Η θεατρική σεζόν κορυφώνεται: 19 πρεμιέρες για τον Δεκέμβριο

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Στο Dreams of Time, η Δάφνη Αντωνιάδου εξερευνά οπτικά και ηχητικά τη δημιουργική διαδικασία του σύμπαντος, μέσα από το κοσμικό και το ανθρώπινο γίγνεσθαι.
0

Dreams of Time

Στο «Dreams of Time» η Δάφνη Αντωνιάδου σκηνοθετεί και χορογραφεί τις Ξένια Σταθούλη και Σοφία Μαρτίου, εξερευνώντας οπτικά και ηχητικά τη δημιουργική διαδικασία του σύμπαντος μέσα από το κοσμικό και το ανθρώπινο γίγνεσθαι και τα άκρα της ανθρώπινης κατάστασης αλλά και μέσα από το πρίσμα της ιδιοσυγκρασίας, της ευαισθησίας και της υπέρμετρης δύναμης που διέπουν τη γυναικεία φύση, δημιουργώντας κάπου ανάμεσα στη σεξουαλικότητα και τον τρόμο μια σειρά από αισθητηριακές εμπειρίες.
Στις 6, 13, 20 και 27 Δεκεμβρίου στο θέατρο Θησείον

Βυσσινόκηπος

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Βυσσινόκηπος: Μια μικρή ωδή στην απώλεια και στην αντίσταση μας. Φωτ.: Χρήστος Συμεωνίδης

Η Δέσποινα Ντορίνα Ρεμεδιάκη σκηνοθετεί 7 πρόσωπα του αριστοτεχνικού έργου του Τσέχοφ που μέσα από ένα κβαντικό άλμα γυρίζουν πίσω τον χρόνο για να το σώσουν το σπίτι τους; 

Μια μικρή ωδή στην απώλεια και στην αντίστασή μας σε αυτήν. Μια ειλικρινής απορία για το πώς κανείς ισορροπεί επάνω στα γκρεμίδια. Οι Δέσποινα Κούρτη, Ιφιγένεια Βαρελά, Κωνσταντίνος Γιουρνάς, Τίτος Γρηγορόπουλος, Μαρία Δαμασιώτη, Γιώργος Δικαίος και Νάντια Κατσούρα σε μια ιστορία επιστροφής στο σπίτι των παιδικών χρόνων, στο σπίτι της μνήμης.
Από 11 Δεκεμβρίου στο θέατρο Θησείον

Κακούργα Πεθερά

Το νέο έργο της Νεφέλης Μαϊστράλη που σκηνοθετεί ο Θανάσης Ζερίτης εμπνέεται από ένα διάσημο έγκλημα που συντάραξε την Ελλάδα στις αρχές του 20ού αιώνα, το έγκλημα της Χαροκόπου ή έγκλημα του αιώνα, όπως το χαρακτήρισαν οι δημοσιογράφοι της εποχής. Οι Ελένη Ουζουνίδου, Εριέττα Μανούρη, Νεφέλη Μαϊστράλη, Γιώργος Παπανδρέου και Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης επιχειρούν να φωτίσουν την οριακή ψυχολογία των ανθρώπων που καταφεύγουν στη βία, έχοντας υπάρξει προηγουμένως οι ίδιοι θύματά της. 
Από 4 Δεκεμβρίου στο θέατρο Πόρτα 

Love and Money

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Τα δραματικά πρόσωπα που υποδύονται οι Κατερίνα Μαούτσου, Άρης Μπαλής, Νάνσυ Μπούκλη, Γιώργος Σύρμας και Σοφία Μαραθάκη αλληλοσπαράσσονται μέχρι τελικής πτώσεως.

Η Σοφία Μαραθάκη επιστρέφει στο Θέατρο Τέχνης με το επίκαιρο έργο του Ντένις Κέλι για τις ανθρώπινες σχέσεις που διαλύονται από το χρήμα, τον καταναλωτισμό και τα χρέη μέσα σε μια κοινωνία με κανιβαλιστικές διαθέσεις, όπου το άτομο συνθλίβεται από τα στερεότυπα της τηλεόρασης και του διαδικτύου. Τα δραματικά πρόσωπα που υποδύονται οι Κατερίνα Μαούτσου, Άρης Μπαλής, Νάνσυ Μπούκλη, Γιώργος Σύρμας και η Σοφία Μαραθάκη αλληλοσπαράσσονται μέχρι τελικής πτώσεως, φορώντας επώνυμα ρούχα, καταναλώνοντας πακέτα έτοιμων φαγητών, αλκοόλ και ηρεμιστικά, οδηγώντας πολυτελή αυτοκίνητα και χρησιμοποιώντας πιστωτικές κάρτες.
Από τις 4 Δεκεμβρίου στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης

Βάιζα

Η Χριστίνα Ματθαίου σκηνοθετεί το πρωτότυπο έργο «Βάιζα». Αντλώντας στοιχεία από τα έργα του Παντελή Μπουκάλα «Μηλιά μου αμίλητη» και «Ο Χριστός στα χιόνια» και έμπνευση από τον μύθο της La Loba, συνθέτει μια παράσταση που μιλάει για τη δύναμη της θηλυκότητας, τη δύναμη να σπας, να εκτίθεσαι, να είσαι ατελής, να διαφέρεις, να αυτοκαθορίζεσαι, να νιώθεις, να εκφράζεσαι, να ζεις.
Από 4 Δεκεμβρίου στο ΠΛΥΦΑ

Ο Τίποτας

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Ο Θάνος Τοκάκης συνεχίζει την καλλιτεχνική έρευνα πάνω στην αναζήτηση της ταυτότητας και την έννοια της ευτυχίας.

«Θα έρθει μια μέρα που θα σας απομένουν τριάντα δευτερόλεπτα ζωής. Ε, θέλω να με σκεφτείτε τότε». Ο Θάνος Τοκάκης συνεχίζει την καλλιτεχνική έρευνα πάνω στην αναζήτηση της ταυτότητας και στην έννοια της ευτυχίας. Μετά τη μικρού μήκους ταινία «Tokakis ή What’s my name» σκηνοθετεί και ερμηνεύει έναν σχεδόν μπεκετικό ήρωα που από σκηνής μιλάει για τον πόνο, τα ραγίσματα και τα τραύματα που κουβαλά.
Από 8 Δεκεμβρίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

«Πλάσματα του Θεού: Υπόθεση Παπέν»

Ο Πέτρος Νάκος σκηνοθετεί μια πρωτότυπη σκηνική σύνθεση βασισμένη στην αληθινή ιστορία των αδελφών Παπέν που διέπραξαν ένα από τα πιο στυγερά και αινιγματικά εγκλήματα του 20ού αιώνα, με τις Μίνα Χειμώνα, Αγγελική Κοντού, Άντα Κουγιά, Αιλιάνα Μαρκάκη. Μια παράσταση για τον αποκλεισμό, την αδικία, την εκδίκηση και την αγάπη, που παντρεύει το φιλμ νουάρ με τα σύγχρονα crime series.
Από 7 Δεκεμβρίου στο Altera Pars

Bella Figura

Το έργο της Γιασμίνα Ρεζά παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη. Ένα πολύπλοκο, αστείο και σκληρό παιχνίδι εξουσίας με όλους και για όλα, από το οποίο δεν πρόκειται να βγει κανένας αλώβητος, με τους πρωταγωνιστές Υβόννη Μαλτέζου, Φαίη Ξυλά, Παναγιώτη Μπουγιούρη, Ραφίκα Σαουίς και Χρήστο Κοντογεώργη να συναντιούνται σε ένα εξοχικό εστιατόριο.
Από 7 Δεκεμβρίου στο θέατρο Σταθμός

The Doctor

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Ένα ιδιοφυές νοητικό πείραμα για τα αδιέξοδα της πολιτικής ταυτοτήτων.

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου σκηνοθετεί ένα ιδιοφυές νοητικό πείραμα για τα αδιέξοδα της πολιτικής ταυτοτήτων (identity politics), που προκαλεί τα όρια της αντίληψης ακόμα και των ίδιων των θεατών. Στον ρόλο της καθηγήτριας Ρουθ Γουλφ η Στεφανία Γουλιώτη και του ιερέα ο Νίκος Χατζόπουλος. Τον εξαιρετικό θίασο συμπληρώνουν οι Αμαλία Νίνου, Κίττυ Παϊταζόγλου, Μαριάννα Δημητρίου, Ζωή Ρηγοπούλου, Aurora Marion, Λευτέρης Πολυχρόνης, Νίκη Σερέτη, Σταύρος Καλλιγάς και Αλίκη Ανδρειωμένου.
Από τις 8 Δεκεμβρίου στο ΑΜΦΙ-ΘΕΑΤΡΟ

Φακντ-απ

Το έργο του Τάσου Ιορδανίδη σκηνοθετεί η Θάλεια Ματίκα  με την Αφροδίτη Λιάντου και τον Διονύση Παπανδρέου στους ρόλους δυο νέων  της γενιάς Ζ που προσπαθούν να ακουστούν σε έναν κόσμο που δεν τους ακούει. Στην προσπάθειά τους αυτή θα φτιάξουν μια δική τους πραγματικότητα, σε έναν κόσμο που τρέχει γρήγορα, που κρίνει εύκολα, που βάζει ταμπέλες με ελαφριά καρδιά και ζει μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Από 9 Δεκεμβρίου στο θέατρο Άλφα - Ληναίος - Φωτίου

