Πρώην αρχηγός επιχειρήσεων της CIA στην Ευρώπη, ο Μπεν Μαλόι χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του όταν η αγαπημένη του σύζυγος Φάρα σκοτώνεται σε μια έκρηξη στη Βουδαπέστη και επιστρέφει από το πένθος και την απραξία όταν έχει βάσιμες ενδείξεις πως το συμβάν δεν ήταν τυχαίο, προδότες που δεν είναι οι τυπικοί κακοί Τσετσένοι προδίδουν διπλά και τριπλά και ο μονάκριβος γιος του, ερωτευμένος και ανύποπτος κάπου στην Κροατία, κινδυνεύει άμεσα από ένα πλέγμα πρακτόρων και σαδιστών χωρίς μπέσα ή (εθνική) ηθική. Μετά τη θεσσαλονικιώτικη «Αποστολή στην Ελλάδα» ο Άαρον Έκχαρτ, που ειδικά στην αρχή ακούγεται σαν μπάσα Siri, γυρίζει ένα νεο-κατασκοπικό στην Ουγγαρία και σταθερά χτίζει το όνομά του σε «Επικίνδυνες Αποστολές» του φτωχού, σε σκηνοθεσία ενός πρώην κασκαντέρ που διαχειρίζεται προϋπολογισμό και μπερδεμένο με τεχνο-παραμιλιταριστική διάλεκτο και ομοβροντία κλισέ συμπτώσεων σενάριο ξεπερασμένης δράσης, και happy ending, βάζοντας τον θεατή στη δυσάρεστη θέση να μαντέψει τους υπόπτους/ενόχους από πολύ νωρίς – αν αυτό είναι το ζητούμενο. Η Όλγα Κιριλένκο εμφανίζεται προς το τέλος και πιστώνεται μία από τις πιο θεαματικά αστείες εισόδους δράσης σε ταινία του είδους.