Αλλά, προς το παρόν, συνεχίζει να δουλεύει με τη χήρα μητέρα του στην τοπική γαλακτοβιομηχανία τους, η οποία επίσης δεν έχει σίγουρο μέλλον. Μέχρι τώρα η χήρα μητέρα του Γιουσούφ είχε όλη της την προσοχή στραμμένη στον μοναχογιό της. Ακόμη νέα και όμορφη γυναίκα, έχει έναν διακριτικό δεσμό με τον σταθμάρχη της πόλης.

 

Ο δεσμός της μητέρας του, σε συνδυασμό με την ακαταλληλότητά του για στρατιωτική θητεία, λόγω μιας παιδικής ασθένειας, κάνουν τον Γιουσούφ ακόμη πιο ανυπόμονο να κάνει ένα βήμα προς την ενηλικίωση. Θα μπορέσει να χειριστεί τις αλλαγές; Μπορεί να συνεχίσει το πάθος του, ενόσω ακόμη εργάζεται με τη μητέρα του στη μικρή τους επιχείρηση. Θ’ αναγκαστεί να μετακινηθεί στη μεγάλη πόλη ή να ψάξει για δουλειά σε μία απ’ τις πολλές βιομηχανίες που απειλούν το φυσικό τοπίο της μικρής του πόλης;

 

Το μεσαίο φιλμ της τριλογίας του Γιουσούφ, παραγωγής 2008, με πλούσιες εικόνες, αραιή αφήγηση, αρκετή ποίηση αλλά όχι την πειστικότητα του τρίτου και καλύτερου Bal (Μέλι). Στο Γάλα διαφαίνεται περισσότερο η διανόηση του Καπλάνογλου πίσω απ’ την ελλιπή πλοκή, ενώ στο φινάλε απορροφάται με χάρη και πληρότητα.