Ευτυχώς για τη Μάρτι, η αρραβωνιαστικιά του Έμιλι (Σέλμα Μπλερ) απολαμβάνει το «ελεύθερο πνεύμα» της μελλοντικής της πεθεράς, παροτρύνοντας -όποτε βρίσκει ευκαιρία- τη σκανδαλώδη συμπεριφορά της. Άλλωστε, αν το «έχεις», γιατί να το κρύψεις; Ταυτόχρονα, δεν αφήνει σε χλωρό κλαρί τον Χένρι, ο οποίος πλέον δεν χαλαρώνει ούτε στιγμή από τα τερτίπια των δυο γυναικών της ζωή του. Ο Τόμι (Αντόνιο Μπαντέρας) και οι 2 Ευρωπαίοι συνεργάτες του σχεδιάζουν να κλέψουν το διάσημο άγαλμα του Μπερνίνι «Η Έκσταση της Αγίας Θηρεσίας». Όταν, όμως, πέφτει πάνω στη ζωηρή και γοητευτική Μάρτι δεν αντιστέκεται στον πειρασμό και την ερωτεύεται παράφορα. Όταν ο αρχηγός του τοπικού γραφείου του FBI Τζον Κόνραντ (Κιθ Ντέιβιντ) δίνει εντολή στον Χένρι να ακολουθήσει τα ίχνη ενός περιζήτητου κλέφτη έργων τέχνης, ο Χένρι συνειδητοποιεί ότι θα γίνει η σκιά του Τόμι, του άνδρα που βγαίνει ραντεβού με τη μητέρα του, το οποίο σημαίνει ότι θα κατασκοπεύει και την ίδια, κρυφακούγοντας την κάθε τους κουβέντα. Η παρακολούθηση των «συζητήσεων» πάνω στο κρεβάτι είναι κι αυτό μέρος της αποστολής. Πώς, όμως, το χειρίζεσαι όταν το άτομο που κρυφακούς είναι η ίδια σου η μητέρα;

Δεν έχει καμία σημασία. Διότι σε αυτή την αβυσσαλέα ταινία που συνδυάζει μαρτυρικά τη μέτρια αστυνομική περιπέτεια, το ανύπαρκτο σασπένς, το κλισέ χιουμοράκι (αλβανικό εστιατόριο με γκάγκστερ κλεφτοκοτάδες και ψύχραιμες εξυπνάδες από τον Έλληνα κακοποιό) και το νηπιακά ερωτικό innuendo, η Μεγκ Ράιαν επισκιάζει τους πάντες, με τα αφόρητα ερμηνευτικά τικ της και το ακόμη πιο αφόρητα τεχνητό πρόσωπό της, αποτέλεσμα της πιο καταστροφικής ματαιοδοξίας που έχει υποστεί ηθοποιός - Ο Μίκι Ρουρκ δεν πιάνεται.