιά της.

Sins of our mother Facebook Twitter
H Λόρι Βάλοου Ντέιμπελ με τον γιο της Κόλμπι και τον σύζυγό της Τσαρλς Βάλοου. Φωτο: Netflix

Το 2006, έχοντας αλλάξει πολλά σπίτια και Εκκλησίες, γνώρισε τον Τσαρλς Βάλοου, τον παντρεύτηκε και υιοθέτησαν το τρίτο της παιδί, τον Τζέι Τζέι, που είχε αυτισμό.

Η οικογένεια περνούσε ήρεμα και τα παιδιά έχτισαν μια βαθιά σχέση.

Σιγά-σιγά, όμως, άρχισε να αλλάζει η σχέση της Λόρι με τη θρησκεία, το σπίτι τους γέμισε εικόνες ναών, έγινε σαν τόπος ειδωλολατρίας.

Ενώ φαινομενικά η ζωή τους ήταν ωραία, η Λόρι δεν θεωρούσε τον Τσαρλς πνευματικά ισάξιό της. Άρχισε να λέει ότι είχε συναντηθεί με τον άγγελο Μορόνι, ότι την επισκέπτονται πολλοί άγγελοι και της δίνουν οδηγίες για πράγματα που μπορεί να κάνει. Αυτές οι πεποιθήσεις έδιναν νόημα στη ζωή της και μια ταυτότητα. Αποφάσισε να αφήσει τη Χαβάη, όπου έμεναν, και να επιστρέψει στην Αριζόνα.

Sins of our mother Facebook Twitter
Ο θρησκευτικός ιεροκήρυκας και πέμπτος σύζυγος της Λόρι, Τσαντ Ντέιμπελ. Φωτο: Netflix

Η συμπεριφορά της έγινε πολύ παράξενη σταδιακά, μιλούσε για το τέλος του κόσμου, είχε συγκεντρώσει απίθανες ποσότητες ρυζιού και τροφίμων (φασόλια, γάλα σε σκόνη), σκηνές, και έλεγε «καλύτερα να πέσω από τον γκρεμό με τα παιδιά μου παρά να ζήσω το τέλος του κόσμου», κάτι που η αίρεσή της ανέμενε τον Ιούλιο του 2020. Προετοιμαζόταν για το τέλος του κόσμου, αλλά ακόμα και μέσα σε αυτή την «εκκεντρικότητα της θρησκείας», φαινόταν να είναι η τέλεια μητέρα.

Πηγαίνοντας σε θρησκευτικά συνέδρια, γνώρισε τον ιεροκήρυκα Τσαντ Ντέιμπελ που έπεσε από έναν βράχο στο νερό για να ζήσει μια επιθανάτια εμπειρία και στη φαντασία του είχε το χάρισμα της προφητείας. Ο Τσαντ ήταν παντρεμένος με την Τάμι και είχαν πέντε παιδιά. Έγραφε βιβλία και είχε κόσμο που ακολουθούσε τα πιστεύω του στην Εκκλησία των Τελευταίων Ημερών.

Σύμφωνα με το όραμά του η Αποκάλυψη θα συνέβαινε γρήγορα και διακήρυττε ότι το μέρος όπου ζούσε ήταν η Νέα Ιερουσαλήμ, προσπαθώντας να δημιουργήσει μια νέα θρησκεία με βάση τον Μορμονισμό. Όταν γνώρισε τη Λόρι, εκείνη άρχισε να πιστεύει ότι στο σώμα του συζύγου της Τσαρλς κατοικούσε ο Διάβολος. Ο άντρας της αντιστάθηκε σε αυτή την παράνοια και υποστήριζε ότι η γυναίκα του είχε τρελαθεί. Δυστυχώς, το οικογενειακό της περιβάλλον δεν τον πίστεψε. Ο Τσαρλς προσπάθησε να την πάει, μέσω της αστυνομίας, σε ψυχίατρο, αλλά δεν τα κατάφερε. Τον κατηγόρησε ότι την απατούσε και έπεισε τους αστυνομικούς ότι εκείνος βρισκόταν εν αδίκω. Η αστυνομία έκανε λάθος εκτίμηση, πίστεψε τους ισχυρισμούς της και δεν τη θεώρησε επικίνδυνη.

