Το Tron Legacy εκτυλίσσεται σ' έναν ψηφιακό κόσμο. Ο Σαμ Φλιν (Garret Hedlund) είναι ένας νέος παθιασμένος με την τεχνολογία, ατίθασος και ανήσυχος. Διερευνώντας την εξαφάνιση του πατέρα του, Κέβιν Φλιν (Jeff Bridges), ο οποίος δεν επέστρεψε ποτέ στο σπίτι, αν και του το είχε υποσχεθεί, εισχωρεί στον ψηφιακό κόσμο του Tron, όπου ο πατέρας του ζούσε τα τελευταία 25 χρόνια. Μαζί με την πιστή φίλη του Κέβιν, την Κουόρα (Olivia Wilde), πατέρας και γιος ξεκινούν ένα επικίνδυνο ταξίδι για να δραπετεύσουν από το κυβερνο-σύμπαν, που έχει πια γίνει ιδιαίτερα προηγμένο και απειλητικό. Ο σκηνοθέτης Τζόζεφ Κοζίνσκι είναι βασικά αρχιτέκτονας και αυτό φαίνεται στον σχεδιασμό της εικονικής πραγματικότητας, που ουσιαστικά αποτελεί την ατραξιόν της ταινίας.

Ως σκηνοθέτης αποτυγχάνει να δώσει φλόγα και πνοή στο δράμα και την πλοκή, εκτός από τις σκηνές που ισορροπούν εντυπωσιακά ανάμεσα σε ένα ρετρό videogame και έναν μελλοντικό Rollerball με οχήματα και μονομάχους, σε μια αρένα φλούο με σκοτεινό φόντο. Το τρισδιάστατο λειτουργεί μια χαρά στις αναμετρήσεις και τα υπόλοιπα ανήκουν στον χώρο της υπολογισμένης προσμονής. Είναι, πάντως, ειρωνικό ότι το αποτυχημένο εμπορικά πρωτότυπο Tron δεν ήταν καν υποψήφιο στα Όσκαρ για τα καινοτόμα εφέ του, γιατί θεωρήθηκε πως έκλεβε, καθώς χρησιμοποίησε εικόνες δημιουργημένες ή επεξεργασμένες στο κομπιούτερ! Χρόνια μετά, μια στρατιά σκηνοθετών και τεχνικών ορκίζονται στο Tron και την καίρια επίδραση της εφαρμοσμένης αισθητικής του.