Η έκρηξη του σύγχρονου χορού στην Πειραιώς 260

d construction Facebook Twitter
0

Από μοιρολόγια μέχρι χιπ-χοπ, χορευτές με ή χωρίς αναπηρία, στοιχεία από τα ρεμπέτικα, το τσίρκο και την τέχνη του θεάτρου, όλα περιλαμβάνονται στο πλούσιο λεξιλόγιο του σύγχρονου χορού και σε ένα πρόγραμμα που ξεκινά τον Ιούνιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Οκτώβριο και θα μας φέρνει σε επαφή με τους προβληματισμούς, τις τάσεις και τις συνδέσεις που επιδιώκουν οι σύγχρονοι χορογράφοι.

Ο φημισμένος Καντέρ Ατού υπήρξε ο πρώτος προερχόμενος από τη χιπ-χοπ σκηνή χορογράφος που ανέλαβε τη διεύθυνση του Εθνικού χορογραφικού κέντρου La Rochelle στη Γαλλία. Παρουσιάζει τη δουλειά του Οι ρίζες – Μετάδοση με επαγγελματίες Έλληνες/-ίδες street χορευτές και χορεύτριες, ζωντανεύοντας τη μακρά προσωπική του ιστορία με το χιπ-χοπ, δίνοντάς μας παράλληλα την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τη συναρπαστική αυτή σκηνή.

Η Μαρία Κολιοπούλου - Ομάδα Σύγχρονου Χορού Πρόσχημα παρουσιάζει το Clear Midnight. Εννέα χορεύτριες με προβλήματα όρασης και με ή χωρίς κινητική αναπηρία συνθέτουν ένα έργο στα όρια μιας χορευτικής επιδημίας, απαντώντας σε σύγχρονα ερωτήματα μέσα από το στοιχείο της έκπληξης αλλά και της αισιοδοξίας που προσφέρει η συνείδηση της στιγμής και η άμεση εμπειρία.

Clear Midnight Facebook Twitter
Clear Midnight. Φωτ.: Eλπίδα Τέμπου και Κώστας Λυμπεράκης

Με τον συνδυασμό στοιχείων της ρεμπέτικης μουσικής και ιστορίας και της κινησιολογίας και της τεχνικής του χιπ-χοπ επιδιώκεται η δημιουργία ενός χώρου στον οποίο τα πάντα συγχωνεύονται και συνθέτουν μια ενιαία γλώσσα επικοινωνίας: αυτός είναι ο κόσμος της Οικοδομής του Άντι Τζούμα, που ερμηνεύουν τέσσερις χορευτές και δύο μουσικοί.

Η δημοφιλής ομάδα «κι όμΩς κινείται», που συνδυάζει την ακροβασία με τον σύγχρονο χορό και το τσίρκο με την τέχνη του θεάτρου, παρουσιάζει το έργο 9.25, όπου τρεις μουσικοί και έξι χορευτές και χορεύτριες μοιράζονται επί σκηνής μια αποκαλυπτική, μεταμορφωτική διαδρομή σε μια αλληγορία για το πέρασμα του χρόνου.

Δύο διεθνώς βραβευμένοι χορογράφοι, η Δανάη Δημητριάδη και ο Διονύσιος Αλαμάνος, μεταφέρουν στη σκηνή τη συγκινησιακή φόρτιση του χορού στο χείλος του γκρεμού, με πρωτότυπη μουσική και χορογραφία εμπνευσμένη από παραδοσιακούς χορούς, ελληνικούς και ξένους, που εικονοποιούν τη φύση και τα πλάσματά της στην παράσταση Free at last: Rerooted.

Lamenta Facebook Twitter
Lamenta. Φωτ.: Heloise Faure

Στο Lamenta/Ημερολόγια οι δύο διάσημοι Βέλγοι χορογράφοι Κουν Αουγκουστέινεν και Ροζάλμπα Τόρες Γκερέρο, μετά από ενδελεχή έρευνα, μεταγράφουν παραδοσιακά μοιρολόγια της Ηπείρου στο πεδίο του σύγχρονου χορού με Έλληνες χορευτές, Έλληνες και ξένους μουσικούς. 

Μια τεράστια μεταλλική κατασκευή θα στηθεί στον προαύλιο χώρο της Πειραιώς 260. Εκεί οι Dyptik θα παρουσιάσουν την D-Construction / Aπο-δόμηση, χρησιμοποιώντας την κινητική γλώσσα του χιπ-χοπ και του breakdance για να εκφράσουν την επαναστατικότητα, την οργή και τον πόνο, τη φυγή και την ανάγκη για ελευθερία, που μετά την εμπειρία του εγκλεισμού, λόγω της πανδημίας, μας αγγίζει ακόμα περισσότερο.

