Ο Γιούντι, ένας νεαρός, τεμπέλης και σκεπτικιστής, μεγαλωμένος από θετή μητέρα, γνωρίζεται με τη Σου Λι-ζεν, την πολιορκεί και την κατακτά. Η σχέση τους όμως δεν έχει μεγάλη διάρκεια: θα τερματιστεί μόλις η Σου Λι-ζεν θα ζητήσει από τον Γιορκ να την παντρευτεί. Στη συνέχεια ο Γιούντι ξεκινάει μια καινούργια σχέση με μια νεαρή χορεύτρια, τη Λούλου ή Μιμή. Όμως, κι αυτή η σχέση θα τελειώσει όταν ο Γιούντι αρνηθεί να δεσμευτεί. Η Μιμή/Λούλου προσπαθεί να λύσει το αίνιγμα του Γιούντι μιλώντας μ' έναν φίλο του, με τη θετή του μητέρα, αλλά και με την Σου Λι-Ζεν.
Το πρώτο αριστούργημα του Γουόνγκ Καρ Βάι, γυρισμένο το 1990, αφηγημένο σε φλασμπάκ, τοποθετημένο στην καρδιά της μυθολογίας των '60s, εκτελεσμένο με ιδιοφυΐα και μαεστρία από έναν ορμητικό δημιουργό, που κατάφερε να υπογράψει μια επινοημένη νοσταλγία, η οποία ξεκινάει με ένα τρομερό πλάνο στη ζούγκλα και τελειώνει σε full γκανγκστερικό κρεσέντο. Με τη βοήθεια της κάμερας στο χέρι του Κρίστοφερ Ντόιλ (η πρώτη τους συνεργασία), ο Γουόνγκ Καρ Βάι ξεφεύγει σαν υδράργυρος ανάμεσα στους ηθοποιούς του και σαν καπνός μέσα στον χρόνο που έρχεται και φεύγει με ταχύτατα, κοφτά πλάνα.
Επηρεασμένος από τον Γκοντάρ και το νέο κύμα του γαλλικού σινεμά, φτιάχνει μια αμερικάνικου ύφους και γαλλικού τρόπου κινέζικη ταινία που είναι ολότελα δική του, δυναμική και σαρωτική, θαμπώνοντας δίκαια τους κριτικούς και το ειδικό κοινό της εποχής, παιανίζοντας έτσι εκκεντρικό και εμμονικό cinema du look, που τελειοποίησε στις κατοπινές και πιο γνωστές του ταινίες. Η εθνική Ασίας των ηθοποιών δηλώνει το «παρών», ο Λάου, η Τσανγκ και ο Λιουνγκ στα μικράτα τους, όμορφοι, γοητευτικοί, παγιδευμένοι και συντετριμμένοι από τις πράξεις και τη μοίρα. Οι Άγριες μέρες μας είναι ένα έργο αφιέρωμα στα απερίσκεπτα νιάτα και αφού χορτάσει τα μάτια σας, θα νιώσετε το loop του συναισθήματος που αναδίδει μέσα από τον αναμφισβήτητο αισθητισμό του.
- Facebook
- Twitter
- E-mail
0