Η Clueza είναι η μητέρα της οικογένειας, έγκυος σε ένα παιδί αγνώστου πατρός, καπνίζει και πίνει ασταμάτητα, προσπαθώντας με πολλές δυσκολίες να μεγαλώσει τα παιδιά της. Μεγαλύτερος από τα τέσσερα παιδιά είναι ο Ντένις που μοιάζει πολύ με τον πατέρα του και δουλεύει ως κούριερ, ενώ ενίοτε καταφεύγει σε μικροαπάτες για να ξεγελάσει τη φτώχια του. Δεύτερος ηλικιακά είναι ο Dihno, ένας νέος αφοσιωμένος στη θρησκεία, προσπαθώντας να ξεχάσει το σκοτεινό παρελθόν του. Ο Darrio είναι ο τρίτος, ηλικίας 18 ετών, που βλέπει ως μοναδική του ελπίδα το ποδόσφαιρο. Θεωρείται ήδη όμως αρκετά μεγάλος ηλικιακά για να ασχοληθεί επαγγελματικά με το άθλημα και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να «λαδώσει» τον ανιχνευτή ταλέντων. Τελευταίος σε σειρά γέννησης είναι ο Reginaldo, ο νόθος γιος της Clueza που περνάει τις μέρες του μέσα σε ένα λεωφορείο ψάχνοντας να βρει την ταυτότητα του πραγματικού του πατέρα. 

Μαζί με την Ντανιέλα Τόμας, ο Βάλτερ Σάλες φτιάχνει μια αγκαθωτή διαδρομή με πολλές στάσεις, σαν εξιτήριο προς μια αστική κόλαση, μιας και το Σαο Πάολο είναι ο βασικός πρωταγωνιστής της ταινίας. Επειδή επιλέγει το νεορεαλισμό ως κινηματογραφική πλατφόρμα, η πόλη παίρνει τη μορφή της αλάνας, του δρόμου, του φυσικού θορύβου, εν τέλει ενός μεγάλου εμποδίου που πρέπει να ξεπεραστεί, χωρίς απαραίτητα να φοβίζει σαν απάνθρωπη κατασκευή μοντέρνου ιδιώματος. Το πρόβλημα στην ταινία βρίσκεται στη σχηματικότητα των χαρακτήρων. Οι τέσσερις γιοι είναι σαν να περιμένουν τη σειρά τους για να αναπτύξουν το ξεχωριστό τους πρόβλημα και όλοι μαζί να συνθέσουν το αδιέξοδο. Η Σάντρα Κορβελόνι είναι καταπληκτική στο ρόλο της μάνας, μια Βραζιλιάνας Μανιάνι, ατρόμητη και επιβλητική στα χαλάσματα της ζωή της.