Στην παράδοση των σπουδαίων εκκεντρικών Αγγλίδων, όπως η Ίντιθ Έβανς, αν τη θυμάστε, η Μάγκι Σμιθ πλάθει ένα αξέχαστο πορτρέτο μιας γυναίκας που έζησε μέσα σε ένα σαραβαλιασμένο φορτηγάκι, παρκαρισμένο έξω από το σπίτι του δραματουργού Άλαν Μπένετ, του σπουδαίου Βρετανού, ο οποίος μετέφερε την ιστορία της παράδοξης, δύστροπης γειτόνισσάς του αρχικά σε ένα θεατρικό, μετά σε ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα και τώρα σε ταινία, πάντα με την ίδια, ιδανική πρωταγωνίστρια. Αυτό που ξεκινάει ως ανέκδοτο, βασισμένο σε βιωματική εμπειρία, εξελίσσεται σε κωμωδία με σκοτεινό περιεχόμενο, εξερευνώντας αβίαστα την ψυχική καταγωγή της σκληρής συμπεριφοράς μιας γυναίκας που έχει πολλούς λόγους να μιλάει σε τρίτο πρόσωπο, να απειλεί με τον τρόπο της όποιον σκέφτεται να τη μετακινήσει και να καταλαμβάνει αυθαίρετα χώρο και θέση στη ζωή όποιου έρχεται σε επαφή μαζί της. Καίριος εκφραστής του λόγου του Μπένετ, τον οποίο υποδύεται στο φιλμ ο Άλεξ Τζένιγκς, είναι ο σκηνοθέτης Νίκολας Χάιτνερ, που 15 χρόνια μετά το History Boys αφήνει για λίγο το σανίδι και επανέρχεται στο σινεμά, σκηνοθετώντας και πάλι Μπένετ. Συνδυάζει έξοχα την πίκρα με το χιούμορ, την απελπισία με την αίσθηση του προσωπικού θριάμβου, την τρέλα της καθημερινότητας με τη βεβαιότητα του τέλους. Πάνω απ' όλους, η Μάγκι Σμιθ, η ηθοποιός για την οποία έχει σοφά ειπωθεί πως ενώ μιλάει για κάτι, μεταφέρεται στην επόμενη κίνησή της, χωρίς να προσθέσει τίποτε παραπάνω στις προθέσεις της. Το κάνει στη σκηνή, το υπονοεί στο πανί.