Ο σκληροτράχηλος αστυνόμος Έινταν Μπρέσλιν (Ντένις Κουέιντ) έχει αποξενωθεί από τους δύο γιους του, τον Άλεξ (Λου Τέιλορ Πούτσι) και τον Σον (Λίαμ Τζέιμς), μετά το θάνατο της συζύγου του. Στη δουλειά, βρίσκεται αντιμέτωπος με τη διαλεύκανση μιας σειράς δολοφονιών με σαφείς αναφορές στη βιβλική προφητεία των Τεσσάρων Καβαλάρηδων της Αποκάλυψης: Στον Λευκό Καβαλάρη, τον άρχοντα της απάτης και απρόσμενα αποφασιστικό αρχηγό της κατάκτησης. Στον Κόκκινο Καβαλάρη, έναν οξύνου πολεμιστή με σκοπό να στρέψει τον άνθρωπο ενάντια στον άνθρωπο με μια αθωότητα που κρύβει την οργή που κοχλάζει μέσα του. Στον Μαύρο Καβαλάρη, έναν χειραγωγό και σκοτεινό τύραννο, που αν και δεν έχει καμία εσωτερική ισορροπία καταφέρνει πάντα να προηγείται ένα βήμα και στον Ωχρό Καβαλάρη, έναν εκτελεστή με αφοπλιστική δύναμη, αποφασισμένο να σπείρει τον θάνατο με χειρουργική ακρίβεια. Ο Μπρέσλιν, με κάθε στοιχείο που φέρνει στην επιφάνεια, ανακαλύπτει προς μεγάλη του έκπληξη ότι ο ίδιος συνδέεται με τους τέσσερις υπόπτους. Τον βοηθά αναπάντεχα η υιοθετημένη κόρη ενός θύματος. Την υποδύεται με εξωφρενικό θεατρινισμό η Ζανγκ Ζιγί, με μια ερμηνεία που υπονομεύει θανάσιμα την αγγλόφωνη καριέρα της. Η Κινέζα ηθοποιός, αν και ενοχλητικά φάλτσα, είναι καλλιτεχνικό πταίσμα μπροστά στη φρικώδη σεναριακή ανατροπή, που επιχειρεί να προσκαλέσει τους πολυάριθμους οπαδούς της νοσηρότητας του Seven σε μια ταινία-εκμετάλλευση του είδους, προσβολή της τιμής των τολμηρών θρίλερ. Με μια σειρά από ανθρώπινα εκθέματα που κραυγάζουν πτωμαΐνη και κρέμονται από αγκίστρια για αιματηρό εντυπωσιασμό με βιβλική ηχώ, κατά βάθος οι Καβαλάρηδες δεν είναι παρά ένα κλαψιάρικο δραματάκι τελευταίας διαλογής, «τρομακτικά» φινιρισμένο με την πατίνα του Μάικλ Μπέι, που εδώ εκτελεί χρέη παραγωγού. Και να θες να γελάσεις, δεν μπορείς.