Sins of our mother Facebook Twitter
Οικογενειακή φωτογραφία με τη Λόρι Βάλοου και τα παιδιά της Τάιλι και Τζέι Τζέι. Φωτο: Netflix

Χώρισαν τελικά και ο Τσαρλς εγκαταστάθηκε στο Χιούστον. Όταν πήγε να δει τα παιδιά του τον Ιούλιο του 2019, τον πυροβόλησε ο αδελφός της Λόρι, Άνταμ Κοξ, ενώ εκείνη αντιμετώπισε ψύχραιμα και με χαμόγελο την αστυνομία λίγη ώρα μετά τη δολοφονία του. Ο αδελφός της αφέθηκε ελεύθερος γιατί υποστήριξε ότι ήταν σε νόμιμη άμυνα. Στα παιδιά του Τσαρλς από τον πρώτο του γάμο η Λόρι είπε ότι ο πατέρας τους έπαθε έμφραγμα.

Την ίδια περίοδο, στις 19 Οκτωβρίου 2019, και η σύζυγος του Τσαντ Ντέιμπελ, Τάμι, δολοφονήθηκε από έναν μασκοφόρο που την πυροβόλησε έξω από το σπίτι της.

Τσαντ και Λόρι παντρεύονται λίγο αργότερα. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα, πριν από τον θάνατο της Τάμι, η Λόρι αγόρασε ένα δαχτυλίδι από το Amazon για τον γάμο της με τον Τσαντ που έγινε σε μια παραλία της Χαβάης στα τέλη Οκτωβρίου του 2019.

Τα δυο μικρότερα παιδιά της Λόρι, η Τάιλι και ο Τζέι Τζέι, «εξαφανίστηκαν» τον Σεπτέμβριο του 2019. Κανένας δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί τους. Το ίδιο διάστημα η Λόρι έλεγε στον κόσμο ότι η Τάιλι βρισκόταν στην πανεπιστημιούπολη του Brigham Young University στο Άινταχο και ότι ο μικρός Τζέι Τζέι έκανε τηλεκπαίδευση.

Sins of our mother Facebook Twitter
H Λόρι Βάλοου Ντέιμπελ συνελήφθη και προφυλακίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020. Φωτο: Netflix

Οι παππούδες και οι γιαγιάδες του Τζέι Τζέι πανικοβλήθηκαν όταν δεν μπορούσαν να εντοπίσουν ούτε εκείνον ούτε την Τάιλι. Έστειλαν την αστυνομία να κάνει έλεγχο. Η Λόρι και ο Τσαντ αρνήθηκαν να απαντήσουν στις ερωτήσεις και τράπηκαν σε φυγή. Έφυγαν από το σπίτι τους και κατάφεραν να αποφύγουν την αστυνομία για τρεις μήνες με τη βοήθεια του αδελφού της Λόρι. Εν τω μεταξύ, ο  Άλεξ Κοξ πέθανε από φυσικά αίτια στα τέλη του 2019 και έτσι χάθηκαν στοιχεία σχετικά με την αναμειξή του στην εξαφάνιση των παιδιών.

Τον Νοέμβριο του 2019 τα παιδιά εξακολουθούσαν να είναι άφαντα. Τον Ιανουάριο του 2020 η αστυνομία ζήτησε από τη Λόρι να εμφανίσει τα παιδιά της στις Αρχές για να αποδείξει ότι ήταν ασφαλή. Αλλά έναν μήνα αργότερα τα παιδιά εξακολουθούσαν να αγνοούνται και η Λόρι και ο Τσαντ εντοπίστηκαν στη Χαβάη. «Δεν θέλω να ξέρει κανείς πού είμαστε», έλεγε όταν την έβρισκαν στο τηλέφωνο.

Στα μέσα μαζικής ενημέρωσης γινόταν σάλος και η αστυνομία τούς αναζητούσε. Η Λόρι συνελήφθη και προφυλακίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020, προτού τα πτώματα του Τζει-Τζέι, επτά ετών, και της Τάιλι, 17 ετών, και καμένα ίχνη τους βρεθούν τον Ιούνιο του 2020 σε ένα νεκροταφείο κατοικίδιων ζώων, σε έναν πρόχειρο τάφο, σε μια έκταση που ανήκε στον Τσαντ, στο Άινταχο. Οι Αρχές ισχυρίζονται ότι τα παιδιά δολοφονήθηκαν από το ζευγάρι τον Σεπτέμβριο του 2019. Όταν ανακαλύφθηκαν οι τάφοι, ο Τσαντ προσπάθησε να διαφύγει, αλλά συνελήφθη από το FBI.

