Κορίννα Ντουλλάαρτ - Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος: Δύο ελεύθερα σώματα Facebook Twitter
«Στην Ελλάδα υπάρχει αυτό το τεράστιο θρησκευτικό υπόβαθρο που κρατά τη χώρα πολλά χρόνια πίσω σε ζητήματα που αφορούν τις γυναίκες ή τα queer άτομα». Φωτ.: Freddie F./LIFO

Κορίννα Ντουλλάαρτ - Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος: Δύο ελεύθερα σώματα

0

Το έκτο και το έβδομο επεισόδιο του «Milky Way» με τσάκισαν συναισθηματικά, σε σημείο που έπιανα τον εαυτό μου να κλαίει σε διάφορες σκηνές: η εξέλιξη της σχέσης του πατέρα της Μαρίας (Ανδρέας Κωνσταντίνου) με τη δασκάλα του (Σοφία Κόκκαλη), η κατά μέτωπο σύγκρουσή του με τη γυναίκα του (Γιούλικα Σκαφιδά) σε μια διαλογική σκηνή-υπόδειγμα σεναριακής ανάπτυξης, ο τρόπος που συνδέεται η γιαγιά (Θέμις Μπαζάκα) με τον νεκρό άντρα της (Αργύρης Μπακιρτζής), η ήσυχη στήριξη που βρίσκει ο Τζο από τον δικό του πατέρα (Ακύλλας Καραζήσης) – και βέβαια αυτές είναι μόνο οι περιφερειακές υποπλοκές. Αν πάμε στον πυρήνα, στην ιστορία της Μαρίας και της άμβλωσης που πρόκειται να κάνει, εκεί η συγκίνηση προκαλείται εκ των πραγμάτων και από τη δράση και από τον θαυμασμό για όλα όσα έχει καταφέρει ο Βασίλης Κεκάτος να χωρέσει στο τηλεοπτικό του ντεμπούτο.

Δυο μέρες πριν προβληθεί το μεγάλο φινάλε της σειράς που άλλαξε μια για πάντα το τηλεοπτικό τοπίο της ελληνικής μυθοπλασίας, συναντιέμαι με την Κορίννα Ντουλλάαρτ και τον Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο, τους νεαρούς φωτογενείς πρωταγωνιστές που υποδύονται τη Μαρία και τον Τζο – έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την πρώτη μας γνωριμία στο backstage ρεπορτάζ που είχαμε κάνει τον Φεβρουάριο του 2022. Τότε είχα μπροστά μου δυο αρκετά συνεσταλμένα παιδιά – ειδικά η Κορίννα, που μόλις είχε τελειώσει τη σχολή, δεν είχε καμία προηγούμενη εργασιακή εμπειρία.

Δυο χρόνια μετά, έχουν διανύσει πλέον όλο το ταξίδι των εξαιρετικά απαιτητικών και πολύμηνων γυρισμάτων, της προώθησης της σειράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, του μίσους και των φοβικών σχολίων που συγκέντρωσε προτού ακόμα κάνει πρεμιέρα της, αλλά κυρίως των διθυράμβων και της τρομερής αγάπης και αναγνώρισης που έλαβε, ιδίως από τις νεαρές ηλικίες και από τον καλλιτεχνικό κύκλο.

Oι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες της Μαρίας και του Τζο, έτσι όπως γράφτηκαν και σκηνοθετήθηκαν από τον Κεκάτο, και έτσι όπως αναπτύχθηκαν και ενσαρκώθηκαν από την Κορίννα και τον Κωνσταντίνο, ήταν μοναδικοί για την ελληνική τηλεόραση.

