ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Φτιαγμένη από πράσινο μέταλλο

Φτιαγμένη από πράσινο μέταλλο Facebook Twitter
Isla Brown Corinthia
0


«ΑΠΟ ΤΟ 1982
το DNA μας είναι η δημιουργικότητα», δηλώνει ο CEO της εταιρείας Αργύρης Καρράς. Αυτό που εννοεί είναι ότι από τότε τους άρεσε να δοκιμάζονται στα δύσκολα, με γνώμονα πάντα την υψηλή αισθητική. Σήμερα, με ένα δίκτυο εξαγωγών που εξυπηρετεί τις πιο σημαντικές αγορές της Ευρώπης, της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής, της Αυστραλίας και της Αμερικής, διανέμουν προϊόντα αλουμινίου, πάντα με το brand της εταιρείας, πρεσβεύοντας την ελληνική ποιότητα σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η Aluminco έχει συνδυάσει το όνομά της με μεγάλα αρχιτεκτονικά έργα, όπως το μοναδικό ξενοδοχείο Isla Brown Corinthia, που κέρδισε το χρυσό βραβείο στα International Design Awards (IDA) 2022 (από τις πιο σημαντικές διακρίσεις παγκοσμίως στον χώρο της αρχιτεκτονικής – το βραβείο για το Interior Design, Product, Graphic and Fashion Design απονεμήθηκε στο αρχιτεκτονικό γραφείο Εlastic Architects), το νέο τέρμιναλ στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία» αλλά και οι μοναδικοί δίδυμοι πύργοι κατοικιών στην πρωτεύουσα του Κοσσυφοπέδιου, Πρίστινα. 

Με συνεχείς επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και δίνοντας μεγάλη έμφαση στην Έρευνα και Ανάπτυξη, η εταιρεία έχει εδραιώσει εκατοντάδες προϊόντα αλουμινίου, κάποια μοναδικά στο είδος τους, με πολλές καινοτομίες και ευρεσιτεχνίες. Αυτό σημαίνει αυτόματα πως δεν αρκεί να αφουγκράζεσαι τις τάσεις αλλά θα πρέπει να ανακαλύπτεις το καινούργιο, ώστε να ικανοποιείς την ανάγκη να κάνεις τη ζωή όλων ευκολότερη, προσφέροντας λύσεις που σέβονται το περιβάλλον. Έτσι, τα τελευταία πέντε-έξι χρόνια οι επενδύσεις τους είναι στραμμένες στο πώς τα υλικά τους θα είναι βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον, δηλαδή στο πώς το προϊόν τους θα αφήνει το χαμηλότερο αποτύπωμα διοξειδίου του άνθρακα ανά τόνο αλουμινίου, με στόχο, μέχρι το 2030, το αποτύπωμα CO2 στη διαδικασία παραγωγής να είναι σχεδόν μηδενικό. 

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

«Η Aluminco επενδύει σε λύσεις που εστιάζουν στην εξοικονόμηση ενέργειας και στην προστασία του περιβάλλοντος, και έχουν χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα, δρομολογώντας παράλληλα την έλευση του πράσινου αλουμινίου», τονίζει ο κ. Καρράς. Όπως η premium σειρά Skyline, η οποία ξεχωρίζει για το ιδιαιτέρως χαμηλό ενεργειακό της αποτύπωμα, αποτελώντας προπομπό του πράσινου αλουμινίου. Παράγεται με πρώτη ύλη πιστοποιημένο αλουμίνιο που έχει παραχθεί από 100% πράσινη ενέργεια και αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα της στρατηγικής για βιώσιμη ανάπτυξη με ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά στη διεθνή αγορά.

Αργύρης Καρράς Facebook Twitter
Ο CEO της Aluminco, Αργύρης Καρράς.

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Η βιώσιμη ανάπτυξη αποτελεί στρατηγική επιλογή για την Aluminco και κυρίαρχος άξονάς της είναι η ολοκληρωμένη και ορθολογική διαχείριση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των διεργασιών και προϊόντων της, με ευαισθησία και υπευθυνότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι η εταιρεία κωδικοποιεί την αναπτυξιακή της δυναμική στο μότο «Building a sustainable future». 