Η playlist μιας faultless μητρότητας

Σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου και Έλενας Τυρέα, ένα έργο της Ευαγγελίας Γατσωτή όπου 4 ήρωες συνδέονται με σχέσεις εξάρτησης σε μια ιστορία όπου όλα είναι πιθανά και όλα ανατρέπονται, αποδεικνύοντας ότι η μητρικότητα δεν απορρέει πάντα από τη μητρότητα. Ηρωίδα είναι η Μπούλετ, διάσημη DJ της underground σκηνής των '80s, που ήταν ανέκαθεν απορροφημένη από την καριέρα της.
Από 9 Δεκεμβρίου στο Vault

Το νούμερο 31328

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Αριάδνη Καβαλιέρου, Ρηνιώ Κυριαζή, Μιχάλης Πανάδης και Σωτήρης Τσακομίδης μας μεταφέρουν σε μια ιστορία που αξίζει να ξαναειπωθεί.

Σε διασκευή και σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου ένα από τα εμβληματικότερα έργα της νεοελληνικής λογοτεχνίας που αποτυπώνει την πραγματική εμπειρία του συγγραφέα στα τάγματα εργασίας μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή. Οι Αριάδνη Καβαλιέρου, Ρηνιώ Κυριαζή, Μιχάλης Πανάδης και Σωτήρης Τσακομίδης μας μεταφέρουν μια ιστορία που αξίζει να ξαναειπωθεί, να ζωντανέψει, να αγγίξει, να ταράξει και να συγκινήσει, να μην ξεχαστεί.
Από 11 Δεκεμβρίου στο Θέατρο του Νέου Κόσμου

Μedea loading

Ως μια σύγχρονη θηλυκή ύπαρξη, η Μήδεια μας καλεί σε μια τελετή τσαγιού για να μας αφηγηθεί τη δική της ιστορία θρήνου και χειραφέτησης. Αν η Μήδεια ήταν τόπος, τι τόπος θα ήταν; Τι κουβαλάει μαζί του ο Ιάσονας; Τα παιδιά της Μήδειας τι πίνουν; Πού κατοικεί μέσα μας η Μήδεια; Ο έρωτας περνάει; Πώς ξορκίζεται το παρελθόν; Και τέλος πάντων, τι παπούτσια ταιριάζουν σε μια ανάβαση στον ήλιο; Μια παράσταση σε σύλληψη και ερμηνεία της Ρόζας Προδρόμου.
Από 13 Δεκεμβρίου στο ΠΛΥΦΑ

Όταν πέθανα

Ο Λάκης Λαζόπουλος γράφει και σκηνοθετεί την «κωμωδία της ζωής μας» με πρωταγωνιστή έναν νεκρό που ξαφνικά βρίσκεται όρθιος στο νεκροταφείο καθώς ένα από τα νεύρα του δεν έχει πεθάνει και συμπαρασύρει τα υπόλοιπα. Ανατινάζεται το σύμπαν του και έτσι στα τριήμερά του τούς περιμένει όλους να συζητήσουν μαζί του: συγγενείς και φίλους, αλλά και την πρώτη του γυναίκα που έχει εγκαταλείψει τα εγκόσμια και ζει σε μοναστήρι.
Από 22 Δεκεμβρίου στο θέατρο Βέμπο

Γλάρος

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθετεί τον χορό των ανθρώπων του Τσέχοφ. Φωτ.: Γκέλυ Καλαμπάκα

Ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθετεί τον χορό των ηρώων του Τσέχοφ γύρω από μια λίμνη, οι οποίοι προβληματίζονται πάνω στην τέχνη και το μέλλον, αναπολούν τους ματαιωμένους έρωτες και συνθέτουν μια κραυγή του ανθρώπου για ζωή λίγο πριν βουλιάξει. Οι Αινείας Τσαμάτης, Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Θεοδώρα Τζήμου, Μανώλης Μαυροματάκης, Φιντέλ Ταλαμπούκας, Μαρία Φιλίνη, Δρόσος Σκώτης, Γιώργος Ζυγούρης και Νατάσα Εξηνταβελώνη παλεύουν με το ανεκπλήρωτο της ανθρώπινης ύπαρξης που ψάχνει να βρει έναν τρόπο να ανήκει και να ακουμπήσει σε έναν προορισμό.
Από 15 Δεκεμβρίου στο θέατρο Προσκήνιο