«Για μένα το “Milky” ήταν σαν σχολή σε speed run», μου λέει η Κορίννα. «Πήρα πάρα πολλά από τον Βασίλη σχετικά με το πώς προσεγγίζεις ένα τέτοιο παίξιμο. Επί έναν χρόνο ήμουν πιο πολύ ο ρόλος παρά ο εαυτός μου, επειδή είχα καθημερινά γυρίσματα μακριά από το σπίτι μου. Ήταν μια εμπειρία που δύσκολα πιστεύω ότι μπορεί να έχει κάποιος στην Ελλάδα σε αυτή την έκταση. Είναι εμπειρία ζωής να αναπνέεις μέσα από ένα άλλο πρόσωπο – είχα διαβάσει γι’ αυτήν τη δημιουργική διαδικασία μόνο σε συνεντεύξεις ηθοποιών στην Αμερική. Μου ήταν πολύ δύσκολο να αποχωριστώ τη Μαρία όταν τελείωσαν τα γυρίσματα. Ένιωσα πραγματικά σαν να είχε πεθάνει ένα κομμάτι μέσα μου. Όλα μου φαίνονται εύκολα μετά από αυτά που ζήσαμε».

Και ο Κωνσταντίνος συμφωνεί πως ήταν σαν να μπήκε σε μια δεύτερη σχολή. «Στη Δραματική κάνουμε θέατρο, έχουμε μόνο ένα μάθημα κινηματογράφου, οπότε έμαθα πολλά πράγματα για το σινεμά και το acting on camera. Εμένα αυτό με μετατόπισε πολύ ως ηθοποιό, με έψησε και με εξέλιξε, μου έδωσε εμπειρία σε πολύ διαφορετικές σκηνές, ερωτικές, κωμικές, δραματικές, δράσης, σε μια ποικιλία συναισθημάτων. Παράλληλα, κάποιοι άνθρωποι του χώρου με αντιλήφθηκαν, σαν να μου είπαν “I see you now”».

Κορίννα Ντουλλάαρτ - Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος: Δύο ελεύθερα σώματα Facebook Twitter
«Αυτό νομίζω πως δεν το αντέχει η κοινωνία μας, που είναι φοβική με την έκφραση της σεξουαλικότητας των θηλυκοτήτων. Οι θηλυκότητες δεν θέλουμε να είναι σεξουαλικές, θέλουμε να τις μειώνουμε, δεν θέλουμε να μιλάνε για το σεξ». Φωτ.: Freddie F./LIFO

Πέρα από την τεχνική υπεροχή και την πρωτόγνωρη αισθητική, σεναριακά το «Milky Way» άγγιξε θεματικές που ούτε που ονειρευόμασταν ότι θα μπορούσαν να βρουν θέση με αυτόν τον τρόπο στην ελληνική prime time τηλεόραση. Και το πραγματικά μεγάλο κατόρθωμα είναι ότι ενώ, αν σε πρώτη φάση διάβαζε κανείς τη σύνοψη, μπορεί να θεωρούσε ότι το σενάριο κινήθηκε με γνώμονα τα checkboxes της εποχής (βάζουμε τα πάντα στο μίξερ, χρειαζόμαστε εκπροσώπηση για όλα – αυτό που κάνουν πλέον σχεδόν όλες οι σειρές του Netflix για παράδειγμα), ο Βασίλης κατάφερε να εντάξει σε αυτό όσα τον απασχολούν με τόσο οργανικό και smooth τρόπο, που συνέχισε να μας εκπλήσσει σε κάθε σκηνή με αυτά που ήθελε να πει. Γυναικεία αυτοδιάθεση, θρησκοληψία, ο εγκλωβισμός της ζωής στην επαρχία και οι τάσεις φυγής, οι δεύτερες ευκαιρίες, η πατριαρχία και οι αγκυλώσεις της, οι έμφυλοι ρόλοι και τα στερεότυπα, η αστυνομική βία, η queer ταυτότητα και η αποδοχή της, όλα τα χώρεσε στο σενάριο, και όλα είχαν νόημα και απεύθυνση.