Η γεννημένη στη Βρετανία κυπριακής καταγωγής χορογράφος Αλεξάνδρα Βάιερσταλ σμιλεύει τα γυναικεία σώματα ως τοπία αντανάκλασης, σύνδεσης και αντίστασης στην παράσταση Οι κόσμοι των αέναων μετατοπίσεων, δείχνοντας μεταμορφώσεις του γυναικείου σώματος σε ένα εκρηκτικό συναισθηματικό και υπαρξιακό χορευτικό τρίο.

 
Για πρώτη φορά το Φεστιβάλ Αθηνών παρουσιάζει στο πρόγραμμά του μια «μάχη» breakdance και χιπ-χοπ. Με τη συμμετοχή σπουδαίων χορευτών απ’ όλη την Ελλάδα και με καταξιωμένους κριτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι χορευτές διαγωνίζονται με πάθος κατά τη διάρκεια δύο ημερών.

All style battle Facebook Twitter
All style battle. Φωτ.: Πηνελόπη Γερασίμου

Η Σοφία Μαυραγάνη συνεχίζει την έρευνά στη μουσικότητα του σώματος και δημιουργεί το Mauθ πάνω σε μια παράδοξη συνθήκη εξίσωσης ήχου και κίνησης. Τρεις ερμηνεύτριες και ένα τραμπολίνο συντονίζονται σε μια χορογραφική σκυταλοδρομία με οδηγό το στόμα ως σώμα. 

687
Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Ανατρέχοντας σε αρχειακό υλικό που μελετά το κινητικό λεξιλόγιο και τους χορούς διαφορετικών πολιτισμών, η χορογράφος Ίρις Καραγιάν με τη δουλειά της A dance as a dance εστιάζει στον πυρήνα της κίνησης, στην εμπειρία ως κιναίσθηση και στη ζωντανή παρουσία ως συνθήκη σχέσης με τον κόσμο.  

Η καινούργια δημιουργία της ανερχόμενης χορογράφου Εύας Γεωργιτσοπούλου είναι αφιερωμένη στα παιδιά που γεννήθηκαν τη δεκαετία του ’90. Μια «γιορτινή σύγχυση», όπως την αποκαλεί η δημιουργός, το Groove εστιάζει στη γενιά εκείνων που έκλεισαν τα δεκαοκτώ σε μια χρεοκοπημένη Ελλάδα.

Η Μαριάννα Καβαλλιεράτου έρχεται με το Ancient Future Solo, μια παρουσίαση εκπαιδευτικού εργαστηρίου για εφήβους που διοργάνωσε το Φεστιβάλ στη διάρκεια της χειμερινής περιόδου, στο πλαίσιο δράσεων του Open Plan. 

Pasionaria Facebook Twitter
Pasionaria. Φωτ.: Alex Font

Pasionaria, Το Λουλούδι του πάθους είναι ο τίτλος της δουλειάς του Ισπανού χορογράφου Μάρκος Μοράου, με εικόνες που σε ακολουθούν για καιρό μετά την παράσταση. Η Pasionaria είναι ένας πλανήτης χωρίς πάθος, ένας νοητός, δυστοπικός κόσμος που μιμείται τον ανθρώπινο, με κατοίκους που κινούνται σαν ρομπότ ή στέκονται σαν αγάλματα και μοιάζει να έχουν ξεχάσει κάθε είδους συναισθήματα. 

Η διάσημη Ισραηλινή χορογράφος Σαρόν Εγιάλ, στο τρίτο έργο μιας τριλογίας με θέμα τον έρωτα, επαναφέρει στον χορό «τη χαρά της ζωής». Παλμός, χιούμορ, αισθησιασμός, εκρηκτικές στροφές και μπαλετικές φιγούρες, εκτελεσμένες με άψογη τεχνική, εναλλάσσονται με ελαφρές voguing ειρωνικές διαδρομές στην παράσταση. Ο τίτλος του έργου Chapter3 The brutal journey of the heart

Η χορογράφος Λενιώ Κακλέα, που ζει και εργάζεται στο Παρίσι, παρουσιάζει το Age of Crime με αφορμή την επέτειο για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821, καλώντας μας να παρατηρήσουμε τις επίσημες αφηγήσεις που διαμόρφωσαν την εθνική μνήμη. 

Chapter3 The brutal journey of the heart Facebook Twitter
Chapter3 The brutal journey of the heart. Φωτ.: Steffan Dotter for Dior

Ένα Δύο Τρία σημαίνει ένα έργο με κλόουν για μεγάλους και είναι η νέα δουλειά του Μάρτιν Ζίμερμαν. Υπό τους ήχους του πιανίστα Κολέν Βαλόν τρεις βιρτουόζοι ερμηνευτές ξεδιπλώνουν τις ικανότητές τους με φόντο ένα εντυπωσιακό, πολυμορφικό σκηνικό σε ένα ολικό έργο τέχνης-μικρογραφία της κοινωνίας μας.

