Οι φευγαλέοι εραστές που πρωταγωνίστησαν στις Άγνωστες απολαύσεις του 2002 και στην Ακίνητη ζωή, το βραβευμένο με Χρυσό Λέοντα αριστούργημα του Ζία Ζάνγκε απ’ το 2006, ανανεώνουν το ταξίδι της αιώνιας συνάντησής τους στην αποψιλωμένη Κίνα του 21ου αιώνα. Ο κορυφαίος σκηνοθέτης δεν έπαψε να τους κινηματογραφεί με όποια τεχνολογία είχε στη διάθεσή του και περιέλαβε τα διάσπαρτα κομμάτια στις Άγριες Πληγές, τη μεγάλη ταινία του Φεστιβάλ Καννών που αδίκως έφυγε χωρίς βραβείο. Δίχως να είναι σίγουρος για τη σεναριακή διαδρομή, επέλεξε τη μορφή του δοκιμιακού ημερολογίου για την Κιάο που ακολουθεί τον αγαπημένο της Μπιν, ο οποίος την εγκατέλειψε για να βρει καλύτερη τύχη. Για εκείνον, η διαδρομή ισούται με την επιβίωση, γι’ αυτήν (η συγκινητική Ζάο Τάο) το σμίξιμο, σαν ραντεβού σε συνεχή αναβολή, είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, μέχρι το τρίτο μέρος της περιπλάνησής της. Οι Άγριες πληγές δίνουν την εντύπωση του κολάζ και ως έναν βαθμό είναι μια υβριδική μείξη μυθοπλασίας και τεκμηρίωσης από ιστορικές φάσεις σε εικόνες και μουσικές κάθε περιόδου με αφορμή μια ιστορία ρομαντικής απελπισίας, αλλά η απόπειρα του Ζία Ζάνγκε δεν είναι τυχαία ούτε αυτοσχεδιαστική. Η βαθιά πολιτική του κατάθεση για μια χώρα που είδε να αλλάζει βάση σχεδίου, σαν πογκρόμ της φύσης με ανθρώπινες θυσίες στη μακρά διαδρομή του, λειτουργεί σαν μαρτυρία των ισοπεδωτικών συνεπειών της εθνογεωγραφικής προόδου. Η παλίρροια συλλαμβάνει δυο ψυχές που προσπαθούν να επικοινωνήσουν και ο Ζάνγκε δείχνει να μην ξεχνά πως στο περιθώριο κάθε μεγαλεπήβολης απόφασης ο καθένας επιβιώνει με διαφορετικούς τρόπους, σύμφωνα με τις ανάγκες και τον χαρακτήρα του, όπως η ηρωίδα, που ακολουθεί το κύμα, αλλά αρνείται πεισματικά να παρασυρθεί από αυτό.