H Κάθριν Μπίγκελοου σκηνοθετεί το συγκλονιστικό χρονικό των εξεγέρσεων του 1967 στο Detroit-Δείτε το τρέιλερ
Η βραβευμένη σκηνοθέτρια του Zero Dark Thirty και του Hurt Locker αφηγείται μια κομβική στιγμή της σύγχρονης αμερικανικής ιστορίας
Όπως έχει αποδείξει στο βραβευμένο με Όσκαρ, The Hurt Locker, και ακολούθως, στο υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Zero Dark Thirty, η Κάθριν Μπίγκελοου και ο συνεργάτης της, βραβεύμενος με Όσκαρ σεναριογράφος/παραγωγός, Μαρκ Μπόαλ, συνηθίζουν να καταπιάνονται με αμφιλεγόμενα θέματα.
Μαζί με ένα εκπληκτικό cast βετεράνων και ανερχόμενων ταλέντων, μεταξύ των οποίων ο Τζον Μπογιέγκα (Star Wars: H Δύναμη Ξυπνάει), ο Άντονι Μάκι (The Hurt Locker, Captain America: Εμφύλιος Πόλεμος), ο Τζον Κραζίνσκι (13 Ώρες: Οι Μυστικοί Στρατιώτες της Βεγγάζης), ο Οουίλ Πόλτερ (Η Επιστροφή), ο πρωτοεμφανιζόμενος Άλτζι Σμιθ, ο Τζέισον Μίτσελ (Straight Outta Compton), ο Τζέικομπ Λάτιμορ (Κρυφή Ομορφιά), η Χάνα Μάρεϊ (Game of Thrones) και η Κάιτλιν Ντέβερ (Justified), η Μπίγκελοου μας μεταφέρει στο καλοκαίρι του 1967, μέσα στο καυτό καζάνι των κοινωνικών αναταραχών που έπνιξε την πόλη του Ντιτρόιτ.
Το καλοκαίρι του 1967 ήταν μία κομβική περίοδος της σύγχρονης αμερικανικής ιστορίας, όταν η χώρα βρέθηκε αντιμέτωπη με έντονες κοινωνικές και πολιτικές αναταραχές: την κλιμάκωση της στρατιωτικής εμπλοκής της χώρας στον πόλεμο του Βιετνάμ, και δεκαετίες φυλετικών διακρίσεων. Τα επίκεντρα όλης αυτής της δυσαρέσκειας και της άσβεστης οργής αποδείχθηκαν πως ήταν οι μεγάλες πόλεις της χώρας, με τις συστηματικές προκαταλήψεις τους, τις φυλετικές ανισότητες σε στέγη και παιδεία, και την ολοένα αυξανόμενη ανεργία στις κοινότητες των Αφρο-αμερικανών.
Δύο νύχτες μετά την έναρξη της εξέγερσης του Ντιτρόιτ, μία αναφορά για πυροβολισμούς κοντά σε περιοχή της Εθνοφυλακής, οδήγησε την Αστυνομία του Ντιτρόιτ, την Πολιτοφυλακή του Μίσιγκαν, την Εθνοφυλακή του Στρατού του Μίσιγκαν και έναν ιδιωτικό φρουρό ασφαλείας να εισβάλουν σε ένα παράρτημα του κεντρικού κτιρίου του Ξενοδοχείου Algiers. Περιφρονώντας την επίσημη διαδικασία, πολλοί αστυνομικοί ανέκριναν βίαια τους ενοίκους του ξενοδοχείου, κατασκευάζοντας ένα ιδιότυπο «παιχνίδι θανάτου», σε μία προσπάθεια να τους εκφοβίσουν για να μην ομολογήσουν. Μέχρι το τέλος της νύχτας, τρεις άοπλοι νεαροί πυροβολήθηκαν εν ψυχρώ, και αρκετοί άλλοι άντρες και γυναίκες χτυπήθηκαν βάναυσα. Κανένα όπλο δεν βρέθηκε ποτέ.
Στις 7 Σεπτεμβρίου στους κινηματογράφους από την Odeon.