Ο δωδεκάχρονος Ντρε Πάρκερ (Τζέιντεν Σμιθ) θα μπορούσε να είναι το πιο δημοφιλές παιδί στο Ντιτρόιτ, όμως η καριέρα της μητέρας του (Ταράτζι Π. Χένσον) τους οδηγεί αναγκαστικά στην Κίνα. Στο νέο του σχολείο ο Ντρε δυσκολεύεται να κάνει φίλους και όταν δημιουργείται μία αμοιβαία συμπάθεια με τη συμμαθήτριά του Μέι Γινγκ, οι πολιτισμικές διαφορές μοιάζουν να αποκλείουν τη φιλία τους. Τα πράγματα χειροτερεύουν όταν ο «νταής» του σχολείου, Τσενγκ, βάζει τον Ντρε στο μάτι: στη χώρα του κουνγκ φου πώς μπορεί να προστατευτεί ένα αγόρι που ξέρει μόνο λίγο καράτε; Στη μοναχική ζωή του Ντρε μπαίνει, όμως, ο Κύριος Χαν (Τσάκι Τσαν), που είναι αυθεντία στο κουνγκ φου και τον διδάσκει τα μυστικά της τέχνης του. Ο Ντρε θα μάθει ότι το κουνγκ φου είναι πάνω απ' όλα ωριμότητα και ψυχραιμία κι έτσι, τελικά, θα καταφέρει να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους του σε ένα πρωτάθλημα που αποδεικνύεται ο αγώνας της ζωής του.

Η ταινία ακολουθεί τα βήματα του πρωτότυπου και, όπως η συνέχεια του, μεταφέρει τη δράση στην Κίνα. Όπως και το original, ξεχωρίζει διότι διδάσκει τη συμπόνια και την καρτερία έναντι της εκδίκησης και της άκρατης επιθετικότητας. Φυσικά, εξελίσσεται με αναμενόμενο τρόπο για να μην ξενίσει τον πυρήνα και τους νοσταλγούς και οδεύει με υπολογισμένα βήματα προς μια λύση που δικαιώνει τους καλούς, δηλαδή τον φιλότιμο Ντρε και τον ταπεινό Χαν. Το αγοράκι του Γουίλ Σμιθ και της Τζέιντα Πίνκετ είναι το πιο χαριτωμένο παιδί από την εποχή της Σίρλεϊ Τεμπλ: κοντούλης, εκφραστικός, πολύ φωτογενής στην ευθυμία και την απόγνωσή του, λυγίζει τις αντιστάσεις του θεατή και γίνεται αυτόματα συμπαθής, σαν τον πατέρα του. Ο Τσάκι Τσαν φέρνει τον ρόλο του Μιγιάκι/Πατ Μορίτα στα μέτρα του, κάνει τον Χαν απελπισμένο αλλά και πιο θεαματικό, με τα κουνγκ φου παιχνίδια που είναι το σήμα κατατεθέν του και ουσιαστικά αποτελούν, με μέτρο ωστόσο, το μόνο υπερβολικό στοιχείο σε μια δραματική περιπέτεια που καταφέρνει να φέρει τον όγκο της Κίνας σε ανθρώπινα μεγέθη και να τον βουτήξει σε πολλές σκηνές γυρισμένες σε στούντιο.