Δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα του Πάντι Κονσιντίν μετά το Tyrannosaur, με το πορτρέτο του μποξέρ Μάτι Μπέρτον, ο οποίος, μετά από ένα δυνατό ματς πρωταθλήματος, κέρδισε τον τίτλο, αλλά σχεδόν έχασε τη ζωή του έπειτα από σοβαρή διάσειση.

 

Το πυγμαχικό δράμα διαρκεί λίγο, καθώς ο σκηνοθέτης και ηθοποιός επικεντρώνει στη δύσκολη, άνιση μάχη του Μάτι να συνέλθει, στον αγώνα που δίνει η σύζυγος και μητέρα του παιδιού του να στηρίξει έναν άνθρωπο που φέρεται σαν βίαιο παιδί με περιορισμένες λειτουργίες και βίαια ξεσπάσματα, και στη σταδιακή συνειδητοποίηση του περίγυρού του για την τεράστια αλλαγή που συνέβη σε έναν πάλαι ποτέ ανίκητο άνδρα.

 

Με προσοχή στην ευαισθησία ενός βετεράνου που δεν επιθυμεί να κονιορτοποιήσει τον αντίπαλό του αλλά να κερδίσει και να αποσυρθεί για να ζήσει καλά με την οικογένειά του, ο Κονσιντίν δημιουργεί ένα μελόδραμα χαμηλών τόνων που δεν αποφεύγει τα κλισέ, κυρίως στο κλασικό μοτίβο του θριάμβου της θέλησης κόντρα στις ακραίες αντιξοότητες, αλλά με συγκρατημένα βρετανικό τρόπο.

 

Οι ερμηνείες είναι θαυμάσιες από τον Κονσιντίν, την Τζόντι Γουίτακερ και τον Άντονι Γουέλς, τον νεαρό διεκδικητή του τίτλου που τον προειδοποιεί πως το ματς της έναρξης θα αλλάξει τη ζωή όλων.