Sins of our mother Facebook Twitter
Στο δικαστήριο η Λόρι ήταν ψύχραιμη και χαμογελούσε. Φωτο: Netflix

Οι Αρχές πραγματοποίησαν στη συνέχεια έρευνα σε μια αποθήκη που ανήκε στη Λόρι, στην οποία βρήκαν τα ρούχα των παιδιών, ποδήλατα και φωτογραφίες.

Το ζευγάρι πίστευε ότι είχε την αποστολή να σκοτώσει «ζόμπι», δηλαδή ανθρώπους που θεωρούσε ότι είχαν καταληφθεί από πνεύματα που είχαν εγκαταλείψει άλλα σώματα. Ένας από αυτούς που κατέθεσαν στις Αρχές είπε ότι η Λόρι αποκάλεσε κάποια στιγμή τα δυο μικρότερα παιδιά της «ζόμπι», ενώ και εκείνη και ο σύζυγός της υποστήριζαν ότι η γυναίκα του Τσαντ, Τάμι, είχε καταληφθεί από ένα «σκοτεινό πνεύμα». Η Λόρι μιλούσε επίσης για την επόμενη ζωή, πόσο σπουδαία και πόσο τέλεια θα είναι και πως τα παιδιά της δεν θα υποφέρουν στην επόμενη ζωή.

Ο Τσαντ Ντέιμπελ και η Λόρι Βάλοου θα δικαστούν με την κατηγορία φόνου πρώτου βαθμού και συνωμοσίας για διάπραξη φόνου του τέταρτου συζύγου της, της πρώην συζύγου του Ντέιμπελ και των δυο παιδιών της Βάλοου, Τάιλι και Τζέι Τζέι. Αμφότεροι δήλωσαν αθώοι.

Στο δικαστήριο η Λόρι ήταν ψύχραιμη και χαμογελούσε. Πιστεύει ότι ήταν κάτι σαν τον Αβραάμ και από τη φυλακή είπε στη μητέρα της ότι «τα παιδιά είναι καλά». Εισήχθη για 90 μέρες σε ψυχιατρείο του Άινταχο. Κρίθηκε ικανή να δικαστεί. Τα αίτια θανάτου της Τάιλι, του Τζέι Τζέι και της Τάμι δεν έχουν δημοσιοποιηθεί.

Το ντοκιμαντέρ είναι περίπλοκο, άγριο και δείχνει πόσο ο θρησκευτικός φανατισμός, διάχυτος στις αιρέσεις που αφθονούν στις ΗΠΑ, οδηγεί στην αναλγησία και τον φόνο, σε μια παραφροσύνη χωρίς όρια, με πολλά αθώα και ανυποψίαστα θύματα που χάνουν τη ζωή τους στο πλαίσιο ενός νοσηρού μοτίβου «θυσιών» πριν από το τέλος του κόσμου.

Sins of Our Mother | Official Trailer

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρίτσαρντ Μπάρτον: Η ταραχώδης ζωή του, η υιοθεσία και ο αλκοολισμός του σε ένα ντοκιμαντέρ στο Netflix

Οθόνες / Ρίτσαρντ Μπάρτον: Η ταραχώδης ζωή του, η υιοθεσία και ο αλκοολισμός σε ένα ντοκιμαντέρ του Netflix

Ένα νέο ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στη ζωή του διάσημου ηθοποιού, σε όσα συνέβησαν πριν γίνει σταρ στο Χόλιγουντ και στην οδυνηρή πορεία του μέχρι το τέλος.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
figo

Daily / Ξύνοντας παλιές πληγές μετά από 22 χρόνια: Το ντοκιμαντέρ του Netflix για την «Υπόθεση Φίγκο»

Για τους οπαδούς της Μπαρτσελόνα ήταν ασύλληπτη η ιδέα ότι ο Λούις Φίγκο θα μπορούσε κάποτε να τους εγκαταλείψει, και μάλιστα για τον απόλυτο εχθρό, τη Ρεάλ Μαδρίτης. Κι όμως συνέβη, και μάλιστα υπό τις πιο αμφιλεγόμενες και σκιώδεις συνθήκες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τζον Μάκενρο

Daily / Τζον Μάκενρο υπεράνω (και εναντίον) όλων

Το νέο ντοκιμαντέρ «McEnroe» είναι μια στιλάτη και διεισδυτική προσωπογραφία του πιο εκρηκτικού σταρ του τένις όλων των εποχών, που στα 63 του μοιάζει να βρίσκεται σε διάθεση αναστοχασμού, παραμένοντας συγχρόνως εκείνο «το κωλόπαιδο από τη Νέα Υόρκη» που όλοι αγαπήσαμε κάποτε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