Όμως και οι πρωταγωνιστικοί χαρακτήρες της Μαρίας και του Τζο, έτσι όπως γράφτηκαν και σκηνοθετήθηκαν από τον Κεκάτο, και έτσι όπως αναπτύχθηκαν και ενσαρκώθηκαν από την Κορίννα και τον Κωνσταντίνο, ήταν επίσης μοναδικοί για την ελληνική τηλεόραση.

Η 17χρονη Μαρία είναι μια σύγχρονη Παναγία που παίρνει τη ζωή στα χέρια της επιλέγοντας την έκτρωση σε μια χρονική στιγμή που είναι απλώς τερατώδες το πόσο πίσω έχουμε γυρίσει παγκοσμίως στη συζήτηση γύρω από το εδώ και δεκαετίες αυτονόητο δικαίωμα στην άμβλωση. Μιλώντας πάντα για mainstream τηλεόραση, βλέπουμε σε τηλεοπτικές παραγωγές όπως το «And just like that…» του HBO να κάνουν λόγο για «other option», να μην τολμούν καν να μιλήσουν για την άμβλωση με το όνομά της – πόσο οξύμωρο ότι αυτό το προϊόν είναι η συνέχεια του «Sex and the City» που πριν από δύο και βάλε δεκαετίες μίλησε για όσα απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα με ευθύτητα, ειλικρίνεια και τρόπο που δεν είχε ξαναγνωρίσει η μικρή οθόνη.

«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συζητιούνται ξανά τέτοια θέματα σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, το αν μια γυναίκα έχει δικαίωμα να κάνει κάτι τέτοιο ή όχι, το αν χρειάζεται τη συγκατάθεση άλλου επειδή μπορεί να είναι ανήλικη. Το δίλημμα “υπέρ ή κατά των εκτρώσεων” είναι ισοδύναμο με το “υπέρ ή κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων”», εξηγεί η Κορίννα. «Στην Ελλάδα υπάρχει αυτό το τεράστιο θρησκευτικό υπόβαθρο που κρατά τη χώρα πολλά χρόνια πίσω σε ζητήματα που αφορούν τις γυναίκες ή τα queer άτομα. Ταμπού και στερεότυπα εμποδίζουν τους ανθρώπους να είναι αυτό που θέλουν να είναι. Η πατριαρχία πάει χέρι χέρι με τη θρησκεία και επηρεάζει όχι μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες. Είναι μια βαθιά μολυσμένη ρίζα που πρέπει να ξεριζωθεί».

Κορίννα Ντουλλάαρτ – Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος Facebook Twitter
Φωτογραφία από τη σειρά «Milky Way».

Και το «Milky Way» ξεμπροστιάζει όχι μία αλλά πολλές μορφές πατριαρχίας: από τον πατέρα της Μαρίας και τις προσδοκίες που έχει η οικογένειά του και ο ίδιος από τον εαυτό του ως την αναπάντεχα όμορφη αποδοχή του Τζο από τον πατέρα του (Ακύλλας Καραζήσης) και, βέβαια, την πατριαρχία στην GenZ μέσα από τον χαρακτήρα του Τάσου, του αγοριού της Μαρίας που υποδύεται ο επίσης καταπληκτικός Νικολάκης Ζεγκίνογλου.

Ο Τζο, από την άλλη, είναι ο πρώτος γνήσια και σύγχρονα queer χαρακτήρας της ελληνικής τηλεόρασης, που τα περισσότερα ελληνικά media δεν ήξεραν καν πώς να τον περιγράψουν: θηλυπρέπεια και αρρενωπότητα και όλο το ενδιάμεσο φάσμα, εκρηκτική σεξουαλικότητα, ρευστότητα στις επιλογές, sassiness, χιούμορ σύγχρονο που ξεφεύγει εντελώς από τα πατροπαράδοτα καλιαρντά, μια ομορφιά!

