Ο Κρου την προσκαλεί στο στούντιό του και η Άλις δέχεται διστακτικά. Εκεί οι δύο νέοι φλερτάρουν ανάλαφρα μέχρι που ο Κρου επιχειρεί να τη βιάσει. Πάνω στον πανικό της η Άλις βρίσκει ένα μαχαίρι και τον σκοτώνει.

Την επόμενη μέρα τα νέα έχουν διαδοθεί παντού και η τοπική κοινωνία έχει αναστατωθεί. Κατά τύχη, την υπόθεση έχει αναλάβει ο φίλος της Άλις, ο ντετέκτιβ Φρανκ, ο οποίος επισκέπτεται τον τόπο του εγκλήματος. Εκεί, όμως, αναγνωρίζει ένα στοιχείο που είχε αφήσει η Άλις και καταλαβαίνει ότι για το έγκλημα ευθύνεται η αγαπημένη του! Πάει αμέσως να βρει την Άλις, για να δουν τι θα κάνουν. Και σαν να μην έφτανε αυτό, εμφανίζεται στο ζευγάρι ένας μικροκακοποιός, ο Τρέισι, ο οποίος ξέρει τι είχε γίνει και εκβιάζει την κοπέλα.

Παλιός Χίτσκοκ, της αγγλικής περιόδου. Αυτή είναι η πρώτη του ομιλούσα ταινία, ουσιαστικά βωβή, με τον ήχο να ντουμπλάρεται εκ των υστέρων. Ωστόσο, η πρώτη σεκάνς, χωρίς διάλογο, έξοχα μονταρισμένη και μουσικά επενδεδυμένη, είναι το δυνατό σημείο ενός έργου που οι ενδείξεις του (η αρχετυπική ξανθιά, το σημαίνον κτίριο, το τέχνασμα της κουτσομπόλας που βοηθάει την υπόθεση) αφορούν μελετητές και φανατικούς και όχι ένα κοινό που γνώρισε τον άρχοντα του σασπένς σε τεχνικά ανώτερες και σαφώς πιο δυναμικές, πρωτότυπες και καθηλωτικές ταινίες στην πλούσια συνέχεια της καριέρας του.