Στις τρεις προηγούμενες ταινίες του ο Ξαβιέ Τζιανολί βρήκε εντελώς διαφορετικές ιστορίες με κοινό παρονομαστή ανθρώπους που είτε εσκεμμένα (A l' οrigine), είτε κατά λάθος (Superstar), είτε με συγκινητική αφέλεια (Marguerite) διεκδικούσαν μια ταυτότητα ή μια ιδιότητα που δεν κατείχαν.
Το Όραμα δεν ξεφεύγει από αυτήν τη δραματική διγλωσσία. Μόνο που αυτήν τη φορά ο ήρωας, ο πολεμικός ανταποκριτής Ζακ (Βενσάν Λεντόν), μπαρουτοκαπνισμένος από επικίνδυνες αποστολές, σωματικά ταλαιπωρημένος από τη Μέση Ανατολή και ψυχικά τραυματισμένος από ανθρώπινες απώλειες, είναι ορκισμένος υπηρέτης της αλήθειας και ορμά ως κήνσορας του αλάθητου ρεαλισμού στο ρευστό περιβάλλον της πίστης, όταν αναλαμβάνει να διαλευκάνει το μυστήριο μιας γυναίκας που ισχυρίζεται πως βλέπει ζωντανή την Παναγία, σε ένα μικρό χωριό.
Ψευδαίσθηση, θαύμα ή άλλα συμφέροντα κρύβονται πίσω από το φαινόμενο που καλείται να προσεγγίσει ο σκληρός άνδρας που τα έχει δει όλα; Ο Τζιανολί έχει την ευκαιρία να σχολιάσει τους μηχανισμούς υποδοχής και επικοινωνίας της σύγχρονης εφαρμογής του χριστιανισμού, αλλά ξεφεύγει από τα βαθιά, προτιμώντας ένα θρίλερ διαδρομών και ανατροπών ήπιων και αναμενόμενων.
- Facebook
- Twitter
- E-mail
0