Ο αναμενόμενος οχετός δεν άργησε να ξεσπάσει στα ελληνικά social media, όταν πήρε χαμπάρι η ελληνική (θεσμική και μη) ακροδεξιά ένα teaser που είχε κυκλοφορήσει πριν από την πρεμιέρα. Το περίμεναν και ο Κεκάτος και όλοι οι συντελεστές της σειράς, αλλά σε ποιον βαθμό ήταν προετοιμασμένος ειδικά ο Κωνσταντίνος;

«Εγώ καραγούσταρα. Την αντίδραση την περίμενα φουλ. Ίσως χρειάζεται για να ανοίξει η συζήτηση. Όταν κάποιος πει ότι αυτό δεν επιτρέπεται, θα πει μετά ο άλλος “γιατί δεν επιτρέπεται;”. Γιατί σε ενοχλεί, σε προκαλεί, σε θίγει; Και, κυρίως, τι σχέση έχεις εσύ με αυτό που σε ενοχλεί και δεν το θέλεις; Δεν το θες στη ζωή σου; Δεν θες να το έχεις εσύ; Γιατί όμως κρίνεις και τους άλλους που θέλουν να το έχουν; Ή το “γιατί προβάλλετε τέτοια πρότυπα;”, πόσο φοβικό! Λες και η σεξουαλικότητα και η έκφρασή της μπορεί να γίνει μόδα και ένα παιδί να ακολουθήσει έναν προσανατολισμό χωρίς να τον νιώθει πραγματικά. Σαν να θεωρούμε ακόμα ότι η σεξουαλικότητα είναι επιλογή, κάτι που έρχεται και φεύγει, είναι ντροπή. Η πρωτιά δεν ήταν ο queer χαρακτήρας. Το queer είναι ευρεία έννοια που δεν αναφέρεται απαραίτητα στη σεξουαλικότητα. Μπορεί και μια γιαγιά να είναι queer. Η Θεοπούλα στο “Παρά Πέντε” είναι queer χαρακτήρας με έναν τρόπο. Η πρωτιά είναι ότι βλέπουμε έναν γκέι χαρακτήρα να είναι σεξουαλικός. Αυτό που ενόχλησε περισσότερο δεν είναι ότι ο Τζο είναι το γκέι αγόρι-φίλος της πρωταγωνίστριας, αστείος, sassy, το αλατοπίπερο, αλλά ότι βλέπουμε και τη δική του προσωπική ζωή, ότι κάνει σεξ, ερωτεύεται, φλερτάρει, έχει δικά του όνειρα, ότι είναι μια πολυεπίπεδη προσωπικότητα παρότι είναι 17 χρονών, δεν είναι απλώς ο αστείος τύπος που διασκεδάζει τους άλλους επειδή είναι γκέι. Αυτό νομίζω πως δεν το αντέχει η κοινωνία μας, που είναι φοβική με την έκφραση της σεξουαλικότητας των θηλυκοτήτων. Οι θηλυκότητες δεν θέλουμε να είναι σεξουαλικές, θέλουμε να τις μειώνουμε, δεν θέλουμε να μιλάνε για το σεξ. Οι γυναίκες πρέπει να είναι συμμαζεμένες και τα γκέι αγόρια δεν μπορούν να λένε ότι γουστάρουν το σεξ».

Κορίννα Ντουλλάαρτ – Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος Facebook Twitter
Όση ώρα φωτογραφίζονται και όση ώρα μού μιλούν, ξεδιπλώνεται η χημεία τους, που υφίσταται και στην πραγματικότητα, παρότι προέρχονται από διαφορετικά περιβάλλοντα – δεν είναι καν στην ίδια ηλικία. Φωτ.: Freddie F./LIFO

Όση ώρα φωτογραφίζονται και όση ώρα μού μιλούν, ξεδιπλώνεται η χημεία τους, που υφίσταται και στην πραγματικότητα, παρότι προέρχονται από διαφορετικά περιβάλλοντα – δεν είναι καν στην ίδια ηλικία. Μου λένε πως η Κορίννα έχει λίγο Τζο, τον τσαμπουκά και τη σπίντα του, και ο Κωνσταντίνος λίγη Μαρία, τη νωχελικότητα και την ονειροπόλησή της.

