Το φιλόδοξο εγχείρημα του Νεντ Μπένσον με γενικό τίτλο Η Εξαφάνιση της Έλινορ Ρίγκμπι (η ηρωίδα ενός γνωστού τραγουδιού των Beatles) πρωτοπροβλήθηκε στο Φεστιβάλ του Τορόντο το 2013 σε μια περίπου τελική μορφή και έκανε κανονική παγκόσμια πρεμιέρα στο Ένα Κάποιο Βλέμμα του Φεστιβάλ Καννών πέρσι. Μια εκδοχή της ταινίας παρουσιάζει τη συνολική αποτίμηση της πολυκύμαντης σχέσης ενός άνδρα και μιας γυναίκας, ενώ δυο ξεχωριστές βερσιόν του ίδιου σεναρίου χωρίζονται στις διαφορετικές οπτικές ματιές τους. Στην Ελλάδα θα παιχτεί πρώτα η γυναικεία εκδοχή και μερικές εβδομάδες αργότερα θα ακολουθήσει η ανδρική. Προσωπικά, είδα το μεικτό, δίωρο μοντάζ στις Κάννες και αναρωτιέμαι, γνωρίζοντας εκ των προτέρων την ιδιαιτερότητα της ταινίας, κατά πόσο θα πρόσθετε σε φλυαρία ή θα διευκρίνιζε σε λεπτομέρεια η ανάλυση της σχέσης σε μια ταινία που πραγματεύεται με φινέτσα, αλλά όχι αιχμή, τα στάδια του έρωτα και του χωρισμού.