Πράκτορας της CIA οργώνει την Ευρώπη για να ελευθερώσει συγγενικό πρόσωπο που έχει απαχθεί, σε σκηνοθεσία Πιέρ Μορέλ: όχι, δεν πρόκειται για την Αρπαγή ή μία ακόμη συνέχειά της αλλά για μια συναφή περιπέτεια δράσης με αντίστροφο φύλο. Με αμερικανική προφορά, εκτός από μια κωμική στιγμή όπου προσποιείται τη Βρετανή, η Κέιτ Μπέκινσεϊλ είναι η Έιβερι Γκρέιβς και το θύμα είναι ο φαινομενικά ανυποψίαστος, στοργικός σύζυγός της Ντέιβιντ (ο Ρούπερτ Φρεντ, που φυσικά υποψιαζόμαστε αμέσως λόγω της αφύσικης αβρότητάς του). Εκεί που ο Λίαμ Νίσον αναπλήρωνε την έλλειψη δυναμικότητας με το τέχνασμα του κουρασμένου συνταξιούχου που υπερβαίνει εαυτόν για να σώσει την κόρη του, το αψεγάδιαστο στυλιζάρισμα της Μπέκινσεϊλ παραπέμπει σε ένα γυαλισμένο κατασκοπικό θρίλερ, όπως ακριβώς κάνει το ξεπάστρεμα της ιαπωνικής μαφίας σε ένα ψυχρό υπερδιαμέρισμα στο Τόκιο στην εναρκτήρια σεκάνς ξυλοφορτώματος, αδιαφορώντας για τον ανθρώπινο παράγοντα. Κάτω από την αιγίδα της Amazon, το γυρισμένο στο Ζάγκρεμπ και αποτελεσματικότερο στις «αυτοκίνητες» καταδιώξεις Μαύρο Καναρίνι υπόσχεται ευθαρσώς και σίκουελ.
- Facebook
- Twitter
- E-mail
0