Ο Γoυόνγκ Τσι-Μινγκ είναι επαγγελματίας δολοφόνος. Δέχεται εντολές από μια μυστηριώδη γυναίκα, την πράκτορά του, η οποία είναι κρυφά ερωτευμένη μαζί του. Αυτή σε τακτικά διαστήματα καθαρίζει το σπίτι του και παίρνει μαζί της τα σκουπίδια του για να εξετάσει και να μάθει όσο το δυνατό περισσότερα για τον χαρακτήρα και τις συνήθειές του. Η πράκτορας συχνά φαντασιώνεται ερωτικά τον Γoυόνγκ Τσι-Μινγκ. Εκτός από την ιστορία του Μινγκ, παρακολουθούμε έναν δαιμονιώδη, περίεργο τύπο που δεν μιλάει ποτέ (τον υποδύεται με κωμικό χάρισμα ο Ιάπωνας Τακέσι Κανεσίρο, που τον είδαμε στο Flying Daggers του Ζανγκ Γιμού), ο οποίος ζει με τον πατέρα του και καταλαμβάνει με θράσος και απειλές άδεια μαγαζιά και τα μετατρέπει σε μικρά εμπορικά καταστήματα.

Οι Έκπτωτοι Άγγελοι μοιάζουν με διασκεδαστική, μιξαρισμένη συνέχεια του Chungking Express, δοσμένη με μεγαλύτερη δεξιοτεχνία αλλά λιγότερη συνοχή στο σενάριο, που δεν διορθώνεται από το εξαντλητικό voice over των χαρακτήρων, και ειδικά του «βωβού». Αν και ουσιαστικά ο Γουόνγκ Καρ Βάι επιθυμεί περισσότερο να κρυφοκοιτάξει τρυφερά τη βία του νυχτερινού σάουντρακ της πόλης με ήρωες περιθωριακούς νέους, τρελαμένους ή εσωστρεφείς αλλά σίγουρα μοναχικούς κι ευαίσθητους, το σχετικά χαοτικό του μοίρασμα ανάμεσα στις δυο ιστορίες χαλάει τη μαγιά μιας τεχνικά μεθυστικής και αισθητικά αποτελεσματικής ταινίας, γυρισμένης και πάλι με τον Κρίστοφερ Ντόιλ στην κάμερα, το 1995.