9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων με έξι ολόκληρες ώρες χορού στη Στέγη

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων με έξι ολόκληρες ώρες χορού στη Στέγη Facebook Twitter
0

Την περσινή χρονιά οι νέοι χορογράφοι του ετήσιου φεστιβάλ χορού που διοργανώνει η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση είδαν τις δουλειές τους διαδικτυακά, όπως και το κοινό. Δεν το λες και ιδανικό για μια τέχνη που όταν τα έργα της εκτυλίσσονται μπροστά σου ασυναίσθητα θέλεις έστω να κινήσεις τους ώμους ή τα πόδια σου στον ρυθμό.

Αν έλειψε κάτι στη διάρκεια της πανδημίας σε όλους μας, είναι ο χορός, αυτή η απελευθερωτική έκφραση που βγαίνει σαν κραυγή από ένα σώμα εγκλωβισμένο στην καθημερινότητα και τις απαγορεύσεις της.

Ένατο Φεστιβάλ νέων χορογράφων στη Στέγη φέτος, με πνεύμα και βήμα ελεύθερο, σε ένα «πυρετικό» τριήμερο με έξι ολόκληρες ώρες χορού, έξι πρωτότυπα έργα μικρής διάρκειας και δύο installations που σε καλούν όχι να τα παρακολουθήσεις αλλά να νιώσεις την ενέργειά τους, να σηκωθείς, να αναπνεύσεις τον ρυθμό, να απορροφήσεις τη δύναμη, τη φαντασία, την ενέργεια και να τις μοιραστείς.

Να φέρεις την πραγματικότητα στον χορό σήμερα δεν σημαίνει απαραίτητα εννοιολογικές τοποθετήσεις γύρω από το τι σημαίνει χορός και εγκεφαλικά πειράματα αλλά έμπνευση από τους χορούς του δρόμου, τον παλμό των γεγονότων που συμβαίνουν γύρω μας και μας συνταράσσουν και θέλουμε να τα χορέψουμε.

Οι τρεις επιμελητές του ONC9, Ιλειάνα Δημάδη, Αφροδίτη Παναγιωτάκου και Κωνσταντίνος Τζάθας, μιλάνε για τον δημόσιο χαρακτήρα του σύγχρονου χορού και με τις επιλογές τους υποδέχονται αυτό ακριβώς το πεδίο του χορού που συμβαίνει «εκεί έξω», αυτόν τον αέρα που έρχεται από το χιπ-χοπ του Μπρονξ και το gangnam της Νότιας Κορέας, το krump του Λος Άντζελες και το breakdance της Νέας Υόρκης, τα voguing balls και τα TikTok dance challenges, από τα σώματα που διεκδικούν τις νέες τους ταυτότητες και τους χορούς όσων διαδηλώνουν για τα δίκαια και αυτονόητα που δεν είναι δεδομένα.

Όλο αυτό μεταφράστηκε από τους νέους Έλληνες χορογράφους στην πραγματικότητα που συμβαίνει δίπλα μας και φωνάζει δυνατά, στην πραγματικότητα που βρίσκεται μέσα μας και ουρλιάζει ακόμα και σιωπηλά. Και απαντά σε μια πραγματικότητα που ηχεί παράφωνα, άρρυθμα όταν προσπαθεί να μας πείσει ότι κάθε μας βήμα δεν είναι χορός.

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Ιλειάνα Δημάδη και Κωνσταντίνος Τζάθας. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

«Πραγματικότητα, όσο περισσότερη πραγματικότητα» είναι το μότο της διοργάνωσης. «Να φέρεις την πραγματικότητα στον χορό σήμερα δεν σημαίνει απαραίτητα εννοιολογικές τοποθετήσεις γύρω από το τι σημαίνει χορός και εγκεφαλικά πειράματα αλλά έμπνευση από τους χορούς του δρόμου, τον παλμό των γεγονότων που συμβαίνουν γύρω μας και μας συνταράσσουν και θέλουμε να τα χορέψουμε. Αυτό επηρεάζει εμάς που διαλέξαμε τα έργα και τους καλλιτέχνες ως προς τον τρόπο που τα δουλεύουν. Θέλαμε έργα που να έχουν δεχτεί την επίδραση όσων συμβαίνουν στον κόσμο και που “έχουν μπει και στα χωράφια του ελληνικού χορού”», λέει η Ιλειάνα Δημάδη.

Πηγή έμπνευσης και σημείο αναφοράς του φεστιβάλ είναι ένα βίντεο. Το είδαν στο Mουσείο Μόδας της Αμβέρσας πριν από λίγο καιρό η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, ο Κωνσταντίνος Τζάθας και ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και όταν επέστρεψαν ο καθένας μίλησε περίπου με τον ίδιο τρόπο: ναι, μπορείς, ακόμα και στον δρόμο, στη γειτονιά σου ή στο «γκέτο», στο δωμάτιό σου ή στο μετρό να χορέψεις με τη συνοδεία της μουσικής μιας αναγεννησιακής όπερας-μπαλέτου του δέκατου όγδοου αιώνα και να φέρεις τον ρυθμό της στην εποχή μας. Μιλούσαν για τον «Χορό των Αγρίων» από την όπερα του Ζαν Φιλίπ Ραμό «Οι ευγενείς Ινδοί».

Το βίντεο που είδαν και δεν έχει γίνει τυχαία viral σε όλο τον κόσμο θα βρίσκεται στο φουαγέ του ισογείου της Στέγης. Είναι μια εγκατάσταση σε λούπα σε σκηνοθεσία του Clément Cogitore, με το street dance να εισβάλλει στο άβατο της όπερας και να εκδημοκρατίζει την έννοια του χορού, συνδέοντας τα βήματα μιας κλασικής χορογραφίας με το ύφος του krump street dance, ενός χορού «θυμωμένου», διονυσιακού, που γεννήθηκε στα γκέτο του Λος Άντζελες στα τέλη της δεκαετίας του 1990 ως μια μορφή δημόσιας αντίστασης σε μια σειρά από περιστατικά αστυνομικής βίας που δεν βρήκαν τον δρόμο προς τη Δικαιοσύνη, αφήνοντας τους ενόχους ελεύθερους. Όταν θα ξανακούσετε τη μουσική του Ραμό είναι βέβαιο ότι θα θέλετε να χορέψετε.

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Σκηνή από το βίντεο «Χορός των Αγρίων» σε σκηνοθεσία του Clément Cogitore.

Δεν υπάρχει κάτι πιο δημοκρατικό από τον χορό, κι αυτό ανοίγει ένα μονοπάτι για να επανεξετάσουμε το τι είναι τέχνη και τι είναι εξουσία, παραδίδοντας τη σκυτάλη του αστικού πολιτισμού στον δρόμο, σε όσους δικαιωματικά ανήκει, σε ανθρώπους επιδέξιους αλλά και πρωτάρηδες, σε ανθρώπους αρτιμελείς και με αναπηρίες, σε μωρά και ηλικιωμένους, σε όσους διεκδικούν χειραφέτηση σωματική και πνευματική.

«Θέλαμε να δούμε αυτήν τη γενιά που είναι μέσα στην πόλη, στα social media, παιδιά που δεν έχουν τελειώσει μόνο σχολές χορού, αλλά έχουν κάνει διάφορες σπουδές, μεταπτυχιακά, έρευνα, είναι παιδιά που από τη μια βρίσκονται στην πραγματικότητα ενός χορευτή ‒γιατί οι περισσότεροι είναι χορευτές‒ και από την άλλη με το έργο τους παρατηρούν πολύ προσεχτικά ό,τι συμβαίνει γύρω τους, αποτελώντας μέρος αυτού του τοπίου», λέει η Ιλειάνα Δημάδη. «Γι’ αυτό και οι καλλιτέχνες στους οποίους έχουμε κάνει αυτές τις αναθέσεις, παλιοί και νέοι, δεν διστάζουν να γίνουν αντιδραστικοί, πολιτικοί και ταυτόχρονα αβίαστα συναισθηματικοί».

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Ηλίας Χατζηγεωργίου, A bounce 4 men. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης ο Ηλίας Χατζηγεωργίου, από τους πρωτεργάτες του χιπ-χοπ στην Ελλάδα, κλείνει κάθε βράδυ το φεστιβάλ με το A Bounce 4 Men, χορογραφώντας τέσσερις άνδρες νέους, ωραίους, δυνατούς, βίαιους, ανώριμους και ανόητους, παγιδευμένους στην ταυτότητα που τους δόθηκε, στα στερεότυπα της ανδροκρατούμενης χιπ-χοπ κουλτούρας που ζητά αποδείξεις δύναμης, επικράτησης και εξουσίας, που μάχονται για να βρουν τον παλμό τους και να οδηγηθούν σε κάτι πιο βαθύ, ουσιώδες και αρχέγονο. Άλλοτε με χιούμορ και αυτοσαρκασμό και άλλοτε με σκληρότητα, βία και φόβο βιώνουν τον πόνο που φεύγει και έρχεται ξανά δυνατότερος, για να σου θυμίσει τον κίνδυνο και να βάλει στη δράση.

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Δάφνη Αντωνιάδου, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου, Constantine Skourlis - Deep Horizon

Στον εκθεσιακό χώρο του -1 οι Δάφνη Αντωνιάδου, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου και Constantine Skourlis παρουσιάζουν την transmedia εγκατάσταση Deep Horizon, μια εμπειρία που βυθίζει το κοινό σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και άχρονο περιβάλλον, στο οποίο εναλλάσσονται δυνάμεις δημιουργίας και καταστροφής. Ανθρωπόμορφοι οργανισμοί σε μια τυχαία τροχιά ζωής βιώνουν την ιστορία τους, που εκτυλίσσεται μέσα από μια σύνθεση μυθολογικών προτύπων, ερωτικών και βίαια συγκρουσιακών καταστάσεων, σεξουαλικότητας και τρόμου.

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Mανώλης Σαριδάκης, Έχουν τα ρομπότ συναισθήματα; Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Ο Μανώλης Σαριδάκης δημιουργεί στο πλαίσιο του προγράμματος Europe Beyond Access και της διαρκούς δέσμευσης της Στέγης για προαγωγή ζητημάτων πρόσβασης στον χώρο της τέχνης και ειδικότερα του χορού. Το πρώτο του έργο με τίτλο «Έχουν τα ρομπότ συναισθήματα;», βάζοντας τον εαυτό του στη θέση ενός ανθρωποειδούς και αιφνιδιάζοντας με την αφοπλιστικά οξυδερκή σύλληψή του, εξερευνά άγνωστα συναισθήματα, φόβους αγωνίες και ταυτότητες που η εποχή μάς καλεί να επανεξετάσουμε και να στοχαστούμε πάνω στα ζητήματα της συμπερίληψης, ισότιμα και δημοκρατικά.

ΣΑΒΒΑΤΟ 9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Ιωάννα Παρασκευοπούλου, MOS. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Στη Μικρή Σκηνή μία από τις πιο γνωστές Ελληνίδες χορεύτριες, η Ιωάννα Παρασκευοπούλου, ως σπουδάστρια του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου, παρουσίασε πέρσι το video dance project All she likes is popping bubble wrap, ενώ φέτος κάνει το MOS, την πρώτη «ζωντανή» χορογραφία της. Με τη χρήση εργαλείων και εννοιών που προέρχονται από το οπτικοακουστικό πεδίο και συνθέτει ζωντανά με τον συνεργάτη και συγχορευτή της Γιώργο Κοτσιφάκη δημιουργεί ένα πρωτότυπο ηχητικό σάουντρακ.

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Αλέξανδρος Σταυρόπουλος, On Wednesdays We Wear Pink. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

«Τις Τετάρτες φοράμε ροζ» είναι το χορευτικό σύνθημα του Αλέξανδρου Σταυρόπουλου που ανεβάζει στη σκηνή πέντε ερμηνεύτριες, πέντε διαφορετικές θηλυκότητες, συνειδητοποιημένες φεμινίστριες, δυσερμήνευτες Barbie, πριγκίπισσες του Walter Elias Disney, αμαζόνες που διεκδικούν την ικανοποίηση αλλά και την απαλλαγή από κάθε είδους δεσμά. Κατοικούν σε ένα μονοχρωματικό περιβάλλον, παγιδευμένες σε μια ατέλειωτη διαδοχή από Τετάρτες, και επιδίδονται σε μια σειρά από μεταμορφώσεις, δοκιμάζοντας τα όρια αυτών των συχνά στερεοτυπικών ταυτοτήτων, που θα τις οδηγήσουν στην εκπλήρωση των επιθυμιών τους.

9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων στη Στέγη Facebook Twitter
Kωνσταντίνος Παπανικολάου, A User's Manual. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

«Εσείς πώς ζείτε τη ζωή σας; Δεν θα ήταν όλα ευκολότερα –στον έρωτα, στην εργασία, στα πάντα– αν είχαμε εγχειρίδια με τις κατάλληλες οδηγίες χρήσης;» αναρωτιέται ο Κωνσταντίνος Παπανικολάου στο A user’s manual στη Μικρή Σκηνή, ενώ παρατηρεί προσεκτικά γύρω και εντός του τις οικείες αναπαραστάσεις μέσα από τις οποίες καλούμαστε να ταυτιζόμαστε με συνεχή παιχνίδια επιβεβαίωσης και απόρριψης, ενώ αναζητάμε τη δυνητική σχέση τους με τις συνθήκες της πραγματικής μας ζωής.

Στην ειδικά διαμορφωμένη ηχητική εγκατάσταση που έχει στηθεί στο -1 της Στέγης δύο περφόρμερ, δύο ενισχυτές και δεκατέσσερα ηχεία συνθέτουν μπροστά στους θεατές τις δικές τους καταγραφές για το superchaos της ενηλικίωσης. Πρόκειται για τη σύλληψη της Φωτεινής Σταματελοπούλου με τίτλο optimal soft που εξερευνά τα όρια έκφρασης της ευαλωτότητας κατά τις διεργασίες της ενηλικίωσης ως συλλογικής πράξης. Τα σώματα των δύο ερμηνευτριών και το «σώμα» των μουσικών tracks αφηγούνται συλλογικές και ατομικές εμπειρίες και σκέψεις επτά ατόμων στην πόλη της Αθήνας. O ήχος διαπερνά τα σώματα, τρυπά τον χώρο και μας διακτινίζει στην εμπειρία του να είσαι νέος, δυνατός και ευάλωτος.

Onassis New Choreographers Festival 9

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

11-13/03/22

Επιμέλεια Φεστιβάλ: Ιλειάνα Δημάδη, Αφροδίτη Παναγιωτάκου, Κωνσταντίνος Τζάθας

Παραγωγές (με σειρά παρουσίασης)

Clément Cogitore - Les Indes galantes, 16:30-23:00, φουαγέ Ισογείου

Δάφνη Αντωνιάδου, Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου, Constantine Skourlis - Deep Horizon, 16:30-21:00 & 22:00-23:30, Εκθεσιακός Χώρος -1 (Gallery Space Room)

Μανώλης Σαριδάκης - Έχουν τα ρομπότ συναισθήματα;, 17:00 & 18:30, Back of House

Ιωάννα Παρασκευοπούλου - MOS, 17:30 - Μικρή Σκηνή

Αλέξανδρος Σταυρόπουλος - On Wednesdays we wear pink (Τις Τετάρτες φοράμε ροζ), 19:00, Κεντρική Σκηνή

Κωνσταντίνος Παπανικολάου - A user’s manual, 20:00, Μικρή Σκηνή

Φωτεινή Σταματελοπούλου - optimal soft, 21:00, Εκθεσιακός Χώρος -1 (Gallery Space)

Ηλίας Χατζηγεωργίου - A Bounce 4 men, 22:00, Κεντρική Σκηνή

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

To 9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων έρχεται στη Στέγη από τις 11 έως 13 Μαρτίου 2022

Πολιτισμός / To 9o Φεστιβάλ Νέων Χορογράφων έρχεται στη Στέγη από τις 11 έως 13 Μαρτίου 2022

Έξι ολόκληρες ώρες χορού για 3 ημέρες. Το ONC9 είναι εδώ, όλο σε ένα απόγευμα, με αναθέσεις σε καλλιτέχνες που η Στέγη υποδέχεται για πρώτη φορά και έργα που προέκυψαν μέσα από τη συνέχιση συνεργασιών με δημιουργούς της κίνησης και του χορού.
THE LIFO TEAM
Χαλεπάς

Εικαστικά / Στα εγκαίνια της μεγάλης έκθεσης για τον Γιαννούλη Χαλεπά στη Θεσσαλονίκη

Ο αινιγματικός αλλά και ολόφωτος κόσμος του σπουδαίου γλύπτη ξεδιπλώνεται στην έκθεση «Δούναι και Λαβείν» στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ, που διοργανώνεται με τη συνδρομή του Ιδρύματος Ωνάση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