Δραματικό ψευδοντοκιμαντέρ από τον δημιουργό του θεματικά παρεμφερούς «The Day Britain Stopped» Γκέιμπριελ Ρέιντζ. Με τον «Θάνατο του Προέδρου» επιχειρεί να ανιχνεύσει τον αντίκτυπο της δολοφονίας του Τζορτζ Μπους, τις άμεσες αντιδράσεις μετά το αρχικό σοκ και τη διαδικασία της σύλληψης και καταδίκης του βασικού υπόπτου, ενός Σύριου με πιθανές διασυνδέσεις με Ιράκ και Αφγανιστάν. Με την τεχνική του πιονιέρου Πίτερ Γουότκινς, η ταινία που έκανε πρεμιέρα στο φεστιβάλ του Τορόντο ανακατεύει περίτεχνα αρχειακό υλικό με ηθοποιούς, για να δώσει αίσθηση και πιθανό κοινωνικοπολιτικό κλίμα σύμφωνα με τις σημερινές παραμέτρους, επιχειρώντας ένα εικοτολογικό χρονικό του what if, που πολλοί μάλλον σκέφτονται αλλά δεν μπορούν να οπτικοποιήσουν με δραματικούς όρους. Ένα υποείδος που χειραγωγεί το ενδεχόμενο.
Η πόλη της Νέας Ρώμης πρέπει να αλλάξει, προκαλώντας σύγκρουση μεταξύ του Σέζαρ Κατιλίνα, ενός ιδιοφυούς καλλιτέχνη που επιδιώκει ένα ουτοπικό, ιδεαλιστικό μέλλον, και του αντίπαλου του, του δημάρχου Φράνκλιν Σίσερο, που παραμένει αφοσιωμένος σε ένα οπισθοδρομικό καθεστώς, διαιωνίζοντας την απληστία και τη διαφθορά.
Χρόνια αφότου έγινε μάρτυρας του θανάτου του αξιοσέβαστου Μάξιμου από τα χέρια του θείου του, ο Λεύκιος αναγκάζεται να εισέλθει στο Κολοσσαίο, αφού η πατρίδα του κατακτήθηκε από τους τυραννικούς αυτοκράτορες που πλέον ηγούνται της Ρώμης.
Η Ίνγκριντ και η Μάρθα ήταν στενές φίλες στα νιάτα τους, όταν εργάζονταν μαζί στο ίδιο περιοδικό. Στα χρόνια που ακολούθησαν, οι περιστάσεις της ζωής τις χώρισαν αφού η Ίνγκριντ έγινε συγγραφέας αυτοβιογραφικών μυθιστορημάτων και η Μάρθα πολεμική ανταποκρίτρια. Οι δυο τους συναντιούνται ξανά μετά από χρόνια σε μια έντονη, αλλά παράξενα τρυφερή κατάσταση.
- Facebook
- Twitter
- E-mail
0