796
To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Τους ζητώ να θυμηθούν από μια αξέχαστη ανάμνηση από το ταξίδι του «Milky Way». «Η σκηνή με τον Τάσο στο τελευταίο επεισόδιο ήταν πολύ απαιτητική. Είχε τόσο κρύο, το χιόνι έφτανε οριακά μέχρι τα γόνατά μας, δεν μπορούσαμε να ζεσταθούμε με κανέναν τρόπο. Έτρεχα μες στο χιόνι, είχε μπει στα παπούτσια μου, ήταν σαν να είχα τριπάρει σε άλλο επίπεδο. Στην αρχή πανικοβλήθηκα, δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβαινε: σαν να βρισκόμουν εκεί και κάπου αλλού ταυτόχρονα και να παρακολουθώ αυτό που γίνεται. Όμως τελικά αυτή η φάση μού έδωσε έξτρα επίπεδα στον ρόλο. Ακραίο σκηνικό», περιγράφει η Κορίννα. «Εγώ θυμάμαι όλο το session στο σπίτι του πατέρα. Ήταν οι τελευταίες μέρες των γυρισμάτων, το location φανταστικό, με τα άλογα, τα ζώα, όλη αυτή την ηρεμία, και κάπως ηρεμήσαμε κι εμείς όλοι, ήρθαμε πιο κοντά, διασκεδάσαμε πιο πολύ. Μου έχει λείψει η συναναστροφή με τα άλογα», καταλήγει ο Κωνσταντίνος.

What’s next για τους δύο αστέρες του γαλαξία του Βασίλη Κεκάτου, που ελπίζουμε πως μόνο διάττοντες δεν θα είναι; Ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος παίζει στη μεγάλου μήκους ταινία του Κωστή Χαραμουντάνη με τίτλο Κιούκα, που μόλις ολοκλήρωσε τα γυρίσματα, δίπλα στην Έλσα Λεκάκου. Επίσης, συμμετέχει στη Δωδέκατη Νύχτα του Σαίξπηρ που ανεβαίνει στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης από τον Γιάννη Κακλέα. Η Κορίννα παίζει στην παιδική παράσταση Η συμμορία του μεσονυκτίου στο θέατρο Άνεσις και σκοπεύει σύντομα να κάνει κάποια μακρινά ταξίδια για να ανακαλύψει τον κόσμο. Shine bright, rising stars!

Η φωτογράφιση έγινε στο showroom της Site-Specific στη Μεταμόρφωση.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Οθόνες
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βασίλης Κεκάτος: «Αυτή είναι η Ελλάδα, μπετό, ξύλο και ένα εικονοστάσι»

Οθόνες / Βασίλης Κεκάτος: «Αυτή είναι η Ελλάδα, μπετό, ξύλο κι ένα εικονοστάσι»

Η πολυαναμενόμενη μίνι σειρά «Milky Way» δεν μοιάζει με τίποτα απ’ όσα έχουμε δει στην ελληνική τηλεόραση αισθητικά και καλλιτεχνικά, ενώ ο βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα δημιουργός της αγγίζει μια σειρά σύγχρονων θεμάτων με τολμηρό τρόπο που αναμένεται να συζητηθεί, ειδικά τη δεδομένη χρονική στιγμή.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Όλα τα soundtrack των φετινών τηλεοπτικών σειρών

Μουσική / Η αναγέννηση των ελληνικών τηλεοπτικών soundtracks

Πολλά και αγαπημένα είναι τα τραγούδια που έχουν προκύψει από τις τηλεοπτικές σειρές που βρίσκονται σε περίοδο άνθησης -μετά από χρόνια- στην ελληνική τηλεόραση. Η LiFO παρουσιάζει μια καταγραφή όλων των soundtracks που ακούμε σε αυτές φέτος.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM