H Bέρα και ο Αντρέ έχουν start-up επιχείρηση και προσπαθούν να λανσάρουν ένα γυναικείο health-app με το όνομα Εpione – από την Ηπιόνη, σύζυγο και συνεργάτιδα του Ασκληπιού, υπεύθυνη για τη μαιευτική και τις γυναικολογικές θεραπείες, σύμφωνα με τη μυθολογία μας.  Η συμμετοχή τους σε σχετικό διαγωνισμό φαίνεται να ανοίγει μια μοναδική ευκαιρία για την επιχειρηματική τους ανέλιξη, αλλά η Βέρα αποφασίζει να ακολουθήσει υπνοθεραπεία για να κόψει το κάπνισμα και η συμπεριφορά της μεταβάλλεται ριζικά μετά την πρώτη συνεδρία – ένα σύνηθες γουντιαλενικό μοτίβο.

 

Ακόμα μια ταινία από τον Βορρά που επιχειρεί να σατιρίσει τη σοβαροφάνεια και τη σπουδαιοφάνεια των επαγγελματικών μας τρόπων, το ψυχαναγκαστικό κυνήγι της τελειότητας και τις ανταγωνιστικές μας διαθέσεις, με την ειδοποιό διαφορά ότι η δράση της δεν τοποθετείται στον εργασιακό χώρο, αλλά στον «κλάδο» των νεοφυών επιχειρήσεων, όπου (υποτίθεται πως) πρωτοστατούν η δημιουργικότητα, η ελευθερία και η ελευθεροστομία. 

 

Όσο υπάρχουν ευρήματα για να γεννήσουν μικρές βινιέτες, το ντεμπούτο το Ερνστ Ντε Γκιρ προκύπτει απολαυστικό – κωμικό highlight η συζήτηση για τους γονείς κλόουν. Όταν αυτά εξαντλούνται, το φιλμ επαναλαμβάνεται νοηματικά, με τον Ντε Γκιρ να καταφεύγει σε εστλουντισμούς – εκ του Ρούμπεν Έστλουντ. Οι προβοκατόρικοι ελιγμοί του καθιστούν τη συμπεριφορά του ζεύγους επιθετική και απωθητική, ευτυχώς όχι σε βαθμό που να ανατρέπονται οι προθέσεις και να αποτρέπεται εντελώς η εκπλήρωση της αρχικής στοχοθεσίας.