Για τον χορογράφο Σερζ Αιμέ Κουλιμπαλί η πανανθρώπινη γλώσσα του χορού προσεγγίζει σύνθετα ζητήματα, κλονίζοντας τις βεβαιότητές μας. Παρουσιάζει το έργο του Wakatt / Η εποχή μας, εστιάζοντας στις προσπάθειες των ανθρώπων να δημιουργήσουν ένα βιώσιμο αύριο υπό τους ήχους της άφρο-τζαζ.

Wakatt Facebook Twitter
Wakatt. Φωτ.: Sophie Garcia

Πώληση εισιτηρίων: aefestival.gr - tickets.aefestival.gr - www.ticketservices.gr

Επίσης, στο 210 7234567, στα κεντρικά εκδοτήρια (Πανεπιστημίου 39) και στα καταστήματα Public.

Δείτε το πρόγραμμα:

IMA – Άντι Τζούμα

Οικοδομή

Πειραιώς 260 (Πλατεία)

04/06 έως 05/06/2021 στις 20:15

07/06 έως 08/06/2021 στις 20:15

10/06 έως 11/06/2021 στις 20:15

15/06 έως 16/06/2021 στις 20:15

24/06 έως 25/06/2021 στις 20:15

Κader Αttou

The Roots – Transmission / Οι ρίζες – Μετάδοση

Πειραιώς 260 (Δ)

04/06 έως 05/06/2021 στις 21:00

Μαρία Κολιοπούλου - Ομάδα Σύγχρονου Χορού Πρόσχημα

Clear Midnight

Πειραιώς 260 (Ε)

07/06/2021 στις 21:00

08/06/2021 στις 21:00

08/06/2021 στις 23:00

09/06/2021 στις 21:00

κι όμΩς κινείται

9.25

Πειραιώς 260 (Δ)

10/06 έως 11/06/2021 στις 21:00

Δανάη & Διονύσιος

Free At Last: Rerooted Πειραιώς 260 (E)

12/06 έως 13/06/2021 στις 21:00

Koen Augustijnen & Rosalba Torres Guerrero / Siamese Cie

Lamenta / Μοιρολόγια

Πειραιώς 260 (Δ)

15/06 έως 16/06/2021 στις 21:00

Dyptik

D-Construction / Aπο-δόμηση

Πειραιώς 260 (Πλατεία)

19/06 έως 20/06/2021 στις 20:15

Alexandra Waierstall

ANNNA³. The Worlds of Infinite Shifts

Οι κόσμοι των αέναων μετατοπίσεων

Πειραιώς 260 (Δ)

19/06 έως 20/06/2021 στις 21:00

Breakdance Battle

Πειραιώς 260 (Ε)

19/06/2021 στις 22:00

All Style Battle

Πειραιώς 260 (Ε)

20/06/2021 στις 22:00

Σοφία Μαυραγάνη

Mauθ

Πειραιώς 260 (Ε)

24/06 έως 25/06/2021 στις 21:00

Ίρις Καραγιάν

A dance as a dance

Πειραιώς 260 (Ε)

28/06 έως 30/06/2021 στις 21:00

Εύα Γεωργιτσοπούλου

Groove / Γκρουβ

Πειραιώς 260 (Ε)

05/07 έως 06/07/2021 στις 21:00

Λενιώ Κακλέα

Age of Crime

Πειραιώς 260 (Ε)

07/07 έως 08/07/2021 στις 21:00

Μαριάννα Καβαλλιεράτου

Ancient Future Solo

Παρουσίαση εκπαιδευτικού εργαστηρίου για εφήβους

Πειραιώς 260 (Ε)

09/09 έως 10/09/2021 στις 21:00

Martin Zimmermann

Eins Zwei Drei / Ένα Δύο Τρία

Πειραιώς 260 (Η)

09/09 έως 10/09/2021 στις 21:00

La Veronal – Marcos Morau

Pasionaria / Το λουλούδι του πάθους

Πειραιώς 260 (Η)

20/09 έως 21/09/2021 στις 21:00

Serge Aimé Coulibaly

Wakatt / Η εποχή μας

Πειραιώς 260 (Δ)

29/09 έως 30/09/2021 στις 21:00

L-E-V – Sharon Eyal – Gai Behar

Chapter 3: The Brutal Journey of the Heart

Κεφάλαιο 3: Το βάναυσο ταξίδι της καρδιάς

Πειραιώς 260 (Δ)

09/10 έως 10/10/2021 στις 21:00

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