Στην κωμωδία, ο ατρόμητος Μπεν Στίλερ έχει δοκιμάσει τα πάντα: από το σωματικό παραλήρημα των αδελφών Φαρέλι, το θύμα των καταστάσεων στους Fockers και την παιδική φαντασία της Νύχτας στο Μουσείο, ως το λεπτό χιούμορ του Νόα Μπάουμπαχ στο Greenberg και το While we were young, είδος που ταιριάζει στην ωριμότητά του και δείχνει να του πάει περισσότερο. Όποτε σκηνοθετεί, συνήθως προτιμάει τη χοντρή πλάκα, που έφτασε σε υψηλά επίπεδα σάτιρας με την Τροπική Καταιγίδα ή απλώς εξυπηρέτησε τον Τζιμ Κάρεϊ στο Cable Guy. Το Zoolander 2, η έκτη του σκηνοθετική απόπειρα σε μεγάλου μήκους ταινία, αποτελεί τη συνέχεια των περιπετειών του εξυπνόχαζου μοντέλου Ντέρεκ Ζουλάντερ, και του επίσης ούφο, καλού συναδέλφου του, Χάνσελ Μακντόναλντ (Όουεν Γουίλσον), στην προσπάθειά τους να βρουν τον χαμένο γιο του ήρωα στη Ρώμη, συνδυάζοντας την έρευνά τους με την επιστροφή τους στην πασαρέλα. Τα ντεμοντέ μοντέλα βρίσκονται παγιδευμένα στα δόλια σχέδια του παλιού τους αντιπάλου, Τζάκομπιμ Μουγκάτου (Γουίλ Φερέλ, εξωφρενικός και αποδοτικός σε μερικές σκηνές), αλλά βοηθιούνται σημαντικά από το πρώην μοντέλο μαγιό και νυν ντετέκτιβ, με ειδίκευση στη μόδα, Βαλεντίνα Βαλένσια (Πενέλοπε Κρουζ). Όλο το fashion crow, από την Άνα Γουίντουρ μέχρι τους γνωστότερους σχεδιαστές μόδας, δίνουν το παρών σε αυτή την παρωδία της ρηχότητας, με απώτερο σκοπό το συμπέρασμα πως οι άνθρωποι που ασχολούνται επαγγελματικά με την επιφάνεια διαθέτουν αυτογνωσία και αίσθηση του γελοίου. Κάνοντας τους κινηματογραφικούς Άγγελους του Τσάρλι να μοιάζουν με σοφιστικέ κομεντί, το Zoolander 2 εξαντλείται μετά την έξυπνη πρώτη σεκάνς, με τις δολοφονίες των ποπ σταρ (ο Τζάστιν Μπίμπερ πεθαίνει ποζάροντας με selfie), σε ατελείωτα λεκτικά αστεία, cameos και προσχηματική πλοκή, ακυρώνοντας άκοπα την παρωδία που ενίοτε επιχειρεί.