Ο καημένος ο Καλ, που έχει δεκαετίες ολόκληρες να φλερτάρει και να βγει ραντεβού, πρέπει να ξαναμπεί στο παιχνίδι. Αλλά δεν έχει ιδιαίτερη επιτυχία… καθώς καταφέρνει να ξεχωρίσει μεν, ως η επιτομή του άκομψου και χοντροκομμένου φλερτ δε. Χωρισμένος πια, ο Καλ περνάει τα βράδια του στο τοπικό μπαρ, όπου θα γνωρίσει τον τριαντάρη γόη Τζέικομπ Πάλμερ (Ράιαν Γκόσλινγκ). Ο καινούργιος του φίλος αποφασίζει να τον καθοδηγήσει, ώστε να τον βοηθήσει να ξεπεράσει τη γυναίκα του και ν’ αρχίσει να ξαναζεί τη ζωή του. Πώς το καταφέρνει;

 

Ανοίγοντάς του τα μάτια στις διάφορες επιλογές που απλώνονται μπροστά του: φλερτ, «σοβαρά» αντρικά ποτά και στυλ που δεν του εξασφαλίζουν τα ρούχα απ’ το Supercuts ή το Gap. Στην αναζήτηση του έρωτα όμως, και μάλιστα στα πιο απίθανα και λάθος μέρη, δεν έχουν βγει μόνο ο Καλ και η Έμιλι αλλά και ο 13χρονος γιος τους, Ρόμπι, ο οποίος είναι τρελά ερωτευμένος με τη 17χρονη μπέιμπι-σίτερ του, την Τζέσικα, η οποία κάνει τα γλυκά μάτια στον Καλ. Ο Καλ, ωστόσο, παρά τις αλλαγές που με πολύ κόπο κατάφερε να κάνει στην εξωτερική του εμφάνιση, δυσκολεύεται ν’ αλλάξει κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Τα συναισθήματά του και η καρδιά του τον σπρώχνουν να επιστρέψει εκεί απ’ όπου ξεκίνησε.

 

Το πιο ενδιαφέρον σ’ αυτή την κομεντί για την κρίση μέσης ηλικίας είναι το μπλέξιμο με ακατάλληλες παρενέργειες ενός αθώου συζύγου που δεν φταίει που έγινε ένας βαρετός κουβαλητής. Το θέμα είναι πως ένας βολεμένος, ενώ δεν έχει πάψει να αγαπάει βαθιά, έχει ξεχάσει πώς να είναι ολοκληρωμένος σύζυγος, αγνοώντας τα γούστα της συζύγου και κυρίως τις ανάγκες της. Όταν στις πρώτες σκηνές ο Στιβ Καρέλ, ο κακομοίρης κερατάς, βρίσκει στο μπαρ που πίνει για να ξεχάσει τον smooth operator Ράιαν Γκόσλινγκ, που διαθέτει την εμφάνιση, τα χρήματα και τους τρόπους για να ρίξει όποια γκόμενα θέλει σε χρόνο ρεκόρ, βάζει τα ρούχα του αλλιώς με μοναδικό σκοπό να εκφράσει καλύτερα τον πραγματικό του εαυτό, που τόσα χρόνια κουλουριαζόταν στο φθαρμένο κάθισμα του καθήκοντος και της συμπαθητικής, αλλά τόσο τυπικής αδιαφορίας.

 

Οι χαρακτήρες φτάνουν στ’ άκρα και χάνουν την αξιοπιστία τους, για χάρη μιας βεβιασμένης αίσθησης του χιούμορ. Καλοί ηθοποιοί, όπως ο Καρέλ, η Μουρ κι ο χαρισματικός Γκόσλινγκ, έχουν τις στιγμές τους, αλλά αποδυναμώνονται. Η Έμα Στόουν, λόγω μιας εγγενούς αψάδας, υπάρχει περίπτωση να μην είναι η ιδανική πρωταγωνίστρια που υποσχέθηκε στο Easy A, αλλά μια εναλλακτική νεαρή character actress - αν και αναμένεται το Spider Man, που θα κρίνει αν η πολυπλοκότητά της είναι διαπερατή σ’ ένα μεγάλο, λαϊκό θέαμα.