Όλοι εμείς πουλιά

Σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, το έργο εξερευνά την έννοια της ταυτότητας ως στοιχείο αυτοπροσδιορισμού αλλά και ως κίνδυνο εγκλωβισμού μέσα στα δύσκαμπτα πλαίσια που μας έχουν επιβληθεί από την καταγωγή, τη θρησκεία, τις παραδόσεις, την οικογένεια και τον εαυτό μας. Μπάμπης Αλεφάντης, Γιώργος Ζιόβας, Άννα Μάσχα, Κλέαρχος Παπαγεωργίου, Δημήτρης Παπανικολάου, Μελίνα Πολυζώνη, Αλεξάνδρα Σακελλαροπούλου, Στεφανία Σαμαρά και Πηνελόπη Τσιλίκα στροβιλίζονται σε ένα δυσοίωνο σύμπαν.
Από 20 Δεκεμβρίου στο Εθνικό Θέατρο

Βασιλιάς Ληρ

Πρεμιέρες Δεκέμβριος Facebook Twitter
Σκηνή από την παράσταση ο Βασιλιάς Ληρ. Φωτ.: Karol Jarek

Ο Γιάννης Χουβαρδάς μας καλεί σε ένα σύμπαν στο οποίο η εξουσία σημαίνει τα πάντα και η αμφισβήτησή της οδηγεί στο τίποτα. Το έργο ακολουθεί το ταξίδι του Ληρ προς το σκοτάδι, την εσωτερική ερημιά και την τρέλα μετά την απόφασή του να αποσυρθεί από την ενεργό δράση και να μοιράσει την επικράτειά του στις τρεις κόρες του. Η τραγωδία που θα ξετυλιχθεί δεν θα αφήσει αλώβητο κανέναν από τους ήρωες. Τον φερώνυμο ρόλο ενσαρκώνει ο Λεωνίδας Κακούρης.
Από 16 Δεκεμβρίου στο Εθνικό Θέατρο

Anastasia the musical

Η Θέμις Μαρσέλλου σκηνοθετεί τους Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Demy, Θανάση Τσαλταμπάση και Ίαν Στρατή σε ένα μιούζικαλ για τη συγκινητική ιστορία της μεγάλης δούκισσας Αναστασίας Ρομανόφ που η εξαφάνισή της και ό,τι της συνέβη αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα αναπάντητα ερωτήματα της Ιστορίας, με τον συγγραφέα να αναζητά να ανακαλύψει ξανά το παρελθόν της, το οποίο πιστεύει ότι βρίσκεται στο Παρίσι.
Από 23 Δεκεμβρίου στο θέατρο Παλλάς

H πρόβα

Το έργο του Ζαν Ανούιγ τοποθετείται στη μεσοπολεμική Γαλλία, σε έναν πύργο κάπου στην εξοχή, όπου ένας Κόμης, αντιπροσωπευτικό απομεινάρι μιας κοινωνικής τάξης σε παρακμή, σκηνοθετεί, για να διασκεδάσει την πλήξη τόσο τη δική του όσο και των καλεσμένων του, ένα έργο του Μαριβώ. Ηθοποιοί-μαριονέτες, απόλυτα υποταγμένοι στα καπρίτσια του, είναι η γυναίκα του, ο εραστής της, η ερωμένη του, ο καλύτερος φίλος του και μια νεαρή γκουβερνάντα, προερχόμενη από τον χώρο των υπηρετών, την αριστερή πτέρυγα. Η γκουβερνάντα αυτή είναι το αγκάθι που τσιμπάει και ματώνει τους ήρωες, θυμίζοντάς τους πως κάποτε ήταν άνθρωποι με δικά τους αισθήματα και σκέψεις. Ένα αγκάθι που πρέπει να αφαιρεθεί βίαια, όπως βίαια εισέβαλε στη ζωή και το δέρμα τους…

Από 16 Δεκεμβρίου στο Θέατρο NOŪS - Creative Space

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς»: Μια γνήσια λαϊκή αφήγηση που ξεπερνά το όριο του αριστερού απομνημονεύματος

I Was There / «Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς»: Μια γνήσια λαϊκή αφήγηση που ξεπερνά το όριο του αριστερού απομνημονεύματος

Σε έναν κόσμο όπου η ακεραιότητα και η αφοσίωση εξαφανίζονται, η παράσταση μας θυμίζει ότι υπήρξε μια γενιά που έζησε χωρίς να αφήσει στιγμή τα ιδανικά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Θέατρο / Onassis Dance Days 2025: Ένας ύμνος στα αδάμαστα σώματα

Ένα νέο, αλλιώτικο σύμπαν για τον «χορό» ξεδιπλώνεται από τις 3 έως τις 6 Απριλίου στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, μέσα από τα πρωτοποριακά έργα τεσσάρων κορυφαίων Ελλήνων χορογράφων και του διεθνούς φήμης Damien Jalet.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