Σε αυτό το πλαίσιο, τo εργοστάσιό της στα Οινόφυτα εξελίσσεται στο πιο σύγχρονο του είδους στην Ευρώπη. Σε ό,τι αφορά τη μετάβαση στην παραγωγή πράσινου αλουμινίου περιορισμένων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, επένδυσε προσφάτως στην αυτοπαραγωγή ρεύματος (Net Metering) με ένα νέο φωτοβολταϊκό σύστημα συνολικής εγκατεστημένης ισχύος 2.2 MWp στη βιομηχανική στέγη των κεντρικών εγκαταστάσεων της Aluminco στα Οινόφυτα, στοχεύοντας στο χαμηλό ενεργειακό της αποτύπωμα. Αυτό ευθυγραμμίζεται και με τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ορίζει ένα μεγάλο μέρος κατανάλωσης ενέργειας να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, όπως τα φωτοβολταϊκά συστήματα. Έτσι, η ενέργεια που παράγει είναι αφενός φιλική προς το περιβάλλον, αφετέρου καταναλώνεται άμεσα από το εργοστάσιο, χωρίς να υπάρχουν απώλειες μεταφοράς δικτύου. Η εγκατάσταση των φωτοβολταϊκών καλύπτει περίπου το 40% της ημερήσιας ζήτησης τους καλοκαιρινούς μήνες. 

Φυσικά, δεν αρκεί να υιοθετείς φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους παραγωγής ή να παράγεις αντίστοιχης ποιότητας προϊόντα. Μέσα από αυτά πρέπει να εκπαιδεύεις συνεχώς τους καταναλωτές σε έναν νέο τρόπο ζωής. Αυτός ήταν και ο σκοπός όχι μόνο των συνεχών δενδροφυτεύσεων στην περιοχή, της ενθάρρυνσης και της υποστήριξης ενεργειών εθελοντισμού από εργαζομένους του ομίλου αλλά και της αντικατάστασης και δωρεάς κουφωμάτων σε κτίρια ιστορικής και πολιτιστικής κληρονομιάς και σε σχολεία. 

Παρόμοιος ήταν και ο στόχος της καμπάνιας «A planet to love», η οποία τελικά αποδεικνύει πως η βιωσιμότητα έχει παρεισφρήσει στο DNA της εταιρείας. «Η ανάπτυξη της ενεργειακής κουλτούρας και η εξοικονόμηση ενέργειας προσφέρουν βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά οφέλη», υποστηρίζει ο κ. Καρράς. «Μόνο η έρευνα και η συνεχής ανάπτυξη ανοίγουν τον δρόμο προς την πρωτοπορία, την καινοτομία και το μέλλον».

Architecture Design Map 5: The Green Issue

Η συλλεκτική έκδοση της LiFO σε συνεργασία με το Archisearch.gr και την Design Ambassador.

Design
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ADM 2023 - THE GREEN ISSUE

ADM5/23: THE GREEN ISSUE

Το δεύτερο «Green Issue» της σειράς ADM, της συνεργασίας της LiFO με το archisearch.gr και την Design Ambassador, καταπιάνεται ξανά με το σημαντικό ζήτημα της βιωσιμότητας, μας συστήνει κορυφαίους εκπροσώπους της αρχιτεκτονικής σκηνής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ανακαλύπτει νέα υλικά, εξερευνά πράσινους πύργους, νέα μουσεία και οικείους αστικούς πνεύμονες, προβληματίζεται γύρω από το ενεργειακό ζήτημα και παρουσιάζει τις καλές πρακτικές της ελληνικής παραδοσιακής αρχιτεκτονικής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οριοθετώντας τον δημιουργικό ουρανό της Aluminco

ADM 3/22: The Leisure Architecture Issue / Οριοθετώντας τον δημιουργικό ουρανό της Aluminco

Τα Skyline systems της Aluminco αποτελούν εγγύηση και θεμέλιο της «αρχιτεκτονικής της καλοπέρασης». Η ετικέτα «premium» κολλάει πάνω τους για να συνοψίσει την πράσινη αντίληψη, τη μοντέρνα αισθητική και την προηγμένη τεχνολογία που χρειάστηκε για να δημιουργηθούν. 
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
It’s a green family affair

ADM The Green Issue / Ο Αργύρης Καρράς, CEO της Aluminco, αποκαλύπτει πώς η εταιρεία εξελίσσεται με καινοτομία και δημιουργικότητα

O Αργύρης Καρράς, CEO της Aluminco, μαζί με τα αδέλφια του παρέλαβαν τα ηνία της εταιρείας από τον πατέρα τους και καταφέρνουν με επιτυχία να μας κάνουν να ξεχνάμε τι υπήρχε πριν, δημιουργώντας μια επιχείρηση-υπόδειγμα πράσινης οικονομίας.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM