«Τhe Doctor»: Όλοι οι σύγχρονοι προβληματισμοί σε μια παράσταση

Τhe Doctor του Robert Icke, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου Facebook Twitter
Ο θεατής νιώθει ότι παρακολουθεί μια ανθρωποφαγική διαδικασία –και όχι μια πολύπλοκη διαμάχη–, όπου οι «κακοί» υπέρμαχοι των ταυτοτήτων και οι αδίστακτοι συνάδελφοι της Ρουθ, όλοι πραγματικοί «killers», την κατασπαράσσουν σε δημόσια θέα, οδηγώντας την στην αυτοκτονία. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου
0

«Είμαι γιατρός»: Αυτή είναι η τελευταία φράση που βγαίνει από τα χείλη της Ρουθ Γουλφ προτού αυτοκτονήσει. «Είμαι γιατρός»: Αυτή είναι η φράση που επαναλαμβάνει, ξανά και ξανά, κατά τη διάρκεια του έργου, κάθε φορά που καλείται να υπερασπιστεί τον εαυτό της ενώπιον των κατηγόρων της. «Είμαι γιατρός»: Αυτή είναι η αποστολή της, η χαρά και η αγωνία της, η κοσμοθεωρία της. Τέλος, είναι γιατρός: κι αυτό σημαίνει ότι ουδόλως την απασχολεί το χρώμα του δέρματος, οι πολιτικές πεποιθήσεις, οι σεξουαλικές προτιμήσεις, η κοινωνική καταγωγή ή η οικονομική επιφάνεια του/της ασθενούς της.

Ακριβώς γι’ αυτό, ακριβώς επειδή η Ρουθ Γουλφ σκέφτεται και ενεργεί ως γιατρός, θα εμποδίσει την είσοδο του ιερέα Ράις στο δωμάτιο της Έμιλι Ρόναν, της δεκατετράχρονης που πεθαίνει από σήψη λόγω των επιπλοκών μιας αυτοσχέδιας άμβλωσης. Όσον αφορά τη Ρουθ, κανένας δεν έχει δικαίωμα –ας είναι κι ο Θεός ο ίδιος– να ταράξει τα ύστατα λεπτά γαλήνης που απομένουν στην ανυποψίαστη κοπέλα. Η αιφνίδια εμφάνιση του ιερέα ενώπιόν της θα πρόδιδε την κρισιμότητα της κατάστασης και θα οδηγούσε την άτυχη σε άγριο θάνατο. Ο εκπρόσωπος του Θεού, όμως, έχει διαφορετική άποψη: αν δεν προσφέρει στην Έμιλι την τελευταία μετάληψη, αν δεν ανακουφιστεί η αμαρτωλή ψυχή της, τότε είναι που η νεαρή πραγματικά θα υποφέρει – τα πύρινα δεινά της κολάσεως.  

Το έργο, ενώ ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις, στην πορεία υποκύπτει σε φλυαρία και παραδίδεται σε δραματουργικό «ξεχείλωμα».

Η Ρουθ υπερισχύει, ο ιερέας εκδιώκεται, οι παριστάμενοι γιατροί διχάζονται: έπραξε σωστά η διευθύντριά τους ή μήπως ξεπέρασε τα όρια; Το περιστατικό μαθεύεται, το σκάνδαλο δεν αργεί να ξεσπάσει. Η κοινή γνώμη παίρνει φωτιά. Οι χριστιανικές οργανώσεις την κατηγορούν για ασέβεια απέναντι στο ιερό δικαίωμα της μετάληψης. Οι εβραϊκές οργανώσεις τη στηρίζουν, επιμένοντας ότι η Ρουθ στοχοποιείται ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο, επειδή είναι μια Εβραία γυναίκα σε επιφανή θέση. Το ζήτημα παίρνει ολοένα ευρύτερες διαστάσεις: μήπως η πράξη της Ρουθ υποκρύπτει και ρατσιστικά κίνητρα; Θα φερόταν με τον ίδιο βίαιο τρόπο στον ιερέα Ράις αν ο τελευταίος δεν ήταν μαύρος; Μήπως η Ρουθ έχει ασυνείδητες προκαταλήψεις λόγω της υψηλής μορφωτικής και κοινωνικής θέσης της; Με ποιο κριτήριο επιλέγει τους γιατρούς που εργάζονται στο ίδρυμα; Μήπως δείχνει προτίμηση στους Εβραίους; Γιατί προσλαμβάνει τόσο πολλές γυναίκες; Ποια η θέση της στο ακανθώδες ζήτημα της άμβλωσης; Είναι pro-choice ή pro-life; Και ποιον ρόλο έπαιξε ως προς αυτό το γεγονός το ότι και η ίδια είχε κάνει έκτρωση στην εφηβεία της;

Τhe Doctor του Robert Icke, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου Facebook Twitter
Αρκούντως αμφιλεγόμενος ο Νίκος Χατζόπουλος στον ρόλο του ιερέα. Φωτ.: Έφη Γούση

Ο ξέφρενος, επιθετικός χορός που στήνεται γύρω της οδηγεί τη Ρουθ σε αυξανόμενη απόγνωση. Μόνη εναντίον όλων, θα πέσει θύμα της cancel culture, θα συκοφαντηθεί, θα παραιτηθεί, θα χάσει όλα όσα πάλεψε μια ζωή για να αποκτήσει. Ο συγγραφέας στέκεται κριτικά απέναντι στις πολιτικές της ταυτότητας, θέτοντας ζωτικά ερωτήματα. Είναι, τελικά, αναγκαίες οι ταυτότητες; Δημιουργούν και ισχυροποιούν ομάδες, προστατεύουν μειονότητες, ευνοούν τη διεκδίκηση δικαιωμάτων εκ μέρους των μη προνομιούχων και των περιθωριοποιημένων ή, αντιθέτως, συνθέτουν τεχνητές, δήθεν καθολικής ισχύος οντότητες, εμμένουν στην περιορισμένη οπτική τους, βάζουν «ετικέτες», ακυρώνουν την πολυπλοκότητα και τη ρευστότητα της υπάρξης, το διαρκές «γίγνεσθαι», προτάσσοντας ένα παγιοποιημένο, οριστικό και αμετάλλακτο «είναι»;

«Δεν αντέχω άλλο αυτή την ατελείωτη κατάτμηση των ανθρώπων σε φυλές και μικρότερες φυλές μικρότερων φυλών... Κόβετε την ανθρωπότητα στη μέση τόσες φορές, που στο τέλος θα πάψει να υπάρχει», διαμαρτύρεται αγανακτισμένη η Ρουθ ενώπιον του τηλεοπτικού πάνελ ακτιβιστών και πανεπιστημιακών που την ανακρίνει αναζητώντας τα βαθύτερα κίνητρά της. Εκείνη επιμένει: «Είμαι γιατρός, δεν ανήκω σε ομάδες». Παρόλο που το κείμενο τείνει σαφώς προς το μέρος της, αναδεικνύοντας το υψηλό τίμημα το οποίο πληρώνει για την ακεραιότητά της (ακόμη και ο ιερέας, στο τέλος, το αναγνωρίζει αυτό), ο Icke αποθαρρύνει την αγιοποίηση της Ρουθ. Αρνείται να την παρουσιάσει ως αθώο θύμα των όρνεων της πολιτικής ορθότητας ή ως μάρτυρα της επιστήμης που ηττάται από τους φανατικούς της θρησκείας. Αφήνει, δηλαδή, ανοιχτό το ενδεχόμενο αποδόμησης της ηρωίδας, φυτεύοντας τον σπόρο της αμφιβολίας στο μυαλό του θεατή: είναι πράγματι η οπτική της Ρουθ τόσο συμπεριληπτική όσο ισχυρίζεται η ίδια ή μήπως χρωματίζεται ασυνείδητα από τα προνόμια της φυλής και της τάξης της; Διαθέτει όντως μια τόσο διευρυμένη συνείδηση ή είναι χάρη στην –υψηλή και οχυρωμένη– θέση εξουσίας της που θέτει εαυτόν υπεράνω πάσης φύσεως διαχωρισμών;

Τhe Doctor του Robert Icke, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου Facebook Twitter
Στην παράσταση του Αμφι-θεάτρου, όμως, παίζουν όλοι/-ες τόσο εριστικά, καθίστανται τόσο αντιπαθείς, ώστε δεν μπορούμε να μπούμε σε δίλημμα: είναι προαποφασισμένη η αρνητική «όψη» των αντιπάλων της Ρουθ, είναι όλες/-οι τέρατα. Φωτ.: Έφη Γούση

Ετούτη η ευαίσθητη ισορροπία αποδεικνύεται κρίσιμη όσον αφορά την επιτυχή έκβαση της (όποιας) σκηνικής παρουσίασης του έργου. Χρειάζεται ένας επιδέξιος χειρισμός των φωνών, έτσι ώστε να διατηρηθεί ζωντανή και γόνιμη η αντιπαράθεση, να βιώσει πράγματι το κοινό έναν εσωτερικό διχασμό. Στην παράσταση του Αμφι-θεάτρου, όμως, παίζουν όλοι/-ες τόσο εριστικά, καθίστανται τόσο αντιπαθείς, ώστε δεν μπορούμε να μπούμε σε δίλημμα: είναι προαποφασισμένη η αρνητική «όψη» των αντιπάλων της Ρουθ, είναι όλες/-οι τέρατα. Επιθυμούν να την ισοπεδώσουν και το επιτυγχάνουν δίχως ενδοιασμούς. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, εξουδετερώνεται το σημαντικότερο ζητούμενο ενός έργου, το οποίο δεν έχει να προσφέρει πολλά άλλα, αν όχι αυτή την κινητοποίηση της κριτικής μας ικανότητας.

Προφανώς, η σκηνοθετική οδηγία της ψυχρότητας και της αποστασιοποίησης υπήρξε καθοριστική όσον αφορά το συνολικό αποτέλεσμα. Γίνεται εξαρχής φανερό ότι όλα εδώ εκτυλίσσονται μέσα από μια κλινική ματιά, σε ένα αποστειρωμένο περιβάλλον (αυτό που στοιχειοθετεί σκηνογραφικά η Εύα Μανιδάκη) και διαμέσου ενός «παγωμένου» ερμηνευτικού στυλ που υιοθετείται αρχικά ακόμη και από την πρωταγωνίστρια. Θα έλεγε κανείς ότι η κατεύθυνση και η αισθητική αυτή όχι μόνο συνάδει με το βλέμμα της κεντρικής ηρωίδας και με τον κόσμο όπου εκείνη κατοικεί αλλά, ταυτόχρονα, ξορκίζει τον συναισθηματισμό, τοποθετώντας εύστοχα τον θεατή στη θέση του κοινωνικού επιστήμονα που καλείται να εξετάσει ανεπηρέαστος τις συμπεριφορές των ηρώων στο προσωπικό του μικροσκόπιο. 

Κι ενώ ακούγεται έξοχο ως πρόθεση, στην πράξη, έτσι όπως υλοποιείται σκηνικά, η αποστασιοποίηση καταντά απωθητική στρυφνότητα που αποδεκατίζει τη δυνατότητα αναστοχασμού. Ο θεατής, δηλαδή, νιώθει ότι παρακολουθεί μια ανθρωποφαγική διαδικασία –και όχι μια πολύπλοκη διαμάχη–, όπου οι «κακοί» υπέρμαχοι των ταυτοτήτων και οι αδίστακτοι συνάδελφοι της Ρουθ, όλοι πραγματικοί «killers», την κατασπαράσσουν σε δημόσια θέα, οδηγώντας την στην αυτοκτονία. 

Τhe Doctor του Robert Icke, σε σκηνοθεσία Κατερίνας Ευαγγελάτου Facebook Twitter
Φωτ.: Βάσια Αναγνωστοπούλου

Αυτό είναι το ένα μεγάλο πρόβλημα. Το άλλο αφορά το ίδιο το έργο, το οποίο, ενώ ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις, στην πορεία υποκύπτει σε φλυαρία και παραδίδεται σε δραματουργικό «ξεχείλωμα»: γιατί χρειάζεται να παρακολουθήσουμε τόσο αναλυτικά όλες τις ενδονοσοκομειακές διαβουλεύσεις, τις διαδικασίες και τις ψηφοφορίες, τις ατελείωτες συζητήσεις για το πρωτόκολλο; Ακόμη και η παρέμβαση της αριβίστριας υπουργού Υγείας θα μπορούσε να περιοριστεί, είναι όλα όσα λέει τόσο αφόρητα προβλέψιμα ώστε μας εξαντλεί.   

Η ακατάσχετη παράθεση κοινωνικών ζητημάτων δοκιμάζει επίσης τις αντοχές του θεατή: μα πόσα κολοσσιαία θέματα να διαχειριστεί κανείς σε ένα βράδυ; Αν στο πρώτο μέρος έχουμε αντισημιτισμό, σεξισμό, ρατσισμό, αμβλώσεις, παιδική κακοποίηση και εκκλησιαστική διαφθορά, τότε στο δεύτερο πρέπει να προσθέσουμε απαραιτήτως τρανσφοβία, νόσο Αλτσχάιμερ, ευθανασία και αυτοκτονία μέσω exit hood (πλαστικής σακούλας στο κεφάλι). Ένας βομβαρδισμός από hashtags, τα οποία, ακριβώς επειδή εκτοξεύονται προς το μέρος μας με τέτοια επιπολαιότητα, ενεργοποιούν τη διαβόητη ασπίδα απάθειας με την οποία έχουμε πλέον μάθει να «περιδιαβαίνουμε» καθημερινά τις δυσάρεστες ειδήσεις στο κινητό μας.

Επιδιώκοντας να σμιλέψει υποκριτικά την περιπέτεια (με την αριστοτελική έννοια) της Ρουθ, η Στεφανία Γουλιώτη κατασκευάζει μια μάσκα ειρωνείας επενδυμένη με εσάνς υπερβολικής αυτοπεποίθησης στα όρια της αλαζονείας, μεταδίδοντας έτσι την αίσθηση ενός ανθρώπου που δεν αμφισβητεί εύκολα τον εαυτό του. Σταδιακά, όσο καταρρέει το σύμπαν της και οι βεβαιότητές της κλονίζονται, η μάσκα αυτή αρχίζει να ραγίζει και να σπάει σε χίλια κομμάτια. Η εν λόγω πορεία, όμως, αποδίδεται από την ηθοποιό εξωτερικά: ουδόλως νιώθουμε να συμμετέχουμε στη διαδικασία – το σπάσιμο της μάσκας φαντάζει τόσο τεχνητό, ώστε μας αφήνει απογοητευτικά ασυγκίνητους.

Αρκούντως αμφιλεγόμενος ο Νίκος Χατζόπουλος στον ρόλο του ιερέα, ενώ η Μαριάννα Δημητρίου και η Αμαλία Νίνου σκιαγραφούν δύο ιδιαιτέρως συμπαθείς χαρακτήρες.

Τέλος, στα ελάχιστα θετικά στοιχεία της παράστασης, το παιχνίδι με το φύλο και το χρώμα των ηθοποιών (καθ’ υπόδειξη του συγγραφέα) αιφνιδιάζει καίρια τον θεατή, κάνοντάς τον να απολέσει, έστω προσωρινά, τα εδραιωμένα κριτήρια αναγνώρισης των άλλων.   

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση εδώ

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFΟ δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κατερίνα Ευαγγελάτου: Ο ιερός χώρος της Επιδαύρου έχει γίνει πιο ανοιχτός σε περισσότερους πειραματισμούς

Πολιτισμός / Κατερίνα Ευαγγελάτου στον Guardian: Ο ιερός χώρος της Επιδαύρου έχει γίνει πιο ανοιχτός σε πειραματισμούς

Οι δηλώσεις της Καλλιτεχνικής διευθύντριας του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου στο αφιέρωμα του Guardian - «Συναρπάζει το κοινό και ωθεί ορμητικά το θέατρο προς τον 21ο αιώνα»
LIFO NEWSROOM
85’ με την Εύα Μανιδάκη

Design / Eύα Μανιδάκη: «Η Επίδαυρος είναι ένα θέατρο που μπορεί εύκολα να καταπιεί τα πάντα»

Λίγο πριν αναχωρήσει για την Επίδαυρο, όπου την περιμένει το σκηνικό που έχει φτιάξει για τον Ιππόλυτο του Ευριπίδη, η αρχιτέκτονας και σκηνογράφος μιλά στην LiFO για την αγάπη της για το θέατρο και την αρχιτεκτονική.
M. HULOT
5 Μήδειες

Portraits 2024 / 5 έξοχες Μήδειες στην Επίδαυρο

Σε μια από τις πιο πολυσυζητημένες παραστάσεις του φετινού Φεστιβάλ Επιδαύρου, την κατά Κάστορφ «Μήδεια», η Μαρία Ναυπλιώτου, η Στεφανία Γουλιώτη, η Ευδοκία Ρουμελιώτη, η Αγγελική Παπούλια και η Σοφία Κόκκαλη προσέγγισαν το πολύπτυχο πρόσωπο της ηρωίδας με ένστικτο, δύναμη, συναίσθημα και πρωτόγνωρη πίστη, εγγράφοντας αλησμόνητες ερμηνείες σε μια ανεπανάληπτη νεωτερική και ποιητική προσέγγιση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δύο μέρες με καύσωνα στα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του «Maestro»

Αποκλειστικό / Δύο μέρες με καύσωνα στα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν του «Maestro»

Πολύμηνα γυρίσματα σε Αθήνα και Παξούς και καταιγιστικές εξελίξεις έρχονται στον ακόμα πιο σκοτεινό και φιλόδοξο δεύτερο κύκλο της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, που φέρνει τους ήρωες αντιμέτωπους με τις συνέπειες των πράξεών τους.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
ΧΟΥΒΑΡΔΑΣ

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Χωρίς την τέχνη, δεν υπάρχει η ζωή»

Η νέα δημιουργία του σπουδαίου σκηνοθέτη, «Μυστήριο 76: Don’t Look Back» φέρει τη σκηνοθετική αλλά και τη συγγραφική του υπογραφή, και μετατρέπει τις αποθήκες του Παλαιού Ελαιουργείου της Ελευσίνας στο ξενοδοχείο-φάντασμα Hotel Spectre.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